A festés valóban nagyon vékony, még a metál is. És a karosszériaelemek is vékony lemezből vannak, érezhetően könnyen horpad. Ezt nem vitatom. De a karosszéria elég merev, ezt menet közben, rossz úton érezni. Úgyhogy aggodalomra nincs ok.
A Suzuki az egyik legnyereségesebb ótó gyártó aki ezt a nyereséget olcsó ótókból termeli ki. A súlycsökkentésnek komoly hatásai vannak(elsősorban gazdasági). Az előző Swifthez képest ez biztonsági visszafejlődés (5 csillag). Ez egy hintajáték. A kettes swiftnél lent volt a hinta aztán felfele szált most meg megint lefele. Profit majd presztízs most megint profit.
A 21 éves wagonom súlya ma egy vitara adhat okot. Tegnap rányitottam a fullos szamurájharcivörös swiftem ajtaját érintőlegesen a deszkakerítésre (puha fa öt éves olajfesték). A kerítés nyert. Nem akartam elhinni. A hófehér alapozóig.
A padlólemezzel semmi baj nincs, ez a képen pont jól látszik. Az utascella teljesen egyben maradt. Csak ebben a puritán változatban semmiféle vezetősegéd nincs, légzsák is csak kettő. Ezért a 2 csillag. Nem 2 pont. A jelenlegi magyarországi GL felszereltség minden biztonsági felszerelést tartalmaz, így a minősítése, a 2018-as GLX nek kell hogy megfeleljen, azaz 4 csillag.
Szerintem te az indiai kiadásu"full fapad "verzióról tettél fel képeket. Az itthoni és az indiai kiadás között (sima GL ) zongorázni lehet a különbséget.
Sziasztok, holnap veszem át gyöngyházpiros GL-emet és csak annyit szeretnék mondani, hogy nagyon sokat segített ez a fórum a modell megismerésében. Köszi 🤗
Semmi hátrányod nem lesz belőle. A szervizkönyv semmit nem emel az áron.
Én sosem hordtam szervizbe egyik új kocsimat sem. Mindhármat ugyanott vettem úgy, hogy beszámították a régit és sosem kérték a könyvet.
Csinálnak hozzá egy új könyvet amiben vezetve van az összes szerviz, saját szememmel láttam mikor ránéztem a kocsim hírdetésére. Első tulaj, vezetett szevizkönyv, makulátlan állapot..stb.
semmi.. főleg ha sokáig megtartod az autót.. késöbb úgyse fognak annyival többet fizetni érte mert van szervizkönyv, persze többet ér, de nem annyival.
Nem kellett az ezres olajcsere, hanem opcionális volt, én pedig kértem. Nyilván én is tudom, hogy évente vagy 15 ezrenként kell olajat cserélni, csak nem értem, miféle logika alapján gondolta, hogy most esedékes.
Nekem is GLX-em van. 3 hónapos. Az 1000 kilométert már én is elértem és nekem is megvolt a kötelező szervíz. DE! Az első olajcsere csak 15000 kilométer után, vagy egy év elteltével esedékes. Ennél hamarabb kifelyezetten tiltva van. Miért kellett neked 1 hónap után olajat cserélni?? De ha már cseréltek, a szervízkönyv szerint (és most idézek) "A motorolaj és az olajszűrő cseréje után a figyelmeztető lámpát mindíg alaphelyzetbe kell állítani, a következő olajcsere pontos időzítésének érdekében" Gondolom ezt Nálad nem csinálták meg, amikor lecserélték az olajat. Ezért világíthat folyamatosan a kontrollámpa. Gyanítom a szervízben nem voltak 100%-an a helyzet magaslatán.
Adott egy 2020. novemberi GLX CVT Swift. Decemberben kapott egy 1.000 km-es olajcserét. Nincs még benne 6.500 km. Erre ma délután azzal fogadott, hogy cseréljem ki a motorolajat és a kontrollámpa azóta is ott virít.
Nehogy azt mondja valaki, hogy ezeken az autókon 5000 km az olajcsere periódus... Vagy hőgutát kapott?
Sokat gondolkodtam én is, a kormány állíthatóság és a digit klíma volt a fő szempont (jól működik, hozzá se kell nyúlnom, egyszer beállítottam a megfelelő értékre), de meg kell mondanom nagyon kellemes, hogy nem kell a kulccsal se vacakolni. Szóval részemről is +1 a GLX mellé.
Szia! Ismerem a digit klímát, a párom kocsijában az van, halálra idegesít. Hosszú távon biztosan jobb, de városi használatban rövid utakon, engem zavar, hogy össze vissza jár a ventilátor stb. Az autómata világításkapcsolót sem használom, nekem ne kapcsolgasson le fel szürkületben városi közvilágításnál. Szeretem én kezelni az autót, a start stop rendszer, az autómata világításkapcsoló, az autómata légkondi nekem fölösleges dolog. Ha másnak tetszik azt simán elfogadom, nem vagyunk egyformák. Az meg, hogy a GL+ vagy a GLX a jobb, természetesen a nagyobb felszereltség mindig jobb, még ha nem is használ mindent a tulaj. A kocsi értéktartása jobb lesz! Ha van pénz bőven, akkor nyugodtan meg lehet venni a GLX et. Habár annyi pénzért már sokkal jobb autó is kapható.
Szia! 3 éve vagyok GLX tulaj. A klíma jól hűt bármilyen fordulaton. De én pl nagyon szeretem a kulcs nélküli nyitást-indítást is, nagyon kényelmes. A kormányt is jobban be lehet állítani, 4 irányban mozog.