Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ToroNegro Creative Commons License 2010.06.17 0 0 5186
http://www.vezess.hu/teszt/teszt_koda_superb_combi_1/24886/

9l a város??? azééé az nagyon tojásos story, meg ideális :)
SkodaKlub Creative Commons License 2010.06.15 0 0 5185
Skoda Racing Day - Kakucs Ring - augusztus 7.!

részletek: skodaklub.com

Szeretettel várunk minden kedves skodást!
ckerti Creative Commons License 2010.06.14 0 0 5184
Tallóz-Feltölt-Beszúrás (a kép mellett)!
Előzmény: taxiboy (5183)
taxiboy Creative Commons License 2010.06.11 0 0 5183
Nem sikerült
Előzmény: taxiboy (5182)
taxiboy Creative Commons License 2010.06.11 0 0 5182
A képet újra megpróbálom
Előzmény: taxiboy (5181)
taxiboy Creative Commons License 2010.06.11 0 0 5181
Nekem amikor megtört az eleje, akkor Párkányt javasolták. Be is jött. Jó áron adják a cuccot. Az új hűtőrács zárral olcsóbb mint az eredeti. Én azért tettem azt rá.
Előzmény: szabazsi (5179)
ckerti Creative Commons License 2010.06.03 0 0 5180

www.kobetuning.hu

De lehet, hogy szabira ment.

Előzmény: szabazsi (5179)
szabazsi Creative Commons License 2010.06.03 0 0 5179
Sziasztok!

Igaz nekem I.-es Superb-em van, de gondoltam hátha tud valaki segíteni. Sajna kicsit megtörtem a elejét, és alkatrészt keresek hozzá. Ilyeneket hogy hűtőrács, homlokfal, jobbos fényszóró és még pár műanyag apróság.
Ha valaki esetleg tud valami olcsó forrást lehet bontó is , nagyon hálás lennék neki!
Köszönöm előre is!
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.03 0 0 5178
Üzenem annak aki rámírt az RS ügyében, hogy válaszoltam csak 1 hét késéssel, mert az a fiókom amolyan "szemetes" funkciót tölt be. :)
magicmind Creative Commons License 2010.06.02 0 0 5177
Nekem is 225/45 a méret.
Előzmény: Törölt nick (5176)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.02 0 0 5176
Ahogy mondod PD és 225/45 a gumiméret. :)
Természetesen ha nem sietős, akkor nekem is kijön 6-6,5-re.
Ja és az enyém nem Superb, hanem kombi RS. :)
Előzmény: Törölt nick (5175)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.02 0 0 5175

A PD és a CR között van kb. 0,5 liter a CR javára.

JW kocsija PD és 225-ös gumikkal van szerelve.. (ugye?:-)

 

Tehát már ~stimmeltek is a fogyival

Előzmény: magicmind (5174)
magicmind Creative Commons License 2010.06.02 0 0 5174
Érdekes. Nekem is a 170LE-s motor DSG-vel van szerelve és nyomom is neki (160 átlagba pályán). Így jön ki a nagy átlagom 6.8!

Az igaz mondjuk, hogy 80% pálya 20% város. Mondjuk amikor 80% város volt akkor se volt több az átlagom 7.8!

Előzmény: Törölt nick (5171)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.02 0 0 5173

Ha a dízel 7-9 között, úgy az 1,8 TSI 12-15 litert...

 

Saját tapasztalat.....

Előzmény: Gianniz (5172)
Gianniz Creative Commons License 2010.06.01 0 0 5172
+3 litert nyugodtan rászámolhatsz, tehát 10-12 lenne minimum.
Előzmény: Törölt nick (5171)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.01 0 0 5171
Hát...A dízel RS-el járok 7-9 között, szóval ezek szerint nálam sokat enne. :(
Előzmény: magicmind (5170)
magicmind Creative Commons License 2010.06.01 0 0 5170
Fogyi: 8.5-10l körül.
Dinamika: 160 LE és a nyomaték pedig széles tartományba elérhető, szerintem jó.

Viszont a 20TDI vel 5.5-6.5 között lehet járni, szóval ha éves szinten mész min 30.000-ret akkor a dízel jobban megéri.
Előzmény: Törölt nick (5169)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.01 0 0 5169
1.8 TSI DSG-vel kapcsolatban milyen tapasztalatotok van? Elsősorban a fogyasztás és a dinamika érdekelnének. Köszi előre is. :)
péter.w Creative Commons License 2010.05.31 0 0 5168
Ma olvastam:

http://www.origo.hu/auto/teszt/20100530-skoda-superb-combi-teszt.html
szirt Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5167
Előzmény: szirt (5166)
szirt Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5166
Ha valakit esetleg komolyabban érdekel a turbós (nem kompresszoros-turbós) 1.4 TSI részletes (VW-s belső anyag) leírása, annak találtam egy szerintem korrekt dokumentációt.
Ez a motor kerül a Superb II-be is.

A hasonló CAXC motorú Leon-om után kutatva leltem rá.
CAXA motorkódú TSI
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5165

A TSI-vel nekem a következők voltak a problémáim:

- szerintem használtan egy SII sokkal nehezebben eladható vele, mint egy dízellel

- ha tolod neki, rendkívül sokat meg tud zabálni és még drágább is a cucc hozzá...

- számomra nem volt - anno - megfelelő TSi motor, amibe szivesen beültem volna...

 

Szeretem a TSI-ket, de az Octavia RS-be való - szerintem... Abba viszont az való....

Előzmény: _Brazil_ (5162)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5164

"Nagynyomású szivattyú vs PD elemek."

 

Az egyikből van 1 db a másikból 4...

A 4 db PD elem drágább, mint a pumpa...

 

Részben ez (olcsóbb) az oka a VAG konszernnél az átállásnak

Előzmény: _Brazil_ (5162)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5163
Az S2 ESP elektronikájával kapcsolatban meg kell jegyezzem tényleg nagyon jóra sikerült. Ma hazafelé az M7-esen a viharban sikerült egy igen goromba és alattomos vízfelületre rámenni, de azon kívül, hogy picit megmozdult az autó és veszettül villogott a viccjelző sárga lámpa nem volt semmi komoly. Igaz ez nem volt annyira komoly teszt mint Szili pár héttel ezelőtti gumilerobbantós mókája. Azért jó azt tudni, hogy egészen stabilan és megbízhatóan van az úton a vas még kicsit kényelmetlenebb körülmények között is.
_Brazil_ Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5162
Nagynyomású szivattyú vs PD elemek. De lehet, hogy közben már az előbbire is van jóárasított megoldás. Elvégre pont olyan kommersz tömegtermék mint bármi más VAG cucc.
A taxisok sem biztos, hogy többet tolják PD-vel, viszont sokkal többen tolják PD-vel :))

Na de, félreértés ne essék, nem a PD-t védem vagy sztárolom, semmi okom rá pl csak azért mert nekem most ilyen motorral szerelt autóm van vagy valami ilyesmi ostobaság. Magam is inkább a CR motorral venném az autót, pont PD-t nem is akartam S2-be egyáltalán, aztán mégis úgy alakult, hogy megérte, és nem is bántam meg. Tudtam mit veszek, nincs is vele bajom, amire kell elég, aztán ha nem elég, akkor meg ócóért lehet sokkal erősebb is. Azért nem mondom, hogy időnként nem mélázok el azon, hogy mégis inkább TSI-t kellett volna vennem, csendesebb mint bármelyik dízel.
Előzmény: Törölt nick (5155)
taxiboy Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5161
Köszönöm a tanácsaitokat, úgy tűnik, sikerült eloszlatnotok az aggályaimat az új autóval kapcsolatban. Amennyiben később döntök a vásárlás mellett akkor se lehet gondom a CR motorral. Egyszerűen a hibaforrások miatt szeretik jobban a taxisok a PD motorokat. Egyszerű, bevált konstrukció. Én személy szerint a Restore-t öntögetem bele minden olajcserénél és a porlasztócsúcs tisztítót is adagolom neki. Semmi gondom nem adódott eddig.
Legkomolyabb visszatérő hiba a féltengely gumiharang.
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5160

Az enyémnél ha elindítom a motort, akkor 0 állásban kell lennie a világításkapcsolónak, majd ezután tekerem csak rá. Így tökéletes.

 

Ha pl. Auto állásban van a világításkapcsoló és úgy indítok rá, akkor kivillan - és úgy is marad - a sárga lámpa (kiégett izzóra figyelmeztető)

Előzmény: magicmind (5159)
magicmind Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5159
Tehát akkor ha akarom ha nem hozzá kell nyúlni a lámpakapcsolóhoz:( Utána vissza lehet tenni AUTO-ra? Vagy inkább akkor 100% világítás állásba kell hagyni és nem kell belenyúlni?
Előzmény: Törölt nick (5156)
magicmind Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5158
jól eltolta ez a fórum... ehh

az első esetben a Z ellenkezőjét akartam rajzolni.
Előzmény: magicmind (5157)
magicmind Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5157
Értem. Gondolkozok rajta már csak azért is mert ahogy néztem a halogén projektor is
_ _
xenon formára van beállítva, azaz a vetített képe _/ _/ érdekes mert a halogéné általában _/ _/ szokott lenni.
Előzmény: Törölt nick (5156)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!