A nagykanizsai, siófoki, dunaújvárosi Credokról senki nem közölt még semmilyen kézzel fogható infót.
Ugyan Kanizsáról még személy szerint nem hallottam konkrétumot, de Siófokon már dolgoznak (talán Fácsebúkon már képet is láttam), Dunaújvárosban pedig többen is láttak a telepen több darabot. Ez nekem nem tűnik semmi infónak.
Ami valós az a 7 Conecto Pest megye, a 7 Credo Tatán, a 4 Credo Komlón. Ez már megtörtént.
A nagykanizsai, siófoki, dunaújvárosi Credokról senki nem közölt még semmilyen kézzel fogható infót. Újvárosba állítják is egyesek, hogy nem kapnak semmit.
Anno még tavaly ősszel amikor már tény volt hogy a Volánbusz kivonul a Szombathelyi tömegközlekedésböl és elkezdődtek az Aptivval a tárgyalások már akkor is a Volánbusz 3 Arcban gondolkodott a munkásjáratra amit nem fogadtak el, közben 1 Arc elfüstölt a műhelyben! Szerintem ideiglenesen fogadta el csak az Arcokat az Aptiv és azért kell öket lecserélni csuklós Credora!
Bevallom őszintén nem ismerem ezt a típust, de abból kiindulva hogy a héten jött és ma már dolgozik is, akkor nem lehet rossz állapotban!
Akkor ezekkel akarják az ajkai Ikarusokat ezek szerint kiváltani? :'/
Nem előnyös lépés. Reménykedtem benne, hogy össz. a 7 Conecto-ban gondolkozik majd a Volánbusz, meg max a Credo Bn12-esekben, mert valljuk be nem rosszak a kisvárosok pár viszonylatos helyi járataikra, de nagyon imádkoztam, hogy az ARCokról megfeledkezik a cég. Nem értem egyébként miért kell feltétlen mindig az összes szart átrakni.
Tudod vannak helyek,ahol rendesen átvizsgálják őket és nem küldenek ki forgalomba pl kormányműhibás buszt,hogy aztán az ilyen Mókamikik meg azon rúgózzanak...
Regisztráció es bejelentkezés nèlkul megtekinthető az oldal. Ahogyan ez mar más topicocban is többször le lett írva Neked. Mivel a bejegyzés a Facebookon került közzétételre, es ott vannak fotók, igy más weboldalon nem jelent meg.