Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MyKappa Creative Commons License 2024.03.01 0 0 89553

Ha ez véletlenül is egyszer bekövetkezne, akkor úgy nézne ki az M1-M7 bevezető, mint az észak-koreai sztrádák :) ..

 

https://www.bitcoinbazis.hu/eu-15-eves-jarmu-javitas-betiltas/

Adm Creative Commons License 2024.02.28 -1 0 89552

Mert az emberek nagy része idióta. Szó szerint...

Előzmény: probody (89551)
probody Creative Commons License 2024.02.27 -1 0 89551

Én Pesten voltam ma a dugóban, nézelődtem. 

17 fokban az autóban bojtos sapkában, utcán térdig érő TOLLkabátban behúzott cipzárral.

Nem ám egy, hanem sok ember, és nem idősek.

Előzmény: MyKappa (89550)
MyKappa Creative Commons License 2024.02.24 0 0 89550

Ez is OFF kicsit:

Tegnap Pesten araszoltam a belvárosban a négyórási dugóban és elkeztem unalmambannézegetni, hogy milyen sok presztizsmárkás SUV coupé lett az elmúlt években a fővárosi utakon. Pont mellettem araszolt egy max 1-2 éves MB talán GLC és megakadt a szemem, hogy milyen nagy és nem egységes hézagok, eltérések a síkoknál  vannak az ajtóknál, lökösöknél. Aztán jött egy szintén újszerű X6 és ott is ezt láttam.

Azért vissza godolva a 1990-es 2000-es években még versengtek a gyártók - főleg a japánok és presztizs márkák, hogy nekik legyenek a legtökéletesebb, legkisebb hézagaik a karosszérián. Amolyan mérőszáma volt az autó összeszerelési minőségének, hiszen nagy darabszámnál kellett biztosítaniuk a minimális méreteltérést. 

Most meg kiad 20-30-40 milliót egy vásárló és ezt kapja? Pár hete pont a Vályi Pista posztolt egy fikázós rövid "ezmegmiez?" videót egy Bentleyben ülve FB-n ugyanilyen témában "hogyan adta le ennyire a mércét a beltéri minősége terén egy ilen patinás gyártó?" - megjegyzéssel. Ezt a f@st kapja az ember (talán) 60-70 millióért?

MyKappa Creative Commons License 2024.02.24 0 0 89549
Előzmény: MyKappa (89548)
MyKappa Creative Commons License 2024.02.24 0 0 89548

Persze, nagy meló, de mivel nem látom a burkolatoktól 100 százalékos biztossággal még, hogy honnan jön az olaj, ezért muszáj lesz lebontanom majd, ha újra lesz egy kis időm rá - így semmiképp sem maradhat. A kartergáz csak egy verzió az ötletlésnél, de így jobban belegondolva szerintem ha annak lett volna nagyobb a nyomása, akkor jóval könnyebb lett volna a nívópálcát kinyomnia, mint egy helyére beütött szimeringet. Bár az rémlik így utólag, hogy sikerült egy picit (kb 1mm) túlkocogtatnom az elődje poziciójához képest, mert nem figyeltem és a másik cserélt szimeringgel ellentétben ez szabadon van - nincs fix végállása beütéskor.  Annyiból jó, hogy most vettem észre a sérült csőszakaszt - nyilván rendbe rakom azt is majd. 

Sajnos nincs a méréséhez műszerem, de szinte a leghalvánabb füstöt sem látom - nem, hogy ilyesmit :))
https://www.youtube.com/watch?v=33vAnABcG7o&ab_channel=GaborM

Pedig volt nem egy autóm, amiben azért látványos volt a jelenség már. Minen esetre, ha szétszedés után erre terelődik jobban a gyanú, akkor biztosan jobban beleásom magam - köszönöm is a tippeket! Azért ez nagy motor, pl az A8 D2 6.0 W12-nél mondta valamelyik szakújságíró tesztben, hogy ott már külön komoly kartergáz rendszer volt, mert számításba kelett venni a motor nagysága miatt. 

Előzmény: BmS1 (89543)
MyKappa Creative Commons License 2024.02.24 0 0 89547

Hagyományost - ehhez nem láttam még teflonosat sehol

Előzmény: atuc (89542)
MyKappa Creative Commons License 2024.02.24 0 0 89546

Gratulálok és kitartást hozzá! Azért nem fogsz unatkozni te sem :)..

Előzmény: sooty (89541)
MyKappa Creative Commons License 2024.02.24 0 0 89545

Köszönöm, de azért igyekszem szolidan írni, mert ez egy Kappa topik - nem szeretném agyon offo-lni. Csupán annyi köze van a két modellnek egymáshoz, hogy egy időben gyártották őket és minkettő nagy csatahajó :)

Előzmény: Sütemények Réme (89536)
MyKappa Creative Commons License 2024.02.24 0 0 89544

Igen, de nézd a jó oldalát: ezért tudtok (még mindig) megélni az autóvillamosságból :) ! Amúgy igen, pl a környékünkön nem láttam még egyetlen autóvillamosságist, aki használna oszcilloszkópot. Pedig nekem is volt már (hasznos is volt pár esetben) kb 10 éve is és nem a szakmám. 

OFF zárójelben :)

Sőt hamarosan jön egy másik is, mert a közismerten agresszív marketinget folytató Temu két napja este netezés közben feldobta FB hirdetésben, hogy ha telepítem az appjukat és leadom az első rendelésemet rajta (7 általuk megajánlott termékből ez  - állítólag 90e ft helyett - meg még 2 másik legolcsóbb ingyenes. Mit veszthetek és ez biztos kamu alapon összebogarásztam pár apróbb hasznos kütyüt 4700Ft értékben és elvileg fel is adták tegnap.

Néztem róla youtube tesztet és az árához képest egész jó:
https://www.youtube.com/watch?v=U-rgURreOuk&t=3s&ab_channel=TechCornerTVElectronics%2CProjects%26Tutorials

Ugye ipari elektronikával kapcsolatos dolgokkal is szoktam foglalkozni, ott jól jöhet még.

Előzmény: BmS1 (89530)
BmS1 Creative Commons License 2024.02.24 0 0 89543

Mivel a  szimering csere elég nagy meló, célszerű lenne kartergáz nyomást mérni az olajszint pálca vezetőcsövénél..

 

A kartergáz nyomás megengedett határértéke (ha jól rémlik)  5 mbar.  

Ezzel az a baj, hogy nagyon kis érték, nem egyszerű mérni, olcsó mutatós műszer nemigen jöhet szóba.  Létezik egészen kis nyomások mérésére kialakított precíziós digitális műszer is, ez meg drága. (pl: Fluke 700G01)

 

Van áthidaló megoldás is. Hengerenként nyomásveszteség mérés.  10-15%  még OK, ha 30% felett van, egészen biztos, hogy nagyon komoly kartergáz képződés van.

Előzmény: MyKappa (89529)
atuc Creative Commons License 2024.02.24 0 0 89542

Teflonos, vagy hagyományos szimmeringet tettél bele?

Előzmény: MyKappa (89529)
sooty Creative Commons License 2024.02.24 0 0 89541

Na de azért felénk is zajlik az élet. A legújabb és mostmár szerintem a legutolsó szerzemény. Így ki van a készlet. 

164,166, kappa, thesis.

 

Szintén 8 kerék áráért hoztam el. Gyári 8 felni hibátlan nyári, 1szezont még elmenős téli gumikkal. 

140lovas jtd. ora szerint 276ezer km, ajtókon szürke bőr borítás, de ülések szürke plüssök, elektromos háttámla mozgatással. kazetta+cd tár, tempomat nincs, meg igazából más se. Kasztnin vannak hibák. Bal első sárvédő nyomva, jobb hátsó ajtó és sárvédő meghúzva, teteje lakkhibás. Fél évet ált, úgy árulták, hogy generátor hibás, viszont új klíma van benne. Azért a klíma hibát random feldobja.

Szerencsénk volt, a zárlat nem jelentkezett, így aksi beletétel után hibátlanul indult. A sok állás miatt az első kuplung benyomáskor az alsó munkahenger meghalt, kinyomva maradt és kifolyt belőle a fékolaj. Mi baj lehet, a kinyomó villát visszafeszegettük és a 130 kilométeres hazautat teljes kuplung nélkül tettem meg vele. Lámpás és stopp táblás kereszteződések abszorválása érdekes volt. 

Azóta kicseréltem a munkahengert, így a kuplung jó is lett, bár valószínűleg lassan cserés. Kellett egy belső féltengely porvédő rá, mert csúnyán szét volt szakadva. Első futóműben több új alkatrész beépítve, a hátulja viszont terpeszt rendesen. Valószínű a coolerhűtő lyukas, és a coolercső is már mahinált. Elvileg hűtőm van a kappából, úgyhogy azzal még szerencsém is lehet. Mostanra viszont hozza a zárlatot, amit az eladó is mondott. De ezt sem mindig, ha jó passzban van semmi sem tűnik fel. Ma éppen mikor ráraktam a sarut az aksira, hát hegeszteni lehetett volna vele, úgyhogy megy a hibafeltárás.  Valamint a két első ablakemelő nem működik. Már a kapcsolók sem kapnak áramot. A hátsók jók, de elől semmi. Ami feltűnt, hogy a biztitáblában az ablakemelő működésért felelős biztosítékra nem reagál a rendszer. Ha kiveszem, a hátsók akkor is működnek. Amit ismertem helyeket minden biztosítékot és relét átnéztem, még nincs meg a gond. 

Ja és van benne egy elvileg fiat gyári jellegű riasztó, ami érdekes módon az ablakemelő vezetékeire volt kötve. Ez most lényegtelen is, a fontos a beszerelés módja. A jobb hozzáférhetőség kedvéért a vezető oldali műszarfal alsó lábfej feletti részét egyszerűen egy fűrészlappal szétfűrészelték.

Így ki lehetett venni azt az elemet, rendesen bekötni a riasztót, majd visszakábelkötegelőzték a kivágott részt és mehet tovább. Alap esetben nem látszik ebből semmi, de azért mégiscsak na....

sooty Creative Commons License 2024.02.24 0 0 89540

Ez nekünk azért jó, mert ha tizenhúsz éves korukban ilyennel fogunk szaladgálni, akkor tudjuk hova kell vinni javítani!

Van itt a faluban egy autószerelő, már ő sem ma gyerek. Még kb ezer évvel ezelőtt vett a feleségének egy nissan Leaf-et. Kérdeztük, hogy ezt ugyan minek. Erre ő azt válaszolta, hogy használják, figyelik, tapasztalják, ha baja lesz véletlen akkor lesz szerelési tapasztalat is. Qvázi így tanulja az új technológiát. Nem is olyan rossz gondolat. 

 

Előzmény: capa (89531)
downer Creative Commons License 2024.02.24 0 0 89539

Ezt mondod? Az Akron és az Impergom is megfelelő távolságban kerüli el a hengerfej sarkát. Raktam már ezt is, azt is.

3000 Ft körül vannak. :D

Bár mindegy, mert a munka vele...

Előzmény: Sütemények Réme (89533)
DonPrego Creative Commons License 2024.02.24 0 0 89538

Érdekes tanulmány, nekem is van időszakos torpanás a kocsiban, gyanakszom néha a visszahívásban cserélt szivattyúra (is).

De mivel időszakos, nyilván nehezen előidézhető, tehát szervízbe nem vihetem. Most androidos diaggal próbálok a végére járni legalább a körülményeknek, de pl csak a gázpedál állására 5 paraméter van.

Majd egyszer kiderül ... vagy nem.

Előzmény: BmS1 (89517)
DonPrego Creative Commons License 2024.02.24 0 0 89537

Ha a piaci árakat mindig számolnánk, az itthoni autók átlagéletkora hirtelen lemenne 10 év alá és nagyon sok ember hirtelen megjelenne a tömegközlekedésen.

Csak azért futkároznak öreg kocsik az utakon mert még otthon tudják az emberek "hegeszteni" a technikát. Én már örülök ha egy szervízlátogatást 100 ezer alatt megúszok maszekban.

Előzmény: capa (89531)
Sütemények Réme Creative Commons License 2024.02.24 0 0 89536

MyKappa!

 

Hajrá!

 

Írjál még.

 

Downer kolléga sem ír, granturismo is hanyagolja a kommunikáció eme formáját .... lehetne még sorolni...

 

 

Előzmény: MyKappa (89529)
BmS1 Creative Commons License 2024.02.24 0 0 89535

Nálam az "autócsere" egy becsípődés. Nem írom le, hogy kb. hány autóm volt, mert nemigen lenne hihető, a pontos számot már én sem követem. Van, aki szerencsejáték függő, van, aki iszik, én megunom az autóimat.

Az, hogy egymás után két ugyanolyan autóm legyen, még nem fordult elő. Mostmeg ez a harmadik, öregszem, na. :-DDD

 

Bő 40 év alatt "elég közelről" több autót láttam, vezettem, javítottam, mint amit sokszor szerettem volna, ennek az egyik hozadéka, hogy autóban szerencsére ritkán nyúlok mellé, bár persze védőoltása erre senkinek sincs.

 

A mostani szivattyú bibi szót sem érdemlő pitiáner apróság lenne, ha a hibafeltárás nem lett volna ekkora gáz. De egy kicsit sem bánom, ennek is van hozadéka: megint beleástuk magunkat egy homályos területbe.

A kb 60,000 km alatt közel 2,000,000 Forintot spóroltam meg üzemanyagon, ahhoz az állapothoz képest, ha maradtam volna a V6-os Peu 407-nél.

És mindig "friss" autóval jártam, ami az én szempontjaim szerint egyébként is jobb autó, mint a 407.

Előzmény: capa (89531)
Sütemények Réme Creative Commons License 2024.02.24 0 0 89534

"  capa 2 órája
0 0 89531

Szia BmS!

 

Pont az ilyen dolgok miatt nem tudom teljesen megérteni azt a szemléletmódodat, hogy a bizonyítottan jól működő, ismert, még mindig viszonylag keveset futott autódat egy ugyanolyanra cseréled le. Mindig megvan ez a rizikó, minden autócserénél. (Sőt, ennél több is, hiszen belefuthat az ember egy "jogi esetbe" is.) Ha ezt a műveletet piaci áron számláztad volna ki valakinek, vajon akkor is megérte volna-e a korábbi autócsere?

 

üdv,

capa  "

 

Elnézést, nem más dolgába akarok bele szólni vagy a privát ügyeiben turkálni....

 

Említette régebben, hogy nem akar pénzügyi veszteséget elszenvedni ..... bukni anyagilag a személygépkocsin.  Illetve, mintha rémlene valami olyan is, hogy,m ost , már, sokallná a 16 literes benzinszámlát. (téli üzemmód, rövid utak, sűrűn lakott területen stb...)

 

Nesze, neked, hedonizmus.....  :-)

 

Én, veled, értek egyet: egy új, akár még null km-es gk. ,is, lehet lutri. Simán lehet probléma generátor. Gyári / rejtett hibás. Ha fiatal- kevesett futott, de már használt gk-ról van szó, eleve , elgondolkodtató, hogy az első tulaj, miért engedi el a kezét a gépállatnak? Realizálva a nem gyenge bukót, pénzügyileg?%

 

Amikor ez a kevésméteres, pár hónapos gk. , már a tied és előáll valami nagyobb műszaki meghibásodás, akkor: benne áll a pénzed, ha lerobban, akkor kiesik a közlekedés eszköze. Ezt le kell pótolni stb.... Csereautó ..... Bérlés..... Ügyintézés...Szerelő találomra cserélget alkatrészeket .....

 

Idő és pénz.

 

Megéri? Kérdés, hogy kinek....

 

Piaci áron, könnyen lehet gtk. a művelet (javítás plusz előtte a hibakeresés...munkaórák tucatjai, sokforintos óradíjjal pl....) .... és ilyenkor jön a képbe, egy szögegyszerű szuzuki  vagy fiat.

Ami nincs, az el sem romolhat.....

 

A szgk - nekem legalább is, a napi használós / szaladgálós - egy vasdoboz, a sarkán 4 kerékkel. Vigyen el A-ból B-be, probléma nélkül. És ennyi ....

 

Ennek nem mond ellent, az, hogy rendelkezem jó néhány probléma generátorral ( Coupe 20VT vagy AR164 Q4... csak a példa kedvéért. Vannak még nyűgösebb darabok is..... de nem napi használatban)

Béke.

Sütemények Réme Creative Commons License 2024.02.24 0 0 89533

:-)

 

".... mert szerintem régi gyártású alkatrészek vannak még a polcokon...."

 

5 hengeres Modular koromban (talán 1 vagy 2 hónapról lehetett szó, amíg üzemképes volt a technika ) ... a hátsó vízcsőből (amit ki szokott / bír rágni a blokk éles / sorjás? sarka).... tehát ebből a vízcsőből, először hozott az unix? egy régebbi vonalvezetésű?t ....amelyik ugyanúgy beleért a blokk sarkába....

 

Visszavittem---> garis csere.

Majd még egyszer .

A harmadik esetnél , megígértem, hogy fizikai síkon  jutalmazom, ha nem ad normális - már jobban kunkorodó=nem blokkba beleérős csövet....

 

Ugyanaz volt az eladó.

Kipróbálta, mennyire vagyok szavatartó.

 

......

 

Utána , talán elaforg?-ék , hoztak normális csövet.

 

De , nekem , ebből a lényeg, annyi volt , hogy , konkrét típus , mélyreható ismeretének teljes hiánya miatt, egy  vagy két hét alatt, 3X maradtam az  út szélén.

 

Egy 5ezer forintos gumicső miatt, elment 3 nap az életemből......  a semmire. Az nap , semmit nem tudtam elintézni.... ami picit kínos, ha pl. , csak, megyén belül, van 4 különböző telephely .... munkaterület...... és ott kell lenned , személyesen. Mert különben áll a munka és.... durva a kötbér.

 

Csak a trélerezés volt , egy hatszámjegyű összeg.  Ez a hab a tortán.

 

Benzin pumpa:  a kocsi-nál lehet, általában, kapni, új gyártású és használható üza szivattyút.

 

:-D

Előzmény: downer (89526)
Adm Creative Commons License 2024.02.24 0 0 89532

Igy már világos. Szerintem ez a kavics dolog azért nem olyan nagy para, ha belegondolok, hogy az Alfettámon is belül volt a féktárcsa, és nem nagyon rémlik ilyen dolog, de más autómnál, talán Feliciánál csak sikerült bekapnia elöl valami kavicsot.

Előzmény: BmS1 (89514)
capa Creative Commons License 2024.02.23 0 0 89531

Szia BmS!

 

Pont az ilyen dolgok miatt nem tudom teljesen megérteni azt a szemléletmódodat, hogy a bizonyítottan jól működő, ismert, még mindig viszonylag keveset futott autódat egy ugyanolyanra cseréled le. Mindig megvan ez a rizikó, minden autócserénél. (Sőt, ennél több is, hiszen belefuthat az ember egy "jogi esetbe" is.) Ha ezt a műveletet piaci áron számláztad volna ki valakinek, vajon akkor is megérte volna-e a korábbi autócsere?

 

üdv,

capa

Előzmény: BmS1 (89530)
BmS1 Creative Commons License 2024.02.23 0 0 89530

Kösz.  Tény, hogy egy diagnosztikára beállt csapat az ilyen nehéz esetekben helyzeti előnyben van.

De helyén kezelve a dolgot, az is biztos, hogy pl. egy automata váltóban elmélyedt kolléga könnyedén vesz a saját területén olyan akadályt, amivel más területek művelői (pl. mi ) nemigen tudnak mit kezdeni.

 

A legnagyobb probléma, hogy egy nehezen átlátható, viszonylag új, teljesen más megközelítést igénylő, bonyolult elektronikájú rendszer nincs a gyártók által tisztességesen megtámogatva szakirodalommal, használható javítási technológiával.

Hiába fizeted ki pl. a Fordnál a vázszám szerinti javítási technológia (TSB) egy-két hetes hozzáférési díját, ha tényleg ütős, hathatós segítséget nem ad.

Kicsit uncsi lenne hosszasan ragozni, de pl. a gyári célműszer éppen semmit nem segít a korábbi rendszerektől teljesen eltérő, sokkal összetettebb üzemanyag rendszer hibafeltárásában.

A legtöbb javító (még márkaszerviz is) a gyári célműszerre alapozza a diagnosztikát. Ami -általában- működik is. Van, hogy nem:-DD

Előzmény: MyKappa (89528)
MyKappa Creative Commons License 2024.02.23 0 0 89529

Hogy BmS-t idézzem: " Csak hogy pörögjön a topic" ..

Közben az A8 projektem a célegyenesben parkolópályára került a napokban sajnos.. Na jó - ez egy kicsit túldramatizálás, de a múlt héten megtörtént az első motor indítás a rendberakás után. Az új benzinszűrő feltöltődése után pöcc-röff indult, gyönyörű lett a hangja a korábbihoz képest (több csapágy kuka volt). Aztán pár perc járás után megpillantottam egy nagyobbacska olajtócsát alatta. Gyors okfejtés: az egyik cserélt szelepfedéltömítés kifordult a helyéről berakáskor egy olyan szakaszon - ahol elég nehéz helyére rakni a közel húzódó fém benzincsövek miatt és nem is látszik a hiba. Egy óra alatt megoldottam, nem folyt azóta egy csepp sem. 

:Másnap újra indítás. Pöcc-röff, szép hang - elkezdtem a vízrendszert légteleníteni. Miután pár perc után közel üzemmeleg lett a motor, elkezdtem kicsit fordulatszámot növeln, mert  alatta száraz volt a padló is. Erre megjelent egy - az egy nappal korábbinál jóval kisebb, de azért látványos olajtócsa a motor elején a vezérlésnél. A vezérlés burkolatok és az ékszíjtárcsa takarja, de 99%, hogy az általam kicserélt új Elring főtengely szimeringnél van valami gond - talán még ki is nyomta. Ez azt jelenti technológiai oldalról közelítve, hogy eleje, hűtő újra le, vezérlés szét, ékszíjtárcsa le és ez nem pár perc.... Mivel nagyon közeledek a szakdolgozatom leadásának határidejéhez az egyetemen és nem állok jól, ezért félre kellett raknom az A8-ast pár hétre.  

Ha van tippetek, hogy mitől lehet ilyen, akkor szívesen veszem addig is kicsit csámcsogni rajta :) !

Gondoltam az olaszoknál jellemző tengelykopásra, de direkt néztem, és a legkisebb nyomát sem láttam. Teljesen kizárni nem tudom mérés nélkül, de kis esélyt látok rá. Felmerült bennem, hogy dugulás van a kartergáz rendszerben és kinyomta.  Ezt mondjuk 100%-ra még nem zártam ki, mert tény, hogy a V motor két szelepfedél közti kompenzációs gumicső korábban nem volt lebilincselve és szivárgott az olaj a motorra a csővégeken kicsit. Én lebilincseltem - ahogy gyárilag is volt. Azonban a szívócsőhöz visszavezető kartercsövön egy eléggé rejtett helyen egy 10 centis hasadást találtam így jobban megnézve. Ha nincs előtte dugulás, akkor az biztosan elvezetett egy esetleges túlnyomást. Bár az is felmerült, hogy azon át elvileg fals levegőt tud szívni a motor, mert a légtömegmérő után van a szívócsövön - hacsak le nem zárták - és a motoron nem érezni semmi torpanást stb. Ráadásul levéve az olajsapkát, illetve a hasadást figyelve (szinte) nem is látszik semmi kartergáz. Fényévekre van egy tényleg kopott motor "füstfelhőjétől". Szóval kezdek inkább valami más hibára gyanakodni, mint pl nem jó méretű szimering, fordított forgásirány stb. Talán pár hét múlva lesz időm felgöngyölíteni..

Addig is van pár új fotóm és a végén egy videó - ha valakit esetleg érdekel az OFF :) ..
https://photos.app.goo.gl/D62wmnKJWcqP43H19

MyKappa Creative Commons License 2024.02.23 0 0 89528

Szerintem a legtöbb szerelő elkezdett volna mindent cserélgetni újra próba képpen. Idehaza rajtatok kívül nem sokan jöttek volna rá méréssel és logikai levezetéssel ;) !

Előzmény: BmS1 (89517)
MyKappa Creative Commons License 2024.02.23 0 0 89527

Szia! Bocs - nem voltam az elmúlt napokban sokat gép közelében!

mykappa2.4 a gmail címem - ha érted, amire célzok :)

Előzmény: probody (89512)
downer Creative Commons License 2024.02.23 0 0 89526

Persze. :D
Na de mindenesetre, saját autón ilyen nem várt és indokolatlan hiba azért fájó, még ha az ember felkészült is egyébként. Én meg tudom érteni.
Egyébként a sajátomon 220 ekm-t kiszolgált már az AC és 20 ezerrel ezelőtt gondoltam, hogy na én előrelátásból kicserélem egy újra, amíg még lehet kapni hozzá. De megszívtam, mert az új darab meg visszaengedte a nyomást, csak másodikra volt hajlandó indulni egy fél óra állás után. Utána már nem mertem vele kísérletezni, mert szerintem régi gyártású alkatrészek vannak még a polcokon.

Ez egy előny a fiatal autónál, hogy ha új alkatrészt veszel, az friss gyártású és nem lehet vele gond.

Előzmény: BmS1 (89525)
BmS1 Creative Commons License 2024.02.23 0 0 89525

Ugyan már!  Olvashattad: ezeket az autókat már úgy gyártják, hogy soha ne kelljen hozzányúlni  :-DDD

Előzmény: downer (89523)
BmS1 Creative Commons License 2024.02.23 0 0 89524

Ha már csak 10 liter van a tankban, pont ezért tankolok. Viszont a másik véglet is káros: sokan teljesen fullra tankolnak, ami két okból sem jó: részben gátolja az EVAP működését, másrészt ha tankolás után leállnak vásárolni, főleg nyáron némi benzin az aszfalton végzi...

Előzmény: rfc (89522)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!