Tudja valaki, hogy a 2007 Keeway Focus 50 2T kontrasztrugója hány kilós? Nem tudom kivenni, mert nincs szerszámom hozzá, viszont meg akarnám rendelni a rugót és úgy elvinni szerelőhöz, ha már megjött. Vakon nem akarok venni bele, mert ha túl erős akkor meg üvegen fog menni végig a motor.
én készítettem egy célszerszámot egy 5/4-es csődarabra hegesztettem 3 bütyköt, meg egy nyelet. A bütykök beakadnak a kuplungház lyukaiba (Hurrican) a nyelet megtámasztom, a csőbe pedig pont befér egy dugókulcs .
Ugyan már...hogyne.Rendszeresen használom autókerekek levételére,de pl a robesz lendkerék (forgórész) levételénél is jól szolgált.Egy ilyen mindig jó ha van aki sokat szerel mindenfélét.
Variátor-kuplung levételnél is jó célt szolgál.Visszarakásnál 2ütés,és elenged.Annyi elég is neki.Évente 2szer bedobja akcióba a Lidl.
Keeway Matrix-nal, hogy tudnam leszedni a kuplungot? Sajnos (termeszetesen) elfordul mindig. Tudom, hogy van egy specko szerszam ehhez, de annak hianyaban mi lehet a megoldas?
nem tudom, hogy a kép alapján beazonosítható-e, hogy vajon milyen gyertya kell ebbe a Keeway motor hajtotta robogoba. Ami benne volt annak tul magas a hőfoka, elkezdett a test- es a középelektróda.
Neten próbáltam keresni, de nem egyertelmű.
Champion L86c gyertya van most benne, ez kezdett osszeolvadni. Ugy lattam, hogy esetleg ngk Cr7hsa lenne jo bele. De jo lenne egy hozzáértő véleménye!
Sziasztok, be sikerült indítani a robogót megy szépen kapott egy membrán házat és dugó és dugó gyűrűt.De nem vagyok még kész erőtlen olyan 30as sebességig.A porlasztóban 70-es főfuvoka és Leo Vince zx kipufogó ha ez számít. Hol keresem a hibát?
Helló köszi a segítséget a csavar ügybe, decde dugót és dugó gyűrűt és már rendesen szívja a benzint. Be is indult de egy idő után le ált és ugyanaz a baja ami eddig volt ameddig járt nem volt alapjárat.Szerintem elektromos baja lehet ott meg tanácstalan vagyok.
Szia.Szikra az van de mégse akar indulni.Lassan kezdek lemondani róla. Esetleg privát elérhetőséget kérhetek,mert nem mindig vagyok itt meg nem mindig tudok írni :)
Sziasztok ! Segitséget szeretnék kérni valahol lehett kapni keeway maatrix-hoz baloldali hátsó indexbúrát ? Ugyanis elvileg kifogytak belőle a készletek .Előre is köszönöm
Olyan gondom akadt, hogy van egy keeway arn 50 robogóm amin a cdi meghalt, most vettem egyet ami elvileg gyári, a motor be is indúl de nem lehet leállítani. A gyújtás kapcs. jól működik mert indítás előtt teszi a dolgát, bekapcs-nál rá adja az áramot,kikapcs -nál le veszi az áramot,csak indítás után nem lehet leállítani.ű
Nekem most A02 van benne. Ezzel jónak tűnik. Esetleg a motowell fórumba nézz át xxmadden segítségével ott próbáljuk megoldani. De úgy látom neked már akkor jó is! :)
Neked is alumínium a tű szett? A gyári az valami rendesebb rozsdamentes ötvözet.
Ami biztos hogy kell az induláshoz az 3 dolog : benzin...szikra....levegő..
Menj sorba.
De annyi kérdésem lenne,hogy több nap mire megfejti,leirja az ember.
Pl vákumos gyári benzincsap van e még fennt....(azok döglenek leghamarabb ).
Szikra viszonylag egyszerű.Gyertya kivesz pipa rádug ,majd gyujtáson fémhez érintve át kell huznia...szikráznia kell.
Aztán a karbi a legmakacsabb.Annak teljes komplett szétszedésével kezdeném,és levegővel,akár kézi pumpával aprólékosan minden lukat átfujatni,a fuvókákkal egyetemben.Aztán itt a kérdések sora jönne megint,szóval érted...?
Távjavitani nagyon nehéz,ezt látni kellene.
Én nyugaton vagyok,ha esetleg szomszédok lennénk.
Felsoroltakon elindulhatsz,talán sikerül eggyet röffenni a gépnek.Ha nem vidd hozzáértőhöz.Direkt nem irok szervizt.
Szia xxmadden! Látom,hogy nagyon érted a Keeway robogókat.Lenne egy kérdésem hozzád.Kaptam egy ezer éves keeway focus robogót az egyik rokonomtól.De nem tudom működésre bírni.Eddig két ütemüekkel jól megbirkóztam.De ezt sehogy nem tudom működésre bírni.Se kép se hang.Mit tanácsolsz mivel kezdjem legelőször az átnézést.Esetleg karburátor ,gyertya?Nem akarok kárt csinálni benne. Előre is köszönöm a segítséged.
Egy olyan problémával fordulok hozzátok , hogy a Keeway arn 125 4t típusú robogom indul de nem pörög fel semennyire csak alapjáraton jár...... A karbi át lett nézve ki lett pucolva a gyertya jó az olaj friss ...... Fogalmam sincs hol folytassam...
Én kicseréltem egy hegyesebbre a tűt, és középállásban van. A 72 es főfuvival szép özbarna. Fordulaton jól megy.Alapróg indul vehemensen. De megnézem melyik tűt raktam bele. De a leghegyesebbet ami a gyári mikuniban lévőre legjobban hasonlított. egy szettből.
Pont karbi beállítással szívok a motowelles topikba.
Ugyanilyen Dellorto PHBN 17.5. Nyitott 14mm-es légszűrőház, Gianelli Extra V2 kipufogó.
Neked a gyertya milyen színű?
Nekem tutira keveset kap valamiért, hiába cserélgetem a fúvókákat, még 86-ossal is keveset kap.
A súbertűd felülről hányadik rovátkában van?
Illetve a súbertűn a teteje felé van egy jelölés, A betű és két szám. Milyen jelű? Elvileg most A12-vel küldik.
Nekem van egy olyan sanda gyanúm, hogy valamit változtattak rajta. Korábban mindenki csak felrakta, 78 körüli fúvóka és ment is.
Nekem az A12-es tű van, érdekes hogy a tetejénél 2mm vastag, az aljánál ahol a kehelycsőbe ér, ott csak 1.79, ez lehetne kisebb is... én erre tippelek, rendeltem tű szettet, egy A02-eset megpróbálnék, az 2mm/1mm.
Valahogy összedolgozhatnánk és összehozhatnánk mert már ott tartok, hogy rakom vissza a gyári karbit inkább...
Én még mindig beállítási gondokkal küzködök a matrix50/2T vel.
-megfúrt gyári vashenger.
-tkrj dugó
-stage6 dupla levegőszűrő/14 nagy pipával
-dellorto 17.5 karbi kézi szivatóval. ebbe 72es főfuvu,és alap 34 alapjárat. levegő mésfél körülre tekerve.
-gyári variátor hézagolva--4,0g görgő
-malossi fly 107 kuplung zöld legerősebb rugóval
-motorforce fekete kontraszt ami a közép erősnek felel meg
-és a végére leo vince tt hand mate dob.
most,hogy átraktam digitálisra a műszerfalat, kicsit pontosabb a mérése. óra szerint 80 at is megy 8500-8600nál. ez kb 70 gps szerint.
de mocsok lassan indul meg. mint ha kettőből indulna. még a karbi beállításra tippelenék. vagy átfúvókázni . vagy a suber nem jó helyen van. de nem is ugrik normálisan. ha elmozdul álló helyből, akkor viszont már jó.