Sziaszto! Nem láttam olyan topicot, amin a Colt-ososkat gyüjtené össze.
másfél hónapja vettem 1 97-es 1,6 Coltot, szeretnék minnél több infót megtudni a Coltokról, tuningolhatósági lehetőségeket, ajánlott mitsu-s szervízek, megismerkedni más Coltos társakkal. Esetleg, ha a topic jobban belendül találkozót szervezni, stb.
Remélem minnél több Colt-os társam fogja lakni a topicot!
Valaki turt-e mar szet allo lampas Coltot bekabelezes celjabol. (97-es evjarat, szappan lampa utani generacio)
Az erösitöt a bal 1 üles ala akarom rakni, a hatso vezetekezes nem gond, szepen el lehet vezetni, a fejegyseghez is eleg könnyen oda lehet jutni.
Az erösitö betapja viszont mar macerasabb. Az akksi a motorter bal oldalaban van elöl, viszont olyan helyet, ahol at lehetne huzni a kabelt, az csak a jobb oldalon a kesztyütarto mögött talaltam..
Van valakinek valami tippje, hogy hol erdemes bal oldalon athuzni, kifurni a müszerfal mögött levö lemezt. Mert nem akarom körbevinni a kabelt az erösitöhöz.
Valamint Van-e valami fortej az ajtoba vezetö kabeleknel?
Köszi minden valaszt, remelem kapok hasznalhato tippeket!
köszi a linekekt, az embernek ketté áll a füle... O_o tuningszörnyek :) nekem is megfordult a mocskos fantáziámban hogy nem hagyom gyárian az autót. persze korántsem akarok biturbókkal dobálózni :D leömlőktől-dobig kipufogórendszer, direktszűrő, és ha minden jól megy egy ismerősöm ismerősének az ismerőse Pécsen vállal chiptuningot is. a kipufógó biztos lesz, a szűrőt nem tudom.. mégsem tesz jót szegény motornak :( a chipelés.. az meg nagyon-nagyon rizikós. alszom rá egyet. kettőt. százhuszat. külsőre viszont semmit nem akarok domborítani rajta >:) hangulatosabb gyárinak tűnő autóval száguldani szerintem :D a belső persze más... műszerfal, bőrkormány, izléses belső világítás hmm hmmm.. ébenszín bőrülések sem lennének csúnyák, csak baromi drága sajnos :D amennyiből az meglenne, meglenne a kipufogó rendszerem, ami mégiscsak.. jobb ;))
nekem 2003as állólámpás (CJO) Coltom van, a fogyasztásról annyit tudok mondani, hogy volt egy teletankom amin gondoltam lemérem mennyi lehet a maximális városi fogyasztás. Ami alatt azt kell érteni hogy ha valaki elemnt mellettem párhuzamos közlekedésben akkor visszakapcs padló amíg el nem megyek mellette, minden piros lámpás gyorsulásban benne volta, szóval nem kíméltem szegény autót. (persze meleg olajjal és észszerű kereteken belül :) ) Illetve nem is "szegény" autó, hanem mintha erre tervezték volna, vibrált körülöttem, életre kelt minden gázadásnál. Az eredmény megdöbbentő volt számomra. 7.6 liter, egy decivel sem több. Én 9-10re számítottam, ahhoz képest lenyűgöző eredmény. Nyilván 2500as váltásokkal és 1700as átlagfordulattal fogyaszt a legjobban. De akkor élvezetes a vezetés szerintem ha 2800 körül váltasz és 2200 alá nem engeded a fordulatszámot. Összehasonlíthatatlanul dinamikusabb :) Persze megvan az "ára", és ezt most nem átvitt értelemben kell venni :D Drága a benzin.
Sziasztok.
Lenne egy eladó( 1988-1992 csik lámpás ) colt GTI 1.6 16V dupla vezérműtengelyes motorom,váltóval,féltengelyekkel,kábelköteggel,motorvezérlővel.Tehát csak be kell építeni.A motor jó,nem füstöl,nem csörög. Az eladás oka annyi hogy tévedésből lett vásárolva 1.8 as helyett.mindennel: 150000e. És még sok apró alkatrész. Hátsó szárny,km óra,komplett belső,stb.Hivj vagy írj ha valami érdekell.tel:06/20-365-1135 vagy a kisgyuro@freemail.hu ra írj.
Meg kell nezni, igy nem lehet rola velemenyt mondani:)
Keresgelni fülelni kell minden nap. En is igy vettem az enyemet, akkro minden nap bujtam mikor a netet. Az en autom 1 napig votl fennt a netem , alaposan meg kell nezni őket, es ha jo le kell csapni ra. mondjuk a 690 000 Forint kicsit sok erte szerintem.
Par dolog az allo hatsolampas 96-2004-ig gyartott Coltrol. Szerintem ha jo allapotut veszel, nincs vele gond, fogyasztasa sem veszes, ami a jo legellenallasi mutatonak köszönhetö. CW 0,30 :D.
Nekem autopalyan, hosszu tavon, folyamatos sebessegnel 120-130 között tartva, tehat nem szaguldva volt 5,5-is, meghozza telepakolva (de ismetlem ez 600km folyamatos sebesseg mellet volt). Varosban ha nem nyomod neki, el tudsz jarni 7-7,5alatt midnenkepp. Vegyesben pedig 6-7 között. De ismetlem, ha atlagosan vezeted, viszont ha odalepsz, megnyujtod a fokozatokat, akkor fogyasztas is megnyulik:) Nekem egyszer teligumival autopalyan 160-170-el vegig nyomva volt 8,8 liter.
Olajat nem ette meg nalam egy cseppet sem.
Sebvaltoja nagyon tuti, azt szeretm benne legjobban, pontosan, gyorsan kapcsolhato.
Menetzaj viszont van kocsiban, föleg, ha jobban nyomod.
Ja es lenne 1 kerdesem, ebböl a tipusbol adtak ki 90 es 102 loeröset is, mar sok helyen erdeklödtem, hoyg mi a különbseg a kettö között. par helyen azt mondtak, hogy csak a motorvezerlö elektronika a karosanyagkibocsatas miatt.
valaki tudna valamit mondani erre valamit?
Kesöbb szeretnek jatszos autot csinalni belöle:) (mondjuk az meg odebb van, de nem art felkeszülni)