Sziasztok! Most vásároltam egy Phedrát, ismerkedek az autóval. A kérdésem: ha az autót leállítom, a rádió automatikusan kikapcsol? Leállás után egy kis búgás-szerű hangot hallottam a rádió felől, a belső venti nem ment, a hűtőventillátor lehet?
A kárpit mindegy, csak jó állapotú, elektromos ülés kellene. Egyébként a kocsiban bézs színű alkantara bőr kárpit van. Nem az egész com2000 cseréjére gondoltam, csak a világításkapcsoló karra. Alkatrész több is érdekelne a leírtakon kívül.
Érdeklődnék, hogy Lancia Phedrába a Citroën c8 bal első ablakemelő kapcsolója, illetve C8 utángyártott automata világítás és index bajuszkapcsoló, kormányoszlop kapcsoló jó? Külsőre ugyanolyan. Meg ha valaki esetleg tud eladó első üléseket, és bal hátsó ajtózárat, az is érdekelne.
Érdeklődnék, hogy Lancia Phedrába a Citroën c8 bal első ablakemelő kapcsolója jó? Külsőre ugyanolyan. Meg ha valaki esetleg tud eladó első üléseket, az is érdekelne.
Tyű. Fene gondolná, hogy egy liter víz egyszerűségű alkatrészt így nyakatekernek! Akkor vagy veszek másikat, vagy bontom és megnézem. Franc... De köszi.
Baromira nem mindegy, hogy milyen gyártmányú a generátor (tehát kell hozzá a generátor szám vagy talán az alvázszám alapján is megnézhető, bár ha már valaki egyszer kicserélte....), mert többfélével is szállították anno, sőt pl. Valeo-ból is többféle cikkszámú volt benne.
Jellemzően a kettő nem szokott egy helyen előfordulni. Persze vannak szerelők, akik nekiállnak kűzdeni vele, de manapság vannak akik a csúcs kiszedésére specializálódtak, kiszállással. Megvannak az eszközeik és nagyon jó sikerességgel szedik ki a csúcsokat, míg sok szerelő csak vív velük sok-sok időn keresztül.
A baj az, hogy az EV2-ben nem sok hely van a motor felett, jellemzően kérni szokták a motor kiszerelését a csúcs kiszedéséhez. Persze szerencsés esetben lehet, hogy a helyén is kiszedhető, csak azért írrtam, hogy lelkileg erre a lehetőségre is érdemes felkészülni.
Persze kérdés, hogy bele van-e állva a csúcs vagy sem, mert ha nem, akkor nem nagy ügy a kiszedése.
Igen....néztem kis kamerával...sajnos a csúcs alól látszik,illetve hallani is hogy ott kifúj.
Esetleg valaki szaki aki ezzel foglalkozik és megcsinálná? Persze olyan emberre gondolok aki akkor is ki tudja szedni ha eseleg nem adja magát könnyedén?
Valakinek esetleg tippje arra, hogy az utastérbe jön be a kipufogó gáz mi okozhatja...???!!!
A kipufogó rendszer jónak tünik...már gondoltam arra, hogy a Webasto esetleg....amikor a motorháztetőt felnyitom akkor is megcsap ez a orrfacsaró szag, de az utastérben nagyon gáz.
Ha beindul a motor, majd kilép az Economy mode-ból. Azt kellene kideríteni miért nem indul. Ha volt diagon, paramétereket kellett volna nézni: van-e szinkron, üzemanyagnyomás van-e, stb. stb. Nagy ritkán BSI hiba miatt is benne ragadhat Economy Mode-ban, de diagon szerintem kiderülne az is, bár ilyennel én még nem találkoztam személyesen.
Kaphatnék néhány tippet? Én is beragasztottam Economy módba hosszan nyitva hagyott ajtók miatt. Próbáltam tölteni gyujtás alatt a generátor saruján át is miután indítóztam. Kapott új akksit is. Így sem lépett ki belőle. Mit rontok el? (Tehetetlenségemben már szerelő diagnosztizálás után (főtengely jeladó hiba) kicserélte a jeladót, de semmi változás)
akárhogy is olvasom, keresem nem találom itt a megoldást arra:100kw ulysse 2007, ... a segédfűtés ilyen hidegben sem indul, diagnosztikával viszont igen. Én már így vásároltam az autót. esetleg valaki?
Ui: külső hőmérő jól működik....
Előre is köszönöm: István
Ui_2: esetleg kapcsolási rajza van valakinek a teljes autóról?