Az alanti utánfutó direkt tűzoltóságnak készült.Nagy Vilmos barátunknak van egy ilyen ! Tűzoltószer és létragyár terméke! Nem tudom a gyártó pontos nevét!
Nagyon köszönöm a segítséget,esetleg,abban is tudtok segíteni,hogy mikor készülhetett és milyen céllal?
Szeretnék róla minél többet kideríteni és,hogy kb mennyit érhet egy ilyen részletesen kidolgozott fém modell!
Sajnos fellelt állapot,törődést igényel és sok-sok szeretetet,hogy egyszer a magyar teherautó gyártás egyik legszebb képviselője legyen miniatür változatban!
Van egy másik tippem a modell áramfejlesztőjének ügyében! Amennyiben nem hívod fel a figyelmemet az eltérésekre le is ragadtam volna a megoldásomnál. Aztán beugrott,hogy valamikor a 80-as évek elején volt ilyennel dolgom. Szerintem ez egy 22 KW-os áramfejlesztő aggregát,amit a Csepel DT-213,c-s motor hajtott! Volt nagyobb is 33 KW-os is ,de azt már nem akasztották volna a 344-es után.(abba 413-as motor dolgozott)!! Ennél már fel kellett a vízhűtő elé szerelni egy motorolaj hűtőt ,ami a fésűs szűrőtől volt előre vezetve! Téli üzemeltetéskor csappal kiiktatható volt!
Azért furcsa egy kicsit , mert a felépítmény jobb első sarkán a fellépő vasak (nem tudom mi a hivatalos neve) hiányzik a legfelső. A könyvekben lévő tucatnyi EZF fotó közül egyetlen egy ilyen van (már amelyiknek látszik is ez a része). Persze most nem találom a könyveket, pár hete átraktam őket máshová. És az 1/43-as műgyanta doboz is ilyen, ezért hittem elsőre, hogy az.
Tényleg csak ilyesmi, a modell teljesen más. :-) Kisebbek a nyílásfedelek, ívelt a sárhányó, plusz kis dobozok vannak oldalt, az oldala függőleges, nincs benne az a kis törés, a teteje minden irányban túllóg stb. :-)
Köszi a képeket! Az elsőnél bamba voltam, nem olvastam el az eggyel alatta lévő hozzászólást, azt hittem az 1/43-as Atlas modell átalakítása. Ez valami korábbi katonai teherkocsi lenne már civilként? A nem zöld színből gondolom. És valami műhelykocsi lenne?
A doboz az ugye műgyanta? Tudnál csinálni több képet is minden oldalról? Meg az utánfutóról is érdekelne. Nekem is van ilyen Csepel is (még a szép piros/drapp), műgyanta doboz is külön.
Én csináltattam nemrég ponyvatartókat, az anyagot se volt könnyű beszerezni (40x20 melegen hengerelt U profil) meg a hajtás se volt egyszerű. Van 1 garnitúra pluszban, keress meg privátban ha érdekel.
A honvédségi rendszám pedig pont akkora mint a korabeli teherautó rendszám. A plakett kft-nél meg lehet rendelni és legyártják nem is nagy pénzért.