Szia, ha megnézed GrandS által küldött videót a bal felső sarkot 1x kell megnyomni. Láttam olyan leírást, ahol 2x nyomták meg. Ez érdekes, de mindegy próbáld meg a videón bemutatót 1x megnyomást. Nálam is az 1x megnyomást vált be. Viszont lehet, hogy lesz probléma a csak átprogramozott fejegységgel. Az Android autó futni fog rajta, de a Carplay nem.
A régi USB portok nem jók a Carplay futtatáshoz. Én ezt olvastam, de nem bánnám, ha nem lenne igazam. A 9. verziójú szoftvert a legújabb fejegységet adják. A régi 2015-ös és 2016-os 2. szoftverű fejegységre átprogamozással csak a 7. verziójú programot tudják féltenni. A jelenlegi ismeretek szerint erre a hardverre a 9.verziójú szoftver nem fog felmenni hivatalosan.
45ekm-nél cseréltem akkut én is az 1.6 dci-ben, nem vállalnak rá garanciát. Illetve úgy fogalmaztak, hogy több garancia van egy ott külön vásárolt akkura, mint arra, ami az autóban van új autóként. 2015-ös autó, tavaly nyáron cseréltem.
Ma reggel ( garázsban tartott, kevés város, inkább városon kívül) indulnék....az összes műszerfal lámpa világít. Kiírja hogy fékrendszer hiba...
Nem az volt!
Irány az akkus ember, miután alig bírtam bele életet lehelni. ( töltőt rátettem kb. fél órára)
Ember mér, majd mutatja: indítóáram kb. fele áll csak rendelkezésre....jön a tél ( már ha lesz ilyen évszak) Szóval akku csere ami a spec.akku miatt ( Start-Stop rendszer) btto 68ezer volt.
A gépházban: dizel 1.6-os erőgép...2016. júliusi születésnapos
Elől nem volt semmi gond a felrakás után. Hátul volt egy pici gixer, a súly amit belülre ragasztottak beleért a fékcső tartó lemezbe. A lemez is szarul állt, de végül a súlyt ragasztották át.
Az OK felett a baloldali gombról van valami leírás? Négy állapotot váltogat és a középső konzol jobb felső sarkában megjelenített információt cserélgeti. A négyből csak kettőben jelenik meg valami ( Rádiócsatorna, illetve az aktuális sebesség számmal, de kettőben semmi. ) A többiről valami info?
a német fórumon egy emberke éppen tegnap jelentkezett be, első hozzászólása az volt, hogy sikerült belépnie a Developer módba és ott rányomnia a "Virgin Mode" gombra.
Ez kábé MINDEN beállítást töröl a fejegységből (1000+ adatról van szó), konkrétan taccsra vágta a kocsiját. Se kép, se hang.
"Most mit csináljak?" kérdezi.
"Hát húzd be füled/farkad és ballagj el egy márkaszervizbe, hogy megpróbálják az üres egységet adatokkal feltölteni és működésre bírni" - szólt a válasz.
A fejlesztői módban az Android autó mező bekapcsolása utána fejegységet újra kell indítani. Utána a telefonon elindított Android autó programmal ha csatlakozik az USB porthoz megjelenik a fejegységen lent középen az Android autó erre kattintva a teljes képernyőn futtatható pl. waze. Egyébként tanácsolják, csak olyan dolgot kapcsoljon az ember a fejlesztői módba, amiről tudja mi, mivel rendszer összeomlását is okozhat.
Én is pont így jártam, igy lett szép új fejegység. Amiért kérdeztem, az az volt, hogy nem akart developer-módban lépni...aztán nálam a bal felső érintés csak 1 volt, aztán 14 lent. Így sikrült. Viszont a bekapcsolás után sem történt semmi, videón láttam h böngészőt nyit, de ott nálam nem volt "kapcsolat. Sajnos pont itthon vagyok, ilyenkor a "kapcsolódás mező is szürke nálam. Ha kiérek próbálom aktiválni, az még nem volt meg. Aztán újra próba. Egyébként mikor böngészőt nyit, ott le kell töltenie valamit? Ill. van valaki aki nézte már mélyebben ezt a fejlesztő módot? Van ami még hasznos és aktiválható vagy kikapcsolgató itt? ill. pl. mi az a "hangulatvilágítás ?pl.
Szia, Igen a 7" kis kijelzőn is. Egyébként nem a kijelzőn mérete a probléma, hanem az R-link 2 verzió száma. A 2-es verziójú 3-4 éves fejegységen nem fut az Android autó. A 3-as verziótól felfelé fut. Egy kivétel van, ha sikerül a 2-es verziójú fejegységre 7-es verziójú R-link 2-t telepíteni, akkor azon is fut az Android autó. A példám azt mutatja, hogy nálam ez az átprogamozás nem sikerült és kaptam egy új 7-es verziójú fejegységet.
Most nem azért a hisztiért, de a világ vicce, hogy kijelző csak a legnagyobb Intense felszereltségben van. A 6,4 misisben is csak egy 2000-es évek eleji autórádió huhog.