Topik a muzeális minősítés menetéről, a Muzeális Minősítő Bizottság (MMB) tevékenységéről. Írd meg az élményeidet, vagy tedd fel a kérdéseidet azoknak, akik már túl vannak rajta!
Gondolom a papírokban az osztrák van. Nem baj, ha az eredeti megvan, akkor a minősítésen majd az lesz beírva alvázszámként. Jó lenne valami dokumentáció ami igazolja ezt, hogy gyárilag ott volt. Onnantól kezdve megint a gyári lesz az igazi alvázszám az osztrák meg emlék.
derekbell épp az imént írta, hogy a Rozsdán nem volt rögzítve az ajtógumi. Ha nem volt, akkor hogyan tépték fel? Viszont ha nem volt, akkor keepitretro a hibás, ha meg volt, akkor a Borsche. Ha volt is meg nem is, akkor mind a ketten. (ezt még a 153-as előtt írtam csak nem tudtam elküldeni, és erre mit tesz Isten...)
Akkor nyekkenek. Majd átmegyekaz Origóra. Ott legalább talán működik a rendszer.....
Mert itt amúgyis elég nehéz folyamatosan fórumozni újabban.....
Amúgy meg nem én kezdtem nevén nevezni urakat, hanem engem kezdtek nevemen nevezni, de én nem rohangáltam senkihez nyafogni, hogy tanítóbácsi, a Gabika azt mondta rám, hogy én fekete vagyok.....
SAjons ezért nyúlik a téma végtelen rétestészta módjára, mert mindíg ez történik:
leírok valamit, tényt, majd egyidő múlva jön egy reakció, mint ha falrahányt borsó lett volna eddig minden, se lát sehall, csak hajtogatja a magáét. ilyenkor kénytelen vagyok, megpróbálom kiigazítani, visazterelni a helyes mederbe. És után jön az idegbaj..
Másodszor és utoljára:
1. Hogy miért ilyen ajtóval érkezett a kocsi a minősítésre, arról leginkább Keeptiretró nevű barátodtudna meslni. mivel ugyebár ő "felügyelte" munkálatokat abban a műhelyben, ahol akkoriban ő volta "műszazki igazgató féleség"
2. Ha a gumitömítések le voltak ragasztva, akkor azokat Borsche Károly, a MAVAMSZ főtitkára szándékosan és szisztematikusan a minősítő bizottság további jelenlévő tagjai: Krepsz zoltán, Sinka Zoltán és Bittera Tamás tudtával és szeme láttára feltépkedte. Mert tudta, hogy hol, mit kell keresnie. És ezt csakis Török Gábortól kiindulva tudhatta...
3. Ha NEM voltak leragasztva tömitések és B.K. csak úgy magánszorgalomból "próba-szerencse" alapon meglibbentette, akkor először is Török Gábor úrnak kéne elmesélnie, hogy miért nem voltak leragasztva, hiszen ez annyira szakmai minimum, hogy kár is beszéni róla...
De még inkább lényeges, hogy mint MONDTAM: korábban és utána összesen a következő személyek szemlézték-vizsgálták hivatalosan és privát a kocsit:
Szegvári Viktor, Zajzon András, Szabó Sándor, György Balázs, Simon LÁszló, Ujlaki Péter minősítők, Karl Eder az osztrák veteránszövetség főtitkára, Sándor Pál, SÁndor István és Pintér László igazságügyi műszaki szakértők, de egyetlen egy személynek NEM jutott az eszébe, NEM merte venni azt a merészséget, hogy felhajtsa az ajtók gumitömítéseit!!!!!!!
4. Ha TE ezek után teljesen magától értetődőnek veszed, hogy ez így volt jól és helyesen és ezt kell tenni egy olyan szemlén, ahol a muzeális jelleg megállapítása a feladat, akkor én fogom szégyellni, hogy az autómon ugyanolyan OT rendszám virít, mint ami majd a Tiéden is lesz és gyanútlan kívülállók azt hiszik, hogy egyforma "veteránosok" vagyunk...
Lehet nyugodtan megsértődni és visszafeleselni, hogyTE IS szégyellni fogod, de erre azt mondom, hogy ha idáig jutott a magyar veterános társadalom ,hát akkor EZ IS a MAVAMSZ bűne!!!!
5. Ha pedig gőzöd sincs, hogy mi történt a kocsival és miért bukott meg, akkor először kérdezd meg és utána állítsál fel "teóriákat". (Bár kérdezni fölösleges, mert május óta már mindent kb. 100x megírtam.... CSak el kellett volna olvasni. És nem ész nélkül "humorizálni"....)
És befejezésül Keepiteróval kapcsoaltban: NEM volt közüttnk vagy aműhely között érvényes szerződés, megállapodás, megbízsá, csupán a klub segítséget ajánlott fel és arról volt szó, hogy észszerű anyagi haátrok között eljutatjuk azautót az eredémnyes minősítéshez.
NEM Keepit miatt bukott meg a kocsi, én sokáig arról se beszéltem, hogy végső soron honnan indult el a kocsi a "végzetes" minősítésre, de hogy végül megbotlott, abban azért -akarva- akaratlanul - nem kis szerepe volt neki is.
Úgyhogy ezt az ajtó- és egyéb témát talán nem kéne feltétlenül annyira feszegetni. És a többi képet is fel lehet tenni emlékeztetőül, nem csak azt az egyet...
series one: az ajtó sarok története: Fényező átrohan hozzánk (ez még a valentban volt) hogy azonnal jöjjünk mert letörött az ajtó sarka. A gumikéder tartotta gittet. Felgittelni nem lehetett mert egyszerűen nem volt hova. A lakatosunk 10 perc alatt kanyarintott oda egy kis snájdig lemez co-vel föl pöttyintette gitt meg fény!! Ennyi volt.
Az egész javítgatáshoz hozzátartozik hogy mikor derekbell megvette ezt az autót még volt rajta MOT (angol műszaki) szeptemberig. Az elején arról volt szó, hogy csak annyira legyen megcsinálva hogy őszig tudjon menni a kocsi és ne legyen már nagyon gáz, aztán majd télen a mirelitt pattogatott kukoricán és esővizen élő vidéki restaurátorok 8 vagy 10 üveggyöngyért (pontosan sajnos nem elékszem) topzustandot csinálnak belőle télen. :-) Utána jött a minősítés ötlete. Valószínűleg ha átment volna most az lenne a sztori hogy ebben a "kúrva országban" minden átmegy minősítésen. Nem ment át. Így más a sztori. A balhé a lényeg.
azt azért ne felejtsük el, hogy a kérdéses autót egyszer már megrántották és valószínűleg tudtak a hibáról tehát célirányosan azt nézték meg többek közt, hogy megjavították e.
azért maradjunk annyiban, ha így átmegy egy autó, akkor bekúrom az éjjel a motort a jaguarba aztán már megyek is minősítésre reggel.
Egy bőrtetős kocsinál ha a bőr teljesen hibátlan, nyomkodásra nem ropog látszatra nem rohad alatta, de ha letéped egy 30 éves autónál nagy valószínűséggel fogsz alatta rozsdát találni.
Tudvalaevő, hogy egy ilyen tető ragasztott és már nem nagyon tehető vissza he feltépték.
Elképzellek mondjuk téged, hogy mész vissza a kocsidért a minősítésen és feltépve találod a tetődet.
... És ne erőlködj, ne ragadj ki félmondatokat egy beszélgetésből. Hagyjuk egymást békén egyszer és mindenkorra.
Én nem jajgatok, hogy mit keresel itt az "én" topicomon. Fülelj, olvass, írj, de engem felejts el és a Rover se izgasson. Én nem vagyok és te se vagy a számomra a jóbarátoddal együtt...
az a kijelentés a Keepitreto és Tatrafan nevű urak további megszólítására vonatkozott, (különös tekintettel az elsőként említettre, a minden kritikát alulmúló megjegyzésére vonatkozólag illetve folytatmányaként), amitől sajna egy pindurkát el kellett térnem némi egyenesbe tétel okán, de a továbbiakban tényleg nem alacsonyodok le a velük való teljesen értelmetlen és felesleges szó- és betüváltáshoz. Részemről őket tényleg egyszerre és mindenkorra elfelejtettem.
Mivel én valamilyen agyi vagy technikai okból nem tudok képeket felrakni, ezért kedves Bő Ing álnevű, (repülést is kedvelő) kollégánk tette fel a képeket. Keresd a 21027, 21054 és 21104-es hsz-ait 07.26. táján.
Most látom viszont, hogy a MAVAMSZ honlapjáról gyáva módon levették a rovar szégyenét. Tiltakozom! Azonnal beírok és követelem, hogy a saját geciségüket tegyék vissza, ne futamodjanak meg!!!!!
De ha akarod mélben el tudom azokat is küldeni, szerintem megvannak valahol. És persze az egész CD is, amivel járta a várost a tisztelt főttikár úr....
Szerintem teljesen logikus, hogy ott nézik a rohadást, ahol lehet. Hogy mennyire szabályos, az más kérdés, azt nem tudom, de rozsdát én is ott keresnék, ahol lehet. Nem kell ahhoz súgni.
Ha észre vetted volna és emlékeztél volna a korábbi beírásokból: a fellebbezésen megjelenve azonnal kizavartak a helységből és a kényszerű "távollétemben" vizsgálták át" az autót....
Ez már önmagában mindent elmond és megmagyaráz...
A gumitömítést nagyon nem kellett feltépni, mert nem is volt rögzítve - a rendbehozatalt "felügyelő" jóbarátunk magas szakmai dicsőülésére.
De az autót előtte és utána pontosan 9 minősítő és igazságügyi szakértő szemlézte és senkinek eszébe SEM jutott a bal hátsó ajtónál akárc csak felhajtani vagy feltépni a gumitömitést és alá nézni ,hogy vajh mit találunk ott....
Azominózus képeket egyébként megtalálod a MAVAMSZ honlapján a rendkivül fonots hírek között, ami az én bűntettemmel foglalkozik és csatolva van hozzá tucatnyi épületes fotó - amikkelegyébként B.K. körbeházalta fél Budapestet és újságszerkesztőségeket.
Ha B.K. súgást kapott, hogy ott kell keresgéni, akkor egyértelmű a dolog. Ha magánszorgalomból emelgette a gumitömítést, akkor ezért kéne szeméylyiségi jogk miatt feljelnteni és átvitt értelemben börtönbe csukatni....
Külföldi (osztrák és német ) veterános szakemberk szerint ez már megbontás és ilyen egy minősítésen NEM történhet. Ilyen alapon le kéne szedni az ajtókárpitokat, kiszedni a szőnyegeket és minden mögé benézni. Ez nonszensz.
Ha másért nem hát MÁR CSAK EZÉRT is mehetnék a FIVA-hoz panaszkodni. És igazi nemzetközi botrányt kavarhatnék.
CSakhogy. Amilyen aljas és geci módon van a magyar minősítés felépítve, a MAVAMSZ rögtön üvöltözne hangosan, hogy NEM MI minősítünk ,hanem ugyebár a sehol sem létező Muzeális Minősítő Bizottság - amihz nekünk az ég egyvilágon semmi közünk...........
Ha ezt szánt szándékkal találták ki ilyen aljasul, akkor ördögi gengszterek, akik ezt kifundálták és ezért kéne Szibériába zavarni őket. Vagy még tovább.
Ha simán hülyeségből, akkor olyan idióták, hogy mutogatni kéne őket az Állatkertben...
Veterán vizsgán az feltétel, hogy feltépik a gumikédereket?
Nekem speciel felragasztott kédereim vannak, még jó, hogy nem tépte fel senki mert én biztos megvertem volna ott helyben az illetőt, ugyanis nekem nem egyszerű dolog másikat vennem.
derekbell: "Az viszont tény ,hogy a gumitömítés alatti "állapotokról" csakis két ember tudhatott - én NEM - és érdekes módon valamiért csak kizavart B.K. a fellebbezés helyszinéről, hogy aztán azokat az ominózus gumitömítéseket feltépve elkészíthesse szakszerű leleplező fotóit...
Ezek után talán mégis joggal vélhetem, hogy valaki súghatott B.K.-nak, hogy tutira hol keresgéljen..... Ha nem ő, akkor a másik illető.... De az is csak tőle tudhatta, hogy milyen állapotban van az ajtó.)"
1. azért mert neked egy autó csak egy összemosódó színfolt azért másnak - aki ért hozzá- nem az! Aki hozzáértő szemmel átnéz egy autót azonnal kiszúrja az ilyen hibákat nem kell hozzá besúgó. Keresztbe tettek neked (nem az 504laci, gyébé de még csak nem is a Szegvári vagy a Borsche) csúnyán az biztos. 2. amit mi az autódon megcsináltunk azért vállaljuk a felelőséget. Nem nekünk fizettél, akkor is. Ha valamit elrontottunk kijavítjuk függetlenül az ellenséges légkörtől és attól hogy már nincs közünk a műhelyhez ahol készült. Ez alapelvünk akik hozzánk jönnek ezért jönnek. Lehet hogy hibázunk nem az anyatejjel szoptuk a szaktudást, de nem hagyunk senkit sem a szarban!!!!!!! 3. a fentiekkel szerintem te is tisztában vagy de miért rajtunk bosszulod meg a sérelmeidet? Miért nem gondolkozol el azon hogy ki is tett neked keresztbe és ott vered az asztalt?? Értsd már meg hogy nem lehet esténként végig olvasni a topikot az 1millió barom hosszú hozzászólás miatt! Ez nem az a műfaj ahova kisregényeket kell írni. Nyiss egy blogot pl. Ígérem oda is néha beírok valami durvát. Minősítem majd a családtagjaid viselkedését (nem a családtagjaidat!!) amitől jó kis flamek lesznek. Persze nem azért mert ettől bármi is jobb lesz, hanem csak azért hogy pörögjön. .
1. fűzni fűztem mondókámba mások feleségeit, pl. legelőszőr a kedves Tiédet, dicsértem, hogy milyen csinos - merthogy ugyebár személyesen köszönthettem anno a malom vendéglőnél a Chronoswiss uzsonna szünetében...
De erre te máris fölfortyantál éás úgy értetted félre, hogy ijedtemben Alsónémeiig futotam...
/Amúgy az nem tünt fel, hogy korábban mi eléggé jó és bartáságosbeszélő viszonyban voltunk? És a Rover bukását követően akkor fordult mega levegő, amikor a kedves jóbaártod műhelyében is hirtlen 180 fokot változott a szélirány??? Miután B.K. "elmagyarázta" többeknek, hogy mennyire ártlamas dolog, ha túl sokat merünk pofázni a minősítés visszásságairól, mert akkor visszajön areg.adó és leállítanak majd mindenféle minősítést????
Egyik napról a másikra ezt kezdte hangoztatni a jóbarátod főnöke és nyomban a utána a jóbarátod és ezek után TE magad is kiskutya módjára ezt viszhangzod és azóta okádsz rám teljes gázzal??
Ha elfeljtetted volna, akkor jusson eszedbe....
2. Én nem hangoztatnám ennyire teli szájjal, hogy a jóbarátod "felügyelte" a Rover felkészítését, mert ha annyira "felügyelte" volna, akkor talán át is ment volna a kocsi... /Ahhoz képest, hogy hány járművet készített már fel minősítésre, vélhteőn vlamivel több tapasztalat volt bene,mint nekem... Bár ugye, nem minden próbálkozása járt sikerrel másokkal sem..../
(Egyébként én szándékosan nem is "vádoltam" őt, mert konkrét megállapodás nem volt, se vele, se a főnökével, csak klubtársi mivoltomban tévedtem oda.... De az tény, hogy ha aRover maradt volna ott, ahol végül "felkészült", akkor más lett volna a végeredmény - a számla végösszege pedig nem változott volna....)
Az viszont tény ,hogy a gumitömítés alatti "állapotokról" csakis két ember tudhatott - én NEM - és érdekes módon valamiért csak kizavart B.K. a fellebbezés helyszinéről, hogy aztán azokat az ominózus gumitömítéseket feltépve elkészíthesse szakszerű leleplező fotóit...
Ezek után talán mégis joggal vélhetem, hogy valaki súghatott B.K.-nak, hogy tutira hol keresgéljen..... Ha nem ő, akkor a másik illető.... De az is csak tőle tudhatta, hogy milyen állapotban van az ajtó.)