2023 őszén végleg bezárja kapuit az Egyesült Államokban a motorozás történetének szentelt múzeum.
2023. szeptember 5-én végleg bezár a múzeum, a kölcsönzés keretében kiállított motorkerékpárok visszakerülnek tulajdonosaikhoz, míg minden, ami a múzeumhoz tartozik, árverésre kerül, beleértve a történelmi motorkerékpárok figyelemre méltó gyűjteményét is.
Egy múzeum bezárása lehet különösen szomorú hír, de sajnos a valóságot tükrözi: a világ nem értékelte kellőképpen, a hivatalos közlemény is kifejti: "több évig küzdöttünk a fizetések és a működési költségek fedezésével az alacsony látogatottság miatt".
jó nekem itthon......bár sokat szidják kishazánkat.....ilyen cikk olvasása után ,mindent átértékelek.
Több mint 160 motorkerékpár-szállítmányozó halt meg Törökországban a COVID-19 világjárvány kezdete óta az online vásárlások és élelmiszer-kiszállítás megnövekedett mennyisége miatt – mondta Yalçın Parmak, az Adana Motorcycle Couriers Association elnöke.
Az online vásárlás és élelmiszer-kiszállítás iránti megnövekedett kereslet Törökországban nemcsak a motorkerékpár-kiszállítók munkaidejét növelte napi 14 órára, hanem megszüntette a hétvégi szabadnapokat is – tette hozzá Parmak.
"Öt motoros futár dolgozik a munkahelyemen, ma mindegyikünk 40 csomagot szállított ki. Még nem is végeztünk" - jegyezte meg Parmak.
Ezek a dolgozók napi 150 török lírát (körülbelül 20 dollárt) kapnak , és gyakran kemény bánásmódban részesülnek az ügyfelek részéről – tette hozzá Parmak.
szia......én betonozással ütöm el az időt,majd kertépítéssel......javaslom neked is....hidd el ,elszalad az idő + a lové is....üdv zs
hinnye....össze hasonlító tesztben a sym győzött,csak két ponton volt a honda jobb.
összegzés:Ha a motoros világból érkezel, és csak ingázóra vágysz, vagy szeretnéd, hogy mindennapi eszközöd sportos izgalmakat kínáljon, a két lehetőség biztosan felkelti az érdeklődésedet. Csúcsteljesítményükkel, takarékosságukkal és kerékpáros viselkedésükkel presztízst adnak a kacsacsaládnak, amely most a felépülés jeleit mutatja. A VF árképzésben nem tér el a kategóriaadatoktól és erős ütőkártyáival, a 2895 eurós vételárral , a legerősebb motorral és a legkényelmesebb vezetési pozícióval a maga irányába billenti a mérleget. A GTR meg fogja nyerni a saját közönségét, hiszen sportosabb karakterű és jobb a fékje, de a 800 eurós árkülönbség ebben a kategóriában a többség számára nem elhanyagolható.
Kíváncsi leszek, de továbbra is a Sym tűnik a nyerőbbnek. Paraméterekre is, formára is. De itthon ez úgysem kérdés, a Benelli biztos nem jön, a Sym-et meg forgalmazzák. Ej, de lassan telnek a hetek... :(
Ritka...... limitált karóra Honda super cub 125-höz..... üdv zs
A Seiko biztosan szereti a motoros világot, mert nem ez az első alkalom, hogy a japán óragyártó együttműködik egy motorkerékpár-márkával. Valójában az óramárka 2020-ban már dolgozott együtt a Kawasakival egy LSA-n. A 2022-es év végére egy 5 Sports esetet vizsgálnak, amelyet a Honda Super Cub színeiben tüntettek fel . Ez utóbbi egy búváróra sajátosságain alapul. 100 m mélységig vízálló lesz . Emellett megtaláljuk a "professzionális" órák összes jellemzőjét (amit az óragyártási szakzsargonban "komplikációnak" is neveznek), mint például a dátum vagy a kézi beállítás.
Super Cub replika
Ez az új óra apró részleteket tartalmaz, amelyek igazolják a világ legtöbbet gyártott kétkerekűje előtti tiszteletét. Például az index szintjén a „12”-t jelző jel a Super Cub fényszóróját jelöli, míg a „11” és „1” narancssárga jelzőfényként működik . És ha ezek az elemek nem elég sokatmondóak, a "Super Cub" logó közvetlenül a "6" felett helyezkedik el. A nejlon nato szíjon , de az óra hátulján is megtalálod a Super Cub lenyomatát, az átlátszó tok aljára gravírozva, ahol az órád száma is található.
Más apró részletek, mint például a koronára írt üzemanyagszint-jelző , emlékeztetnek arra, hogy ez az óra milyen kapcsolatban áll a motoros világgal.
Ezért a zöld/krém árnyalatú 6000 példányra , a fekete/szürke változatban pedig 5000 példányra korlátozták. A zöld novembertől, a fekete pedig februártól lesz elérhető. Az európai árat még nem hozták nyilvánosságra, de a Seiko japán oldala körülbelül 323 eurónak megfelelő árat közöl .
Egy kicsit bővebben.....Így születnek újjá a Honda legendás motorjai..
Tetszik vagy sem, nincs messze a nap, amikor Európában elkezdik drasztikusan szigorítani a motorokra vonatkozó szabályokat. Elég csak Angliára tekintenünk, ahol hét év múlva már semmilyen (!) 125-öst nem lehet majd vásárolni – és jó néhány városban használni sem –, de mondhatnánk Budapestet is, hiszen a fővárosban éppen nemrég nyújtottak be javaslatot a robogók kitiltásáról.
Elektromos hajtáslánccal érkezik a három új Honda
Mivel Kínában a szinte elviselhetetlen légszennyezés miatt már évek óta csak az elektromos motoroknak áll a zászló, nem csoda, hogy éppen ott mutatta be a Honda is a Cub, a Dax és a Zoomer új, tisztán elektromos változatát.
A marketingesek ezúttal nem sokat túlóráztak, már ami a névadást illeti, hiszen egyszerűen Cub e, Dax e és – ugye kitaláltátok – Zoomer e feliratú matricák kerültek a motorokra. Az apró gépek végsebessége 25 km/óra, ami azért fontos, mert így szinte kerékpárként, bármilyen vezetői engedély nélkül használhatóak KINÁBA!!!!!!!!
Hogy miért pont Kínában kezdik meg az újdonságok forgalmazását? Nos, tavaly több mint 40 millió elektromos motort vásároltak az országban, azaz többet, mint bolygónk többi részén összesen. Másrészt a 25-ös végsebességnek köszönhetően a rásegítős elektromos bringákkal kerülnek egy kasztba az újdonságok, ám árban jóval olcsóbbak azoknál.
A HÍREK SZERINT – ÁTSZÁMÍTVA – 330-340 EZER FORINTNAK MEGFELELŐ JÜANT KÉRNEK ÉRTÜK, AZAZ KEVESEBBE KERÜLNEK A KÖZÉPKATEGÓRIÁS ROLLEREKNÉL, NEM BESZÉLVE A NYOMATÉKÉRZÉKELŐS E-BRINGÁKRÓL.