Ha veszel egyedi rendszámot, az a tiéd, felrakhatod audira, majd trabantra, utána teslára, bárhova, ha csak le nem mondasz a tábláról. Ha van még kérdés, az off topicba tegyétek fel.
A Denko 1-et és ezt a rendszámot nem most vette az ember. Csak most ezen az autóján van rajta. Szerintem akkor nem kell 435.000ft-ot kifizetni érte ha másik autóra rakja fel.
Húúúú még egy ilyen vadállat gépjármű... :D Egyébként az övé a DENKO-1 is, jelenleg nincs autón, de egy Citroen Saxoé (volt), platesmanián fent van. Nem értem mi értelme van kiváltani egy 440 ezres rendszámot a kb 200-250 ezres Suzukira. Persze ízlések és pofonok, de én ezt a pénzt inkább egy jobb autó vásárlásába fektettem volna bele.
OK, csak gondoltam infóként beírom, (mivel sajnos fotót nem mindig tud készíteni az ember) úgy gondoltam hátha szövegesen is érdekes lehet valakinek az, egyedi, és kért rendszámok esetében (lelőhellyel együtt), de akkor most már csak fényképes hozzászállás fogok jelentkezni. :)
Németben járva feltűnt, nagyon sok a céges autókon az olyan, ami a cégre utal, aztán német szomszédom rendszáma a monogramja és születési éve volt, és kérdeztem tőle, ez hogy? És aszonta, gombokért (pártíz euró) lehet kérni. Az eleje kötelezően a település jele, de utána ami még nem foglalt, azt lehet kérni. Ez nem az egyedi, ez amolyan polgárbarát választható rendszer. Szóval a német rendszámokat úgy kell nézni, eleje akármi, utána bötű meg szám az nagyon is választott lehet.
FR-KS-555 rendszám autót váltott, már nem fotón látható BMV-n található meg, hanem egy RANGE ROVER SPORT L1-en. Ma láttam is, de képet sajnos nem tudtam készíteni róla, bár szerintem környékbeli, úgyhogy el fogom kapni előbb-utóbb. :)
Hajdúszoboszló környékén mozognak még az alábbi rendszámok, infóként írom be, sajnos kép nélkül, hátha érdekes valakinek: