Nekem egy 412-es ezt a hibát akkor produkálta amikor majdnem 10 mm-el volt rövidebb a lökörúd a gyárinál...Az egy nagyon sokat futott autó volt,de azóta tartok egy tartalékot a kesztütartóban.. :)
A rövid rúd lökete annyira volt elég ,hogy 30-40km-el lehetett menni de gyorsabba tempónál elfogyott a benzin az úszóházból...
A régi membránnal biztos kevesebbet kapott mert kellett neki szivató a nyári melegben is hidegen az újjal nem, meg a karbinál mutatott benzin sem volt a régivel.
Heló!!Töltöttél bele benzint mert lehet hogy az a 10 liter körüli mennyiség okozza a problémát dombnak. Nekem az éjszakain Szentgróton 40 liter körül indultam gyenge régi AC membránnal is birta az olyan emelkedőt ahol kellet az eleje is hogy felmenjen és voltak elég meredek és hosszú dombok.
Bocsánat ha nem ide tartozik, de azért szerencsét próbálok. Van egy Moszkvics 412 motorral szerelt GAZ69em, ami az alábbi hibajelenséget produkálja:
Nagy terhelésen, emelkedőn például 10-20 másodperc erőltetett menet után nekiáll dadogni és nem megy, majd egy perc pihenés után újból tudok menni vele valamennyit. Ezt párszor megcsinálta aztán megállt. Megállapítottam, hogy az üzemanyag pumpa nem szállít üzemanyagot.
A kérdésem az lenne, hogy a leírt történet az üzemanyag pumpa haldoklásával összefüggő lehetett vagy más is elképzelhető?
Egyet értek veled a letakarásban földön vagy gazban állva alulról a pára morzsává tudja rohasztan a kaszni alját , betonon vagy aszfalton már más de legjobb a száraz fedett tároló. Még mindig keresek váltótartó gumibakot vagy beszerzési hej elérhetőséget. Ideiglenesen megoldottam de nagyon mállik a gumi.
Köszönöm a tájékoztató jellegű hozzászólást. Nem vagyok hozzáértő, de nagyapám emléke és a bele fektektett munkája, valamint az autó állapota nekem megér legalább 90 000 Ft-ot. Ha nem veszi meg senki, akkor megtartom, így a dédunokái legalább játszhatnak benne, és csodálhatják a régi orosz technikát. Én is használtam az autót, és a benzinkútnál megállítottak, hogy csodálhassák, mint ritkaságot. Bízom benne, hogy nem kell Afganisztánig menni, hogy valaki beleszeressen. Ha mégsem kell senkinek, akkor megőrzöm a jövő nemzedékének. Tisztelettel: Attila
Sürgősen, áron alul eladó Moszkvics kombi 426 típúsú 1971. XII. 23-án forgalomba helyezett, személygépkocsi. Ún. SZÜRKE FORGALMI ENGEDÉLLYEL! rendelkezik, a forgalomból végleg ki van vonva. Az autó a nagyapámé volt, aki a nyolc évvel ezelőtt bekövetkezett haláláig használta. Adok hozzá sok Moszkvics pótalkatrészt, és más veterán autó alkatrészeket is, amelyek típusát nem ismerem pontosan (talán Wartbug?). Az autó a hozzáértők szerint felújítható állapotban van. A vételár 135 000 Ft. A telefonszámok: 06-30-243-19-03, és 06-30-355-97-63.
A fényképek itt, a "használtautó.hu" weboldalon megtekinthetők, kérésre további képeket küldök.
Tisztelt uraim!!Kis segítségre lenne szükségem. Kellene nekem 1db űj vagy jó állapotú moszkvics váltótartó gumibak ami aváltó és a fém kereszttartó között van az enyémet megette az olaj aminek nem szabadott volna folyni .A váltó nivópálcás típus nem oldalán beöntő csavaros hanem a tetején. Gondolom a gumibak azért egyforma remélem.Aki tudna eladni vagy tud címet hogy hol tudok venni kérem jelezze .Elöre is köszönöm.