Sokan félreértették a Boxstert, mely megjelenésekor alaposan felkavarta a rajongói kedélyeket, mára elfogadottá vált. Felhasználók, rajongók véleményét várom ide a topicba.
5 eveig volt meg ..Annyira meg untam mindig ugyan azt latni hasznalni eveken at..Soha nem volt meg autom 5 evig..max 2 ev ..Valtozast akartam erre meg szuletett kislanyom lett valtozas😀Az a baj tudom semmi szuksegem ra ,de megis a kis ordog bennem van es nem hagy nyugodni ,hogy kell ujra..Pedig amikor meg szuletett gyermekem azt mondtam nem veszek tobbet..Mert allat modon hasznalnam,hasznaltam..
Értem.... Ránézek majd milyen is pontosan eddig nem is figyeltem. Andy bírja nagyon a 986-ot is mondjuk egy 91-es golf MK1 cabriobol ült át. Ott a hely is nagyobb belül? Nekem pár centivel mehetne hátrébb az ülés de végül is ez nem az én autóm:)
Nekem is 987 S van, mondjuk már a DFI motoros (2011. december) éppen 40e km alatt.. szeretem is nagyon. a 986 nekem sem tetszik, pont a belső és a lámpa miatt, 987.1 meg még szintén régi motoros, és a 310 le se nagyon sok.. gyengébb nem hiszem hogy kéne. Gondolkozom is egy 911 en emiatt, de sokkal drágább nem hiszem hogy megérné...
Volt 986 s m gyuloltem a belseje es az elso lampai miatt..987 s nekem maga a tokely imadom az elejet, belso ter meg nem az igazi,de mar fenyevekkel jobb a 986 tol..
Neeem akarok moci hibast igy is benne van a pakliban..olaj szeparator arat jol meg kertek..3o ropiert csereltem a 987 s n anno..ujra 987 s n gondolkodok..nagyon keves km legyen max 4o ezer..Meg talaltam volt gepem ,kint hirdetik nemetbe vettek meg..most 3o ezer eur az ara el szalltak az arak..
Elhoztam a Budafokiról megköszöntem Kövesdán úrnak a részvételt. Pár nap múlva régi haverommal dumálgattunk egy este a garázsban neki jutott eszébe hogy kint az USA -ban régen mikor kint élt volt egy cucc ami megoldotta a gátrepedést,porózus blokkot,hajszálrepedés miatti összefolyást stb... Kitelefonáltunk az emberének ő feladta. Azóta ment az autó kb ezer kilométert fagyálló tiszta, olaj tiszta, A csajom imádja . Ha összefolyt motorost akarsz venni ez megoldja. Viszont ha nagyon össze van folyva úgy értem a víz az olajjal és az olaj a vízzel (a miénk ilyen volt) akkor ki kell takarítani mindkét oldalt mielőtt használod a cuccot.
Sziasztok! Ha valakinek ne adj Isten a szokásos víz-olaj összefolyási gondjai támadnak 996 vagy boxster ügyben megvan a megoldás. Nem kell szétszedni a motort , élettartam garanciás, és nem kerül egy hármas golf árába sem. Kellemes hétvégét mindenkinek.
Idén is lesz tél! :) Eladó egy 2001-es évjáratú, gyári, 996 Carrera 4 szett, saját autóról, 7/9*17, ET55 elől, hátul. 996.362.124.01 és 996.362.128.01 cikkszámok. 7mm-es, újszerű Nokian, 205/50R17, valamint 255/40R17-es, "N" specifikációjú, Porsche-ra fejleszett gumikkal, gyári, Carrera 4 kupakokkal, igény esetén változatlan ár mellett, új, színes, gyári kupakokkal. A felnik sómartak, ahogy a képen is látszik de tökéletesen futnak, használhatóak, 18-as télire váltottam azért eladók. Nagyon olcsón, 90000Ft gumik nélkül, 125000Ft gumikkal a garnitúra.
Először is gratulálok az uj autóhoz, igazán szép-kívánatos darab! De szükséged lesz egy cabriora is! ;)
Az alábbi linkeken megnezheted hol szerelnek porsche-kat (teljesség igénye nélkül).
porsche-javitas.com
porsche911szerviz.hu
porschace.com
szemelyes tapasztalatom nincs ezekkel! nekem jelenleg egyik autószerelő barátom szereli az autómat, szerencsére ritkán mert nagy baj nincs vele :)
voltam egyébként mar en is a porsche centrum-ban elektronikai problémával. nagyon rendesek es készségesen voltak, igazan profi munka es kiszolgálás volt, szóval le a kalappal! En csakis ajánlani tudom oket! ha jol emlekszem megvan a munkafelvevő-szerviz tanácsadó szama vhol.
szerviz óradíj tekintetében... a mi autóink mar porsche classic kategória kb 15e/h ... viszont az újaknak (0-2ev) ez mar fel kúszik 40e/h fölé :) egy ilyen uj auto esetében talan nem baj ha van vezetett szervizkönyv es szakszervizben javítják.