Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Dzseri Creative Commons License 2008.01.29 0 0 126
Szia Aleko! :)))

"Hibalista

Gázbowden szakadás,
had ne soroljam tovább!!! "

vahahaha :D:D:D:D
Dzseri Creative Commons License 2008.01.29 0 0 125
érdekes, tetszik, de azthiszem, nemcsoda, hogy a későbbiekben nem alkalmazták ezt megoldást jeletős számban.
Előzmény: Dorka 57 (124)
Dorka 57 Creative Commons License 2008.01.29 0 0 124
Előzmény: Dzseri (123)
Dzseri Creative Commons License 2008.01.29 0 0 123
azért érdekes. de kép alapján egyáltalán nem tudom hova elképzelni a másik dugyattyút. valahogy kicsi a henger.
Előzmény: Dorka 57 (121)
Dzseri Creative Commons License 2008.01.29 0 0 122
hmmmmmm, veri naaaajsz.

viszont, reggelvan. az álmoknak egyelőre vége, úgyhogy nemis érdekel. :PP
Előzmény: Törölt nick (117)
Dorka 57 Creative Commons License 2008.01.29 0 0 121

Tudom ajánlani, Ternai Zoltán: A motorkerékpár című könyvét.

De ez akkor is egy ikerdugattyús 2 ütemű motor. A 2 hengernek 1 égéstere van, azért van középen a gyertya.

Az elöl levő dugattyú vezérli az átömlést, a hátsó a szívást, kipufogást. A dugattyú ablakos kivitele pont az átömlés vezérlése miatt van, és ezért van ott a kipufogó ahol.

A szokványos 2 ütemű szimmetrikus vezérlésű, ez aszimetrikus.

Ha találok teszek fel képet.

Előzmény: Dzseri (107)
Dorka 57 Creative Commons License 2008.01.29 0 0 120

Szép célpont.

1 órája a képeket nézegetem. Studebaker Hawk az egyik kedvenc. Gyönyörű.

Előzmény: Törölt nick (119)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.28 0 0 119

ha már előjött a racsni, hát akkor ide egyszer elmegyek.

mint résztvevő.

~3000 km (lezárt)közúti ereszdelahajamat délamerikában, ahogy elnézem eléggé szabadon épített autókkal.

tetszik.

maga az autó kevésből is meglenne, kb egy-másfél millióból azért már lehetne olyant építeni, amivel nem feltétlenül leszel utolsó. ami húzós lehet, az valószínűleg a nevezés és ami biztosan húzós, az a kijutás.

de egyszer ott leszek.

cam aro Creative Commons License 2008.01.28 0 0 118

Mocskos mod OFF.

 

De ezen most sirni kellene, vagy rohogni??

 

http://index.hu/politika/bulvar/brtnr0128/

Törölt nick Creative Commons License 2008.01.28 0 0 117

az szép lenne, de lejjebb írja is, hogy a a racsniverzsön volt 280 ló, az utcaiban 144 ló volt a plafon.

az azé annyira nem bassza oda az eeeeee huszont, mert az meg 286 lóig jó volt utcára, ami ugyan nincs duplája, de mérhetően erősebb.

és hát ugye akkor racsnit a racsnival, csekdisz:

 

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=2204458&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=46&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxFirstRegistrationDate=1990-12-31&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1

 

 

eeehuszon.

:))))))))))

viszont mint említettem, fejlődőképes vagy.

és ez jó.

;)

Előzmény: Dzseri (110)
Dzseri Creative Commons License 2008.01.28 0 0 116
azé, továbbnézegetve ezt a szart :))) érdekes, hogy ablakos a dugó, és nem szívó oldalon.
Előzmény: Jeladó (101)
Dzseri Creative Commons License 2008.01.28 0 0 115
okééé :))))))))))
Előzmény: Törölt nick (113)
Paco155 Creative Commons License 2008.01.28 0 0 114
4 mp :P
Előzmény: Törölt nick (113)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.28 0 0 113

280.

:))))

Előzmény: Dzseri (111)
Paco155 Creative Commons License 2008.01.28 0 0 112
280 :)
Előzmény: Dzseri (111)
Dzseri Creative Commons License 2008.01.28 0 0 111
280 ps az lóerőbe hány?
Dzseri Creative Commons License 2008.01.28 0 0 110
namost az egyik az régi álom,a másik meg a realitás. arra gondoltam, milenne, ha odabaszná a ..... eee huszon... :))))))) :PPP
Előzmény: Törölt nick (109)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.28 0 0 109

jobb mint egy favorit, kétségtelen..

;)

Előzmény: Dzseri (108)
Dzseri Creative Commons License 2008.01.28 0 0 108
series!

nesze b+! rámjött az ötperc.

http://www.opel-martin.de/autohaus_martin/Oldtimer/manta400.php
Dzseri Creative Commons License 2008.01.28 0 0 107
böff. viszont a gyertyafurat elég központos, nincs erről több kép?
Előzmény: Dorka 57 (106)
Dorka 57 Creative Commons License 2008.01.28 0 0 106
Hát, ahhoz képest elég furi helyen van a kipufogó.
Előzmény: Dzseri (105)
Dzseri Creative Commons License 2008.01.28 0 0 105
ez sztem akkor is sima mezei csepel blokk egy hengerrel, egy dugattyúval.
ha jól látom 250-es.
Előzmény: Dorka 57 (104)
Dorka 57 Creative Commons License 2008.01.28 0 0 104

A Zündapp motorban nem Y hajtókar volt, hanem a forgattyúcsapnál van egy másik csapszeg a hátsó hajtókarhoz.

Nem látható, mert a főtengő takarja.

Szerintem.

Előzmény: Törölt nick (103)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.27 0 0 103

de képről nézve ez nem olyan....

nem látom a hajtókar elágazását.

 

ami még nagyon beteg dolog volt, azok a yappánok square four elrendezése, ahol két szembeforgó főtengellyel oldották meg, hogy néghengeres is legyen, meg kompakt is, gyakorlatilag két sorkettes blokkott tettek közvetlenül egymás mögé.

de az még érthető, ha megnézi az ember.

amin egy darabig elakadtam, aztán csak nézegettem, az egy apfelbeck nevű mókus által konstruált hengerfej volt, ahol hosszába volt beépítve a motor, a hengerfej tetejéről függőlegesen szívott a motor, kétoldalra kipufogott és a szelepek a hengerfej hosszára nézve nem két síkban helyezkedtek el, hanem NÉGY, és ezt két vezérműtengely működtette.

ráadásul, hogy ne egyszerű legyen, a szelepek nem függőlegesen álltak, hanem mind egy gömbfelület sugárirányában, négy felé.

ööööö....

na azt nézegettem sokáig, mire megértettem.

Előzmény: Dorka 57 (102)
Dorka 57 Creative Commons License 2008.01.27 0 0 102
A Zündapp, és a Csepel gyártott ilyen ikerdugattyúst.
Előzmény: Jeladó (101)
Jeladó Creative Commons License 2008.01.27 0 0 101
ha mán itt nem, köt annyira a szabály akkor egy ujjabb érdekesség :Kérdés: milyen tipus ez , pontosabban melyik gyár gyártotta ?csak hogy összezavarjalak: 2 dugattyu van benne , egymás előtt elhelyezve.
Dorka 57 Creative Commons License 2008.01.27 0 0 100

Le kellene vizsgáztatni. 28 éves a lelkem, és elakadtam a zöldkártyánál.

Amúgy müxik, 100-nál még gyorsul rendesen.

 

A D Trabira meg azt hiszem sokan rákattannának......én is

Előzmény: Dzseri (99)
Dzseri Creative Commons License 2008.01.27 0 0 99


itt meg összeszerelve, ismerem.

Sztem ez az a blokk ott a sor4-es 2t mellett.

aztán mit szenvedsz egy 2t warnyúval? :O
Előzmény: Dorka 57 (97)
Dorka 57 Creative Commons License 2008.01.27 0 0 98

Sejtem milyen lehet :DDD

Most küzdök egy 3 hengeressel, de még az is sok neki )))))))))

Előzmény: Dzseri (96)
Dorka 57 Creative Commons License 2008.01.27 0 0 97

 

Trabi dízelmotor

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!