Megint megszívta a netrisk ötvenmilcsivel. Nem értem, hogy minek büntetgetik az ilyen visszaesőket, inkább vonnák vissza véglegesen az engedélyüket. (A btk-s háromcsapás mintájára)
A hátsó lökhárítónál mi egy szomszédos elem? Na jó lehet,hogy újrafényeztette az egész kocsit,de akkor meg igen kevés volt a 101 ezer.Nekem is gurultak már pirosnál,nem rohangáltam a biztosítóhoz,meg hisztiztem betétlapért.Többe került volna a tinta a tollból :) Amúgy robogóra pont nincs bónuszmalusz,úgyhogy felőlem vehetett volna új S40-et is.
Látom kezdi felütni a fejét a "Mi került ezen a javításon ennyibe??!!" téma....
Mielőtt belelovalnák magukat a T. Olvtársak, nem árt gyorsan leszögezni néhány dolgot!
Olyan nincs, "hogy odamegyek és letörlöm higítós ronggyal, oszt' jónapot"!
Valószínűleg hasonló helyzetben Te is megnézetnéd rendesen hogy mi sérült a kocsidon...
Ha végighúzod valaki kocsijának a bal oldalát, nem csak a sérült, hanem a szomszédos karosszéria elemeket is fényezik. Tehát gyakorlatilag a kocsi 2/3-a újrafényezésre kerül...
Mielőtt elkezdesz azon sopánkodni, hogy kifizettek a károsultnak 100-200 ezer forintot, adj hálát az égnek, hogy kötelező módon van biztosításod, s nem neked kell kifizetned a kárt. Meg azon is gondolkodj el, hogy a mai átlagos 16 ezer forintos GFB díjjal hány éven keresztül kéne fizetned a biztosítónak a helyetted kifizetett kárt?
Hasznos olvasmányként javaslom olvasgatásra a sajnos ma már nem írt, de megtalálható karpark.blog.hu írásait!
Nem mondtam, hogy normális, de attól még ennyi, amit mint mondtam én is sokallok. Belém is jöttek már hátulról, szintén egy hátsó lökhárító csere volt, meg tolatóradar és ha jól emlékszem 300 körüli összeget "fizettek nekem." Amíg neked gondolom a "haver" csinálta számla nélkül hátul az udvarban, addig ő bevitte a "kismillió unijós protokoll szerint 25 léhűtő főz kávét a napi 2 kuncsaftnak ezért 18000 huf az óradíj csili-vili hodályba".
101 ezer forint normális ár egy újrafényezéshez? De szerintem annak egy higítós rongy vagy egy polír is elég lett volna. Kb.5-tel mentem bele,még el sem dőltem a robogóval.Amúgy járok szerelőhöz.Nekem 30 ezerért fújták volna a lökhárítóm,de annyiért vettem inkább gyári bontottat ugyanolyan színben ködlámpákkal együtt.
Ti amúgy nem jártok szerelőhöz basszus? Ezek teljesen hétköznapi árak erre. Ettől függetlenül bekaphatják biztosítóstul, de szerintem jobban átverve, mint "mindenki más" nem lettetek.
Én robogóval mentem neki hátulról egy Volvónak.Semmi bajom nem lett az egyik idom repedt meg csak.A csaj elkezdett hisztizni,hogy adjak neki betétlapot.Semmi nem látszódott a lökhárítóján,csak egy kicsi lila csík a motoromról.Aztán én is kaptam a levelet,hogy 101 ezret kifizettek neki a javításra.Gondoltam én is hogy elmegyek már megkérdezem mit csináltak a kocsival.Nem olyan messze lakott a néni.Aztán nem érdekelt az egész.Robogóra nem volt ilyen bónuszmalusz. Bónusz 8-ban leszel.Visszafelé kettesével ugrik:)
Városban voltam tolattam ki a parkolóból félkörívesen mert féloldalasan lehet leállni a túloldalon pedig nem nézett szét a másik autós és kijött a sávba ahol Én már egyenesen tudtam is volna menni,kikanyarodott és nekiment a hátsó lökhárítónak.Neki a jobb első ajtó és jobb első sárvédő horpadt be.
Nekem egy hátsó lökhárító javítással és festéssel munkadíjjal 20000 ft omba került.Vállalni nem vállalta el a felelősséget természetesen,rendőrt nem tudtam hívni mert dolgoznom kellett menni 2 órával később.
Most kaptam meg a kárrendezést és 120.000ftről szól a kárrendezés,a jobb első ajtó és a jobb első sárvédőről és talán a fehére fújásról mert fehér volt.
Az Én károm 20000 ft ból meg volt csinálva úgyhogy gondolhatjátok nem volt nagy ütközés csak koccanás és az Ő részéről sem volt nagy horpadás az is meglett volna nagyon max 50 ből.Szervízbe fel is vettük hogy csak az ajtó és sárvédő horpadt be amit ki lehet kalapálni mégis ekkora kárról jött ki igazolás
Mit lehet ilyenkor tenni hogy megtudjam miket cseréltek még ki az én költségemre és miket csináltattak még meg rajta?Címe telefonszáma is megvan a másik félnek megkérdezni hogy miért ekkora a kárrendezés?Vagy ezt valahogy meg lehet oldani hogy a másik fél mégis bevallja mit cserélt még?
A másik pedig bónusz 10 ben vagyok eddig semmi sem volt most is csak ez a koccanás hogy rámjött,akkor mennyi lessz most a bónuszom?
Azt tudom hogy 2 bónuszt esek de a a kalkulátorban mit jelent az hogy okozott e kárt az elmúlt 3 évben?Bónusz 8 ban leszek,vagy beleszámít hogy volt ez a koccanás.Jelenleg 13000 ftot fizetek,bónusz8 ban20000ft lenne,Ha pedig bónusz 10 et és bejelölöm hogy volt károm 2014 ben,bár azt nem lehet beütni csak 2013-2012-2011 et akkor pedig26000 ft lessz.
Elnézést hogy nem tudom hogy történnek ezek nem értek hozzá és még nem történt velem ilyen,de nagyon megköszönném a segítségeteket.
helyből nem lenne probléma, de a MÁV-os egy sok évvel ezelőtti példány, nem biztos, hogy az ma még szabványos - viszont nem ezen múlik, egy sajtpapír is jó, ha amúgy minden szükséges dolog rajta van
időszükséglet: ember nincs, aki erre felelősségteljesen válaszolni tud...
A baleseti bejelentőlap problémát okozhat esetleg, hogy más biztosító logója van rajta (pl. Grupama biztosítóhoz vinnénk, de MÁV-os a bejelentő)? Kb. mennyi ideig tartana az ezzel járó huza-vona??
Segítséget szeretnék kérni! Történt egy baleset, amely a következőképpen alakult: Esős időben egy kisebb kanyarban lecsúszott az útról az árokba, amivel nem is lett volna nagy gond, mert az autó is kisebb karcolásokkal megúszta volna, DE jött egy másik autó, ami ugyanúgy megcsúszott és rácsúszott a miénkre, ami így "rommá" törte a kocsink orrát.
Ebben az esetben lehet számítani esetleg biztosító általi kártérítésre?
hat en a helyedben nem jatszanek okirathamisitassal, mert a santaqtya allva hagy... :-)
esetleg azt meg lehet csinalni, hogy a b10-es verdat valoban eladva, majd ket autot veve, azokat ket kulon cegnel biztositva mindkettore atvezetni a b10-et...
de sztem meg ez sem megy mert azt is naplozzak, hogy at lett-e mar vezetve a bonusz...
Nagyon igazságtalannak tartom, hogy első autómnál megszerzett B10 fokozatomat nem érvényesíthetem újonnan vásárolt 2. autómra. Hogy lehetne kicselezni őket?
Pl. kérek egy bónusz igazolást a B10-ről, majd egy másik biztosítónál kötök biztosítást az új autóra és azt mondom a régit eladtam és bemutatom az igazolást... ?!
Segítségre lenne szükségem,aki tud valami biztosat,kérem ne tartsa magában! :)
Díjnemfizetés miatt megszűnt a gépjármű kötelezőm. Ideiglenesen kivonattam az autómat a forgalomból fél évre,de azt automatikusan visszahelyezték ezután. Jó sok idő elteltével küldtek levelet az okmányirodából,hogy adjam le a forgalmit és a rendszámtáblákat,mert kivonják a forgalomból az autót (ezúttal nem ideiglenesen). Sikerült új biztosítást kötnöm, a bürokráciával most kezdem a harcot,hogy visszakapjam a leadott dolgaimat és levizsgáztathassam az autót. A biztosítónál azt mondták,hogy vaskos mabisz díjra számíthatok,amint az autót visszahelyeztetem a forgalomba.
Valóban el tudom kerülni a "büntetést",ha mást teszek meg üzembentartónak?
Mennyi idő után évül el a mabisz díj és az elévülést mikortól számolják? (onnantól,hogy leadtam a forgalmit és ki lett vonva a forgalomból? )
A piros lámpánál állt, először belement egy személygépkocsi, a személykocsiba egy busz. A buszos elismerte a felelőségét.
Jött a kárszakértő később a szervízbe és felvette a kárt, ám csak a 70% százalékot akarja tériteni mivel gyári alkatrészből javítaná a szervíz , van olyan alkatrész a mi nincs is utángyártottba. Azt gondolná az ember, hogy a biztosító a kár teljes összegét megtéríti. Nem beszélve az érték csökkenésről.
Légyszi segítsetek már mit lehet tenn, hová fordulhatoki ?
Esetleg erre valaki valamit? Olyan lehetőség nincs, hogy az új biztosítónál szerződésmódosítással módosítják a kezdő napot egy nappal későbbre?
Vagy valahogy úgy kötni újat, hogy ne kelljen fedezetlenségi díjat fizetnem. A régi nem díjnemfizetés végett szűnt meg, hanem én mondtam fel, és újat is kötöttem, csak az sem érvényes mert egy nappal korábbra kötöttem mint kellett volna. Megoldható lesz ez valahogy? Sajna csak holnap tudok a biztosítómnál érdeklődni és addig idegesít a dolog.