Szia. Még nem. Elment egyelőre a kedvem. Három progit töltöttem le. A Dashcommand-et, az OBD Car Doctor-t, és a Torque-t. Az ingyeneseket természetesen (lehet ez a gond? Kétlem.) De egyikkel sem sikerült kapcsolatot teremtenem. Zöldnek kéne lennie a lednek, ez is tuti. Nyilván erősen az a gyanúm, hogy a Lupo-val nem kompatibilis. Ennek, én hülye, nem is néztem jobban utána, csak felszínesen, de nem találtam erre vonatkozó infót a neten, ezért is kérdem. Neked is ez az ELM327 mini Bluetooth-os van? Videót a youtube-on találtam. Igaz, az vezetékes, más fajta, és laptopra kötötte rá, én meg csak telón próbáltam, jah, és az nem is 3L-es Lupika volt....túl sok a "ha".
ha a váltórobotnál az alsó potmétert megkocogtatom azonnal kapcsolja a hátramenetet. Gömb,szivattyú volt cserélve, váltó felújítva ,beállítva.Az utolsó beállítás óta 10 000km ment.
Szerintem mind a kettőtöknek kellene egy ismételt váltóbeállítás + nyomástartó gömb cseréje. 30 000 km után amúgy is mindig szükség van rá. Illetve a hidegindítós, búgóhangos történet is hasonló esetben szokott történni. Fontos, hogy a típus szakértőjéhez vigyétek az autót minden esetben.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni,1998-as Lupo automata 1.2 TDI van.. A szerelőnek sajnos már nincs több ötlete az autó hibájának javításához. A gond az indítással van. Melegben az autó indul pöcc-röff, viszont ha 10 fok alá megy a hőmérséklet vagy 2 napot áll a kocsi akkor csak többszöri indítással indul.(az akkumulátor rendben van) Meg kell várnom míg bugó hangot ad.... Ötlet? Köszönöm szépen!
Féléve vettem egy 3l lupot Pákozdról akkor nem volt benne hátramenet várnom kellett rá míg a Doniék megszerelik váltót beállítják.Azóta nem mentem vele 30 000km de most újra nincs hátra menet eleinte csak akkor amikor meleg volt vagyis reggel első indításnál volt hátra menet majd miután bemelegedett nem volt mi lehet a gond. Most csak úgy veszi ha üresbe felpörgetem és kapcsolom a hátra menetet akkor beveszi. A váltó egyébként csendes és minden más sebességet rángatás mentesen kapcsol.Mikor megvettem előtte volt váltó felújításon Doninál meg van a számla és még nincs egy éve se. Mi lehet a gond? Ja és hogy kell az órán az időt beállítani?
Sziasztok. Lupo 3L tulaj vagyok . Problémám a következő.Nem működik a gyári rádió és kulcs nélkül nem mutat semmit a műszerfal, pl óra, fogyasztási érték. Ha gyújtásra teszem a mutatók remegnek egy másodpercig majd az előbb hiányolt ,óra és fogyasztásmérő,nulláról indulnak. Mi lehet a hiba?...jah és a duda sem és az ülésfűtés sem működik..valakinek ötlete?valaki tud segíteni?
Első kérdés az normális, hogy üresben járatva, a váltóból halk kattogó hangok jönnek, bizonyos időközönként?
A másik. A minap vettem kíváncsiságból egy ELM327 mini Bluetooth-os hibakód olvasót. Érdekelne, hogy ismeri-e valaki illetve használt/használható-e Lupo 3L (2001)-hez? Igen utólag kérdezem, ahelyett, hogy jobban utána néztem volna. A csatiról meggyőződtem, hogy van-e, és hogy hol így simán megvettem. Kb 2900 Ft postával együtt. Bedugom, piros fény felvillan, telefonon Bluetooth bekapcsol, felismeri, párosítja. Letöltögettem két progit az android marketről. A Dashboard-ot, és az Obd Car Doctort, viszont nem sikerült csatlakoztatni. A lednek zöldnek kellene lennie, ha sikerülne csatlakoznia, de mindig errort ír, ez itt a gond.
Nincs valakinek bontott, jó állapotú kormányműje eladó 99-es 3L-be? Esetleg tapasztalat utángyártott beépíthetőségével kapcsolatban (melyik cikkszámú passzolna)? Valamint valaki próbálkozott szervósat beépíteni, az mennyire macera, egyéb plusz felmerülő költségek?
A rendszeresen szervizelt (csak a Doninál) Lupo 3L-emnél az a jelenség állt ma elő, hogy a váltó tetején lévő gomb megnyomása nélkül is R-be tudom rakni az autót...
A váltás ugyanúgy működik, a kulcs is ugyanúgy csak STOP-ba jön ki. Nagy probléma ez?
Érdeklődnék, hogy tud valaki új nyomástartó gömb árat mondani, hogy hol édemes beszerezni? Márka számít? Én Monroe-t találtam, de az árát szerintm borsos (26 ezer). Ha cseréli az ember kell még valami tömítést is venni hozzá?
Csak azért kérdeztem, mert tervezem eladni az enyémet, és nem tudom milyen árat kérjek érte. Az enyém full extrás. Múlt héten járt Doninál, apróbb hibái azért vannak, de nyilván nem új autó.
Eladóvá vált az autóm. Ha épp venni készülsz ne hagyd ki, 8 év alatt amíg nálam volt minden rendbe lett téve. Minden kötelező megvolt, Doninál is járt amikor kellett.
Második autót keresgélek - 99% városba - és felmerült az 1.0 LUPO BENZINES(!!!) is mint lehetőség. No, nem a legfrissebb, 99-2000 körüliek. Akinek van ilyen kocsija ossza meg, legyen szíves, a tapasztalatait, mik a típushibák, vásárlásnál mire szenteljek nagyobb figyelmet és egy pár szót a javítási lehetőségekről, költségekről.... segítséget előre is köszönöm!