Kedves Fórumozók!
Akik ezt a topikot megnyitjátok, bizonyára mind utaztatok már ezen az átkos útszakaszon.
Szerintem ez tragédia! Ha megnézzük hol van a legtöbb halálos baleset, mely magyarországi úton, szerintem ez a toplista élmezőnyében helyezkedik el.
Sajnos! :( Ma amíg Törökszentmiklósról elértem a 4-esen az M0-át 3x ütközhettem volna kedves román vezetőtársaim jóvoltából frontálisan:( Ez KATASZTRÓFA!!!! Ez ellen tehetne a kedves kormányunk, ha már a drága benzinben ott az a huncut jövedéki adó!!!
Négy személy vesztette életét abban a balesetben, amely hétfőn 19 óra 10 perckor történt Pest megyében. A 405-ös számú főút dánszentmiklósi elágazásánál - eddig tisztázatlan körülmények között - egy személyautó kamionnal ütközött össze. Tovább »
Úgy látszik, hogy Monorierdő környéke vonzza a gyorshajtó vasutasokat. Délután egy menedzserszerződéses (Szolnok felöl) a 70/50/60 táblák ellenére kb. 90-nel előzte végig a sort.
Délelőtt, a Péteri bejáró, Üllő felöli részén, a rend éber őrei a záróvonal átlépőket vizslatták.
Ezzel egyidőben CBercel és AIrsa között a négysávos rész Irsa felöli végénél a 90-et is mérték. És egyből gyűjtögettek is!
"A 4-es számú főút új szakasza kétszer egy sávos és 12 kilométer hosszú.
Nemcsak a hajdúsági megyeszékhelyet, hanem Bocskaikertet is elkerüli. Kósa Lajos, Debrecen polgármestere az MTI-nek elmondta, hogy a 4-es főút városi szakaszát naponta 20-30 ezer jármű használja, aminek 20 százaléka, nagyjából 4-6 ezer autó átmenő forgalom. Loppert Dániel, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF) kommunikációs vezetőjének tájékoztatása szerint a december első felében elkészülő út 3,5 milliárd forintba kerül, aminek 80 százalékát az Európai Unió finanszírozza. A szakaszon 2 kilométer zajvédő, 12 kilométer vadvédő és 7 kilométer madárvédő fal épül, 1400 fát és több ezer cserjét ültettek, illetve építettek egy vadátjárót is. Jelenleg 90 százalékos készültségben van az elkerülő, már csak a forgalmi táblák kihelyezése és az útburkolati jelek felfestése van hátra – tudta meg az MTI.
Kósa Lajos hozzátette, a beruházás hónapokig állt amiatt, hogy a bocskaikertiek többször támadták a nyomvonaltervet, zöldszervezetek pedig jogi úton magát a beruházást is."
Három ember sérült meg Karcag határában, sávlezárás a 4-esen
Kedden délben történt a baleset a 4-es út 168-as kilométerénél. Egy autós előzni kezdett a főúton, miközben egy mögötte haladó Suzuki vezetője már megkezdte az előzési manővert. A hátul haladó autó vezetője, hogy az ütközést elkerülje, félrerántotta a kormányt.
A Suzuki lesodródott az útról, s beleborult az árokba. A gépkocsiban ülők megsérültek: a mentők egy súlyos és két könnyű sérültet szállítottak a helyszínről kórházba. A baleset miatt a 4-es út érintett szakaszán egy sávot lezártak a mentés idejére.
pedig kétségtelen hogy az államnak egy aranybánya (lenne) a föutak mellett mérni huzamosabb ideig. nem akarom azt a látszatot kelteni mintha nagyon szeretném hogy abajgassák mindenért az autósokat, de legyünk öszinték: egy 4-5 órás mérés mondjuk az M0-ás régi szakaszán, vagy tölem akár a 4-esen, és mindjárt kevesebb hiány van az államkasszában, mert annyira baszik mindenki a sebességkorlátokra.
vagy látott már valaki autót ami 80-al megy mondjuk a régi M0-n...
Nagyon ráérhetnek a rend éber őrei, vagy meleg lehet a monori örsön
tudom hogy itt nálunk csak értetlen fejcsóválást von maga után ez a megállapitás, de lehet hogy a munkájukat végezték azok a rendőrök, és nem azért voltak kinn mert nagyon ráértek volna, vagy meleg volt az örsön...
"Reggel a Péteri bejárónál mérték a rend éber őrei a 60 km/h -t, délután meg záróvonal átlépőket figyelték ugyanott."
Nagyon ráérhetnek a rend éber őrei, vagy meleg lehet a monori örsön, mert délelőtt 8:20 körül a Péteri bejárónál nézték a záróvonal átlépőket. Sőt még dél után is ott figyeltek. A 60-as táblánál meg a gyorshajtókat figyelték.
Közben meg 12:30 körül a Cegléd Öregszőlők bejárónál, a szellembenzinkutakkal szemben, (természetesen) egy román rendszámú utánfutós akadt össze egy szembejövővel.
Tegnap a Törökszentmiklóst elkerülő részt járva elgondolkoztam azon, hogy vajon mi alapján döntötték el, hogy hol lehet 90-nel vagy 110-zel menni a négysávos részen.
Az M8 megépítésével az M4 Szolnok-Budapest szakasza felesleges lenne autópályának, viszont ami mindennél fontosabb szerintem az a Szolnok-Budapest között teljes szakaszon a 2x2 sávos autóút.
Vagyis Üllő - Albertirsa között 2x2 sáv, Ceglédbercel-Cegléd 1x2 sáv, Abony nyugat - Szolnok Alcsisziget 1x2 sáv.
Ez olyan minimálprogram, amit mindenféle autópálya nélkül már régen meg kellett volna építeni. Ehelyett minden kormány autópályát ígér, ami majd talán kész is lesz 20 évvel a Budapesti olimpia után.
Két ember meghalt Törökszentmiklósnál a hajnali karambolban.
Két ember életét vesztette abban a balesetben, amely kora hajnalban történt a 4-es számú főúton Törökszentmiklós közelében, a tiszapüspöki elágazásnál, az utat lezárták – tudatta a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Rendőr-főkapitányság sajtószóvivője.
Szabó Zita tájékoztatása szerint a kereszteződésben eddig tisztázatlan körülmények között egy teherautó és egy személygépkocsi ütközött. Utóbbiban ketten ültek, őket a tűzoltóknak feszítő-vágó berendezéssel kellett kiszabadítaniuk a roncsok közül. A sofőr és utasa a karambol következtében egyaránt olyan súlyos sérüléseket szenvedett, hogy a kiérkező mentők már nem tudtak rajtuk segíteni, a helyszínen életüket vesztették.
A teherautó vezetője sértetlenül úszta meg a balesetet – tette hozzá a szóvivő jelezve, hogy az érintett útszakaszt a jelenleg is tartó helyszínelés, illetve műszaki mentés idejére teljes szélességében lezárta a rendőrség. A forgalmat Törökszentmiklóson keresztül terelik.