Az összes kereszt, gömbfejek , első híd dana30, hátul dana44, ez mind wrangler. Bár az igaz, hogy ezek kb minden jeepben, meg még 100 autóban ugyanazok:)
A rugók valóban nem, sem a rugószilentek.
Amikor alkatrészt kutattam, épphogy azt éreztem, hogy ebben semmi CJ nincs.:)
Megbánod! Ezen a télen minden nap a Korival vittem a gyerkőcöt a suliba. Voltak -10-en valahány fokok is. Pöccre indult. Tényleg pöccre, be sem ültem a gépbe, hanem csak kívülről, kuplung benyomás és gázadás nélkül fordítottam el a kulcsot. Pedig már nincs a motorja a legjobb formában. A kompresszió 22-25-25-22 hengerenként. Trükközni sem kellett hozzáadott benzinnel, sima nem prémium dízelt tankolok. Annyi a probléma, amivel nem tudok mit kezdeni, hogy az első öt percben, amíg nagyon hideg a motor, a kézi pumpával rá kell segíteni az üzemanyag szivattyúra. Lehet, hogy berakok egy elektromos ac-t.
A futóműben nem nagyon van Wrangler alkatrész. A rugóköteg is hosszabb pár centivel, amit persze lehet rövidíteni. Nekem is az van bent, még Jeepetitől vettem annak idején. A két híd is más. A Kori a Jeep CJ7 egyik változatával azonos. Egyébként tényleg olyan egyszerű az egész, hogy legyártatni sem problémás egy-egy alkatrészt.
Kormányművet profin felújítja a Silverstone: kiszeded, futár jön, viszi-hozza.
A futóműbe meg sok jeep wrangler alkatrész van, simán össze lehet válogatni, persze attól függ mi baja. Elég jó ez a futómű, felesleges átépíteni, jó masszív vasak mindenhol, csak rendbe kell tenni.
Sziasztok úgy néz ki meg kell válljak kedvencemtöl nagyon sajnálom,jo karosszéria s festés, hibátlan motor váltó, jó gumik, kulturalt belső 95évjárat, papírja rendben nevemen van ha valakit érdekel, 950 000 Ft. ,06 70 7014771, Szilver2012@gmail.com. képeket szívesen küldök.
Szia! Gondolom meglesz a baj.Tapasztalatom szerint ez a motor nagyon jól indul,nem fordul kettőt és jàr.Nem írtad hogy hidegen melegen egyarànt rosszul indul_e? Tapasztalatom,hogy ha az izzítógyertyàkból egy tönkremegy nagyon megérzi,kettőnél màr igen nehéz a hideg indulàs.
Szép szerelvény! Gratulàlok!Egyébként én pàr évtizede Bulgàriàba tartva talàlkoztam kispolszki lakókocsi kombóval, ahhoz képest ez nem is alulmotorizàlt bàr abból a lakókocsiból kettő elférne a tiédben.
Szeretném kérdezni esetleg fényezésben képben vagytok-e? Fényező szaki,àrak stb.Lassan abba az àllapotba kerül a kasztni.Köszi ha vàlaszoltok.
Karosszériàhoz semmi nincs,az egyenes profilokat legyàrttattam,ez viszont még ives is.Az első sàrvédők is nehezen készülnek,de meajd egyszer csak kêszen lesz.A hajtàslàncon futóműve ken még talàlok munkàt uh. idő van.Fényezés àrakban van valakinek tapasztalata? Esetleg fényezőt tudtok ajànlani?
Ez a lakókocsi 1200Kg. Dunakanyarba viszem tavasszal és ősszel meg vissza. Nem megyek vele túlságosan messzire, kb. 40-50km. Nincs ezzel semmi gond! Maga az út is egy igazi kaland! Mondjuk az Adriára biztosan nem mennék így!
"Öten vagyunk és a három gyerkőcnek még élményeket szeretnénk adni, így már lassan gyártjuk rá a tetősátrat és tervezzük a csomagtér beépítését is!"
Erről van szó! Élményeket kell adni a gyerkőcnek, én is ezért vettem. Közben persze én is nagggyon jól érzem magam! Nekem egy rövid Korim van, de vettem hozzá egy lakókocsit, amivel letelepülök nyáron a Duna partra. Nyaralónk nincs, a welness-hoteleket meg utálom!
A kicsike azóta már a doktor bácsinál van, ha meg tudjuk mi volt a baj, feltétlen megosztom! Modernet?!?!?.... az meg mire jó? Öten vagyunk és a három gyerkőcnek még élményeket szeretnénk adni, így már lassan gyártjuk rá a tetősátrat és tervezzük a csomagtér beépítését is! És hogy miért épp Kori? Azért az az elképesztően csinos pofi és lenyűgözően dögös test... maga az egyéniség! Egyszerű és nem egy nyamvadt számítógéppel kell hadakozni, számomra ez a megbízható. Ráadásul hihetetlenül szép is! :D
Sziasztok. Ugyan nem tudok sem eladót, sem ilyen jellegű típushibát, de üdv köztünk. Meg vagyok lepődve, hogy valaki még korit vesz, és nem valami "modernet".
Én is most kezdtem! Sikerült tegnap beszereznem egy '93-as K9-et. Szerkezetileg hibátlan állapotú, motorikusan és futóművileg vannak azért hibák gazdagon. A legbosszantóbb, hogy nem , vagy nagyon nehezen indul be.
Önindító szépen teker, akksi még bírja, füstöcske is van, de nem kap rá a fincsi dízel reggelire. Van esetleg valami jellemző hiba, aminek az a tünete? Megy az autó teljes szervízre, de jó lenne, ha evvel a hibával gyorsan meg lennénk!
Új vagyok itt. A segítségeteket kérném! Szeretnék csatlakozni a Korandósok kis csapatához. Egy K9-et vásárolnék. Ha itt vagy ismerőseitek körében akadna egy jó állapotú eladó példány kérlek benneteket jelezzétek felém! Nagyon köszönöm a figyelmet! Üdv mindenkinek!
Jövőre lesz is téli gumim. De valami jó nagy 235/80r16, ha már van fasza felnim:)
Ijedtemben most is majdnem beszereztem egy adagot, de végülis elmúlt a hóhelyzet, ezt most megúszom.
Így, hogy komolyan kell venni a feladatot (teljes kiváltása a fő autónak) elkezdett igényem lenni téligumira, szivargyújtóra, állítható fűtésfúvókákra, amik edig terepjáráshoz nem voltak fontosak:) A klímára még nincs igényem, de azt is rendbe kell majd rakatnom, érzem:S Lehet, hogy még egy pótkerék is kelleni fog.
Gyakorlatilag minden nap megyek a Korival. A Goodyear Wranglerek MT/R sem túl jók a letaposott, jeges havon. Előre és hátra még úgy, ahogy kapaszkodik. Oldalra viszont nagyon csúszik. Amikor dől az út, simán lecsúszok oldalra. Nem véletlenül nyári gumik.
Szia! Mielőbbi teljes felépülést!Én mivel az idő engedi bütykölöm a gépet,alvàzfestés,rugók szét össze zsirzàs.A vàltót szétszedtem összeraktam a hàz hegesztés miatt,de akkor màr cseréltem egy két csapàgyat szimmeringet,kapcsolókart felhegesztettem beköszörültem.Még az idén rakom vissza a kuplungot főtengely szimering csere utàn és megy vissza a vàltó.Lassan megismerkedem a tipussal. Üdv!