Keresés

Részletes keresés

BaltaJóska Creative Commons License 2023.10.06 0 0 14274

A 16 orasi Veszprém Várpalota járattal végez?

Előzmény: dhp (14273)
dhp Creative Commons License 2023.10.05 0 3 14273

4.45 Pét-Valeo
6.10 Veszprém-Pét

Berhida-Almádi-Palota

12.45 Pét-Veszprém

13.40 Veszprém-Fűzfő

14.10 Fűzfő-Veszprém

14.35 Veszprém-Pét

15.20 Pét-Veszprém

16.00 Veszprém-Várpalota

Előzmény: Dr.V.ker. (14272)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2023.10.05 0 3 14272

Akkor a 6:55 Berhida - 8:02 Balatonalmádi  és a 8:20 Balatonalmádi - 9:24 Várpalota az övé, a többit majd beírja más a topiktársnak, én ennyit tudok. 

Előzmény: Vazul382 (14271)
Vazul382 Creative Commons License 2023.10.05 0 1 14271

LOC-730 kb még 2 hétig lesz ezen a fordán,mert kész lesz a NAJ-329

Előzmény: BaltaJóska (14270)
BaltaJóska Creative Commons License 2023.10.04 0 0 14270

Hali! LOC-730 fordáját osszetudja valaki gyűjteni? Reggel 5:10kor már Veszprémen belül járkált. 

Vazul382 Creative Commons License 2023.10.03 0 1 14269

SRD-204 és SRD-377 palotán ütköztek,HPR617 nek eltört a csuklójánál valami elég súlyosan,FJZ215 meg selejt

4MOTION: Creative Commons License 2023.10.02 0 0 14268

Ott nincsen szükség csuklós járműre.

Előzmény: D-Robee (14259)
nemethgab_01 Creative Commons License 2023.10.01 0 0 14267

Sziasztok, gyors kérdés. FDJ-629 fizikailag létezik még? Azt tudom h 2022-ben kivonták a forgalomból.

kovacszol74 Creative Commons License 2023.09.30 0 0 14266

Igen, többek között oda sem fog egyelőre menni több volt agglós MAN.

Előzmény: Svehlik (14265)
Svehlik Creative Commons License 2023.09.30 0 0 14265

Ezt Várpalotára értetted?

Előzmény: kovacszol74 (14264)
kovacszol74 Creative Commons License 2023.09.30 0 0 14264

Szerintem egyelőre nem megy több. Amíg az új kocsiknak ennyire rossz a rendelkezésre állásuk, addig biztos, hogy Érdnél tovább nem fogják őket küldeni.

Előzmény: Svehlik (14261)
Svehlik Creative Commons License 2023.09.29 0 0 14263

Igen, múltkor láttam a veszprémi buszpályaudvaron!

Előzmény: pitz75 (14262)
pitz75 Creative Commons License 2023.09.29 0 0 14262

Az MRZ-382 szerintem helyközizik is, a napokban láttam Veszprém-Füred között mozogni, többször is!

Előzmény: Svehlik (14261)
Svehlik Creative Commons License 2023.09.28 0 0 14261

Igen, ezek ajkaiak lettek, az általad említettekkel együtt összesen 7 db kék MAN teljesít szolgálatot Ajka helyi járatain!

8 db kék MAN pedig Pápa helyi járatain jár!

Várpalotára hármat terveztek az MRP/MRZ flottából, de jelenleg csak MRZ-390 és MRZ-395 fut Palota helyi járatain, tehát nem tudom, melyik lesz a harmadik!

MRZ-382 pedig Balatonfüred helyi járatain teljesít szolgálatot!

Előzmény: VeszprémbuszFan (14260)
VeszprémbuszFan Creative Commons License 2023.09.28 0 1 14260

MRZ-247 és 250 ajkai kocsik lettek? Mindkettő az autóbusz-állomáson áll.

D-Robee Creative Commons License 2023.09.27 0 0 14259

Hogyhogy? 

Előzmény: 4MOTION: (14258)
4MOTION: Creative Commons License 2023.09.27 0 0 14258

Valamelyik LKC-s EN18-as bordó csuklós nem sokára Pápára kerül át Szombathelyről.

Scatty29 Creative Commons License 2023.09.25 0 1 14257

+

2-es járat volt a Pétfürdöi teljes hosszában (ez csak igy rémlik....)

3-as járat volt a Tesco-s busz eleinte és nem ingyenes volt.

 

Előzmény: Svehlik (14253)
Scatty29 Creative Commons License 2023.09.25 0 3 14256

A kiadványok pedig ezek, szóval a palotai helyijárat 1999-ig visszakövethető. :P

Scatty29 Creative Commons License 2023.09.25 0 4 14255

Meg is kerestem őket:

Előzmény: Svehlik (14253)
Scatty29 Creative Commons License 2023.09.25 0 1 14254

Szinte minden évből van kiadványom.

Keresek ilyeneket amiket beirtál.

Előzmény: Svehlik (14253)
Svehlik Creative Commons License 2023.09.25 0 3 14253

A későbbiekben új helyijáratok is indultak Palotán:

2-es: Szabadság tér - Kismező - Szabadság tér (2007-ben indult, azóta is üzemel csak a tanév alatt)

2A: Autóbusz-állomás - Szabadság tér - Kismező - Skála - Autóbusz-állomás (2007-ben indult, 2013 körül szűnt meg)

5-ös: Szabadság tér - Szerviz (ez papíron létezett, a valóságban a Veszprém felé közlekedő helyközi járatok csinálták)

7-es: Vasútállomás - Balassi Bálint utca - Bokányi Dezső utca - Rákóczi iskola - Szabadság tér (legalább is így emlékszek rá, a 2000-es évek legvégén még üzemelt, de már nem üzemel)

7A: Szabadság tér - Vasútállomás - Balassi Bálint utca - Bokányi Dezső utca - Rákóczi iskola - Szabadság tér (erre is így emlékszek rá, ez is a 2000-es évek legvégén üzemelt, de az is megszűnt)

11-es: Autóbusz-állomás - Szabadság tér - Kenyérgyár - Kiskertek (a 5-öshöz hasonlóan ez is papíron létezett, a valóságban az Ősi felé közlekedő helyközi járatok csinálták)

11Y: Autóbusz-állomás - Dankó út - Kenyérgyár - Kiskertek (valójában ezt egy délutáni Várpalota-Ősi-Berhida járat csinálta)

Valamikor 1999 előtti időkben létezett még 12-es és 13-as is, ezek útvonalát nem tudom!

Előzmény: Scatty29 (14252)
Scatty29 Creative Commons License 2023.09.25 0 4 14252

1999-es Várpalotai Kisokos megvan nekem, na abból a helyi és a vasúti menetrend:

tamas.forumra Creative Commons License 2023.09.25 0 1 14251

Ez szerződés szerinti szolgáltatásvásárlás (ellentételezés), nem támogatás. 

Előzmény: 18-09 (14250)
18-09 Creative Commons License 2023.09.25 0 1 14250

Úgy tudom Győr se igazán finanszírozza, mégis valamelyest újul a járműpark.

 

Azért mégiscsak beletol évente 1,5 milliárd forintot...

 

https://gyor.hu/varoshaza/kozerdeku-adatok/szemelyszallitasi-kozszolgaltatasi-tevekenysegrol-szolo-jelentes/

Előzmény: ELK671 (14249)
ELK671 Creative Commons License 2023.09.25 0 1 14249

Úgy tudom Győr se igazán finanszírozza, mégis valamelyest újul a járműpark.

Ha Veszprém maradt volna ne gondoljuk ,hogy még mindig 19db IK280 lenne helyiben, vagy akár Tatabányán.

Más nem valami selejt Connectok össze lettek volna szedve, végsősoron használt csuklósok, ahogy korábban is volt rá példa.

 

Várpalota esetében se gondolom, hogy ez sokáig így fog maradni. 

 

Előzmény: dhp (14245)
trizs77 Creative Commons License 2023.09.24 0 9 14248

sCak túlzásnak tartom, hogy a kis város kiáll a legendák mellett.

 

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

Ezt máshogy gondolom.

Várpalota önkormányzati képviselőinek kb 80%-a vgy több, nem tudja, hogy a városban (helyi járaton) milyen buszok közlekednek.

 

Elkeserítő eredményt hozna, ha egy röp dolgozatot íratnánk velük, bemutatva nekik 10 db Várpalotán közlekedő buszt és feladatul azt szabva válasszák ki melyik busz a helyi járat = saját felelősségük és melyek helyköziek melyekért nem ők felelnek.

 

Minden város megszabhatja a városban közlekedő buszok:

 - üzemidejét,

 - befogadó képességét,

 - paramétereit, (alacsonypadló, klíma, stb.)

 - menetrendjét,

 - a busz színét,

 - tarifákat,

 - stb.

 

Városaink önkormányzatai alig élnek ezekkel a jogaikkal.

 

Sokkal többször tárgyalják évente a város tánccsoportjának ügyét mint a helyi autóbusz közlekedés gondjait.

 

Nem állnak ők ki semmilyen típus mellett.

Csak slendriánok.

 

 

7down. Creative Commons License 2023.09.23 0 0 14247

7* db

elgépeltem. 

Előzmény: 7down. (14246)
7down. Creative Commons License 2023.09.23 0 0 14246

Nem nagyon van külön helyi és hk-s flotta. Várpalotai forgalmi üzem van. LOC is visz pl. helyit, de papkesziset is. Pétfürdő eleve benne van a helyis fordákban, holott az már helyközi járat. SRD-349 is visz helyi járatokat is. Az egyébként is a KMG-558 fordájára került. 

Most 8 db csuklós van. 3 Ik.280, GMY,HPR,LOC, akkor 2 BN/EN 18-as KMG, LKC és a 2 SRD Lion's City G

Előzmény: ELK671 (14240)
dhp Creative Commons License 2023.09.23 0 1 14245

erre nincs más megoldás, és azt gondolom, sofőr, utas egyaránt megszokta, hogy itt ez van, ennyivel kell beérni. ott van Veszprém példája, amíg ott sem finanszírozták, nem volt sokkal különb a járműállomány, sőt. 

csak túlzásnak tartom, hogy a kis város kiáll a legendák mellett. ez jól hangzik, lehetne volános pr szöveg is, de valójában kényszerhelyzet ez mindenkinek. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!