Az új VW konszern által használt automatizált DSG 6, DSG 7 sebességes váltók a használat során megmutatták hogy minél bonyolultabb valami, annál könnyebben el is romlik.
A 2010-es VI-os Golfom száraz 7-seb. DSG-váltó elektronikája meghibásodott. A lenti Autodokik szerint csak cserélni lehet, ami persze ká drága. Nem tudjátok, vállal-e valaki Pesten garanciális javítást erre?
szisztok. egy 2007 es Vw Passat DSG váltós modell indításnál elég nagyot ráz a motoron, valamit ha jár a motor folyamatos kattogást hallok. leállításnál és menetközben nem észleltem hibát, szépen halkan vált és leállításnál sem csattog. Kérdésem lenne, hogy ilyenkor cserés az egész váltó vagy valószínüleg a kettös tömegű lendkerék lesz. Szivesen fogadok telefonszámot is aki ért és javít dsg váltókat.
Üdv.A segítségeteket szeretném kérni,van egy 2.0 crtd dsg superb,a váltó lassulásnál amikor vissza vált (5-4be es 3-2 be kicsit erősebb,de 4-3ba is hallani)néha kis csattanás hallatszik,ha fékezem az autót akkor nem.Találkozott valaki hasonlóval?Váltó,vagy inkább lendkerék lehet?235 van az autóban,magyar származású,az olajcserék is megvoltak(elvileg).Köszönöm!
Nézeget a Kodiaqokat és azt látom, hogy a 150 és 190 lovas dízelek is 7 sebességes automatával vannak? Ez most új olajos fejlesztés, vagy a dízelek is a szárazkuplongos 7sebességes váltókat kapják?
Most kell Kodiaqot vennünk, valószínűleg az 1.5tsi motorral. Csak azt nem tudom, hogy merjem-e a Dsg-t mellé kérni. Év 11.000Km-t megyünk, azt is 80%ban főúton és pályán. Városban nagyon keveset. (Most egy 3-as Octaviam van 1,4tsi Dsg-vel és bár szeretem, de sz.rok tőle, hogy mikor mondja be az unalmast.)
Ami a Dsg mellett szól, hogy kevesebbet eszik az autó és ügyesen kapcsolagat.
Ami ellene, hogy olvasni itt is rémhíreket.
Csak mivel az 1.5tsi nem túl acélos a Kodiaqba, gondoltam a Dsg ezt ellensúlyozza az ügyesebb kapcsolgatásával. De lehet rosszul gondolom..
Igazából nem is arról van szó, hogy ütve van-e, vagy nem, hanem hogy egy 6-os olajosnak nem illene bajának lennie ennyi kilométernél - rendesen szervizelve.
Nem írtam hogy orvos csak azt hogy Dr! Egy német nagy cégnek a harmadik embere.
Az német orvosokról nekem is megvan a véleményem!
Ha visszapörgette az órát akkor meghamisította az összes papírt is! Kaptam vagy 15 számlát pecséttel, TÜV, szervizek stb , mindegyiknél stimmel a km! Ha visszapörgette a km akkor minden papír hamis. Van nekem is német ügyvédem és azt hiszem 2016-ba mondta hogy itt hoztak egy új törvényt a visszapörgetésről, itt nagyon megb..ák akit megfognak vele, persze... mindent ki lehet játszani, csak nem értem egy olyan embernek aki havonta vehet egy ilyen kocsit annak minek kockáztatni.?!
Nem nációfüggő ez, minden típusban van jó is rossz is. Hoztunk autót echte német kereskedőtől, aki talpig korrekt volt. De hoztunk másik echte némettől, aki egy undorító patkány volt.
Német orvos. Egy barátom nemrég vett egy német orvostól egy autót. Az autó nagyon szép, kevés km, minden stimmelni látszott. Aztán itthon rádugták egy gépre és kiderült hogy bizony vissza van pörgetve az órája. Ennyit arról, hogy a német orvos nem is hallott a pörgetésről
Persze török kereskedőtől is vehetsz , lehet hogy nála is kapsz jó nem visszapörgetett autót , de most hagyjuk az 1%-os közhelyeket, nem utánajártam és megtudtam hogy az autó nem egy csövesé volt, személyesen vettem , ismerem , mi értelme lett volna visszapörgetni neki az órát, nem volt törött , és mi az hogy vízkáros? Árvízre gondolsz vagy hogy becsúszott e a Dunába, nem, mert kárpit alatt és mindenhol átnéztem mikor megvettem, és megint leírom, hogy a vétel után elvittük az Audi szervizbe mikor felemeltük látszott rajta hogy így kell kinézni egy ennyi idős kocsinak, hibátlan volt minden, oly annyira hogy alkudni se tudtam mert a téli felni karcokba nem köthettem bele így csak egy jelképes alku volt. Akkor annyiba maradhatunk hogy azok közé tartozol akinek szerencséje volt. Megpróbálok olyat keresni akinek már volt ez, és abból van bőven !
Az, hogy német doktor nevén volt, az nálam semmit nem jelent.
Több Skoda-m volt már (Superbek is), de soha semmi gondom nem volt egyikkel sem. Soha semmi! 200000km-enként cserélgettem őket...
Bocsánat , de nem akarom túlbonyolítani és azt is tudom hogy ez a DSG topik és nem Skoda , de úgy gondolom hogy lehet összefüggés a kettő közt, kb egy hónapja jelentkeztek olyan gondok hogy pl magától (menet közben) kinyitja a hátsó csomagtér ajtót magától! Persze ez lehet mikrokapcsoló gond, érintkezés, ki is írja a műszerfal ikon hogy kinyílt hátul. Szerencsére nem nyitódik ki de ez akkor is gáz pl 140-él pályán.! A másik az ablaktörlő magától indulása napos időbe és ha már itt tartunk akkor a törlő lapátok mocorgása nyugalmi állapotba. , és még nincs vége ha mosni szeretném a hátsó ablakot a bajuszkapcsolóval akkor szintén kinyitja a hátsó ajtót !!! Persze mosás az nincs ! Azt hittem először hogy elem gond a kulcsba vagy talán biztosíték de nem , mindezt csak azért írom le mert hátha ez egy jel a DSG hibának is ?!
Az autót egy német Dr .... ... vettem :) szerintem SŐT biztos nem is hallott a visszapörgetésről, minden számlán vezetve végig. Minden stimmel! Az utolsó csavarig!!! Nem hiszem hogy aki keres 10000€ havonta az ... érted :)
De ne habozz , mond hogy ez mi lehet , ne tartsd magadba :) mire gondolsz ?
Ha rajtam múlik akkor 1000% hogy eladom, nekem nem kell ilyen szar, van 2-3 jó tulajdonsága ennek szar DSG-nek és kb 3452 meghibásodás, ez csak ezen a fórumon a többin megint csak 2547 hiba. Én vagyok a hibás, tudtam hogy ez ilyen és mégis megvettem , azt hittem hogy ha egy fullra megkímélt relatív kevés kilométeres 4 illetve már öt éves autót veszek akkor talán nem lesz gond, de ez , vicc!!!
Van egy 2014.01.15 –ös TDi, (3T5) DSG Superb-m . Pár hónapja vettem. 125e km volt benne most 3 ezerrel több.
Nem volt semmi baja az autónak, ezt egy Audi-szervizbe dolgozó szerelő is megállapította és mi se tapasztaltunk semmi hibát.
Alig telt el 2 hónap és már hallon is az első gondot!
Alacsony fordulatnál kis sebességbe egyesből – kettesbe váltásnál nyekken valami, egyértelmű hogy a váltóba, és kettesből harmadikba is! Ez feletti sebességeknél már nem hallom.
Nem lehet rántást vagy menet-teljesítményromlást érzékelni (még eddig)
Találkozott már ezzel a hibával valaki? Mi lehet ez?
ha 60ezernél a szerviz elöirja a cserét, akkor biztosan cserélték mert az elsö tulaj lizingre vette a kocsit és biztos hogy márka szervizbe vitte. ha nem elöirás csak elövigyázatosság akkor nem hiszem hogy cserélték.