Szintén a hátsóval volt gond, idén előre került és nagyon zavart már...128.000-ft volt jattal, házhozszállítással a 4 db gumiabroncs..az üzemanyag kártya az ÖMV-nél használható. 94 W XL - est rendeltem, a téli ami 205/55r16- os, szintén 94 W XL-es.
Fix programok még nincsenek.Attól függ hogy hányan veszünk részt a találkozón,valamint az időjárás függvénye.Ám ha az első találkozóból indulunk ki,akkor spontán találunk ki mindent magunknak.
2010.06.11-06.13 között kerül megrendezésre a II. koda Superb találkozó Vonyarcvashegyen! Bízom benne,hogy lesznek Sb II tulajok,akik eltöltenének egy kellemes hosszú hétvégét velünk.
Még annyit hozzá tennék, hogy ez a fűrészfogas kopás szinte csak a hátsó gumikon fordul elő. 6-8ezer km után szoktam megfordítani a kerekeket. Most legutóbb amikor a hátsó (fűrészfogas) kerekek előre kerültek lényegesen zavaróbb lett, de kb 2ezer km után már bekopott elöl, vagy megszoktam a zajt. :)
Lehet, hogy az lenne a jobb megoldás, hogy nem forgatom a kerekeket, hanem kettesével cserélem a régi garnitúrát újra. Vagyis ha a hátsó már túl hangos vagy elkopott akkor hátra veszek 2 db. újat, tehát nem egyszerre cserélem a 4 gumit.
124000.-Ft az ajánlat a 4 db. Michelin Pilot Sport 3 225/45 R17 91 + 18.000.-Ft üzemanyag utalvány. Ezt melyik kutakon lehet felhasználni? Azt látom, hogy a "Skoda gyári" Dunlop súly indexe 94. Elvileg elég lenne a 91-is. Te melyikkel vetted a Michlein-t?
Nekem is fürészfogasra kopott és már a motort nem is hallottam a futőmű felől érkező morajlás miatt...az off Astrámban se volt ilyen hangos az Isuzu diesel vs Fulda Carat Excelero abroncs. Tán még a Barum Polaris az ex ex Suzukin is jobb abroncs volt, mint ez a Dunlop! Remélem a Michelin beválik és még 18 ezer ft-os üzemanyagkártya is járt hozzá!
Nekem most van a Dunlop-ba 32ezer km és már lassú sebességnél (30-80km/h) nekem is morog, elkopva még nincs csak hangos a fűrész fogas kopás miatt. Én 20ezer km-ént ellenőriztetem a futóművet és csak mindig az első kerékösszetartáson kellett minimálisat állítani, keréknyomás is mindig rendben volt.
Az Ocatviámnál (szintén 225/45 R17) Brigestone Potenza volt gyárilag, ez 38ezernél már kibírhatatlanul morgott, lecseréltem Michelin Pilot Sport 2-re, na az 58ezernél még marhára csendes volt és a gumis azt mondta, hogy legalább még 10ezer km-t elmegy.
Lecseréltem a gyári Dunlop Sp Sport Maxx-okat, 20.000 km-er alatt lekoptak és elég zajosak lettek ehhez a kocsihoz! Méltánytalan! :-( Vettem rá Michelin Pilot Sport 3at...kíváncsi leszek...lehet, hogy futóműveshez is beviszem...
Fojtószelepet és EGR-t cseréltem... Most tökéletes lett... Nincs hibaüzenet sem, nem is rángat és leállításkor is tökéletes...
Amúgy a fojtószelep állítómotorja és az érintkező + a műanyag fogaskerekek tocsogtak az olajban. Egy fog pedig le volt törve az egyik fogaskeréken..
Szerintem gyárilag rosszul volt tömítve a fojtószelep és átengedte az olajat, ezáltal meghülyült a rendszer + a német autópályán valszeg meg is melegedett a cucc...
Skoda-val nekem még "ekkora" hibám nem volt...
Úgy látom elindult a gagyisodás itt is.....
Mondjuk nem hagyott cserben az tény....
A nyitott rendszer pedig érzésem szerint rátett kb. 30 lovat, viszont teleköpte a DPF-et... 30 km-t kellett mennem, mire rendbe jött a DPF is...
A kollégámnak pont a héten volt ilyen hibaüzenete. A szerelő telefonban rávágta hogy valószinüleg nem világít a féklámpa. Valóban nem világított... A féklámpakapcsoló volt tönkremenve. Nézd meg a te féklámpád működik-e?
koda Superb II. Comfort 2.0 CR TDI 143LE 5.900.000ft.Az autó "0" km-es új autó! Használt autó beszámításnál pedig az eurotax értékhez képest minimum +200.000ft-al kedvezőbb beszámítás.Hátha érdekel valakit.
Az egy rejtélyes hely, nekem is ott döglött ki a gázvisszavezető-szelep a Superb I-ből. Épp olyan rejtély, mint hogy Meggyespuszta mellett mitől veszti el mindig a GPS az összes műholdat egyszerre a sík mező közepén. :-)
A sármelléki reptéren működik műszeres leszállást segítő rádiófrekvenciás berendezés, úgynevezett ILS.
Bár olyanról, hogy ez egy gépkocsi elektronikáját megzavarta volna, még nem hallottam. A reptéren is tökéletesen működik az AUDI, pedig gyanítom, hogy abban is hasonló az elektronika.
Aha, ha csak így nem, erre így estefelé már nem is gondoltam. Szerintem inkább iszok még egy whiskyt, az jobb dolog mint bármely Szkóda konfigurátor meg felár megvitatás :)))))))
Ja amúgy a múlt heti szervizen tök üres volt a hibatároló, tehát valami most fekhetett meg benn.... Mondjuk voltam vele az Autobahn-on és "nem igazán érdekelt a fogyasztás"...
Ez elég ijesztő! Szerintem ez mindenképpen szerviz és hibatároló kiolvasása! Kíváncsian várom a fejleményeket. Jövőhéten, hét közben mikor értek rá a Hicky-vel?
Én mondtam, hogy nem kell babrálni.......
Ma utaltam el az Apeh-nak a Luxus autó adó első részét! :(
Az a keyless dolog nem viccből kerül ám annyiba. Viccnek ugyanis nagyon rossz. A park assist 8 ezerért valami nagyon sondernettopreis lehetett, ha jól emlékszem amikor nézegettem akonfigurációkat, akkor is valami 80 körül volt egy éve. Az egyik dolog lett volna amit az Ambition felszereltségen kívól rendeltem volna, bár akkor sem tudtam volna megmagyarázni, hogy minek, azon kívül, hogy jópofa, és kb pont annyiszor használtam volna mint ahogy te. Aztán nagy szerencsémre (?? :) nem gyári rendelésű lett a vas, így ilyen hülyeségre nem költöttem, viszont tetőablak, keréknyomás ellenőrző és automata ablaktörlőm sincs, sőt megvettem PD motorral, ami abszolút tervbe sem volt véve. Nem baj, így is megteszi. :)
Megnéztem az árakat, 2.0TSI még nem látom a Skoda konfigban. Két érdekes drága dolgot találtam:
- Keyless (kulcs nélküli nyitás/zárás/indítás): 265.000.-Huf No comment!
- Park Assist: amikor én vettem a kocsimat a Park Assist-ért 8.000.-Huf-ot kellett fizetni a parkoló radar elöl/hátul opción felül. Most meg 80.000.-Huf-ot! Miért? Eddig a 2 év alatti használatok számát meg tudnám mutatni az egyik kezemen. 8ezret még megért a parasztvakítás de ez már sok! Főleg csak 2 db. kis érzékelő a különbség!
van egyszer a teljesítményadó és 170Le fölött van külön luxusadó. tehát ez is, az is. (más kérdés hogy az utóbbiból levonható az első) a luxusadónál sem mindegy a pontos teljesítmény mert: 125 és 175 kW között a teljesítményadó kétszeresét, 175 kW fölött 2,5-szeresét, 200 kW fölött a teljesítményadó háromszorosát kell fizetni.