Ha szalagkábel és az LCD közt van a hiba, azt nehéz lesz megforrasztani, az inkább olyan, mint az LCD tévéknél a COF, azaz ragasztva van. Szerintem pákával csak jobban tönkreteszed.
Rover 75 Cdti 2004, a műszerfalon a kijelzőn függölegesen van pár pixelhiba. Ha szétszedem és átforrasztom a csatlakozót akkor megjavulhat, vagy csere mindenképpen?
Szeretett 400 as 2000- res dieselem egész télen tökéletesen indult , jött a jó idő első indításnál köszörülni kell , utána bármikor inditok szépen minden gond nélkül indul hideg motornál is .Kérek tanácsot merre indúlhatnék a hiba kereséssel ( szürők ,izzitás , vagy valami más problémám lehet a gond ) . Segitségeteket elöre is köszönöm .
Ha megnézed figyelmesen akkor látod, hogy a lapát és a motor tengelyén kialakitott tárcsa csak egyféleképpen megy össze mivel nem egyforma szeletekből áll.
Amikor egymásba illeszted akkor a lapátot a motor forgásirénnyal ellentétesen kell mozgatni ( motor tengelyt közben megfogni ) amig a lapátok engedik ( fedésbe kerülnek a
kialakitott szeletek ). Elvileg akkor fogja meg az a kicsi műa reteszdarabka....ami természetesen már ennyi idősen a rezonanciáktól lekopott.
Rover 75 Cdti, a problémám a következő a hűtő ventilátor lapát le volt esve a helyéről az első lökhárítóba. Valaki meg tudná mondani hogy van ez rögzítve? Szerintem valami rögzítő okosság hiányzik.
Nekem egyszer a képen látható bizbasz adta meg magát, és akkor csinált olyat, hogy random leállt az autó, vagy el sem indult, aztán később elindult.
A környékbeli szerelőknek fogalmuk nem volt, mi lehet, erre elvittem Bálinthoz(Aleko Viva) Jánosházára(nekem 80km), seperc alatt kiderítette a hiba okát.
Szóval ez valami biztonsági kütyü(pár ezer forint) ami ha jól emlékszem a kesztyűtartó mögött, alatt van.
Lehet nálad is ez szarakodik.
Üdv:Robi
Na jó, valamiért nem megy a képfeltöltés, adom a számát és a nevét a kütyünek:
amikor kínlódik, meddig van a tank? Ha csak kb 1/3 szint vagy az alatt jön elő ez a hiba, akkor gyanús lehet pl az üzemanyagtartályban levő szivattyú (elkopik a kommutátora). Ha az a baj, akkor fél tank felett tartva az üzemanyagot nem jön elő a megállás...ideiglenes megoldásként....
Másik: esős időben sűrűbben előjön? Akkor érdemes megnézni, nem áll-e a víz a pollenszűrő előtt (motortérben az ablak előtt levő műanyag takaró alatt).
El tud dugulni a lefolyó gumicső... ki kell tisztítani időnként.
Ami kicseréltetek szivattyú, az új? Amikor a gyújtást ráadjátok (még indítózás előtt), akkor gyorsan kiszállva ellenőrizhető..zúg és rezeg kb fél percig, aztán leáll, ez a normális.
Amikor nem akar indulni, akkor célszerű egyúttal ellenőrizni ezt is.
Úgy indítózni, hogy: gyújtás ráadás - gyors szivattyú ellenőrzés - indítózás... gyorsan, mert 20-30 másodperc után megáll :)
Gyújtás ráadáskor, ha nagy a csend, hallanod kellene az üzemanyagtartályban levő szivattyú halk zúgását is...onnan a tankból...
Hátha valamelyik segítség lehet...vannak itt tőlem jobban hozzáértők/tapasztaltabbak, akik biztos adnak más és finomabb tippeket (jeladók, relék, ilyesmik... nekem a felsoroltak jöttek elő a 17 év alatt...)
Mindenesetre a menet közbeni megállás esetén a tankban való üzemanyagszivattyú az elsőként ellenőrizendő (főleg, ha tele tanknál sosem jön elő).
Ha esőnél jön elő, akkor meg a lefolyó a tippem az ablak előtt...olyan mint egy kád... ha eldugul a lefolyó, megáll benne a víz, és akkor fékezésnél/gyorsításnál/döccenőknél/lejtőn/emelkedőn/kanyarban (stb..:)) lötyög.... és valamelyik ágyúgolyó pont oda tervezte be a motorvezérlő elektronikát...az meg mérsékelten bírja a vizet.
Ja, meg egyszer megszívtam a légszűrővel... a hátsó oldalán van egy gumibaba, az pozícionálja... eaz valahogy levált, és beszívta... hol elzárta a levegő útját, hol nem... általában ment az autó normálisan, de néha nagy fordulaton megtorpant.... aztán megint ment...... na azt kerestem egy hónapig, hogy mi van vele...aztán fogtam a fejem :) Ezt mástól még nem hallottam... amatőr dolog volt...
Sziasztok! Rover75 dízelem van és olyan trükköket csinál az autó, hogy menet közben leáll a motor. Olyankor leveszem gyújtásról, visszarakom és megy az autó. Van, hogy 200m-ként, de van amikor 2 hétig sem jut eszébe. Van olyan is, hogy nem indul be az autó, olyankor kiveszem a kulcsot, kis idő múlva visszateszem, ráindítok és már indul is. Bemérettem műszerrel is és nem tudták megmondani, hogy mi a baja. Azt mutatta a műszer, hogy minden ok. Arra már rájöttünk, hogy a motor mellett található üzemanyag szivattyú nem mindig dolgozik, kicseréltem de a másikkal is ugyanazt csinálja. 2 éve kínlódok már így vele és már nagyon unom. Ha valaki találkozott már ilyen problémával megkérném, hogy adjon már valami tippet, hogy hol keressük a hibát! Előre is köszönöm! Bodor Debora
Szia Gábor! Meg van még! Több mint két éve hoztam az autót lábon Ausztriából nem vettem észre akkor semmi különöset egy alkatrészén sem! Most meg nem tudom kipróbálni mert már meg van bontva! Nehéz kibontani? Mert a motor még benne van!