Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Katana750 Creative Commons License 2021.09.17 0 0 6558

Atyagatya! Ezt a tárcsát, ha nem látom, összevitatkozom veled mert nem hiszem el bemondásra😨! Aki ide koptatja az azért el kéne, hogy menjen a 3,14csába! Elsőre hozod a formát!👌

Előzmény: claas patrol (6557)
claas patrol Creative Commons License 2021.09.17 0 0 6557

Szeretettel üdvözlöm a kolleganőket , ígérem , hogy nem lesz velem baj (!) ...         xDD    :-))

 

De ha pl. valaki ilyen tárcsával merészkedik közeledni itt a szerelő aknába (??) ... , annak a feljelentővel kel 'szkaanderoznija'  majd (!) 

Jó látni a hangotokat (!) Mindenki megúszta a deltást ?

 

Katana750 Creative Commons License 2021.09.17 0 0 6556

Na kérem! Válaszolt Steve! Gondoltam egy provokatívot és ő pont ugyanezt gondolta onnan a távolból. Azzal a témával kezdenék ami miatt annak idején a tiltások(természetesen trizs jelentése nyomán) elkezdődtek! Elvileg ezen a topikon nincs off, tehát működni kell szerintem. Oldie pesszimista. Meglátjuk.

Szabó 71Sándor Creative Commons License 2021.09.17 0 0 6555

Köszönöm!

Bár még csak nézegetem őket de azt már látom,hogy ( az ágyat és az ágy alatti tárolókat kivéve) kényelmesen lakható autó.

Mennyire hisztis autó a T 520 ( Renault) mert a Daf- fom kb egy éve úgy rá kezdett ,hogy szinte nincs olyan utam amikor ne lenne valami szenzor,szelep,....gondja.Azért ettől többet vártam volna tőle.

Bízok abban ,hogy a Volvo/Renault házasság az előnyére vált a márkának.

Lesz kérdésem biztos,így élek majd a lehetőséggel.

Előzmény: napoli008 (6552)
Katana750 Creative Commons License 2021.09.17 0 0 6554

El is küldtem ex "oldie but goodie" kollégának az örömhírt a topikról, remélem nem az én üzenetem ébreszti ebben a hajnali időpontban! 

Katana750 Creative Commons License 2021.09.17 0 1 6553

Üdv. a topikon, örülök, hogy átjöttél! Remélem mind többen teszik ezt meg és megleszünk feljelentés, törlés, kitiltás nélkül magunkban. Még többször le fogom írni, hogy ha nem hagy nyugton minket a házmester, csak a levegőnek nézéssel, reakció nélkül hagyással tudjuk őt idővel elfelejteni! Bár remélem kihagy minket! 

Előzmény: napoli008 (6552)
napoli008 Creative Commons License 2021.09.17 0 0 6552

Sziasztok, üdv mindenkinek!

 

Remélem tényleg nem zavarja el az "amerikás" kollégákat az említett "házmester"!

Imádtam olvasni a tengeren túli leírásokat. Sose jártam ott, de valahogy megéltem az írásokból! :)

 

 Renault T 520

A mi cégünknél jellemzően csak az van.

Előfordult Daf, Mercedes, Man, de mindig csak azért, mert kapott valami extra jó ajánlatot, de a renault mellett maradt. A héten is jött 5 új a flottába!

 

Én alkalom szerűen vezetek ilyet, igaz nem nyergest hanem 18 tonnásat, de a fülke és a felszereltség ugyan az.

 

Egy szösszenet az egyik kollégától aki 3 év MAN 83 km/h után átűlt a T520-ba:

Első nap kérdezem tőle "na milyen au új vas? Csak a szidalmazás: pici, nincs hely tököm tele vele STB!

2. hét kérdezem mi a helyzet" B+ ez qva jó, megy halad, kényelmes, cuccom is belefér.... STB, nem is értem miért volt nekem jó az MAN"  :)

 

Ha esetleg van a típussal kapcsolatos kérdésed, írj!

 

Előzmény: Szabó 71Sándor (6551)
Szabó 71Sándor Creative Commons License 2021.09.16 0 0 6551

Jó nap- jó guriga mindenkinek!

Autó csere előtt vagyok ,a jelenlegi Euro- 6 Super Space Cab 460-Daf - omat (2015.10 havi, 535503 km intarderes,a létező összes vezetés támogató rendszerrel,full spoller garnitúra...) cserélném le kevésbé hisztisebre.Sajnos megbízóim miatt csakis Euro-6 jöhet számításba,a pénztárcám szerint T 520 Renault az egyik menekülési lehetőség ( nem újj!) valakinek véleménye erről a kocsiról? Elsősorban a hisztijei,hibài ....stb érdekelne.

Az " öccázaskánija- hétötvenesvóvó" nem opció.

Köszönöm.

Katana750 Creative Commons License 2021.09.15 0 0 6550

Szia! Alig reméltem, hogy visszatérsz de nagyon örülök neki. Más is jelezte, hogy egyetért a kezdeményezésemmel. A topikleírást látod, itt offolás nincs, talán fel tudjuk éleszteni a kamionos, fuvaros, nyugdíjas gkv., szerelő(Patrol papa) és a többi normális, nem begyöpösödött gondolkodású fórumozót! Tök véletlen de a topiknyitó is Észak-Amerikában(Québec) hajtó driver! Pénteken írok Steve-nek és remélem visszatér ő is! Én egy kicsit nyugdíjasabbra vettem a melót de azért még a tengelyen! 2 hónappal múlt 30 éve. Remélem lassan feléled ez a topik és tudunk fiataloknak, érdeklődő úrvezetőknek is érdekes témákkal szolgálni, kérdésekre válaszolni, tapasztalatainkat megosztani!  

Előzmény: Szabó 71Sándor (6549)
Szabó 71Sándor Creative Commons License 2021.09.15 0 1 6549

Üdv!

Regisztráltam újra,hátha lehetne ez egy békés " kérdezz- felelek-tapasztaltam- láttam" fórum...

Nyugdíjas "NKH" nélkül.

De én személy szerint az " amerikásos" kollégától várnék egy a korábbiakhoz hasonló szöszenetet, első kézből .

Mizu ?

Előzmény: Katana750 (6548)
Katana750 Creative Commons License 2021.09.14 0 4 6548

Szóval próbáljuk meg újrakezdeni Piston topikján! A héten írok az Egyesült Államokban kamionozó ex fórumtársnak, hogy van olyan hely ahol kötetlenül írhatunk, feljelentős házmester nélkül. Szabó fórumtárs sajnos törölt nick, úgyhogy őt nem tudom értesíteni. Hátha olvas majd minket és visszatér! 

Torökk sZultaan Creative Commons License 2019.04.17 0 0 6547

Ha még keresel 3.5 tonnás/7.5tonnás gépjárműre ponyvás furgonra stb-re tetőhálófülkét akkor ilyen néven keresd a lengyeleknék  ezeket az univerzális hálófülkéket .Eu-ban gyakorlatilag csak a lengyelek gyártanak univerzális hálófülkéket elfogadható árban úgyhogy ilyesmit csak náluk érdemes venni :

 

Kurnik sypialka
kabina sypialna
Dostawcze Kurnik Sypialka ”
kabina sypialna kurnik
Kabiny sypialne LAMAR

LAMAR back sleeper maxi

 

https://www.google.com/search?q=Dostawcze+Kurnik+Sypialka&tbm=isch&tbs=rimg:CUY-24To-W68Ijh3EEVslN4cBvSybuoJxwwQ3aYGJ64gMHjErH--88p1iaFPmqNM5ODIzdjcLpUoFrnck5_1DGJXq-yoSCXcQRWyU3hwGEWo4-8oW3ZzDKhIJ9LJu6gnHDBAROtCRR1a0-8oqEgndpgYnriAweBFgQ6KpMQDqUCoSCcSsf77zynWJEdVRZTsm1SdTKhIJoU-ao0zk4MgRQjpTwgwSVQkqEgnN2NwulSgWuREQoRHGNWQcSyoSCdyTn8MYler7ESRay6zI_128y&tbo=u&sa=X&ved=2ahUKEwjzlpqRktLhAhWC26QKHZMTDL0Q9C96BAgBEBs&biw=1024&bih=677&dpr=1

 

https://www.google.hu/search?tbm=isch&sa=1&ei=X06vXI6tK6fprgTY2K-gBQ&q=Kurnik+sypialka+kabina+sypialna+&oq=Kurnik+sypialka+kabina+sypialna+&gs_l=img.12...16101.16101..17271...0.0..0.247.247.2-1......1....1..gws-wiz-img.D3NpPT2Fgfo

 

Azt hogyha valami  eladó úgy mondják/írják "sprzedam"     pl; "Sprzedam kurnik sypialka"

Előzmény: _Gabesz (3085)
Sztovicska Creative Commons License 2017.07.02 0 0 6546

Csáo. Nem igazán találtam konkrétan olyan  fórumot amilyet én keresek és hátha itt tudnak segíteni.  Közel 10 éve  Frigozok de általában mindig ugyanazt szállítottuk. Általában gyógyszert + 15-+ 25 ° között. Ott nem volt nagy variálás előttük 20 °-ra hűtőt start / stop. Viszont fél éve kerültem kamionra  És itt már élelmiszertől kezdve mirelit árun át minden szállítunk hűtve.  A kérdésem az lenne hogy tudtok e tanácsot adni abban hogy mit hogy érdemes szállítani. Gondolok itt arra hogy mit érdemes folyamatos módon és mit start / stop.  Hallottam már olyat hogy fagyasztottat a legkönnyebb mert ott nem annyira probléma a hőingadozás viszont volt aki azt mondta hogy pl. fagyit csak folyamatosan szabad mert nem nagyon mehet - 25 fölé. Tapasztalatok érdekelnének hogy mit melyik módon érdemes szállítani. Köszönöm a segítséget

AligBátor Creative Commons License 2017.05.24 0 0 6545

Hali ..

 

Actros-on , esetleg , valaki nem tudná megmondani hogy hol van a -- BOGI -- szelep ??

 

Én csak gumizom a tgk-t , nem igazán értek hozzá , de már tele a répám a havi csere-berével ..

 

Előre is kőőőssszééé .

Zajoncful Creative Commons License 2016.12.22 0 0 6544

Sziasztok :) Olyan kamionosokat keresek és szeretnék találni akik vagy szabolcs megyeik, vagy járnak szabolcs megyében.
Az ok a következő: Én egy 22 éves mozgássérült srác vagyok, Nyíregyháza mellett élek, és egy jó ideje szeretnék egy sokat tapasztalt kamionos mellé beülni 1-2 körre. Na most én ezt az 1-2 kört természetesen nem úgy gondoltam hogy én is oda lennék napokat, hiszen nem is bírnám egyhuzamban a több napos utakat, hanem azt az 1-2 kört én úgy gondoltam hogy Nyíregyen belül vagy a megyén belül kb bárhol ha megbeszéljük hogy mikor és hol. Ez a dolog eddig 2 dolog miatt nem jött össze.

1. Egy kamion nem egy kisbusz vagy személygépkocsi ergó nem tudnék könnyen fel le vagy ki be ugrálni

2. Nincs kamionos ismerősöm.

Ennek tudatában ha bárki megkeres, vagy ír, vagy szeretne megismerni, szívesen veszem. Igyekszem mindenkinek hamar válaszolni.

Üzenetben ha írtok, akkor ott mindent megbeszélünk. :)
Mindenkinek reagálok, mindenkivel beszélgetek előre is köszönöm mindenkinek aki megkeres.

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.30 0 1 6543

 Wabis voltam és és egy kis tájékoztatás részemről, mi a helyzet a wabinál .

Annak ellenére hogy sok megalázásban volt részem , szeretem csinálni és ha nem ilyen irányitók dolgoznának ott egy jó munkahely lenne.

feldobva az érme kétoldalát taglalom Az éremnek két oldala van Az egyik, hogy a a Wabereres lehetőséget ad arra hogy kezdőként betanulj a szakmába. Pontosan fizet és nem kell könyörögnöd a pénz miatt. Szinte minden országba eljutsz Európába amit kevés cég mondhatja el magáról.

A géppark kiváló és magas szintű a szakmai hátér. A rendeletek be vannak tartva és nem kényszerítenek, hogy mágnesezzél és túl lépd a vezetési és munka idődet. A fel és lerakók időbeni elérésére aránylag elég idő áll rendelkezésre és ha nem csúsznak a fel és lerakással teljesíthető.

Az útvonalra megadott kilométerek is nagyjából beleférnek a megadottakba, ami fontos a megközelítés szempontjából, mert megadják az érintési pontokat. Nem utólag kérik rajtad, hogy miért nem azon az útvonalon jártál ami tranzit.

Nagyon sok évnek kell ahhoz eltelnie , hogy memorizáld a fejedben Európa térképét.A címek megtalálására még kiegészítés formájában gps koordináta is rendelkezésre áll.

A fizetés sem több és kevesebb mint más kamionos cégeknél az a 300 - 350 megvan a rendeletek betartásával.

A rendeletek betartatása és a gépjárművek műszaki állapota az egyik legfontosabb tényező mert általában a kis tíz kocsis cégek tulajdonosai ezeket nem veszik figyelembe és a régi korongos műszakilag teljesen leamortizált gépparkkal küldik el a gépkocsi vezetőt a fuvarokba. A pihenő időt elfelejtve és ha le jár a tizenöt óra a régi korong kivéve és egy újabb korong behelyezésével indítsák a munka idődet.

Amennyiben kontrollt kapsz a régi korongot és a cmrt tedd el a kamion mélyére és mond azt a főnök most hozott ki vagy egy a cégnél lévő kolléga kamionjából ültél át és most kezded a műszakot.

Itt azért meg kell említeni, hogy kb két napja úton vagy a fel és lerakok között és a pihenő idők a kilenc és tizenegy óra mellőzése nélkül fuvarozol és kb 35 órája nem hajtottad álomra a fejedet, azért a pénzért amit a wáberersnél is megkeresed.

Itt még ha a Kontról a műszaki állapotot vizsgálja könnyen alá futsz 2000 - 3000 eurós bírságnak amit kitudja hogy most neked vagy a cégednek kell bevállalni.

Persze itt a céged is igyekszik mosni kezeit, mert például a nagy nevű osztrák cég kötelez a mágnes használatára és a rendeletek áthágásra. Természetesen védve magát aláíratja, hogy a rendeletek be nem tartásával te vállalod a felelősséget.

Amennyiben ezt nem íród alá azonnal kirúg. Ez az éremnek az egyik oldala.A másik a Waberersel szemben ami pro és kontra a következőt tartalmazza.Az anya cég alkalmazva a kezdőket igyekszik megfogni az elvándorlást kemény szankciókkal. A három - négy napos képzés amit elvégzel háromszáz- négyszázezerbe számolja és ha itt hagyod egy éven belül ezt rád terheli, vagy a százezres kauciót amit az esetleges kártérítésre levon. Az unit vezetője az a atya úristen és az irányítód a kis király.

Te nem vagy ember hanem egy szánalmas pondró aki egy szükségtelen rossz vagy a gépezetbe,A munkahelyi terror magas iskoláját alkalmazva művészi szintre fejlesztették ki a megfélemlítés fogalmát és pszichológiai módszerekkel igyekeznek megtörni az ellenállás minden formáját.

Ez vonatkozik a Waberershez égisze alatt működő kft-re is. Az irányítod úton út félen érzékelteti veled, hogy te csak egy csúszó mászó féreg vagy aki a waberersen élősködve igyekszik megélni. A pénz kereset nem kölcsönös mert ö keres neked. Lehetsz te akár milyen becsületes ember, de már kezdéskor feltételezi rólad, hogy lopsz csalsz és hazudol.Az első hónapokba valahogy mindig kevesebb fizetés jár a munkádért és az első indulás után hiány van az üzemanyagból, amit neked kell kifizetni.

Megadott normát a frejus vagy a montblanton át nem lehet teljesíteni és túl fogyasztásba kerülsz, itt meg kell említeni az új autók normáját mert itt nagyon vissza van véve és bizony kb százezret kell hogy fusson az autó, hogy beálljon a fogyasztás.

Az elvándorlás igazi okaként tapasztalatom szerint elsősorban az irányítok képzetlensége és hozzá nem értése és emberi alkalmatlansága a felelős. Itt ez lehet, hogy ki van adva a számukra ,hogy minden áron alkalmazzák a munkahelyi terror fogalmát de szerintem ezt másképp is lehetne kezelni.

A munka kapcsolat abban merül ki, hogy te kis szánalmas pondró minél előbb érj oda a fel és le rakókra. Amennyiben rossz címekre küld te vagy a hibás mert ki jelenti hogy vak tyúk is talál szeget alapon is meglehet találni az adott le és felrakót. Itt már neked kell meg oldanod és a megadott cim még köszönő viszonyban sincs az igazival és még kb tízen pár kilométere van.
Ezt az tudja tudja igazán aki olasz francia spanyol viszonylatba kerül elő. A fel és le rakon nem raknak meg vagy nem szednek ha nics megfelelő referencia számod.
Sok esetben az irányító által megadott nem jó de te biztosan rosszat adtál le mert már megint zavarni merészelted urambocsá este öt után mert őneki lejárt a munkaideje és a családjával kell törődnie. A másik az ő általa meg adott cím és a cmr-en levő cím melyet a felrakó állít ki nem stimmel, első reakció és itt mindegy, hogy a napszak melyik órájában történik beléd rúg és utána nagy kegyesen intézkedik a saját érdekébe.

Azért a saját érdekébe mert te egy arctalan rendszámnak nevezett idézőjeles személy vagy a gépezetbe.A másik ami igazán befolyásoló tényező a haza hozatal. Itt teljes mértékben kivagy szolgáltatva az irányítódnak és szó szerint szinte veszekedések árán jutsz haza.

A négyhetes kint létek dominálnak elsősorban de nem ritka az öt-hat hét hetes kint létek sem. Ha négy hetet van kint az ember kettő-három nap a családdal töltött idő ha hosszabb egy hetes az otthon lét, akkor saját autó elvéve és kipakolás ami nem egy könnyű dolog mert sok esetben mondjuk békéscsabai a söför az irányító a kisded játékával kipakoltatja Mosonmagyaróváron és kb egy személykocsi megtelik a holmival és bizony ezt nem kis haza utazási költséget jelent.Urambocsá ha szabit mersz kérni időben az irányítod tolerálja majd amikor arra kerül sor behoz magyarba majd azonnal ki is fordít és eleve nem tudsz haza menni.Persze jelzed, hogy nem stimmel te már két hónapja azelőtt kérte a szabit és így nem mész tovább kipakolsz. Az irányító részéről a reakció , nincs rád szükség jön helyedet a kezdő menj a ....... .Szó szerint ez zajlót Óváron.

A legdurvább itt és nem szeretek nevekkel dobálózni de egy Zsóka nevűt meg kell említeni egyik volt kollégának meghalt az édesapja és szeretet volna ebben a kivételes esetben haza jutni a kedves Zsóka nevű irányító reakciója, hogy a volt kolléga nélkül is eltemetik az édesapját. A kolléga édes anya természetesen erre megkereste az unit vezetőjét és a kedves Zsóka nevű egyén a temetés után egy hétre hozta haza a kezdőt, holott ésszerű akasztással az unión belül két vagy három napon belül bárki haza lehet hozni.Nagyon sok negatív példát tudnék említeni és akár a román erdélyi vagy a kopogós klumpáikról elhíresült volt nyugdíjas hungaros kamionosról, de egy a lényeg , hogy te nem vagy ember és neked nincs családod és neked nincs magán életed és ha már itt dolgozol a munkahelyi terrort szó szerint el kell tűrnöd és ha nem állsz be a sorba és nem tűröd el hogy lábtörlőnek használjon az irányítód le is út fel is út

.Egy fontos momentum az akár szó vagyis akár négyszázezres fizetés vagy a háromhetes hazahozatal ami sok esetben nem fedi a valóságot. A fizetés az 300 ezres átlagot éri el a hazahozatal pedig a huszonhét napos játékra vonatkozik ami azzal jár hogy ezen belül beléptet magyarba és azonnal kifordít és így értelmezi a haza hozatalt, persze nem mentél ténylegesen haza.

Nem panaszkodás -képen írtam le ezeket a dolgokat csak mindenki mérlegelje hogy mennyit bír elviselni és milyen tűrő képességgel rendelkezik mert a család fogalmát és a magánéletet elkel felejteni, hisz a kamionosok kb nyolcvan százaléka elvált és többször újra kezdte az életét vagy kapcsolatot sem tud kialakítani.

Még annyit hogy az irányítod szent és sérthetetlen bármit tehet neked semmibe sem lehet igazad itt egy példa megint három nap állás és a kedves irányító egy vasprolifal foglalkozó cégnél akarta le rakatni a kamionnyi kutyatápot és három nap után kijelentette, hogy alkalmatlan a kamion vezetésre a kolléga mert már régen le kellet volna rakni.Persze a lekezelő gyermekem szócska kíséretében A tényleges lerakó az százharminc kilométere volt onnan amit jelzet a kolléga a lerakási időben azelőtt három napja és még szerencse hogy az ottani lerakó nem szedte le.Természetesen nem ilyen finoman történt meg hanem kemény megalázó szavak kíséretében. A mai napig dolgozik ez a kedves irányító és nem számított hogy három napot állt a kamion miatta.

Lehet itt szép HR-es írásokkal védeni a mundér becsületét de a száraz tények önmagukat igazolják. Összességben ha az irányítók személyével szemben magas szintű elvárásokat és megfelelő szakmai tapasztalatot követelne a waberers nem lenne rossz munkahely és mondhatnák, hogy valóban kihalásos alapon lehetne bekerülni.

95xf Creative Commons License 2014.05.19 0 0 6542

Kisausztria az a szlovén és gondolom próbálja a rendet fentartani

Előzmény: mados (6539)
_Gabesz Creative Commons License 2014.05.19 0 0 6541

90-ről 220 lett az éves matrica, a heti meg 40Euro. Többektől hallottam, hogy inkább osztrák felől mennek ha menni kell. Nyilván aki csak a szlovént-olaszt csinálja annak még esetleg megéri, de másnak nem hiszem. Nekem pl. tavaly volt vagy 3-4 spanyol kanyarom, 2-3 olasz, dél francia (Antibes) meg 1. Ehhez drága szlovéniába menni.

Előzmény: mados (6540)
mados Creative Commons License 2014.05.19 0 0 6540

Én még mindig rengeteg furgonnal találkozom arra felé.

Előzmény: _Gabesz (6538)
mados Creative Commons License 2014.05.19 0 0 6539

Ukrán,moldván,román,bulgár,lengyel,mind arra jár. Teljesen független az időjárástól. Szlovénia tranzitország,akár tetszik nekik,akár nem. Olasz-spanyol vonalon senki nem fog az osztrák felé menni,mert nem kíváncsi a labanc b@szogatására. Mondjuk már a szlovén is egyre többet tesz azért,hogy utálhassák...

Előzmény: 95xf (6537)
_Gabesz Creative Commons License 2014.05.19 0 0 6538

Azt már elérték :(

Ezzel a furgon (bocsánat...magas elejű autó) kategóriás matricával szerintem közel se jár már arra annyi autó mint korábban. Legalábbis akiket ismerek, azok inkább osztrákok felől mennek már olaszba.

Előzmény: 95xf (6537)
95xf Creative Commons License 2014.05.19 0 0 6537

Itt a jóidő lassan és gondolom a Szlovén nem akarja, hogy megint egész románia rajta keresztül utazzon, Te csak simán a "hibaszázalék vagy":D

Előzmény: mados (6532)
95xf Creative Commons License 2014.05.19 0 0 6536

Vagy az Övére állna fel egy személyautó:)

 

Valljuk be ezt tuti egyszerűbb kivitelezni...

Előzmény: liili (6526)
liili Creative Commons License 2014.05.19 0 0 6535

Holnap megyek Mariborba, ha nem felejtem el akkor ráfigyelek.

Előzmény: mados (6534)
mados Creative Commons License 2014.05.19 0 0 6534

Létezik,pl Lendván a kis kúton is van külön fűtőolaj oszlop,de szerintem talán mintha jegyre adnák. 

Előzmény: liili (6533)
liili Creative Commons License 2014.05.19 0 0 6533

Mindent kitalálnak már azok is. Habár ott mindig nagyobb rend volt mint nálunk. 

Létezik még egyáltalán piros gázolaj??

Előzmény: mados (6532)
mados Creative Commons License 2014.05.19 0 0 6532

Tudom,én is ott olvastam :-)

Más:szombat hajnalban csorogtam hazafelé,Lopata után olyan kontroll volt,hogy lezárták a pályát teljesen és mindenkit kivettek. Ott volt az összes állami eltartott,ilyenbe még csak az osztrákoknál volt részem. A szlovénok is elindultak a lejtőn...Mondjuk nem volt semmi gond,de mostanában a szlovén fináncok állandóan baszogatnak,mindig ellenőrizni akarják,hogy nem fűtőolajazok-e. Jön a csög a bipolán csövével,meg a fecskendőjével,hogy diesel kontrol. Mondom vazze,ha te azt ledugod a Durci betöltő csövén a tankig,akkor benyalok neked a Hősök terén dobszóra,annyi kanyar van benne,hogy gps-el megy le a gázolaj a tankba. Szerencsére van egy előszűrőm a rendes szűrő előtt,ami átlátszó,mindig azt mutogatom nekik,azt megnézi, forgatja,örül.Múltkor megszólal az egyik,hogy "biztos van benne pici piros", így most elsütöttem nekik,miután megnézték az előszűrőt,hogy nyema pici piros,röhögtek,mint állat.

Előzmény: liili (6531)
liili Creative Commons License 2014.05.18 0 0 6531

Ezt már a Rejtő is megénekelte annak idején. Pedig nem is ismert engem:-))

Előzmény: mados (6530)
mados Creative Commons License 2014.05.18 0 0 6530

Hiába, egy úr a pokolban is úr... :-)

Előzmény: nemÍROKmár (6529)
nemÍROKmár Creative Commons License 2014.05.18 0 0 6529

Ráadásul ingyen adják a kávét. Ti aztán tudtok mulatni! :D

 

Előzmény: liili (6528)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!