Sziasztok! Grandis műszerfal, középső(klíma,szellőző,pozíció) konzol gombok háttere nem világít. Este roppant kellemetlen! Ma szervízben azt mondták.....klíma vezérlő konzolról nem kap áramot, csere 400e.ft .Mondom...:) kettőt kérnék :))) ........az már majdnem az autó ára . Szóval valakinek ötlete mit tehetnék?
Úgy vettem észre, hogy bárhova állítom, hideget fúj, akkor vittem el megnézetni, kiszerelték, valamit csináltak, kb. egy hétig volt jó, majd ezt e tünetet csinálta, mint Nálad!! Akkor hívtam fel a Micsu bontót, és küldték ezt az állító motort!! 30 pénz, de csak gyári van 100 felett, úgyhogy jó a bontott!! Most úgy néz ki jó!! Ha gondolod leírom a teló számot és a motor számát!! Ha bemondod, mindjárt tudják miről van szó!!
Mik a tünetek? Mert az enyém is kezdett sz*rakodni. Csak akkor fújja a meleget, ha nagyon magas hőfokra + erősebb venti fokra állítom, de utána meg hideget fúj...
Én már vettem egy ilyen szettet,de 2006-os 2.4 benzinesbe nem tudtam beszerelni,mert tök más a lámpa felfogatása.Ha megnézitek a képet 2-2 fül van oldalt,nekem az eredeti ködlámpa meg egy nagy lemezzel van rögzítve a lökhárítóhoz 3 ponton.Arról nem is beszélve hogy az Osram lámpa átmérője kisebb is a gyári ködlámpánál,tehát körben maradna kb 10mm hézag.Az újabb lökösökön már lehet hogy stimmel a méretés a felfogatás,de a "régebbibe"sajna nem jó.
Én is nézegetem ezt, vagy az OSRAM-nak az egyébb cuccait, amit a ködlámpára lehet tenni. Csak még nem tudom, hogy hogyan fogom tudni bekötni házilag. Ezért nem akarom vinni az elektromossághoz, hogy bekössék legalább 20k-ért.
Ha megvetted, és bekötötted, akkor kérlek osszd meg a tapasztalataidat :)
Sajnos még nem használok ugyan, mert ami nekem tetszett, annak nem volt semmi EU-s tanúsítványa, ahhoz meg nincsen humorom, hogy minden műszaki előtt visszategyem a gyárit, pedig elég jópofa LED-es angyalszem nappali menetfényes halogén ködlámpákat lehet már kapni. Most ezzel szemezünk:
Ma cseréltem ki a hűtőfolydékot, pontosan 3 évvel ezelőtt volt csere, és elég rozsdásnak tűnt a folyadék, amit leengedtem (kiegyenlítő tartályban még piros lé volt).
Viszont nem sikerül 8l-t leengedni, hanem kb 4l jött le (radiátor leengedő lyukat csavartam ki). Kiegyenlítő tartállyal együtt kb 4,5lt tudtam beletölteni.
Az 5l Mannol AF12+ (-75°C) folydékból még kb 2,2l marad, így szerintem elég lenne a következő cseréhez is. De nem tartom meg még 2-3 évig, így ha kell vkinek, ingyen odaadom, Bp, XXI.ker.ben átvehető.
Benne. Egyszer a tartalékból kiesett, de akkor nem is indult, ahogy az normális. Kék szigszalag megoldotta, a tartalékkulcs most szuper, a másikkkal indul nagyon nehezen.
Van egy Grandis om 2.4 Mivec 2005 ös.Nem akar beindulni az istennek sem,csak teker teker de nem indul.Most tettem bele új gyertyákat azokkal sem,benzin van szikra van indulat is van de csak bennem.Hol keressem a hibát??Ja hibakód az nincs egy darab sem. Előre is köszi
Ezt autóvillamossági szerelővel intéztettem. Kb 5 perc volt neki, köszönhetően a szakmában elvárt 7 ujj, illetve ujjanként 4 plusz ízület, körömbe beépített kamera kombónak.
Ma kellett cserélnem a tompított izzót (utas oldali), hát nem volt egyszerű. Ha nem szereled le a kereket + sárvédőt, akkor esélytelen hozzáférned (pedig elég kicsi kezem van). Kerék + sárvédő leszerelése után 1-2 perc alatt megvan az izzó ki-beszerelése.
Gondoltam, hogy másik oldalt is kicserélem, hogy egységes legyen a 2 izzó, de az első után már meguntam, annyi le-felszerelés kellett egy izzó cseréhez...