Kevés a konkrét info, a műszaki átalakítás módszereire és az üzemelési tapasztalatokra vonatkólag, az egyes dieselmotor típusok különböző érzékenységéről nem is beszélve
Mennyibe régi rendszerbe mehet ez bele? Common rail meddig bírja vele? :) Van mód hivatalosan megfizetni mondjuk 50 literre a jövedéki adót aztán még 200 liter után is azt a papírt lengetni hozzá?
Ha motorolaj volt a tankban, akkor feltétlenül ki kell cserélni az üzemanyagszűrőt.
Mivel sokkal finomabb szűrésre van tervezve, ezért azt is kiszűri, amit az olajszűrő nem, pl. a rengeteg kormot. Ez aztán sikeresen eltömíti, így rossz esetben töredék üzemanyag jut át rajta.
van jelenleg 80 liter ét olajam (lesz még több is) 150 ft os áron valamint lesz transzformátor olajam (nagyon jó minőségű) ha valaki igényt tart rá trafó olajra ajánlatokat kérek