Naggyon kényelmes dolog tud lenni ez a wireless tükrözés...én is gyorsan megszerettem. Ha menet közben "hirtelen alakul úgy", hogy bármiért (dugó/baleset figyelés, vagy menet közben találom ki, hogy hova is megyünk...) mégis szükség van rá, akkor csak teljesen magától értetődően rányomok az AndroidAuto appra a fejegységen és már megy isy nem kell a telefonnal babrálni/kábellel szórakozni...és a fiatalabb ~5000mAh-s akksis telefonoknál az a tapasztalatom, hogy nem is meríti használhatatlanul ha csak ilyen 1 vagy 2 órás útról van szó. A hosszabb nyaralásokkor fel szoktam kábelre dobni, hogy ne merüljön (ilyenkor a töltés kb annyit ér amennyit közben az AA elvesz, szóval inkább szinten tartásnak mondanám), de azon kívül az esetek 90%-ban simán wireless használjuk, nem madzagozunk az autóban. Feleségem is nagyon rákapott a Swiftben, ő szinte csak (wireless) AndroidAutoval járkál az autóval, mást nem is használ. :)
Ui.: a kétharmados kijelentésekkel óvatosan (magas labda, nem bírtam megállni a poén lecsapást :) ) ;) :D
Ma a feleségem bevásárlókörutat tartott, 5 parkoló, 5 indulás. Hibátlanul tette a dolgát, kényelmes ez a telefon a zsebben marad megoldás. Köszi a tippet, ennyit bőven megért.
Eddig kétharmados siker.:-) A csatlakozás nagyon sima volt, mentem egy próbakört, végig jól működött. Viszont hazafelé, már nyűgösködött, kére, hog húzzam be a kéziféket, majd amikor megtettem, eltűnt az AA, pedig a kapcsolatot rendben lévőnek jelölte a telefon. Ma reggel viszont gond nélkül csatlakozott. Az a jelenség nem jött elő, ami a vezetékes kapcsolatnál mostanában jellemző volt, hogy folyton újraindult az AA menet közben, végig stabil volt.
Hétvégén elég sokfelé kell mennem, majd kiderül, bízom benne, hogy jó lesz. Már azzal is előrébb vagyunk, hogy nem lóg ki a vezeték a könyöklőből.
Neked lesz igazad, totál más grafikára meg mindenre a 7"-os is, mint az SLDA, most nézegettem meg kicsit alaposabban. Szóval ez már valószínű teljesen más rendszer. Nagy kár, hogy még online megnézhető verziót se látok hirrelen a Suzuki.hu -n se kezelési útmutatóról, se a fejegységek kezelésijéről a 2022es S-Crossnak, kicsit érthetetlen :/ (a miénkhez ugye volt anno magyar kezelési pdf-ben, az autóhoz és külön az SLDA-hoz is)
Na, akkor abban elvileg hasonszőrű 7" Bosch SLDA fejegység van benne (csak SD kártya olvasó nélkül...), mint a "régebbi" S-Crossokba...lényeg, hogy sikerült megoldanod, faja! :)
Kíváncsi vagyok a véleményedre. Én napi szinten használom és eddig hibátlan. Az elején talán kétszer háromszor volt, hogy nem csatlakozott egyből, de azóta jól működik.
GLX ben ezt minden induláskor feldobja? Oh, na az tényleg zavaró lehet. :( A magyaritás többek (valahol jogos) méltatlankodása ellenére máig kihagyott filléres ziccer. :/ Kár érte mert nem lenne nagy dolog (spec engem sose zavart_zavar amúgy :) ), látszik, hogy hiába itt gyártják, nem itt tervezték > a japánoknak vásárlóerőként valószínű ennyit nem nyomunk a latban hiába fogy sok...hozták a kötelező/szokásos EU nyelveket "kötelezőből" aztán kb ennyi. :/
Nem tudtam/tudtuk, hogy idáig eljutottál vele, meg azt se, hogy így használod (de ezek szerint esélyesen a klímád működéséhez lehet köze ha olyankor jön elő...). Az több, mint szomorú ha a márkaszerviz nem vesz komolyan (garis azbautó, bármit mondunk úgyis nekik kellene belenyúlni), sajnálom. :( Értetlenül állunk előtte, nem egy gyakori eset. :(
Már régebben kiveséztük. Magyarországon készül, főleg magyar munkásokkal, elég sokat eladnak itthon. Nem voltak képesek magyarítani. Ez a Suzuki spúrsága...
Ezt szerettem volna kikerülni, legalább 10-15 másodperc múlva inaktiválódhatna.
Mi lenne, ha egy ennél fontosabb üzenetet küld a rendszer és rutinból inaktíválom az infót ami fontos lenne. Jó az autó ez tény, de erre lehetne opció.
Ja meg szerintem lehetne full magyar a menü. Talán minden más márka emberi nyelven kommunikál....Lehet tévedek, de ennyi pénzért egy hazai gyártás ....
A klíma kompresszor minden alkalommal működik, amikor "Front" gombot nyom az ember. Tehát, az a fűtési mód, aminél ez a büdös jelenkezik, mindenestben a klíma működtetésével jár. Használom a klímát rendszeresen (fenti okból is), hagyom "dolgozni" a rendszert. Mindezt csupán azért írom, hogy NE az emberben keresse már bárki is a hibát. Nonszensz, hogy egy autó fűtőrendszeréből bármikor is is bármilyen szag is jöjjön. Az meg végképp nonszensz, hogy, ha éppennem produkálja, amikor a szervíz végre hajlandó egyáltalán beülni és beleszagolni a levegőbe, akkor nem is foglalkozik a problémával, mintha nem is létezne. Ugye, azt senki sem gondolja, hogy én vagy net91 topictársam viccből vagy jókedvünkből járogatunk ezzel a problémával a szervízbe? Az meg külön felháborító, hogy egy márka(!)szervíznek ötlete sincs, mi lehet a baj? Hát egy ilyen szellőző/fűtőrendszer olyan bonyolult? Annyira bonyolult, annyi hiba lehetőség van, hogy nem lehet 30 perc átgondolni, végigvenni a rendszerben meglévő, működő esetleges hibaforrásokat? WTF? Ez azért nem egy ember vagy élőlény, nincs lelke, ez csak egy gép, mechanika, elektronika.... Tovább megyek: miért akarja érezni a szagot a szerelő? Ha uazt érzi végre egyszer, amit én, akkor már tudja, honnan származhat? :) Ne máááár :D Hát higgye már el nekem, és szerelje már meg végre azt a qva gépet!
Háromszor sikerült 4,8 l/100 -at abszolválnom idáig, de télen olyan 7 körüli, nyáron 6 körüli átlagfogyasztás jön ki nálam, főleg városi, rővid távok mellett.
Gratula az autóhoz! A fotó (vagy legalább szövegesen az, hogy mit ír ki és, hogyan tudod "nyugtázni" - hisz azt mondod, hogy az zavar, hogy minden indítás után le kell okézni...) mindenképpen nagy segítség lesz, mert így még találgatni sem tudunk. Fogyasztásod nagyon jó, eléggé olyan körülmények közt használod amit csíp ez a motor (akár hibrid akár nem) és a hosszú 6os váltó fogyasztás szempontjából :) ...valódi vegyes (a vegyest úgy értsd, hogy ha 20km országút akkor 20km város, ha nem is dugó de lámpázós/kereszteződéses, és/vagy 20km autópálya....a vegyes a fogyasztásom mert városból városba megyek, de közben 60km az utam amiből 2-2km a város, na az nem vegyes :) ) fogyasztás azért jellemzően ettől magasabb, de igen: a fogyasztása (pláne méretéhez, erejéhez és homlokfelületéhez képest) szerintem is kifejezetten jó, én is szerettem benne. Ha csak autópályázol (pl.: hosszú külföldi nyaralások) ott nem meglepő mód 140 környékét tartva már 7 körül szaladgál az átlag, ahogy városban is, országúton viszont erőlködés/odafigyelés/csigatempó nélkül hozza az 5 elejét, szóval ez így egy 130-140LEs benzines crossovertől nagyon rendben van. :) Aztán végletek/tág határok mindenütt vannak, látod van aki 5 alá is beviszi/bevitte :) szerintem sokunknak valahol 6-6.5-7 körül van a többezer kmes verdikt (felhasználástól és vérmérséklettől függően), aztán városban 7-8 közt is elkérhet rosszabb esetben (mondjuk a "hybrid" ebben jobb...), vagy mondjam, hogy a szürkével megjártam 1 éves korában Trogir környékét úgy, hogy 5 felnőtt, rogyásig pakolt csomagtartó, a tempomat 150re volt állítva (80%-ban így, néhol még nyomkodva, néhol ehhez képest andalogva..) és vmi 8 elejéből hozta, ami fentiek fényében részemről dícséret és nem kritika. :) Na várjuk a fejleményeket. :)
Fogyasztásról: volt itt régen egy nem hibrid 4wd automata tulaj ő 4,9el is eljárt, de emiatt elüldöztük. Így most a tiéd eszik legkevesebbet, remélem érted a viccet :-)))))
** azért nem tudunk segíteni, mert senkinek bánatos fogalma nincs, hogy pontosan milyen "figyelmeztető üzenet" jelenik meg a televízióban.
Köszönöm, na ezt elkövettem 4 darab 6/4 "-es menetmetsző készreköszörülése közben.
Nem találtam megoldást, ezért bátorkodtam tapasztaltabb márkatársak segítségét kérni.
A járgány nagyon tetszik és nem csak a kűlcsíny. Fogyasztását csodálom a széltoló ormánya miatt, ami leginkább tetszik.
Előző autóm is ferdeszemű fejlesztés volt 1,5 ős szívó benzin az is lenyűgöző fogyasztási adatokkal, csak amióta unokám van kicsi lett a hátsó kesztyűtartó. Trakiban van hely ma átléptem a 2000 km-t
Bár 2 hétig nem mentünk betegség miatt. 5.4 l/ 100 az átlagom brutál tetszik ekkora légellenállású vasnál. Vegyes használatban van a gép , márkatársak mennyivel hoztak jobb átlagot?