Sziasztok olyan bajom van,hogy egy 2006os pigiblokkos karbis sr müszerfala szaraxik.Aksi felrakáskor nem inacizál ,nem méri a sebességet csak a napi kilóméter számláló megy meg az lcd része mi lehet vele ?
Van egy 2003-as morini blokkos apriliám. Valamelyik nap menet közben prüszkölt, puffogot majd leállt. Gyertyacsere után beindult alapjáraton egy darabig, gázadás leáll, később nem is indul. Szikra nincs. Egy ismerősöm azt mondta valószínűleg a trafó. Akartam venni Kukusan típ. utángyártott trafót, de már nem gyártják. Kérdésem csak gyárit lehet hozzá kapni vagy van más után gyártott is?
Sziasztok van nekem egy 2010 es aprilia sr 50 factory es a kijelző n mutat egy villás kulcsot az mit jelent és hogyan lehet eltüntetni? Előre is köszönöm.
Sziasztok.Légyszi valaki mondjon valami értelmeset sr old-al kapcsolatban.
Kicseréltünk mindent szinte a motoron és mégis gyenge mint a lepke fing.
Konkrétan:henger,dugó,gyűrű,membrán,szimering,kuplung,görgő.És egyszerűen ahogy gázt adok neki,csak pörög de meg se moccan csak kb 3-4 mp után lassan.Még arra gondolok hogy a kipufogó lehet a baja,de attól szerintem nem gyengül be egy moci ennyire még ha szét is van égve teljesen és el van dugulva.Ja amúgy egy 50-esről beszélek.Valakinek van valami ötlete hogy ez mitől lehet?Lassan kezdek bele őrülni hogy csak költök rá és semmi értelme,mert ugyan olyan mint amikor szétszedtem.SEGÍTSETEK.Köszi
Aprilia SR Ditech 50 nem indul. Szikra van, üzemanyag szivattyú működik, nyomása jó, kompresszor nyomása jó. Injektor lámpa gyújtáson folyamatosan gyorsan villog. Hibát lekérdeztem kilencet villog aminek a jelentése:
ECU 09 Incorrect charging voltage
Batery to low -Check batery charge . Check and restore battery connections if necessary
Red/brown wire connector 15 wire to the ECU not conected or conected to earth -Check the continuity (R 0 Ohm of the Red/brown wire
Voltage regulation wires and/or connectors not wired up -Check connectors. Fit the relais between the bleu wire and the red/black wire. If the relais closes check the continuity (R 0 Ohm) between the red/brown wire and orange wire . If the values are correct : check the general feed plant (batery,fse,main switch )
Nem igazán éretm mit kellene megnézem?
Valaki tunda segíteni? /nem olyan válaszokat várok, hogy vigyem szervízbe/
Sziasztok. Két dologban kérném a segítségeteket. Van egy 1999 évj sr-em. Önindítóval nem bír elindulni, alig bírja átfordítani. Rúgásra elsőre indul. Főtengely variátornál megforgatva könnyen megy. Elsőre lecseréltem a 4ah akkut egy 7 ah akkura, a hiba ugyanaz. Levettem az ékszíjat hátha a kuplung miatt, ez sem segített. Az önindítót leszedtem ez pörög rendesen. Mi lehet a baj? Elektromos hiba lehet, valami befolyásolhatja? Zárlat, vagy gyenge kontakt lehet valahol? 2. kérdésem hogy a hengeren a kipufogónyílás nem teljesen kerek, olyan mintha folytás lenne. Ilyennek kell lennie? Vagy folytás?
Van egy sr 50 2000 évjárat injektoros volt most karburátor van rajta a kérdésem az lenne hogyan lehet kiiktatni belőle a legtomeg méröt?mert ha csak lehuzom a csatit fuladozik gazdára.válaszért előre is köszi
Szeretném a segítségeteket kérni. A robogóm SR 50 R Factory karburátoros 2004-es évjárat Piaggio blokkos ha jól tudom NRG 2-es. Nem töltötte az akkumlátoromat majd egyszer menet közben elfüstölt a műszerfal.
Ez a feszültség szabályzó miatt következett be?
Illetve hogy műszerfalból csak ugyan olyan rakható bele vagy bele lehet tenni a fordulatszám mutatós műszerfalat is?
Van egy 96 körüli levegős/karburátoros Old SR-ünk, és az a gond vele hogy kicsapkodja a világítás izzóját. Elöl hátul, és még a műszerfalizzókat is. A töltőkör jó, az akkut rendesne tölti 14V-al. Kimértem a feszültséget a fényszórónál, fordulaton felkúszik 20V-ig is. Állítólag a világítás ellenállás ment tönkre, de én ezt sehol sem találom a motoron. Már lebontottam mindent elöl-hátul, de sehol nincs.
Pár hónapja vettem a mocim egy sr50 old-ot, karbis...
Minden gyári rajta, kivévéve hogy kicsit fel lett bővítve a benzin fúvóka. Sport légszűrő volt rajta, de visszaraktam az eredetit az eső miatt.
Nos a gondom az hogy utána néztem a karbi beállításoknaknak de nálam nem jött be. Csak full betekert levegő csavarral van alapjáratom. Nem tudom ez mitől lehet és milyen kihatásai lehetnek...
Van itt valaki akinek sr50 oldja van? vagy volt?
Tud valaki szervízkönyvet, vagy műszaki leírást vagy honnan lehet letőlteni?
Sziasztok Aprilia sr50 ditech. Tavaly menet közben lefulladt, tobbet nem indult. Most próbálkozok kideríteni mi a problem Ez alapján (www.donwerner.dk/ecucodes.pdf) gazkar behuz, gyújtás ráad, injector lampa világít, elalszik majd ismet bekapcsol el ugy marad , tehát nem villog. Ha a gazkart nem engedem el amikor kialszik a lámpa hanem tovább tartom, akkor valami el kezd kattogni a motornál, de nem tudom mi az. Valakinek tipp? Ha nem húzom a gazkart, hanem csak gyűjtést adok ra a lámpa folyamatosan világít (amióta megvettem igy van, azt hiszem ez normális)
Néhány nagyon egyszerű kérdésem lenne. Tervezem, hogy beruházok egy motorra. A di-tech jól hangzik, de miután az egyszerűbb szerkezetek híve vagyok így egyenlőre tartózkodnék tőle. A 4T eddig nem jött be (indításkor nincs rögtön kenés és ingázásra használt robogó esetében ritkán várja ki az ember az üzemmeleg állapotot.)
Alapjában véve mi a különbség a karburátoros és injektoros befecskendezés között (fogyasztás és karbantartás szempontjából)?
A vízhűtéses és léghűtés közül melyik a megbízhatóbb. (azt gondolnám, hogy vízhűtés esetén ott a veszély hogy elfolyik a hűtővíz, illetve a vízpumpa szintén karbantartási tétel.
Mindent összevetve eddig 2T, karburátoros, léghűtéses aprilia modellben gondolkodom. Valaki tud esetleg tanácsot adni, hogy melyik évjáratnál keresgéljek?
Minden észrevételt szívesen meghallgatok. Köszönöm előre is
Az gondom, hogy pár hete takarítás, karbantartás után beüzemeltem és a vízhőfok műszer néhány perc alatt elérte a maximumot. A motor nem viselkedett furcsán, csak megijedtem és leállítottam.
Egy hete be sem volt indítva, ma ez a látvány fogadott:
Látható, hogy "langyi" a kicsike.... garázsban áll egy hete.
Tudja valaki, hogy mennyi a vízhőfok jeladó ohmos értéke... szeretném kimérni...
Ma vettem egy Aprilia SR 50-es injektoros motort. Az a gondom vele hogy mikor leállítom és kiveszem a kulcsot a hiba jelző háromszög 3-másodpercenként bevillan. Mi lehet a baja? Nekem azt mondta a tulaj hogy ez az indításgátló. De menet közben pedig semmi baja. Ha valaki tud segíteni várom válaszát. Köszönöm!