Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

magicmind Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5158
jól eltolta ez a fórum... ehh

az első esetben a Z ellenkezőjét akartam rajzolni.
Előzmény: magicmind (5157)
magicmind Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5157
Értem. Gondolkozok rajta már csak azért is mert ahogy néztem a halogén projektor is
_ _
xenon formára van beállítva, azaz a vetített képe _/ _/ érdekes mert a halogéné általában _/ _/ szokott lenni.
Előzmény: Törölt nick (5156)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5156

4300 K a gyári.

Nekem van utólagos xenonom. Jobban világít, mint a SuperbI gyári xenonja és csak egy picit rosszabb, mint a SuperbII gyári fullos xenonja...

A vásárlásnál figyelned kell, hogy Can-Busos kocsihoz való legyen + minden indításnál be kell kapcsolni a világítást (és nem auto módban indítani), mert ki fog villani a kiégett izzót jelző sárga lámpa..

 

Jelenleg nincs benn a kocsiban, mert volt a környékünkön egy rendőri akció, amiben 60000-re büntették az utólagosokat, így én kiszereltem belőle...

Meg nem állítottak egyszer sem...

Most gondolkodom a visszaszerelésén, mert ég és föld a tompított és a xenon közti különbség a xenon javára... Ha bent van és szemben jön tök ugyanolyan, mintha gyári lenne.... Amíg benn volt soha nem villantott rám senki sem.... Szerintem csak a 4300-assal szabad foglalkozni. A 6000-esről már lerí, hogy utólagos...

Előzmény: magicmind (5154)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5155

"max a pillanatnyilag magasabb javítási költségek a PD-hez képest"

 

Ezt fejtsd ki egy picit, mert nem értem.. (pontosabban pont fordítva)

 

Évi 100-akat is szoktam menni PD-kel... Szerintem a Taxisoknál sem szokott több lenni nagyátlagban...

Előzmény: _Brazil_ (5153)
magicmind Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5154
Tudja valaki, hogy a gyárilag szerelt xenon milyen? 4300K? Valamint van valakinek utólagos beszerelésű? Volt-e vele gondja, vagy a rendőrökkel?
_Brazil_ Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5153
Feltételezem élettartammal sincs különösebb gond, egy ideje már használják mindenféle autóban, nem sokan panaszkodtak, hogy 150e km után kuka. Személy szerint én is simán megvenném CR motorral az autót, nincsenek vele fenntartásaim (max a pillanatnyilag magasabb javítási költségek a PD-hez képest, de mivel új autókról beszélünk, kb nem érdekel), de mások mégis mást mondanak, nyilván pont a taxisoknak megvan rá az oka (ha tényleg megvan?), a te 400e km-ed az ő évi megtett km mennyiségük mellett mégiscsak igen elenyésző. Nem nagyon kérdeztem utána a CR iránti nem túl nagy vonzódásuknak úgy mint ahogy a 2.0PD esetén megtettem, de Taxisboyban abban mindenképpen igaza van, hogy minden meghibásodásra alkalmas alkatrész hiánya inkább előny bizonyos szempontból.
Előzmény: Törölt nick (5151)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5152
Nekem tavaly április óta van egy ilyen autóm, szerintem egyetlen komolyabb széria baja van, ez pedig az ajtók kárpitkainak rögzítése. Küzdöttek ezzel nekem egy kicsit a márkaszervízben (pár alkalommal...) és mostanra egészen jó állaputú lett, de vannak olyan zenék ahol továbbra is tud zörögni egy kicsit. Más autóhoz képest ez még mindig gyakorlatilag semmi, de engem speciel pont zavar. Mindenki másra hisztis...
Izzócsere pont olyan egyszerű ahogy Szili mondta, eddig a jobb oldalon már kétszer vagy háromszor kellett cserélni, az elmúlt 10 év alatt ennyiszer összesen nem csaréltem izzót autókon. Ez belefér.
A többi dologról nem tudok nyilatkozni, tünet- és problémamentes a gép --- amióta kicserélték gariban a kettőstömegű lendkereket, előfordul. Igazándiból először a kinyomócsapágynak volt olyan hangja mint valami csiszológépnek, aztán amikor szétszedték akkor látszott, hogy lendkerék cs is lesz, ami várható volt, mert elindulásnál időnként rángatott is néha.
Előzmény: taxiboy (5140)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5151

Én imádtam/imádom az 1,9 PD motorokat. Volt belőle rengeteg és mentem kb. 400000 km-t velük..

De!

A VAG CR-jei jobbak (élettartamról jelenleg nem tudok nyilatkozni):

- lényegesen csendesebb

- jobb a motorkarakterisztika

- szélesebb a használható fordulatszámtartomány

- kevesebbet fogyaszt hasonló használat mellett

- papíron hasonló teljesítmény mellett jobban megy...

- a DPF problémát hírből sem ismeri...

Előzmény: _Brazil_ (5149)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5150

Ugye a DPF szűrőre lett kiélezve a dolog...

 

Most látom azt, hogy melyik használati mód tömi tele a leggyorsabban a DPF szűrőt..

És az nem a városi használat...

Ha mondjuk városban megyek vele pl. 80 km-t "500" megállóval a regenerálás nem indul be soha... De ha kimegyek vele az országútra és elkezdem tolni neki, akkor kb. 20 km múlva már regenerálnia kell...

Én ebből azt feltételezem, hogy jobban árt a DPF-nek a rövid/középtávú országúti használat, mint bármi más...

Előzmény: _Brazil_ (5148)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5149
Nem tudom mellesleg mi az alapja pontosan a taxisnép 1.9PD szeretetének, de valóban se a CR se a 2.0PD nem a kedvencük, hogy egészen finoman fogalmazzam át a kialakult véleményt mindkettőről. Lehet, hogy maradi nép, de az is lehet, hogy a hozzád képest felgyülemlett sokkal több tapasztalat (már bocsánat, hogy ez felvetődik bennem, de még ez is előfordulhat ezekkel az autóban élő népekkel :) mondatja velük...
Előzmény: Törölt nick (5145)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5148
Egészen kizárt, hogy a te autóhasználatod gyilkosabb lenne mint a taxiüzem. Másképp és más módon nyilván a hétköznapitól eltérő módon csapod szét az autót. de mondjuk a kellemes pesti utakon, napi 32 ezerszer elinduló-megálló, sok esetben okos módon bináris gáz és fék üzemmódban használt taxikhoz képest a te autódnak aranyélete van... :)
Előzmény: Törölt nick (5147)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5147

Az én használatom rosszabb, mintha taxi üzemmódban használnám....

 

Az enyém néha szokott regenerálni (sárga lámpa nélkül, alapjáraton megemelt fordulattal), de azt sohasem városban "taxi" üzemmódban.... Korábban (Te tudod miről beszélek) akárhol, akármit csinálhattam vele, soha nem regenerált....

Előzmény: superbfanatic (5146)
superbfanatic Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5146
Üdv!
Na de, nem is taxi üzemmódban használod ! :O)
Előzmény: Törölt nick (5145)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5145

A CR-ekben a DPF-ek teljesen hibamentesek....

A PD-knél voltak/vannak állandó gondok, de a CR-eknél 0, azaz nulla probléma van vele...

Soha nekem még semmi gond nem volt vele és az ismerősi körömben sem soha, semmi.. Sárga lámpa teljesen ismeretlen...

Tehát, ha emiatt nem akarsz CR-t, akkor ezen teljesen felesleges "stresszelned"...

Előzmény: taxiboy (5144)
taxiboy Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5144
Igen azért most szeretném lecserélni, mert a CR motorokon ott van a részecskeszűrő és az a lendkerékhez hasonló problémákat vet fel. Addig akarom megvenni a hagyományos Pd motorral, ameddig azt gyártják (kb. július közepe). CR taxi üzemben komoly gondok forrása lehet.
Előzmény: Törölt nick (5143)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5143

Hamarosan az 1,9 PD-t le fogja váltani az 1,6 CR...

A tompítottat rendkívül könnyű kicserélni (kemény 2 perc)

Féltengely gumiharangról még senkitől nem hallottam, hogy gond lenne vele.. (igaz én a SuperbI-en sem cseréltem.) A futóműve teljesen más, mint a SuperbI-esé.. Sokkal egyszerűbb, de egy kicsit keményebb.

Féklámpa kapcsoló problémájáról sem hallottam..

 

Típushibájáról én nem igazán tudok, bár a több elektronika miatt, biztos hogy itt van a "szűk keresztmetszete"

Előzmény: taxiboy (5140)
ckerti Creative Commons License 2010.05.30 0 0 5142

Egy mobil parkolási matrica volt a szélvédőn, de a kibocsátó város jelzése nem volt rajta, csak tippeltem.

 

A kocsiról mi a véleményed?

Előzmény: joemaster (5141)
joemaster Creative Commons License 2010.05.29 0 0 5141
A rendszám betűi nem ismerősek, szerintem nem debreceni. Fehér S2 se volt a debreceni kereskedésben, amit az ottani tulaj használt, még mindig ott áll az udvaron. Az ebesi flottában sem láttam...
Előzmény: ckerti (5138)
taxiboy Creative Commons License 2010.05.29 0 0 5140
Sziasztok!

Elérkezett az idő, hogy lecseréljem a hű társamat (Superb). A Superb ll tartom a legalkalmasabbnak erre. Az alaptípust választanám 1.9 pdtdi részecske szűrő nélküli modellt. Lenne néhány kérdésem. A féltengely gumiharang ezen is könnyen elhasználódik, vagy esetleg módosítottak a futóművön? A kettős tömegű lendkerék azt hiszem nem lehet kérdéses. Az esetleg felmerülő fényszóró izzó csere mennyire problémás? Az előző típusnál aki egyszer csinálta, annak később nem okoz gondot, mert akkor már egyszerű. A fékbetétek és tárcsák más méretűek, vagy csereszabatosak? A féklámpa kapcsoló itt is hamar tönkre megy? (Izzítás visszajelző villogása jelezte) Esetleg tud valaki mondani valami újabb típushibát amire oda kell figyelni?
sims69 Creative Commons License 2010.05.29 0 0 5139
Helló!

Sajnos a dunlop gumi ilyen!
Fűrészfogasra kopik utána mehet a kukába.
Én most pirelli zeroval járok, hát ez maga a csoda olyan halk! 40000km van benne!

Üdv!
ckerti Creative Commons License 2010.05.28 0 0 5138

Megnéztem ma ezt a kocsit élőben.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/skoda/superb/skoda_superb_2.0_pd_tdi_elegance_dsg_park_assist_magyarorszagi-3861021 

 

A Columbusomat beleteném egy tolatókemrával és készen is vagyunk.

Gyakorlatilag mindene megvan ami nekem kellene, még a bőrkárpitért és a tetőablakért se fájna a szívem.

 

Sajnos az Octimat és az összes pénzemet beletéve is 6 évig kellene a feleségem fél havi fizetésével törlesztgetni.... :-(

Nekem így felejtős, de másnak talán jó lehet.

Tesztautó volt, szerintem Debrecenben, de ez nem biztos.

péter.w Creative Commons License 2010.05.26 0 0 5137
Kösz!
Előzmény: Törölt nick (5129)
essey98 Creative Commons License 2010.05.26 0 0 5136
Szia!

A legnagyobb sebesség amivel mentem 185 volt Németben megpakolva..minden nap autópályázok 130-140re állok be. Kb: 20 ezer km-er volt a gumikban, amikor cseréztem, azért is volt fura, mert az abroncsokat 4x centíroztattam ki..átlagosan használom, ESP-t 1x- 2x kapcsoltam ki egy kis csapatás alkalmából..tanácstalan vagyok a problémát illetően..beszéltem VW szervízvezetővel, szerinte a multi link felfüggesztés a ludas és az új gumit is enni fogja. Az előírt nyomáson üzemelt, 2-3 hetente volt ellenőrizve, használat függvényében utánállítva.

Üdv: Endre
Előzmény: szrol1 (5134)
whistler_hun Creative Commons License 2010.05.26 0 0 5135
Szia JW!

Küldtem neked egy mailt. Ha nem kaptad meg, írj egyet privátban! Lehet, hogy tudok megoldást az RS / Superb témában!

Üdv.
Whistler, a másfél éve boldog Superb tulajdonos

Előzmény: Törölt nick (5130)
szrol1 Creative Commons License 2010.05.25 0 0 5134
Sziasztok!

(Hozzáértő) véleményetekre lennék kiváncsi.

Már korábban beszéltünk arról, hogy a 225/45 R17 Dunlop Sport Maxx gumi fűrészfogasra kopik és nagyon hangos lesz! Ezt én is tapasztaltam, kis mértékben!

A hétvégén a következőt figyeltem meg:

Nagy sebességgel mentem (180-210 km/h) huzamosabb ideig (kb. 40 perc) és a gumi hangja szinte meg duplázodott! Azóta úgy morog, hogy szerintem én is lecserélem idő elött!

A gumi nyomás nálam 2,4 bar elöl/hátul. A gyári előírás 2,2 elöl és 2,4 hátul. Lehet, hogy ekkor tempónál ez kevés? Vagy a Dunlop gumi ezt a sebességindex (W=270km/h) ellenére nem bírja?

Endre (essey98), a te a régi Dunlop gumidat nem hajtottad meg?

Vélemény?
széles tamás Creative Commons License 2010.05.24 0 0 5133
Féltem is rendesen, amikor elkezdett esni a jég. :-)
Előzmény: Törölt nick (5132)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.24 0 0 5132

Amíg nem horpad a lemez, addig csak essen....

Előzmény: széles tamás (5131)
széles tamás Creative Commons License 2010.05.24 0 0 5131
Tegnap egy kis(?) jégeső után így nézett ki a kocsim.





















Törölt nick Creative Commons License 2010.05.24 0 0 5130

"Csak az RS-t kéne elpasszolnom"

 

Ismerve a mai használtpiaci helyzetet, ez nem lesz kis feladat...:-(

 

Na meg ugye "ippenpont" 125 Kw-os....:-((

 

 

Előzmény: Törölt nick (5126)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.24 0 0 5129
Így jobban működik: http://www.okauto.hu/12.php?cmd=view&id=42 :-)
Előzmény: péter.w (5128)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!