Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

JumboJet Creative Commons License 2013.08.04 0 0 515

Nem irigyellek. Nem valami kényelmes gép. Hülye az ülésmagasság is benne. Én picit magasabb vagyok az átlagnál. 20 centit még hátrább kellene tolni az ülést,hogy kb jó legyen. :-))

Előzmény: pumukli89 (514)
pumukli89 Creative Commons License 2013.08.04 0 0 514

Az itt eltöltött 3 év alatt,cca 150000-t.

Előzmény: JumboJet (513)
JumboJet Creative Commons License 2013.08.04 0 0 513

Ez igen,de szép vas. Ez a szín akkor sem volt gyakori..... Mennyi km-t zúztál le vele?

Előzmény: pumukli89 (510)
pumukli89 Creative Commons License 2013.08.04 0 0 512

Eccer,minden sikerül.)

Előzmény: pumukli89 (511)
pumukli89 Creative Commons License 2013.08.04 0 0 511

Na,a válaszodért előkotrom a másik képem.:-)

Előzmény: JumboJet (509)
pumukli89 Creative Commons License 2013.08.04 0 0 510

Fotók??Ha az asszony gimi után nem fotósnak tanul,még ez sem lenne.(Valahol van mégegy a gépemen.):))

 

Előzmény: JumboJet (507)
JumboJet Creative Commons License 2013.08.04 0 0 509

Az árak alkatrészügyileg elszaladtak. Tudom most csináltam azt a tűzoltót. 20ropi volta a főfékhenger. 18alatt nem találtam. Munkahengerek 5-6ezer. 6db kell bele. Fékpofa 2-3-4ezer/db,szabályozás stb..... 40-50-80ezer egy kis karbantartás.

 

A válság még marad itt. Innen később megy csak el....

Ne félj! Nem hagyom magam. Kb ismerem a reális árakat.

 

A dobozos 100ezer. De ott elég sok a teendő. Papírok rendben vannak.

Előzmény: pumukli89 (508)
pumukli89 Creative Commons License 2013.08.03 0 0 508

Köszi:)Ne ezen az összegen nevess,pl egy főfékhenger 15 ropi,sírj az embernek hátha meghatódik.Nálunk még tart a válság,a jó már 30 éve nem mer lejönni a gödörbe..De tényleg jól néz ki így a képen,gondolom papirok rendben.Csak félve:Dobozos mit kóstál,ill milyen állapotban van.Kösz :)

Előzmény: JumboJet (506)
JumboJet Creative Commons License 2013.08.03 0 0 507

Persze! Jöhetnek a fotók!!!

Előzmény: pumukli89 (504)
JumboJet Creative Commons License 2013.08.03 0 0 506

150ezret. :-)))))) Címet Neked megmondhatom. Viszonylag régebb óta ismerem a tulajt. Ő ilyen. Magasról szeret indítani. :-))

Előzmény: pumukli89 (504)
pumukli89 Creative Commons License 2013.08.03 0 0 505

Szép darab,az elakadásjelző "sokat dob" rajta.A Star 200 tökörszára van a kocsin.

Előzmény: JumboJet (503)
pumukli89 Creative Commons License 2013.08.03 0 0 504

Mennyit gondol érte?Címet nem kérek,még korrekt állapotban van a fülke.Feltegyem az ex gépemet'85-ből?

Előzmény: JumboJet (502)
JumboJet Creative Commons License 2013.08.03 0 0 503

Ez vagány.

JumboJet Creative Commons License 2013.08.03 0 0 502

Ezek a vasak is eladóak...

A platósat én szeretném megszerezni. A gazdája kicsit sokat gondol érte,de majd találkoznak az elképzeléseink....

 

pumukli89 Creative Commons License 2013.08.03 0 0 501

Az,viszont volt egy vegyeshasználatú,ami felújítás során új kasztnit kapott.Maradt a kormányváltó,a lemez műszerfal,de új orrmaszkot kapott.Azt hiszem a rendszáma AZ 64-51 volt.

Előzmény: JumboJet (500)
JumboJet Creative Commons License 2013.08.03 0 0 500

Mik nem voltak! :-)

De most látom ez egy oválmaszkos technyíká.

 

Előzmény: pumukli89 (499)
pumukli89 Creative Commons License 2013.08.03 0 0 499

'84-ben mentem a sereg után,a megyei ÁÉV-hez sofőrnek.Akkor még voltak ügyeletesek,akik a téli hidegindítást vállalták.(Nekik legalább télen ezekkel a csúcstechnikával nem kellett csúszkálni)

Nemrég találkoztam egy ex kollegával,és adott néhány képet.

 

   

JumboJet Creative Commons License 2013.08.03 0 0 498

 

JumboJet Creative Commons License 2013.08.02 0 0 497

Van! :-)

Én is így kérném.... :-))

Előzmény: pumukli89 (496)
pumukli89 Creative Commons License 2013.08.02 0 0 496

Választási lehetőség van? Akkor a menyecskét szeretném.Aztán jöhet a:Zuk:))

Előzmény: JumboJet (495)
JumboJet Creative Commons License 2013.08.02 0 0 495

Előzmény: pumukli89 (493)
JumboJet Creative Commons License 2013.08.02 0 0 494
Hűűű de szép ez is. Valami hasonlóról nekem is van képem otthon. Bár az lehet,hogy "oválmaszkos". Este megkeresem.
Előzmény: pumukli89 (493)
pumukli89 Creative Commons License 2013.08.02 0 0 493

A képeket,egy kedves topiktárstól kaptam.Még meleg,a kép:))

 

  

Előzmény: JumboJet (492)
JumboJet Creative Commons License 2013.08.01 0 0 492

JumboJet Creative Commons License 2013.08.01 0 0 491

Bizony. Majd 60 éves konstrukció. 40 évig jelentősebb változások nélkül gyártották. A motorja már a gyártás kezdetén elavult volt. Futómű sem a legmodernebb volt a fékekkel együtt. Ma már csak inkább könnyebb feladatokra való meg hobby célra gyári kivitelben. 

Előzmény: Nullás Nullás (489)
Nullás Nullás Creative Commons License 2013.07.29 0 0 490

Igen.Meg egy jobb hidat is tehettek volna alá. Most kapott egy Uaz váltót. A felező hatalmas segítség ha nem sík úton van. Még egy uaz híd meg alá a hozzá tartozó difizárral. Így normál körülmények közt az autó kímélve lesz hisz mindíg azt a fokozatot használja ami a legjobb neki. 16 mázsa a max amit elhozhat.

Előzmény: JumboJet (488)
Nullás Nullás Creative Commons License 2013.07.29 0 0 489

Igazából biztos voltam benne, hogy elbírja....Ami igaz is lett de menet közben éreztem, hogy ez azért nagyon nehéz így neki. Ki kellett próbáljam mert a nagyfiam erdőre fog járni vele. Így arra gondoltam megnézem bírja e... Nos nem. Amit bír azt szólóban bírja. Futót nem kaphat.

Előzmény: JumboJet (487)
JumboJet Creative Commons License 2013.07.29 0 0 488

Nem olyan rossz szerkezet ez a Zuk. Csak valami erősebb motorral,gyárthatták volna....

Előzmény: Nullás Nullás (486)
JumboJet Creative Commons License 2013.07.29 0 0 487

Nem kímélted szegényt az biztos. :-)

 

 

Előzmény: Nullás Nullás (486)
Nullás Nullás Creative Commons License 2013.07.27 0 0 486

 

Sziasztok!

 

Hmmm.... Első komolyabb terhelése a Zsuknak....Többet sem kap futót szegény....Ez így kicsivel több volt mint 3 tonna. Háááát.. Nem való neki. Kénytelen vagyok egy Gazellát venni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!