Topik a muzeális minősítés menetéről, a Muzeális Minősítő Bizottság (MMB) tevékenységéről. Írd meg az élményeidet, vagy tedd fel a kérdéseidet azoknak, akik már túl vannak rajta!
A fellebbezés perceiben, a gumitömítések felemelésénél csakis ketten tudhattak a mögötte látható látványról: Keepit és a főnöke. (Illetve természetesen még a lakatos és a fényező. De azok mondjuk nem állnak bármiféle kapcsolatban B.K-ral, azt se tudják kifia borja...)
Mert én biztosan nem tudtam, hogy mi van alatta.
De tudod mit? Engem nem is érdekelt. Akkor sem és most sem. Most nagyjából, kivülről tök rendben van, 1-2 év múlva pedig ősszel kell egy nagyon mély lélegzetet (és sok pénzt) venni és kompletten meglakatolni.... Mindent.
És Keepittel arról beszélgettünk, hogy az elfuserált fényezés miatt majd akkor az egészet le kéne kaparni és ezt valahol vidéken kéne talán megcsináltatni, mert az mégiscsak olcsóbb...
A festék fémig történő lekaparását.......................
derekbell: akkor a műhelyben rajtam kívül dolgoztak még vagy 6-an, a fényezőnél 3-an. Ők is pontosan tudják milyen volt az autód. Lehet hogy ők jelentettek fel!? Van a műhelynek egy tulajdonosa is ő is tudott az autód részleteiről. Az ő nevét miért nem írtad mint gyanusítottét? Félsz hogy repülsz az angolklubból vagy esetleg a farkadra lép és még a sarki abc-ben sem szolgálnak ki? Én csak röhögök a névkiíráson mint hőstetten, de biztos lehetsz benne hogy a hozzászólásodban említettek közül néhányan nagyon-nagyon berágnak rád.
yogi: vannak speckó ragasztók amivel a puha gumit lehet akár a fényezéshez is ragasztani leszakíthatatlanul is! Ha kell adok illetve címet a beszerzéshez.
Db azt is írta, hogy csak ketten tudtak róla, oszt már most többnél tartunk. Amúgy mindentől függetlenül: marha nehéz ám a kédereket rögzíteni. Az acélvázasnak össze-vissza görbül a merevítése, rosszabb esetben szétrohad. A ragasztós meg az istennek nem akar ragadni, mert azt a puha gumit marha nehéz megtisztítani a kosztól. Aztán mikor végül félnapi munkával sikerült rögzíteni a kétméteres kéder nagy részét, az utolsó tíz centinél derül ki, hogy kicsit "megnyúlt" és a tíz centire van húsz centinyi kéder... Ha el nem porladt az anyag munka közben.
Ne mhinném, hogy ismernéd. Hatudod, hogy konkrétan miért bukott meg azautó, akkor nem írnál olyan csacsakaságot, hogy bizonáyra azt kersték a fllebbezénél, amitmár azelső minőításnél is hibaként tárta kfel és kiváncsiak voltak, hogy megjavult-e...
Nos, először is afelelbbezésne kaz volt az értelme és célja, hogy a május 15.-i minősítés itééeteit vizságljafelül, mert én egy 3 oldalas beadványban azokk özül kifogásoltam jópárat...
Ezerke választ nem kaptam...
A kocsi a 0-as ködlámpa és 0-as kürt miatt bukott meg.
Egyikre sem adhattak volna nullát.
A pontszámát erőteljsen csökkentette a 40 pontos hátsó ülés, az 50 pontos napellenző és 50 pontos ablaktörlő - kutya baja mindegyiknek, hibátlanok és 80-90 pontot kellett volna kapniuk.
FEltünően durva volt a frissen csrélt hátsó gátlókért az 50 pont, az első, nem is látható gátlókért úgyszintén 50 pont - a mérések szerint és a műszakin is kifogástalannka itélték....
Pofátlan hazugság volt az első rúgókért adott 50 pont - hisen nincs elől rúgó, csak torzió és az is becsomagolva.
Szemenszedett hazugság volt a azegész kormányrendszer 6 krédsésél 70-70 pontot adni, mert egyetlen gömbfej cseréjén kivül kutya baja mindennek, hibátlan és kiválóan működik.
Én még a telejs erőátvitel söszes eleémre adott 80-80 pontokat is keveslem, mertaz automataváltó és mindne ehibátlan, töéltesen működik.
Summa summárum, tücsköt-bogarat öszehazudtak a kocsiról, sok száz pontot raboltak el tőle bizonyítottan szándékosan - de az ajtók belső borításainak rozsdáiról szó sem volt!!!!!!!
Gondolom a papírokban az osztrák van. Nem baj, ha az eredeti megvan, akkor a minősítésen majd az lesz beírva alvázszámként. Jó lenne valami dokumentáció ami igazolja ezt, hogy gyárilag ott volt. Onnantól kezdve megint a gyári lesz az igazi alvázszám az osztrák meg emlék.
derekbell épp az imént írta, hogy a Rozsdán nem volt rögzítve az ajtógumi. Ha nem volt, akkor hogyan tépték fel? Viszont ha nem volt, akkor keepitretro a hibás, ha meg volt, akkor a Borsche. Ha volt is meg nem is, akkor mind a ketten. (ezt még a 153-as előtt írtam csak nem tudtam elküldeni, és erre mit tesz Isten...)
Akkor nyekkenek. Majd átmegyekaz Origóra. Ott legalább talán működik a rendszer.....
Mert itt amúgyis elég nehéz folyamatosan fórumozni újabban.....
Amúgy meg nem én kezdtem nevén nevezni urakat, hanem engem kezdtek nevemen nevezni, de én nem rohangáltam senkihez nyafogni, hogy tanítóbácsi, a Gabika azt mondta rám, hogy én fekete vagyok.....
SAjons ezért nyúlik a téma végtelen rétestészta módjára, mert mindíg ez történik:
leírok valamit, tényt, majd egyidő múlva jön egy reakció, mint ha falrahányt borsó lett volna eddig minden, se lát sehall, csak hajtogatja a magáét. ilyenkor kénytelen vagyok, megpróbálom kiigazítani, visazterelni a helyes mederbe. És után jön az idegbaj..
Másodszor és utoljára:
1. Hogy miért ilyen ajtóval érkezett a kocsi a minősítésre, arról leginkább Keeptiretró nevű barátodtudna meslni. mivel ugyebár ő "felügyelte" munkálatokat abban a műhelyben, ahol akkoriban ő volta "műszazki igazgató féleség"
2. Ha a gumitömítések le voltak ragasztva, akkor azokat Borsche Károly, a MAVAMSZ főtitkára szándékosan és szisztematikusan a minősítő bizottság további jelenlévő tagjai: Krepsz zoltán, Sinka Zoltán és Bittera Tamás tudtával és szeme láttára feltépkedte. Mert tudta, hogy hol, mit kell keresnie. És ezt csakis Török Gábortól kiindulva tudhatta...
3. Ha NEM voltak leragasztva tömitések és B.K. csak úgy magánszorgalomból "próba-szerencse" alapon meglibbentette, akkor először is Török Gábor úrnak kéne elmesélnie, hogy miért nem voltak leragasztva, hiszen ez annyira szakmai minimum, hogy kár is beszéni róla...
De még inkább lényeges, hogy mint MONDTAM: korábban és utána összesen a következő személyek szemlézték-vizsgálták hivatalosan és privát a kocsit:
Szegvári Viktor, Zajzon András, Szabó Sándor, György Balázs, Simon LÁszló, Ujlaki Péter minősítők, Karl Eder az osztrák veteránszövetség főtitkára, Sándor Pál, SÁndor István és Pintér László igazságügyi műszaki szakértők, de egyetlen egy személynek NEM jutott az eszébe, NEM merte venni azt a merészséget, hogy felhajtsa az ajtók gumitömítéseit!!!!!!!
4. Ha TE ezek után teljesen magától értetődőnek veszed, hogy ez így volt jól és helyesen és ezt kell tenni egy olyan szemlén, ahol a muzeális jelleg megállapítása a feladat, akkor én fogom szégyellni, hogy az autómon ugyanolyan OT rendszám virít, mint ami majd a Tiéden is lesz és gyanútlan kívülállók azt hiszik, hogy egyforma "veteránosok" vagyunk...
Lehet nyugodtan megsértődni és visszafeleselni, hogyTE IS szégyellni fogod, de erre azt mondom, hogy ha idáig jutott a magyar veterános társadalom ,hát akkor EZ IS a MAVAMSZ bűne!!!!
5. Ha pedig gőzöd sincs, hogy mi történt a kocsival és miért bukott meg, akkor először kérdezd meg és utána állítsál fel "teóriákat". (Bár kérdezni fölösleges, mert május óta már mindent kb. 100x megírtam.... CSak el kellett volna olvasni. És nem ész nélkül "humorizálni"....)
És befejezésül Keepiteróval kapcsoaltban: NEM volt közüttnk vagy aműhely között érvényes szerződés, megállapodás, megbízsá, csupán a klub segítséget ajánlott fel és arról volt szó, hogy észszerű anyagi haátrok között eljutatjuk azautót az eredémnyes minősítéshez.
NEM Keepit miatt bukott meg a kocsi, én sokáig arról se beszéltem, hogy végső soron honnan indult el a kocsi a "végzetes" minősítésre, de hogy végül megbotlott, abban azért -akarva- akaratlanul - nem kis szerepe volt neki is.
Úgyhogy ezt az ajtó- és egyéb témát talán nem kéne feltétlenül annyira feszegetni. És a többi képet is fel lehet tenni emlékeztetőül, nem csak azt az egyet...
series one: az ajtó sarok története: Fényező átrohan hozzánk (ez még a valentban volt) hogy azonnal jöjjünk mert letörött az ajtó sarka. A gumikéder tartotta gittet. Felgittelni nem lehetett mert egyszerűen nem volt hova. A lakatosunk 10 perc alatt kanyarintott oda egy kis snájdig lemez co-vel föl pöttyintette gitt meg fény!! Ennyi volt.
Az egész javítgatáshoz hozzátartozik hogy mikor derekbell megvette ezt az autót még volt rajta MOT (angol műszaki) szeptemberig. Az elején arról volt szó, hogy csak annyira legyen megcsinálva hogy őszig tudjon menni a kocsi és ne legyen már nagyon gáz, aztán majd télen a mirelitt pattogatott kukoricán és esővizen élő vidéki restaurátorok 8 vagy 10 üveggyöngyért (pontosan sajnos nem elékszem) topzustandot csinálnak belőle télen. :-) Utána jött a minősítés ötlete. Valószínűleg ha átment volna most az lenne a sztori hogy ebben a "kúrva országban" minden átmegy minősítésen. Nem ment át. Így más a sztori. A balhé a lényeg.
azt azért ne felejtsük el, hogy a kérdéses autót egyszer már megrántották és valószínűleg tudtak a hibáról tehát célirányosan azt nézték meg többek közt, hogy megjavították e.
azért maradjunk annyiban, ha így átmegy egy autó, akkor bekúrom az éjjel a motort a jaguarba aztán már megyek is minősítésre reggel.
Egy bőrtetős kocsinál ha a bőr teljesen hibátlan, nyomkodásra nem ropog látszatra nem rohad alatta, de ha letéped egy 30 éves autónál nagy valószínűséggel fogsz alatta rozsdát találni.
Tudvalaevő, hogy egy ilyen tető ragasztott és már nem nagyon tehető vissza he feltépték.
Elképzellek mondjuk téged, hogy mész vissza a kocsidért a minősítésen és feltépve találod a tetődet.
... És ne erőlködj, ne ragadj ki félmondatokat egy beszélgetésből. Hagyjuk egymást békén egyszer és mindenkorra.
Én nem jajgatok, hogy mit keresel itt az "én" topicomon. Fülelj, olvass, írj, de engem felejts el és a Rover se izgasson. Én nem vagyok és te se vagy a számomra a jóbarátoddal együtt...
az a kijelentés a Keepitreto és Tatrafan nevű urak további megszólítására vonatkozott, (különös tekintettel az elsőként említettre, a minden kritikát alulmúló megjegyzésére vonatkozólag illetve folytatmányaként), amitől sajna egy pindurkát el kellett térnem némi egyenesbe tétel okán, de a továbbiakban tényleg nem alacsonyodok le a velük való teljesen értelmetlen és felesleges szó- és betüváltáshoz. Részemről őket tényleg egyszerre és mindenkorra elfelejtettem.