Az app, szerintem a hibái ellenére is nagyon jó, ha valakinek nem tetszik, vagy nem felel meg az igényeinek akkor törli, vagy csinál egy jobbat - Nekem megfelel és nem tudok jobbat, szerintem nagyon hasznos app :)
Az Én olvasatomban az alábbi dolgok jönnek ki:
FAP life left (km): Calculated distance remaining before replacement of the FAP - FAP cseréje előtt megtehető "kalkulált" távolság --- ez a FAP szűrőre vonatkozik, hogy saccperkábé hány kilométert tehetsz meg, míg el nem éri azt a telítettségi szintet, amikor már: jobb esetben ki kell takarítani, rosszabb esetben ki kell cserélni - ez függ a regenerálások minőségétől....
FAP distance travelled (km) - Distance travelled with this FAP - FAP-pal megtett távolság --- ez nem tiszta, nálam is nagyon lassan változik ez az érték, volt hogy lassan növekedett, volt hogy csökkent 10és20ezer km között volt az elmúlt 2,5 évben, ahogy visszanéztem.
Deposits in FAP (g) - salakanyag (korom) mennyisége grammban a FAP szűrőben
Cinder count in FAP (%) - salakanyag szennyezettség a FAP szűrőben %-ban megadva
Last regeneration before (km) - utolsó regenerálás óta megtett kilométer
Weight of soot in the FAP (g/l) - korom/szennyeződés tömege a FAP szűrőben
--- ezek a regenerálás szükségességére utaló paraméterek
(Telítettség, illetve elvégzett regenerálás minőségének függvényében max 1400 kilométerenként regenerál az autó, illetve korábban akkor, ha 16-17 g/L korom van a szűrőben, de sajnos soha nem lesz 0 a regenerálás után, mivel vannak olyan anyagok, amiket ez a művelet sem takarít ki, ezért van szükség egy idő után a leszerelésére és kitakarítására, ha van rá lehetőség és még érdemes és találsz egy jó szervizt... Nálam ez 180ezer km után jött el)
Volume of additive reservoir (mL) - A FAP adaléktartály térfogata --- nálam (1.6BlueHDi 7személyes) 1120ml
Volume of additive in reservoir (mL) - A FAP adalék mennyisége MÉG a tartályban (ezt "nullázzák" ki, azaz állítják be a FAP zacsi feltöltése után 1120 mL-re)
Az autómban most van 202ezer kilométer.
180párezernél volt AdBlue tartály csere és FAP szűrő tisztítás
A FAP folyadékot 148ezer kilométernél töltötték fel, jelenleg 834mL van benne
A FAP szűrőt 2g alá még nem sikerült tisztítani :(, a jelenlegi telítettsége 3% (regenerálás utáni értékek)
A FAP distance travelled : növekszik 150896km-ről azóta 150939km-re.
A FAP life left : nem változik 16912km még mindig.
Amikor a FAP folyadék 161ml volt akkor is a fentebbi értékek voltak némi eltéréssel.
Most hogy feltöltötték a FAP folyadékot 1100ml-re a fenti két adat nem nullázódótt vagy resetelődött , hanem az első növekszik a másik pedig csökkenget.
Teli tankoláskor a FAP folyadék 4-5ml-rel lesz mindig kevesebb.
Ekkor csökken a FAP life left is én ugy veszem észre.
A FAP distance travelled a megtett km-rel nő.
A kérdésem még mindig az , hogy ez a fenti két adat a FAP folydékhoz ad még plusz információt(FAP folyadék feltöltésekor ezt a szervíz nem resetelte akkor),
vagy a részecskeszűrő élettartamára ad információkat?
Bocsi, hogy kekeckedem, de a "distance travelled" kifejezés a "már megtett utat" jelenti. míg a "life left" bizony a még hátralévő "élettartamot" kilométerben megadva.
Most vagy az nem tud angolul, aki az appot írta, vagy téves adatot ír ki az app (és akkor dobható a kukába, mert semmire sem jó).
Nekem P20E8 és E9 hibák az AdBlue tartály cseréjét okozták, mert nem volt megfelelő befecskendezési nyomása az AdBlue rendszernek (300ezer alatt megúsztam).
A legegyszerűbb lenne egy Citroen szervizbe bemenni és diagnosztizáltatni pár ezer forintért, és árajánlatot kérni a javításra, amit megkapsz papíron rajta lesznek a szükséges alkatrészek és ha be tudod azokat olcsóbban szerezni/szereztetni és ismersz egy jó Citroen szerelőt, aki meg is csinálja: nyertél!
Ha szerencséd van csak egy szenzort kell cserélni, de ha nem...
Elhanyagolni semmiféleképpen ne hagyd, mert érzékeny a rendszer és még nagyobb problémát okozhat a későbbiekben, mint egy lavina beindul...
Már gyujtásnál letiltott a stop-start, és kiírta, hogy a motor meghibásodott, menjek szervízbe. Kiolvasásnál pedig azt írta többszöri előfordulással, hogy túl magas a tárolt feszültség. Itt volt 13V és 10V is, erre mondta a szerelő, hogy képtelenség. Ekkor nézte meg az akku elektronikát.
Tudja valaki, hogy mennyi a normális töltőfesz ennél a 180A stop-start rendszerű generátornál? Mert múltkor 14.6-ot mértem, most csak 13.6-ot. Tudom, hogy van egy tól-ig érték, nem állandó, de az mennyi lehet? Az akksiban pénteki leállással ma reggel 12.4V-ot mértem. A stop-start továbbra sem működik.
Nem tudom jó oldalra keveredtem-e? A Peugeot 5008 lovakat cserélném C4 picasso 1.6 BlueHDI Selection S&S 120 LE lovakra. A hirdetésben az áll, hogy GPS előkészítés. Ez mit akar jelenteni? Mi kell hozzá, hogy működjön?
Az akkumulátor negatív saruján van valami zöld színű csatlakozó, az lett kicserélte, ha jól tudom, talán daruval együtt, vagy külön, nem tudom. A tiltás és a hibakód megszűnt, nem jött vissza. Látszólag működik rendesen, de még nem megy a stop rendszer, csak villog zölden. Lehet, hogy olyan, mint akksi csere esetén, majd holnap. Itthon rámértem, 12.8V az akksi feszültség leállítás után 5-10 perccel ( elő kellett keresnem a multimétert ), alapjáraton pedig felkapcsolt lámpával 14.8V. Ez egy legolcsóbb, praktikeres multiméter, nem tudom, pontos e. Na mindegy, nincs hibakód, nincs üzenet, visszajelzés. Úgy néz ki, ez volt az. Bontóból hozta a szerelő, 15 rugó ért, ez volt rögtön elérhető. Az új nincs raktáron, rendelésre van, ki tudja mikor jön ebben a covidos időben. És 51 ezer, kábellel van szerelve. Úton van a LUK kuplung lendkerék szett, már itt van Ausztriában. Nem mertem.megint Valeot venni, a beszerelés után 30000km-nél megint elkezdte a rángatva indulást, összesen mentem vele 120 ezret, de már veszettül csúszik is, előzni nem is nagyon tudok. Ha azon is túl leszek, remélem egy darabig ismét nyugton lesz.
Na, sok sikert neked is, erre feltétlenül nézess rá, gép nem mondja meg. Persze te is írdd meg majd légyszíves, hogy mi volt, tanuljunk egymás tapasztalataiból.
Nekem is nézegették ma, végül arra jutottak ( bár nem a gépből ), hogy az akkumulátor negatív kábelén van egy vezérlő vagy akármi, annak a csatlakozónak ( zöld színű ) az egyik lába kirohadt. Szét is húzta, mutatta, bár semmi különöset nem láttam, azt se tudtam mit kell nézni. Állítólag találkoztak már ilyennel. Holnap biztosra kiderül, mert reggel viszem hozzájuk.
Elvittem egy citroen szervizbe itt Angliaban, de a 0.5 oras tesztbol termeszetesen nem allapitottak meg semmit. Azt mondtak hogy lealabb egy 2 oras tesztet kell vegezni £315, szoval most keresek egy szervizt aki citroenre specializalodik, vagy majd ha Mo-on leszunk megnezetem ott. Nem tudom mi lehet a baj.
Azt tudja valaki, hogy a kétéves szerviz milyen munkafolyamatokat igényel?
Kaptam már mindenfélét: az egyik csak motor-és fékolajat és pollenszűrőt említ, a másik már légszűrőt, míg a harmadik gyújtógyertyacserét is hozzá vesz
Ha érdekel még vkit az autó SMEG+ rendszerének fejlesztése, okosítása (AndroidAuto, AppleCarPlay, MirrorLink..., Waze, Spotify...), akkor javaslom nézze meg az alábbi linkeket, amelyet a GOAUTORADIOS francia srácok készítettek:
449€-tól indul a készlet, és szállítanak Magyarországra is.
Én már régóta tervezem a hasonló projektet, de eddig ez tűnik a legmeggyőzőbbnek, vmint az ára ugyanott van, mint a dél-koreaié Naviav, vagy a PSA12 Aplus, viszont ez nem csak egy Android rendszerű kütyü, hanem bmilyen telefont tükröz a 7"-os kijelzőre.
Most még levelezésben vagyok velük, hogy megtudjam, az alsó kijelző képét a felsőre is átteszi-e - vszínűleg nem!, pl. térképnél jól jönne -, de ha nem, akkor is talán ez a legjobb megoldás, ha már nem lehet a SMEG+-t SMEG IV2-re frissíteni.