10.000 km után egy flakonban Dyno-Tab tablettát szoktam feloldani ( Kb 2 hétig hagyom a kocsiban lötykölődni), és hosszabb út előtt a tele tankba bele töltöm. Már ez a 3. diesel autóm amibe csak ezt teszem.
Az enyém is ugyan ezzel a motorral van szerelve. Semmi bajom vele. Szépen viszi a kasztnit. Jó a fogyasztása. Azóta különösen jobban megy, mióta a turbo működtetés mechanikát bőven befújtam szilikonnal. ( A motor hátsó részénél az EGR szelep környékén található) Megjegyzem, csak a teflonos szilikon vezetett eredményre, mert minden egyéb anyag a hő hatására kiszáradt. Még ezt is 10.000 km után újra kell fújni, de teljesen más tőle az autó. Tehát szerintem nyugodtan veheted ezzel a motorral, nem fogsz benne csalódni, ráadásul ennél nincs az olajszivattyú probléma sem.
Ma kaptam egy visszahívást az új Superb-emre. A leírás szerint "az Ön Superb járművén ellenőrizni kell a T2a csatlakozó áramellátásának reteszelését". Esetleges hiba lehet: "néhány elektromos funkció megszűnhet (autóindítás, csomagtér nyitása, műszerfal ellenőrző lámpái).
Ez roppant érdekes, én minap cseréltem egy ugyanilyenben akkut mert nem idított jól. Utána hibátlan. Persze ez nem jelezte a hibás akksit. Jól bírta, most van benn 300.000km, gyári akku volt....
Konkrétan a problémára nem kérdeztem rá, mert engem nem érint, csak annyit mondtak, hogy szerencse, hogy az enyém nem SCR-es mert az országban már 4-5 kocsi van amivel nem tudnak a szervizek mit kezdeni.
Nekem van állófűtésem az SII-ben, es 2011. Április óta használom. Tehat 4,5 evet mar kibírt az akkumulátor, pedig nekem is néha kint van az autóm es a melegről nem mondanék le. Minden autómba fogok tetetni.
En 190LE változatot szeretnék venni, milyen problémákat mondtak?
ha minden jól megy, akkor január február tajékan fogom megrendelni es akkor eladom a mostani SII-t.
Nekem sem volt Hankook, ami tönkrement, így szép, vagy nem, de más márka van elöl (Toyo), illetve hátul (Hankook). Választhattam e között, vagy 2 hétig állt volna az autó.
Nekem is állt az autóm 3 napot, miután az asszony lepadkázta a jobb első téli gumit, ami kuka lett. A feltett Hankook 18"-as gumiból egyik kereskedés sem akart 1-et adni, így a végén kellett vennem kettőt - de legalább van 1 tartalék. Viszont pótkerekem nekem sincs.
Igaz, az elmúlt 5 évben ez az első alkalom, hogy szükség lett volna rá.
Ajánlom figyelmetekbe a Skoda Service App-ját. Alvázszám alapján tudod regisztrálni a kocsidat, majd kiírja a gyártási és az első üzembe helyezés napját. Jelzi, ha lesz szoftver frissítés. És a teljes kezelési útmutató is rajta van.
Próbálgattam azt is, de a futómű sport állásban kicsit pattogós és a DSG is jól kihuzatja a váltásokat, ami egy dízel motorhoz annyira nem passzol, mint egy pörgős benzineshez, ráadásul ezzel a kocsival nincs kedvem sportosan vezetni, arra ott van nekem az MX5.
ACC-t én nem rendeltem bele, mert nem tetszett a működése. Eddig egy kocsiban sem tetszett, de ez ízlések és pofonok dolga.
Ha jól emlékeszem akkor ACC gyorsítási dinamikáját a Individual módban is tudod állítani és akkor nem kell a sport állásba használnod a futóművet és a váltót.
szrol1, csak 1 ötlet a lassú gázreakcióra: próbáld Sport-ra kapcsolni az eddig Komfort-on használt funkciót, hiszen az nem csak a futómű, hanem a többi rendszer működésére is hatással van. Én 90%-ban Sport-on használom, csak rossz úton kapcsolok Komfort folozatba. A komforttal az a fő bajom, hogy az ACC távolságtartása/reakciója még sokkal lassabb, mint Sport esetén, és állandóan beugrálnak elém.