Nekem amikor megtört az eleje, akkor Párkányt javasolták. Be is jött. Jó áron adják a cuccot. Az új hűtőrács zárral olcsóbb mint az eredeti. Én azért tettem azt rá.
Igaz nekem I.-es Superb-em van, de gondoltam hátha tud valaki segíteni. Sajna kicsit megtörtem a elejét, és alkatrészt keresek hozzá. Ilyeneket hogy hűtőrács, homlokfal, jobbos fényszóró és még pár műanyag apróság. Ha valaki esetleg tud valami olcsó forrást lehet bontó is , nagyon hálás lennék neki! Köszönöm előre is!
Ha valakit esetleg komolyabban érdekel a turbós (nem kompresszoros-turbós) 1.4 TSI részletes (VW-s belső anyag) leírása, annak találtam egy szerintem korrekt dokumentációt. Ez a motor kerül a Superb II-be is.
A hasonló CAXC motorú Leon-om után kutatva leltem rá. CAXA motorkódú TSI
Az S2 ESP elektronikájával kapcsolatban meg kell jegyezzem tényleg nagyon jóra sikerült. Ma hazafelé az M7-esen a viharban sikerült egy igen goromba és alattomos vízfelületre rámenni, de azon kívül, hogy picit megmozdult az autó és veszettül villogott a viccjelző sárga lámpa nem volt semmi komoly. Igaz ez nem volt annyira komoly teszt mint Szili pár héttel ezelőtti gumilerobbantós mókája. Azért jó azt tudni, hogy egészen stabilan és megbízhatóan van az úton a vas még kicsit kényelmetlenebb körülmények között is.
Nagynyomású szivattyú vs PD elemek. De lehet, hogy közben már az előbbire is van jóárasított megoldás. Elvégre pont olyan kommersz tömegtermék mint bármi más VAG cucc. A taxisok sem biztos, hogy többet tolják PD-vel, viszont sokkal többen tolják PD-vel :))
Na de, félreértés ne essék, nem a PD-t védem vagy sztárolom, semmi okom rá pl csak azért mert nekem most ilyen motorral szerelt autóm van vagy valami ilyesmi ostobaság. Magam is inkább a CR motorral venném az autót, pont PD-t nem is akartam S2-be egyáltalán, aztán mégis úgy alakult, hogy megérte, és nem is bántam meg. Tudtam mit veszek, nincs is vele bajom, amire kell elég, aztán ha nem elég, akkor meg ócóért lehet sokkal erősebb is. Azért nem mondom, hogy időnként nem mélázok el azon, hogy mégis inkább TSI-t kellett volna vennem, csendesebb mint bármelyik dízel.
Köszönöm a tanácsaitokat, úgy tűnik, sikerült eloszlatnotok az aggályaimat az új autóval kapcsolatban. Amennyiben később döntök a vásárlás mellett akkor se lehet gondom a CR motorral. Egyszerűen a hibaforrások miatt szeretik jobban a taxisok a PD motorokat. Egyszerű, bevált konstrukció. Én személy szerint a Restore-t öntögetem bele minden olajcserénél és a porlasztócsúcs tisztítót is adagolom neki. Semmi gondom nem adódott eddig. Legkomolyabb visszatérő hiba a féltengely gumiharang.
Tehát akkor ha akarom ha nem hozzá kell nyúlni a lámpakapcsolóhoz:( Utána vissza lehet tenni AUTO-ra? Vagy inkább akkor 100% világítás állásba kell hagyni és nem kell belenyúlni?
Értem. Gondolkozok rajta már csak azért is mert ahogy néztem a halogén projektor is _ _ xenon formára van beállítva, azaz a vetített képe _/ _/ érdekes mert a halogéné általában _/ _/ szokott lenni.