Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sbojan Creative Commons License 2014.10.18 0 0 181

Én ilyenkor végig szoktam nézni az európai Citroen importőrök oldalait, hátha máshol bővebb infóval tudnak szolgálni, esetleg kép is van. A skandináv országokban például általában hamarabb felteszik a netre a kapható kiegészítőket:

http://shop.citroen.dk/da/n-a/alle-modeller/transport/indretning-af-bagagerum/adskillelsesnet-2739

http://shop.citroen.se/sv/n-a/alla-modeller/transport/bagagerumsinredning/lastnat-2739

Amúgy a képen sajnos ők is pont nem a Grandba, hanem a "kicsibe" való hálót mutatják. Már nem is tudom hol, de én a hálóhoz mellékelt szerelési utasítást láttam, s abból tájékozódtam, hogyan is néz ki, hogyan s hova lehet, illetve kellene majd felszerelni.

Előzmény: biga156 (180)
biga156 Creative Commons License 2014.10.17 0 0 180

Nem, az a Citroen hivatalos oldala a rendelhető kiegészítőkről. És az az oldal pl pint a csomagtéri háló-é, csak nincs kép róla (azt jelzi a fényképező ábra) :)

 

A szöveg szerint viszont az, és az is ott van, hogy szerelést igényel. Csak a biztonság kedvéért (illetve érdekességképpen) tettem be sbojan részére, a lehetséges pontos azonosítás miatt.

 

De te is keresgélhetsz az oldalon, bár neked először bal felül át kell állítani sima C4 Picassora :)

Előzmény: snow.dog (179)
snow.dog Creative Commons License 2014.10.17 0 0 179

Én hamarosan megyek, és alszom egy kicsit. :)

 

A linkeden nekem egy fényképezőgépet ajánlgatnak. Gondolom egy akciós oldal lehet, amit gyakran frissítenek.

Előzmény: biga156 (178)
biga156 Creative Commons License 2014.10.17 0 0 178

Ti mikor alusztok? :D

 

Remélem, hogy megtaláltam, mert kép nincs róla, ezért kérdeztem a cikkszámot. Most akciózik a Citroen, így most elég jó az ára: http://www.citroenaccessoires.fr/fr-FR/accessoire/FILET-DE-RETENUE-CHARGES-HAUTES/1609343580

 

Még most nem kritikus a léte, de hamarosan beruházok rá. A vicces az, hogy mikor vettem a kocsit, már akkor is ragaszkodtam a hálóhoz, de a kereskedő valahogy nem akart ezzel foglakozni. A vonóhorogra is úgy kellett rábeszélnem :O Míg megérkezett a kocsi időnként bombáztam ilyen-olyan kiegészítők beszerzésével, beszerelésével, de egyszerűen nem mutatott a dolog után érdeklődést. Én meg belefáradtam egy idő után. Gondolom olyan jól ment nekik, hogy nem hiányzott nekik az a még 1-200.000 Ft plusz forgalom, vagy nem tudom :P Még, hogy válság ;) (A kocsira is tucatnyinál több árajánlatkérést küldtem ki több márkára is, azt hiszem 3 vagy 4 akár minimálisan is komolyan vehető válasz érkezett, kb a fele nem is válaszolt, illetve egy pl fél év után :( )

Előzmény: sbojan (169)
snow.dog Creative Commons License 2014.10.17 0 0 177

Nem, csak éjszakás voltam. :)

Előzmény: sbojan (176)
sbojan Creative Commons License 2014.10.17 0 0 176

Amúgy te is "bagoly" típus vagy? :-)

Előzmény: snow.dog (174)
sbojan Creative Commons License 2014.10.17 0 0 175

Köszi, a térképekről, azok pontosságáról, tökéletességéről megvannak a tapasztalataim hosszú évekre visszamenőleg. Sőt, már az eredeti iGO 2006-os megjelenését követően én is belevetettem magam a data.zip-ben való buherálkodásba. Kénytelen voltam, mivel a HP iPAQ PDa-m 640-480-as felbontást tudott, de a legtöbb letölthető verzió csak 320x240-es felbontást támogatott, ami nálam csúnyán nézett ki. S ha már ott voltam, állítgatttam ezt-azt. Régi szép idők - akkoriban még volt erre szabadidőm. Ma már csak a legfrisebb térképeket keresem meg egy-egy nyaralás előtt, a legutoljára felrakott 8.3.xxx verziót már nem finomítom, csinosítgatom, piszkálgatom tovább. A PDA-m még mindig a régi, de elérte a teljesítménye határait - a 3D-s épületekről pl. már nem is álmodozom (engem mondjuk amúgy is zavartak vezetés közben a térképen az ilyen "úri huncutságok" - legtöbbször 2D-ben használom a navit, mint egy klasszikus papírtérképet.)

Nem a kocsiba való HERE térképre gondoltam amúgy segítségkérés címszóval, hanem az iGO-ra elérhető, adott országban legjobban használható térképekre (amik mindenhol egy feltehetően egy ottani helyi térképész cégtől származnak.) És még véletlenül sem földutakra - azokat kerülöm, mint a tüzet. :-)

Előzmény: snow.dog (173)
snow.dog Creative Commons License 2014.10.17 0 0 174

Akkor tájt lehet, élek majd a felajánlásoddal :-).

 

Jó eséllyel akkor is ugyan az lesz a legfrissebb HERE térkép, mint most. Ugyanis míg a kézi navigációs berendezésekhez évente 3-4 térképfrissítést adnak, addig a gépkocsikba valóhoz évente egyet. :)

Előzmény: sbojan (172)
snow.dog Creative Commons License 2014.10.17 0 0 173

Azt azért tudnod kell, hogy tökéletes térkép nincs. A térképkészletet mindig annak megfelelően kell megválasztani (már ha van rá lehetőség), hogy mire akarjuk használni. Minden térképcsomagban van valamilyen hiba.

 

A HERE térképek a nem lebetonozott utak tekintetében sokkal részletesebbek, mint a helyi készítésűek. Ezt tapasztalatból tudom. A HERE térkép a telkem környékén minden kis földes utat ismer, míg a TopMap csak a lebetonozott utakat, amiből azon a környéken nem túl sok van. Ott például a HERE sokkal használhatóbb. Ez jól jöhet olyan külföldi utazásnál, ahol esetleg betévedtünk a sűrűbe. :)

 

A helyi gyártású térképek viszont a lebetonozott utak tekintetében részletesebbek, pontosabbak a HERE-nél.

Előzmény: sbojan (172)
sbojan Creative Commons License 2014.10.16 0 0 172

Jaja, tudom, hogy a kocsiban is HERE alapú térképek vannak, ezért is a szkepticizmusom vele szemben. Természetesen az iGO-hoz valami más térképet keresek legközelebb, a TopMap-hez hasonlóan minden országból valami helyi "gyártóét". De ez majd csak jövő nyár előtt lesz érdekes. Akkor tájt lehet, élek majd a felajánlásoddal :-).

Előzmény: snow.dog (171)
snow.dog Creative Commons License 2014.10.16 0 0 171

Bár a térképeket hiányolom az oldalról, de tudom jól, miért nem lehetnek ott.

Igen jól sejted, azért nincsenek ott. :)

És hogy ne csak rébuszokban beszéljünk róla, hátha olyant is érdekel aki még nem tud a sorok között olvasni, vannak azok a bizonyos szerzői jogok, amiket be kell tartani. Ez a saját készítésű adatbázisokra természetesen nem vonatkozik. Ezeket a szabályokat jól megtanultam még az iGO-s időkből. A jogászuk - mondjuk úgy jóindulatúan - felvilágosított róla hogy mit szabad, és mit nem. Ehhez tartom magamat.

 

A térképet vagy megvásárolod a hivatalos HERE oldalról (mert igen, ez a navi is HERE térképeket használ, tehát ugyan az, mintha az iGO-t vinnéd magaddal HERE térképekkel, legfeljebb maga a program más), vagy más megoldást keresel. Az is van. Ha neked nem a legújabb térképcsomag van a gépeden, és érdekel a téma, akkor keress meg magán levélben. Elmondom mik a lehetőségek. Természetesen a szerzői jogok miatt én senkinek nem fogok illegális anyagot átadni.

Előzmény: sbojan (166)
sbojan Creative Commons License 2014.10.16 0 0 170

Ja, ez majdnem kimaradt: igen, a panoráma tető nem akadály (nekem is van.)

Előzmény: biga156 (158)
sbojan Creative Commons License 2014.10.16 0 0 169

No, szépen sorban olvastam a hozzászólásaitokat, reagáltam is, amire szükségét éreztem, s csak most látom, hogy közben te is megtaláltad, amire kíváncsi voltál (cikkszám), plusz még a gugli fordítós véleményedre is visszhangoztam egyet. :-)

Előzmény: biga156 (164)
sbojan Creative Commons License 2014.10.16 0 0 168

Bár én tanultam franciául is, de az angol nagyságrenddel jobban megy, s én is azt vettem észre, hogy a gugli fordítója franciáról angolra sokkal pontosabban és helyesebben fordít, mint közvetlenül magyarra, így én is íly módon fordíttatom le a különböző idegennyelvű szövegeket (azaz mindent angolra.)

Előzmény: snow.dog (162)
sbojan Creative Commons License 2014.10.16 0 0 167

Voltunk idén Franciahonban, meg tavaly is, így jövőre nem biztos, hogy arra visz nyáron az utunk :-).

Előzmény: biga156 (161)
sbojan Creative Commons License 2014.10.16 0 0 166

Én elismerem, ha valaki időt és energiát öl bele ilyen információk, okosságok összegyűjtésébe és publikálásába. Szóval gratula. Bár a térképeket hiányolom az oldalról, de tudom jól, miért nem lehetnek ott.

Egyébként feltett szándékom, hogy a jól bevált iGO8.3-as cuccomat is magammal viszem, ha legküzelebb nyaralni megyünk - valahogy jobban bízom annak térképeiben, bár azért ezen a nyáron kissé pontatlan volt helyenként (sajna HERE alapú térképeket vittem magammal külföldre, s hát nem igazán váltak be. Félek, hogy a gyári navi is hasonlóan fog szenvedni.)

 

Már ki is néztem, hova lehetne tenni a "B" oszlop mellé, így nem zavarná a másikat (legfeljebb a szemeim állnának szanaszét a két irányba nézéstől :-):

http://www.dsldevelopments.com/brodit/fitting_Instructions/Proclip.asp?Brodit=804931&Make=Citroen&Model=C4%20Grand%20Picasso%20II

 

Előzmény: snow.dog (159)
sbojan Creative Commons License 2014.10.16 0 0 165

A cikkszáma: 1609343580

Valahol bruttó 45 körül lehet az ára, pontosan azért nem tudom, mert lehet, nem a piaci árán kaptam, mivel az új kocsi megvételekor talán kedvezőbben számoltak.

 

A csomagban a tartóval egybeépített hálón kívül benne volt 4 db műanyag ajtócska és a sablonok, amiket a tető megfellő helyeire illesztve (az ablakok széleitől kiindulva) melyek a kivágandó nyílás helyét mutatják. Egy sima tapétavágó késsel amúgy kivitelezhető a dolog, a kárpit alatt kb. 1 cm vastag "hungarocell" szigetelés van, amit a szövettel együtt át kell vágni, kvázi fűrészelni.

A 4 darab ajtócska azért annyi, mert kettő a középső üléssor kapaszkadói elé való (ilyenkor a lehajtott utasülésekre pakolt cuccot is megtartja a háló), míg a másik kettő a leghátsó oldalablakok feletti csatlakozási ponthoz (ezek látsznaka a legutóbbi képen is.)

Amúgy a szalonban felajánlották (persze nem ingyen), hogy beszerelik, tehát éppen rájuk is lehetett volna bízni - de erről már írtam, hogy miért nem kértem mégsem.

Előzmény: biga156 (158)
biga156 Creative Commons License 2014.10.16 0 0 164

esetleg ez a cikkszáma? :

 

Ref. 1609343580

Előzmény: sbojan (157)
biga156 Creative Commons License 2014.10.16 0 0 163

Elküldve :)

 

A google (meg az összes) fordító mindig is meg fog küzdeni a magyar nyelvvel, ha a másik oldal vmilyen nyugati (latin, vagy valamilyen germán-angolszász, illetve szláv) eredetű. Olyannyira más a magyar nyelv felépítése, logikája, hogy nem megy a google által is használt (leegyszerűsítve a dolgot) behelyettesítéses fordítás :) Egyébként ha beszélsz angolul, akkor ha jól megnézed, ugyan olyan felépítésű a francia is, csak nagyon bebonyolított igeragozással és az írottól látványosan elütő kiejtéssel :D

 

Az itteni szervizekről pl egy érdekes adalék: mikor kijöttünk, hamar felmerült a kocsicsere (egy Thalia-val jöttünk ki, de ha egy Ferrarival, vagy RR-al jöttünk volna sem lettünk volna feltünőbbek, mint azza! Így fél év után már csak a rendszám miatt is cserélni kellett. Az akkor a piacon lévő egyik legolcsóbb használt 7 személyes autü az Opel Zafira volt, így azt vettünk. (akkor volt 9 éves). Egy peugeot szalon árulta egy nagyobb városban. Már eleve azt sem értette, miért vagyok olyan bizalmatlan pl km-óra állás, motortér, kijelzők, szélvédő kapcsán (na ja, az otthoni reflexek). De hogy megnyugtasson, előszedte a gépükből az összes elvézett munka szla-ját (oda hordta az előző tulaj). Mikor rábólintottunk (nem előtte!), azt mondja, hogy akkor úgy adnák át, hogy kicserélik a kopó dolgokat. Pár nap múlva 4 új gumival, komplett felújított fékrendszerrel (lecserélték a csöveket is, bár a nyergeket - akkor még - nem), és szűz akkuval vettem át, és - természetesen - járt a fél év gar! Ezt pár nap után igénybe is vettem, mert az új fék (újtárcsa, betét) gondolom nagyobb nyitást igényelt volna a fékdugattyútól, de az meg gondolom már nem volt erre felkészülve, búgni kezdett. Végül összesen 3 alkalommal voltam náluk a gar alatt, ez alatt végül pluszban kicserélték a csapágyakat, gyk a fél futóművet a búgás miatt. Minden alkalommal azonnal kaptam a csereautót kérés nélkül! Mindezt egy akkor 9 éves, gondolom beszámított autóra!

Másik, ez már a Picassoval most nyáron. Az akkor másfél hónapos kocsi elejébe sikeresen beletolt valaki a parkolóban. Illetve ezt akkor még nem tudtam, mert a kocsin semmilyen sérülés, karc kivülről nem látszott, csak ugye a lámpatest beesett a lökhárítóban. Egy ilyen minden nyaralást feldob, kb a közepén jártunk, irány a legközelebbi márkaszerviz (azt hittük elengedett egy csavar vagy ilyesmi). A szervíz - természetesen időpontegyeztetés után (ez francia átok, semmi nem megy rögtön, csak randez vous! ). Egy percig nem problémáztak, eleinte ők is azt hitték sima garos munka. Leszedték az elejét, ahol ugye kiderült a sztori. Így is megcsinálták volna a biztosításra, csak nem ért volna meg időben a cserelámpa, így visszaszerelték az egészet és annyi. Egy fillért nem kértek érte. Mikor hazajöttünk, pár nap múlva az itteni szerviz meg is csinálta a másik szervíz bevizsgálására. 

 

Ezek csak kiemelt esetek, itt sem szentek azért, de márkaszervízben nem nagyon engedhetik meg maguknak az inkorrektséget.

Előzmény: snow.dog (162)
snow.dog Creative Commons License 2014.10.16 0 0 162

Ha jól megfizetnél, én kimennék. Ezt persze csak vicc volt. :)

 

A fordítás felajánlást előre is köszönöm, ha valamivel nagyon megszorulok, akkor esetleg megkereslek mailben. Ehhez szükségem lenne a mail címedre, ami itt le van tíltva. Ha meg szeretnéd adni, akkor innen írj egy privát üzenetet a címemre, és akkor fel tudjuk venni a kapcsolatot.

Előzmény: biga156 (161)
biga156 Creative Commons License 2014.10.16 0 0 161

Csak én sosem vagyok annyit otthon, hogy ez beleférjen. Szerinted kijönne megcsinálni? :D

 

A francia fórumra igyekszem majd ránézni, de nem biztos, hogy nagy segítség leszek, mert egyrészt én sem beszélem (még) valami jól ezt a nyelvet (bármilyen furcsa is ez 4 év ittlét után:) ), másrészt - a korábban említett eü okból - sajnos kínszenvedve olvasok százszámra hsz-okat. De ha célzottan van valami, abban megpróbálok segíteni (egyelőre még nem is tudtam regisztrálni sem).

 

Az itteni szervizekkel nincs rossz tapasztalatom, bár érthetően az othhoninál drágábban dolgoznak.

Előzmény: snow.dog (160)
snow.dog Creative Commons License 2014.10.16 0 0 160

Mégiscsak belevágnál a dologba? :)

 

Én inkább rávenném sbojan fórumtársunkat, hogy megfelelő anyagi ellenszolgáltatás fejében végezze el a műveletet. Az ő munkájáról legalább látunk valami referenciát. És ismét csak gratulálni tudok hozzá, szép munka volt!!!

 

 

u.i. Az előbbi szösszenetem kapcsán ránéztem az említett honlapomra, és megdöbbenve láttam, hogy már közel 1,1 millió látogatója volt. Nem is gondoltam volna, különösen annak tükrében, hogy a rajta található információk már mennyire elavultak.

Előzmény: biga156 (158)
snow.dog Creative Commons License 2014.10.16 0 0 159

"Az önkéntes beszerelést meg azért választottam, mert a szalonban/szervizben szerintem az enyémen kívül alig fordult még meg új Grand Picaso, ilyen hálót meg rajtam kívül meg senki sem kért még."

Ez nem csak a Grand Picasso-ra és nem csak erre az egy esetre igaz. Mikor megvettem a kocsit napokig tanulmányoztam a kezelési útmutatót. A korábbi kocsimhoz (Xara Picasso) képest nagyon sok újdonság van benne, számomra különösen érdekes a 7"-os egység. Azért nem navigációt írok, bár elsősorban arra gondolok, mert a 7"-os kijelzőn keresztül nagyon sok minden vezérelhető, és jeleníthető meg rajta.

Régóta foglalkozom (hobbi szinten) GPS-es navigációval, ezen belül rengeteg időt fordítottam az iGO programcsaládra. Több honlapot, és fórumot működtettem a megismertetésére, ezek főleg ingyenes szervereken futottak, melyek közül jó néhány esetben megszűnt a szolgáltató, ezért a honlapjaim is eltűntek. Azért mutatóba még maradt egy pár, de már jó ideje nem fejlesztem őket, elavultak lettek. Ezek közül egy még működő pl. a http://igohu.uw.hu/ Az ingyenesek megbízhatatlansága miatt vásároltam saját domain-t, eddig kiválóan működik, és nem is kerül túl sokba a fenntartása.

Szóval hogy visszatérjek az eredeti témára már az elején megkerestem a márkaszervizt, hogy a kezelési útmutatóban találtam egy olyan lehetőséget, hogy a tulajdonos saját POI adatbázist készíthet, (kedvenc túrahelyeiről, a kedvenc állatkertjeiről, és a hasonló kedvenc helyeiről) melyet aztán az USB csatlakozón át feltölthet a navigációs eszköze. Viszont nem találok rá módot, hogy kiderítsem milyen formátumúnak kell lennie ennek az adatbázisnak, illetve milyen segédeszközt kell az előállításához használni. Már akkor elkezdtem a témával foglalkozni (2014. január) mikor még ebből a típusból nagyon keveset adtak el itthon. Ezért a hazai fórumokon, és egyéb helyeken semmilyen információ nem volt róla. Megjegyzem azóta sincs. Egy brazil fórumon írta az ottani Citroen márkaszerviz munkatársa, hogy létezik egy Windows alapú segédprogram, bárkinek rendelkezésére bocsájtják, csak kérni kell. Hát én ezt komolyan vettem, és írtam egy hazai márkaszerviznek, hogy kérem ezt a programot. Jó ideig nem is válaszoltak, majd egy olyan választ küldtek ami nem arra vonatkozott, amit kérdeztem. Magyarul fogalmuk sem volt róla, hogy mit is kértem. Egyébként itt is elhangzott, hogy ilyent még senki sem kért. Azóta eltelt közel egy év, és ugyan ott tartunk. Ez a baj ezzel a rengeteg elektronikai csodával. A szervizek állományát nem készítik fel kellő időben ezekre az újdonságokra. Azt látom mindenhol a spórolás a döntő tényező, és nem az, hogy napra készre képezzék a szerelőket. Ami ugye nem kevés pénzbe kerülne.

Azóta is magam készítem a speedcam adatbázisokat, rengeteg fórumot kellet átnyálazni hozzá, hogy ezzel kapcsolatos információ morzsákhoz jussak. Nagy segítség ebben a világháló, és a Google fordító. Enélkül esély sem lenne ezen anyagok összegyűjtésére, Természetesen a Citroen jellegéből eredően ezzel kapcsolatban a legtöbb információ a francia fórumokon található. Mivel nem beszélem a francia nyelvet, azért nem vagyok könnyű helyzetben. Sajnos a Google borzalmasan, mondhatnám érthetetlenül fordítja a franciát magyarra, és fordítva. Kényszer megoldásként a franciát angolra fordíttatom, és abból próbálom kiszedni amire szükségem van. Nem egy egyszerű eset. De mivel ezt is csak hobbinak tekintem, jól elmegy vele az idő. :))

Előzmény: sbojan (157)
biga156 Creative Commons License 2014.10.16 0 0 158

Ez nagyon érdekel. A cikkszámát meg tudnád adni? Ha jól látom, a panorámatető nem lenne akadály, már ha a kampó ezen is megvan.

Előzmény: sbojan (157)
sbojan Creative Commons License 2014.10.15 0 0 157

Lehet, most meglepődtök, de ez a csomagtérelválasztó háló az új Grand C4 Picassohoz való gyári megoldás. Tehát nem más típustól "nyúltam le". Amúgy a már több, mint 12 éve "nyúzott" 307 SW-mben is van ilyen, s én nagyon sokszor vettem hasznát - nyaralásokkor rendszeresen, máskor meg, amikor árut (rendszerint kisebb-nagyobb dobozokban) szállítottam vele. És való igaz, hogy ezt nem a kutyák visszatartására telálták ki, arra fémből készült kutyarács van.

Az önkéntes beszerelést meg azért választottam, mert a szalonban/szervizben szerintem az enyémen kívül alig fordult még meg új Grand Picaso, ilyen hálót meg rajtam kívül meg senki sem kért még. És amikor újdonsággal kerülünk szembe, a saját figyelmességemben, precizitásomban sokkal jobban bízok, mint máséban. Hányszor, de hányszar láttam má olyat, amikor magát szakembernek kijelentő illetőről kiderült, hogy egyébként tényleg szakember, cak éppen azt az egy dolgot nem látta még világ életében, s ahelyett, hogy utána olvasna, inkább korábbi tapasztaltaira, sejtéseire hagyatkozva esik neki, s olyan az eredmény is. Engem meg nem hajtott a tatár, nem lihegett a nyakamban az ügyfél, hanem napokig rákészülve, jól átrágva a dolgot, a neten minden ezzel kapcsolatos képet tüzetesen megvizsgálva álltam neki a dolognak.

Amúgy a hálóhoz jár két méretes papírsablon is, amit a megfelelő helyre beillesztve szinte adja magát rajta egy rajzolat, hogy hol kell kivágni. Persze, ha fél centivel arrébb vágjuk ki, már vagy csúnya, vagy nem is találjuk el a fém részen lévő kivágás helyét.

És természetesen amióta fent van. már vagy fél tucatnyiszor meg is volt hátul pakolva annyira a csomagtartó, hogy ténylegesen volt is mit visszatartania az előre csúszástól.

 

biga156 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 156

gumielemeket, tömítéseket soha nem teszünk vissza eredeti helyére, hanem újjal ceréljük (ha már egyszer le kellett venni), különben az lesz, amit mondasz. Na ezért vinném én márkaszervizbe ilyen beavatkozásra.

Előzmény: snow.dog (155)
snow.dog Creative Commons License 2014.10.15 0 0 155

Gondolom azt azért tudod hogy bármilyen komolyabb beavatkozásnak azért lehet nem várt mellékhatása. Gondolok itt egy szélvédő vagy tető kárpit cserére. Esetleges beázás, megjelenő zörgések, és hasonlók. Még egy ajtókárpit le és felszerelés is eredményezhet hasonló meglepetéseket. Én úgy vagyok ezekkel, amíg nem feltétlenül szükséges, addig ne piszkálják őket. De lehet hogy túl óvatos vagyok.

Előzmény: biga156 (154)
biga156 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 154

Kutya "ellen" az acélrácsos elválasztó való :) Nekem is szőtt háló volt, és azért elég erős volt a gyakran plafonig pakolt cuccok elviseléséhez.

Én nem ragaszkodom ahhoz, hogy 10 kocsis tapasztalata legyen a szakembernek a hálóban, ha én tudnék ilyen tipusspecifikus hálót szerezni, elvinném eleve a Citroenhez, aztán ha elbarmolja, lehet beszerezniük az új kárpitot :D

Előzmény: snow.dog (152)
snow.dog Creative Commons License 2014.10.15 0 0 153

...ahol a két ülés között hatalmas üres tér volt.

Ebből azt hiszem pont a lényeg nem volt érthető. Ugyanis a két első ülés közötti részbe vackolta be magát.

Előzmény: snow.dog (152)
snow.dog Creative Commons License 2014.10.15 0 0 152

Gratulálok az eredményhez, és különösen a bátorságodhoz. Szép munka!!!

 

Én biztosan nem mertem volna belevágni. Én is szakemberre bíztam volna, aki garantálta volna, hogy előttem már legalább 10 kocsiban elvégezte a műveletet. :)

 

Az ilyen térelválasztóval kapcsolatban nekem is volt tapasztalatom. Korábban volt egy német spicc kutyánk (tőle van a nick nevem is) és én is próbálkoztam térelválasztó hálóval. Olyan focikapu szövésű, látszólag jó erős műszálas anyagból készült háló volt. Ismerve a kutyát a legerősebbet vettem. Aztán eljött a próba ideje. Elindultunk, és mire kifordultam az első sarkon, a kutya feje már ismét a könyökömnél volt. Semmi perc alatt átrágta magát a hálón. :)))

Ez még a Xara Picasso-nál volt, ahol a két ülés között hatalmas üres tér volt. Mindjárt az elején oda beköltözött, és amíg megvolt a kocsi nem is volt hajlandó máshova feküdni. Egy 6-8 órás külföldi út alatt szinte végig képes volt abban a sávban lenni. Persze utazás közben elég gyakran megálltam, hogy kicsit átmozgassam.

Előzmény: sbojan (149)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!