Faterom második autója egy 4000 LS volt. Csak azon szabálykövetően a 80 lámpáira voltak lecserélve a sealed beamek. Csak a zárhíd fémplekettjén volt valami duplázott betűjel, HB1, vagy ilyesmi, ami utalt rá.
Azt soha nem jegyeztem. Én a lámpákról ismerem fel, a 200 ez a díszlécek miatt alacsonyabb, szélesebb fényszóró, kis oldallprizma, vagy mi az. Index lent.
A 100 meg magasabb, és nem olyan széles lámpával, mellette szélesebb indexszel, mint ennél a fehér izé.
Az autó nem tehet semmiről sem. Ahogy az épületek sem, mégis politikai okokból sokat elbontottak pl. a 2. Vh. után. Amúgy akkor én is hazaáruló vagyok, mert sok Citroenen és Peugeotom volt, pedig ugye Trianont nagyrészt a franciáknak köszönhetjük (őket is nem is szeretem, de ettől még tudtak pár jó autót csinálni).
Van ott bőven panel. Egyszer tutira veszek egy 1310-et. A miénk piros volt, de mostanában a sötétkékre is rá vagyok mozdulva. Ja, mert van egy sötétkék Skoda 125L-em is. :o)