Lenne egy 2.0 T benzines motor turbó nélkül,már bontva,klíma kompresszor, szervó szivattyú,termosztát ház komplett,önindító,injektorok,ékszíj feszítők,hengerfej,leömlő,műanyag szívótorok
Siófokon eladó, egy korának megfelelő állapotú, hét személyes Peugeot 806-os 2.1 TD. autó. Működő klímával és tempomattal, hét üléssel. Csere és beszámítás nem érdekel. Az ár alkuképes.
Bocs, így csak találgatok: Amennyiben 2.1 td, akkor nem csak, hogy ne menj vele, hanem ez olyan probléma, amiről (amennyiben tulajdonostól vetted) az előző gazda sajnos nem beszélt, azért van most nálad. /szerintem ha mondjuk kereskedőtől vásároltál, ő nem feltétlenül lát bele egy ilyen jellegű problémába./
Ha 1.9 td, akkor akármilyen baja van nem tud aggályos lenni.
-rosszabb esetben adagoló probléma
- jobb esetben motorvezérlő, persze csak akkor ha nem immos a gép.
-vagy az adagolóig valahol levegősödik
esetleg komplex a probléma és a fentiek variációi+ még valami
Persze természetesen ahogyan FeZ is írta, diagolni kéne alapvetően.
Pár napja vásároltam egy Citroen Evasiont. Amikor hoztam haza akkor egyszer csak leállt (persze az autópályán). Akkor kidobott egy hibakódot. Felnyitottam a motorháztetőt láttam, hogy az aksi kuka. Vettem bele egy újat és hazajöttem vele simán. Ma lecseréltem benne a gázolajszűrőt, az olajat. De nagyon nehezen indul. Van, hogy rögtön, de van, hogy csak teker. Ilyenkor be kell tennem másodikba és betolom. (Tudom, hogy ez nem jó neki, hisz átugorhat a vezérlés és nagy bajokat okozhat). A kérdésem az lenne, hogy a hibakódom (sárga háttér benne a motor és mintha egy K betű lenne és balra megy egy vonal) mit jelez és azért indul e nehezen? Vagy miért indulhat nehezen?
Szerelő csak hétfőn tudja megnézni viszont szombaton egy hosszú útra mennék, de így kétséges.
Én feltétlenül a 2,1 TD-t ajánlom, főleg mert lesz egy eladó gépem. :-D :-)))
De amúgy ettől függetlenül tényleg, az 1,9 TD-hoz képest feltétlenül jobb szerintem. A Lucas adagoló valóban lehet gyenge pont, bár amelyik működik sokkal jobb, mint a Bosch, de azt meg mindenki tudja javítani, viszont úgy se tempomat, se fed.comp. :-(
Adagoló baj esetén lecserélhető az adagoló mechanikusra. Hibaüzenetet nem fog küldeni, mert nem lesz mire egy mechanikus adagolónál. :-)
A 2.0 benzinesből csak a sima szívót ajánlom, a TCT-t (Turbós) én kihagynám a helyedben, pedig élvezet vele menni, ha jó.
Üdv! Nem akar sikerülni egy 1.9 td vásárlása sem, elég gyér a kínálat. Kérdésem a következő, ha valaki segítene, az nagy segítség lenne! Mennyire beváltak a 2.1 td-k? Xm-ben volt még a Bosch adagolós a családban, avval motorikusan nem volt gond... Illetve e 2.0 benzinesek? Már hajlok arra, hogy ezek közül is válasszak. A hdi-től tartok... Szerelőm szerint, ha így félek ezektől, ne akarjak autót venni :D Hiába megszoktam már hogy a 205 1.9d puggal semmi gond nincs :) Még valami, most lehet Lucas helyett Bosch-t rakni, vagy nem? Normálisan fog működni, vagy rángatni és mindenféle hibaüzenetet küld? Köszönöm a segítséget!!
Beadtam a szervizbe, kap egy esélyt. Nagycsaládosként erősen gondolkodom egy új autó beszerzésén, illetve most a Voyager is jól működik, továbbá kicsit bő lett a flotta...
Tegnap megadta magát a Lancia Z ('99 RFV 2.0 benzines szürke)
Elnyalta a motoron lévő szíjtárcsát, így jelenleg se vízpumpa, se generátor, se klíma, se szervó. Tehát nagyon rövid távon járóképes csak (pl trélerre fel...)
Erősen gondolkodom azon hogy inkább megválnék tőle, mintsem hogy javíttassam.
Jelenleg 3-s üléspad (bézs) van benne hátul, de megvan a hét ülés is (szürke 5 alcantara 2 plüss, ebből az egyik gyereküléses) gyári tetőcsomagtartóval és 4+4 gyári alufelnivel, gyári rádióval kormányról vezérelve, használt állapotban, vonóhoroggal, talán még a csomagtérrácsom is megvan...
Érdekel valakit?
nullhathúsz négynegyvenöt hétöt öthárom
Az autó jelenleg Tatabányán, járulékos részei Balatonfüreden.
A csomagot egyben adnám, vagy a végén bezúzatom...
Ne izgulj, a szemmel látható külső jegyeken kívül nincsen közöttük különbség, mind Franciaországban egy gyárban készültek.
Némi eltérés tapasztalható itt-ott azonos típuson beül is, de az evolúciós különbségek, az idő haladtával változtattak ezt-azt kicsit.
Ja, és mindegyik motor PSA, nem kell attól se tartanod, viszont motorizáció tekintetében is van némi eltérés, mert pl. a Lancia Zeta-ba sosem szereltek 1,9 TD motort, vagy 1,8 benzint és 8 üléses sem volt belőle.
Szép Jó Napot! Azt szeretném kérdezni, hogy milyen különbség(ek) van az Ulysse és 806 vagy Evasion 1.9td között? A motor az francia mindegyikben, ha jól tudom.... Francia dízelt szeretnék, akié az Fiat azt mondta, ez ugyanaz...
Ha nem a beszívott levegő hőm.mérő és a fojtószelepállás érzékelő része van piszkálva,akkor nem baj,ha tákolt! Nem szabadulnál meg tőle egy jelképes összegért? Van pár dolog amire kíváncsi vagyok!