Ez a topik a Zukok és Nysák éltetésére jött létre, valamint a fontos kérdés miatt: létezett körablakos Zuk? A Nysák a 90-es években szinte teljesen eltűntek, a Zukok meg most akarnak semmivé lenni. Éltessük hát őket, bármennyire is nehéz dolog ez!
Nem irigyellek. Nem valami kényelmes gép. Hülye az ülésmagasság is benne. Én picit magasabb vagyok az átlagnál. 20 centit még hátrább kellene tolni az ülést,hogy kb jó legyen. :-))
Az árak alkatrészügyileg elszaladtak. Tudom most csináltam azt a tűzoltót. 20ropi volta a főfékhenger. 18alatt nem találtam. Munkahengerek 5-6ezer. 6db kell bele. Fékpofa 2-3-4ezer/db,szabályozás stb..... 40-50-80ezer egy kis karbantartás.
A válság még marad itt. Innen később megy csak el....
Ne félj! Nem hagyom magam. Kb ismerem a reális árakat.
A dobozos 100ezer. De ott elég sok a teendő. Papírok rendben vannak.
Köszi:)Ne ezen az összegen nevess,pl egy főfékhenger 15 ropi,sírj az embernek hátha meghatódik.Nálunk még tart a válság,a jó már 30 éve nem mer lejönni a gödörbe..De tényleg jól néz ki így a képen,gondolom papirok rendben.Csak félve:Dobozos mit kóstál,ill milyen állapotban van.Kösz :)
Az,viszont volt egy vegyeshasználatú,ami felújítás során új kasztnit kapott.Maradt a kormányváltó,a lemez műszerfal,de új orrmaszkot kapott.Azt hiszem a rendszáma AZ 64-51 volt.
'84-ben mentem a sereg után,a megyei ÁÉV-hez sofőrnek.Akkor még voltak ügyeletesek,akik a téli hidegindítást vállalták.(Nekik legalább télen ezekkel a csúcstechnikával nem kellett csúszkálni)
Nemrég találkoztam egy ex kollegával,és adott néhány képet.
Bizony. Majd 60 éves konstrukció. 40 évig jelentősebb változások nélkül gyártották. A motorja már a gyártás kezdetén elavult volt. Futómű sem a legmodernebb volt a fékekkel együtt. Ma már csak inkább könnyebb feladatokra való meg hobby célra gyári kivitelben.
Igen.Meg egy jobb hidat is tehettek volna alá. Most kapott egy Uaz váltót. A felező hatalmas segítség ha nem sík úton van. Még egy uaz híd meg alá a hozzá tartozó difizárral. Így normál körülmények közt az autó kímélve lesz hisz mindíg azt a fokozatot használja ami a legjobb neki. 16 mázsa a max amit elhozhat.
Igazából biztos voltam benne, hogy elbírja....Ami igaz is lett de menet közben éreztem, hogy ez azért nagyon nehéz így neki. Ki kellett próbáljam mert a nagyfiam erdőre fog járni vele. Így arra gondoltam megnézem bírja e... Nos nem. Amit bír azt szólóban bírja. Futót nem kaphat.
Hmmm.... Első komolyabb terhelése a Zsuknak....Többet sem kap futót szegény....Ez így kicsivel több volt mint 3 tonna. Háááát.. Nem való neki. Kénytelen vagyok egy Gazellát venni.