Üdv mindenkinek!
Aki szereti az off roadot (már van ilyen topic igaz), de ezen túlmenően imád autót fejleszteni és szerkeszteni, azt szeretettel várjuk tapasztalatcserére! Remélem hasznos segítői lehetünk egymásnak a jövőben!!!
Sajnos más fórumban nem nagyon nézik jó szemmel, ha valaki jobbat akar a meglévőnél. Itt ez a cél...
Van egy pár 411-es öntvényházas Unimog hidam. Tökéletes állapotúak. Kardánok csővel rajt vannak. 145cm széles nyersen. Tárcsafékek rajt vannak, dupla Samurai nyergekkel, Mercedes gyári alufelnikkel 35x10,5x16-os Silverstone gumikkal belső beadlockkal. Lehajtás nem lóg ki a felniből. Difi legalacsonyabb pontja 42cm. A teljes szélesség így 180cm.
Sziasztok! Patrolom szeretném spirálosítani, ezért pár segítő tanácsot szívesen elfogadnék! Szóval első körben az lenne a kérdésem milyen spirált és milyen panhardot ajánlotok alá? (én a pajeroéra gondoltam)
Szia, nekem volt ilyenem bár nem sokáig mert amint jó lett gyorsan eladtam. Én hengerfejesen vettem, kerestem bele bontott hengerfejet de amit találtam mind görbe volt vagy repedt, ezért gondolom, hogy ez tipushiba lehet. A hátsó dijük gyárilag hibás, egy időben garanciában cserélték őket. Ez még nem az a KIA amit már érdemes megvenni.Én végül egy bontott motrt tettem bele és gyorsan eladtam amíg jó volt.
Én is láttam, de nem vagyok annyira eleresztve, gányolni se szeretek persze! Anyagok tudok szerezni, plazmavágós ismerős is van, csak hogy melyik bmw váltó lenne optimális azt nem tudom, vagy mindegy csak tds legyen? :)
Sziasztok! 1.9 tdi ( 1 z kódos) motort a bmw tds melyik váltójával a legkönnyebb összehozni? 525 vagy 318? Kuplung? A tárcsa bmw-é? Vagy csak a tárcsa közepét kéne átrakatni a motorhoz való kuplung tárcsára? Közbetétet saját magam gondoltam megcsinálni kazán lemezből csak inkább kérdezek melyikkel érdemes összehozni ne szivassam meg magam :)
Üdv Mindenkinek.Szeretnék venni egy KIA SPORTAGE 2.0 16V 1996 évjárat 142000 km rell.Mit kell megnézni rajta,mi a gyakori hibái.Mi a véleményetek erről az autóról.
Ezt írták róla :
Tetőablak, 2 gyári kulcs, jó állapotú téli gumik, vadrács. Rendszeresen karbantartott, első hajtás teljesen felújítva. Műszaki 2016 októberig. Ideális vadászautó. 600.000 ft az ára.
Valakinek egy V8 egy Off-Road szörnybe? 5 literes, Mercedes M117.963, a hozzá tartozó 722.3-as váltóval eladó. Van rajta gyújtáselosztó, szervó szivattyú, vízpumpa, leömlők. önindító. Ebben az árban K-jet nélkül, de gázrendszerrel. (keverő, csövek, reduktor, módosított légszűrőház). 100ezer forint. Hibátlan váltó, jó motor. K-jet-el is megoldható, úgy 130ezer ft az irányár, de gázzal több értelme is van, meg úgysem kell bepapírozni. Zalaegerszegen van.