990.000 re hirdettük meg, de megmondom őszintén 800.000 ért már odaadnánk!
mindenképp el akarom adni, mert nem tudjuk kihasználni ezt a nagy kapacitást, meg fenntartani sem olcsó (nem lett ez a vétel átgondolva:)), kisebb hibái még vannak, pl az egyik légzsáknál hibát jelez, meg az egyik ablak nem megy le, ilyenek, szóval még azért kell rá költeni!
OK, akkor gyere át ide: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9009007
Ezt a fórumot kevesen olvassák, a "nagy" Volvo tpikban kicsit nagyobb a pörgés, többen olvassák.
Előfordulhat, hogy belefutottál egy típushibába. Ezeket a váltókat nem ekkora motorokra tervezték. Lehet, hogy tud valaki bevált szervizt ami esetleg olcsóbb. Kár lenne csak emiatt eladni az autót sok veszteséggel, ugyanis nagyon tartósak, csak ezt a hibát kellene valahogy "túlélned"
Sziasztok, nem tudtok nekem segíteni? Szeretnék eladni egy s80 as volvot (1999), de váltóhibás, csak 3.-ig vált. Kaptunk rá árajánlatot, kb 250-300 e. de nem akarunk már költeni rá így gyakorlatilag féláron eladnánk. Nem tudtok vkit aki ezzel foglalkozik?
Index Alteás fórumán is persze lehetett olvasni valóban komolyan feltuningolt gépekről, de pár hónap múlva ezek a kollégák témát váltottak, és az elszállt turbok javítását kezdték tárgyalni.
Egy elég komoly radar- és lézerdetektoros cuccot most "tuningoltattam" a kocsiba, igaz, nem tőlük. A kocsi teljesítménye nekem rendben van, országúton 120km körül, pályán 150-160 körül kényelmesen megyek vele, jól gyorsul, motortuningot nem érzem fontosnak.
Anno a Seat Alteámban volt enyhe gyári chiptuning (140->166Le), a márkaszervizben rakták be, papíron a +26Le nem rossz, de a gyakorlatban a pluszteljesítmény inkább csak pszichésen működött, a kocsi előtte is jól ment, meg utánna is. :) Index Alteás fórumán is persze lehetett olvasni valóban komolyan feltuningolt gépekről, de pár hónap múlva ezek a kollégák témát váltottak, és az elszállt turbok javítását kezdték tárgyalni.
Nem akarok ünneprontó lenni, és nem írod, mennyi km van a gépben, de én nem vennék 6-7 éves nagyautót. Ha frissebb évjárat nem fér be a költségvetésbe, inkább a méretből engednék. Szerintem az utóbbi években már senki nem gyárt tartós minőséget, viszont ha a tervezett avultatás miatt rendszeresen javítani kell, akkor az alkatrészeket újautós áron kapod hozzá. Vagy járhatsz bontókba.
A szerviz állapotfelmérésének hatását felemásnak érzem. A kocsi általános állapotát, gondozottságát, gyanús olajfolyásokat, csavarok megbontására (=javításra) utaló jeleket, elektromos rendszerek működési hibáját önerőből is észre lehet venni egy alapos körbenézés és próbaút során, felmérés címén szétbontani a szerviz sem fogja.
A festés rétegvastagságának mérése miatt azonban mégis lehet hasznos a szerviz, nehogy egy rommátört gépet vegyél, plusz a kocsi előéletéről is talán lehet adat a számítógépükben.
Nem, nekem nincs semmi gondom a futóművel, persze ez megszokás kérdése is, de számomra rendben van.
Ha már futóműnél járunk, leírom egy igencsak meglepő élményemet, a héten történt. A kocsi vége felől néha korábban is hallottam ritkán egy-egy zavaró fémes zörgést, de amikor most indultam, szinte folyamatos fémes zörgés-csörgés hallattszott a kocsi alól. Megálltam az út szélén, kiszálltam alánéztem, és valami alumínum nagy fémhurkot láttam alul középtájon, ami egy rúdon lógott le a földre, ez zörgött. Program lefújva, óvatosan irány haza, mivel el sem tudtam képzelni, mi lehet ez az alkatrész. Otthon alámásztam a gépnek, és a hátsó tengelyen középen egy műanyag nyelű OLAJSZŰRŰ LECSAVARÓ SZERSZÁM (!!!) volt felakadva, ami most lebillenhetett addigi nyugalmas helyéről és végképp megmutatta magát. Gyakorlatilag nulla az esélye, hogy pont ezt és így menet közben szedtem össze, így pluszpont a márkaszerviznek, az eszközt eltettem, majd legközelebb visszaviszem nekik.
El fog férni :) és még mögötte is el fognak férni.
hasonló felépítésű vagyok szóval tapasztalat.
Alkatrészek: van sok alternatíva alkatrészbeszerzésre. Volvo fórumon Ovlov Laci tud ebben segíteni. Ezeknek a járgányoknak - általában - a gyenge pontja a futómű. Motor és váltó szerint vannak specifikus hibák de ha hosszabb távra veszed jó eséllyel az összes km szerint várható típushibát megkaphatod. Készülj így, max kellemesen csalódsz.
Márkaszervizben kérj állapotfelmérést ~10e Ft, viszont jó alkupozició. Természetesen annyira nem szedik szét a kocsit, hogy megmondják 1 hónap múlva valami elszáll a motorba vagy letörik egy kallantyú mert elfáradt.....viszont sok apró jelzést tudnak adni a kocsi állapotáról éshogy mennyire volt gondos az előző tulaj.
Köszönöm a segítséget!Most arra lennék kiváncsi,milyen árban vannak az alkatrészek hozzá,mik azok a tipikus volvo s80 betegségk,amikre figyeljek.Vannak hozzá Utángyártott alkatrészek?Apám 185cm magas100kg hátra kényelmesen be fog férni?
Sajnos ebben nem tudok segíteni, én friss Volvós vagyok, nincs tapasztalatom. Viszont az nem ártana ha beballagnál a szervízbe és leellenőriznéd az autót, szervízkönyvét stb. Ha minden OK akkor sok gond nem lehet vele.
Olyan kéréssel fordulok hozzátok,hogy szeretnék venni egy Volvo s80 2.0t 2002-es évjáratu autót.Sajnos Renault Laguna2 gt-m volt.csak tönkre ment.El kellett adni.
Szeretnék tanácsot kérni mit nézzek meg a kocsin,mik a buktatok,mennyire szerviz igényes. http://www.hasznaltauto.hu/2179471_volvo_s_2002 Ezt néztem ki,friss müszakival adják.
Ha valaki tudna tanácsot adni,nagyon megköszönném!
Neked nem tűnt fel a futómű keménysége? Főleg a hátsó tengely koppan nagyot ha átmegyek egy fekvőrendőrőn. Vagy kanyarban ha kicsit egyenletlen az út a hátsó rész mintha ugrálna, nem tapad az úthoz. Előző autóimnál ilyet nem tapasztaltam, főleg azt nem hogy az első futómű finom, puhább mint a hátsó,amely brutálisan kemény.
A vicc az, hogy a kereskedő ajánlott egy navigációt, eredeti, de nem a beépített, hanem egy külső, nem süllyeszthetőt. Meg is rendeltem, de utána visszahívott hogy mégsem lehetséges, illetve igen de sokkal drágábban, ugyanis kifelejtett valamit. Na ekkor lemondtam és használom azóta is az Igo-t. Amúgy nem dícsérték az eredeti navit, ugyanis eléggé hiányosnak mondható.
Egyáltalán nem tükröződik a kormány sőt, egyáltalán nem is látható. Ami viszont érdekes, a felső műszerfal mintha nem is lenne szürke, hanem enyhén barnás.
Ma voltam a szervízben, mert az első tolató radar állandóan bejelzett. Kiderült hogy rosszul szerelték fel a rendzsámtartó keretet. Most már OK :)))
"szivargyújtó csatlakozó elhelyezése, ugyanis középen van és a navigávió töltője az egész utastérbe belelóg... eléggé ronda látvány..."
Ez sajnos nekem sem tetszik, biztos az irreálisan drága gyári navigációnak nem akartak konkurenciát.
Én a bézs belsőhöz úgy kértem a fekete műszerfalat, hogy a kormány is fekete, féltem a szélvédőn tükrözéstől, és ez be is vált. Neked a világos kormány nem tükröződik?
Köszi... Amúgy ma voltam egy hosszab úton vele BP- Pozsony autópálya végig. Nem csalódtam az autóban nagyon kényelmes. Bár 1-2 apróság bosszantó: nem lehet állítani a HIFI balance funkciót. (legalábbis nem találtam, minden más még a filléres rádiókban is van) valamint nagyon melegszik a kormányon levő gombok környéke. Másik kellemetlen dolog a szivargyújtó csatlakozó elhelyezése, ugyanis középen van és a navigávió töltője az egész utastérbe belelóg... eléggé ronda látvány...