Megértem az álláspontodat, a vezérigazgatónak nem az a feladata hogy egész nap vonatozzon.
Természetesen választópolgárként örömmel olvasnám azt az interjúban, hogy a MÁV új vezetője szeret vonattal utazni.
Az általad leírt harmadik ponttal nem értek egyet. Szerintem ezután sem fogja használni a vasutat, hiszen ő is jól tudja hogy ha fontos az hogy időben megérkezzen akkor szolgálati kocsival kell mennie.
A 2017.07.14-ei balatonfüredi FINA megnyitóra külön vonat indult a Keleti pályaudvarról, Seszták Miklós fejlesztési miniszter mégsem ezzel a vonattal ment, hanem kocsival ment le Budapestről. Szerintem ő is tisztában volt azzal ha a MÁV-on múlik akkor lekési a megnyitót amin beszédet kell mondania, ezért is ment kocsival.
Ezt olvastam máshol már, és egyszerre az ugrott be ha elmegy Egerszegre jegyet venni, akkor minek kellene neki hazamenni amikor ott fel is szállhat a vonatra! Persze ez csak az Istriára igaz!
Miért nem lehet 2018-ban egy nemzetközi vonatra online jegyet venni a MÁV-nál?
"Megkérdeztük a MÁV sajtóosztályát, miért nem lehet Őriszentpéteren (vagy az interneten) jegyet vásárolni a vonatra, ha már megáll az állomáson a járat, de nem kaptunk választ.
A MÁV-tudakozóban elmondták, hogy a vonatra csak személyesen és nemzetközi pénztárban lehet jegyet vásárolni. Tehát ahhoz, hogy valaki elvonatozzon a szlovén tengerpartra, előbb el kell utaznia Őriszentpéterről Zalaegerszegre (ott van nemzetközi pénztár), megvásárolnia a jegyet, majd hazamennie, és várhatja a vonatot."
Szarul indult a napom . Szegedre indulok a lányommal . Még el sem indulunk otthonról , már az első vonat 15 percet késik. 3 átszállással megyünk .Na jó ,késik a többi is ,úgyhogy időben vagyunk. Viszont kárpótolta az egész szar utazásunkat ez a jópofa mozdonyvezető ,aki szinte minden állomáson tájékoztat bennünket, hogy hol vagyunk épp ,és előre láthatólag hány perc késéssel érünk a végére. Egy elágazásnál még azt is bemondta ,hogy forgalmi okokból állunk, és ne szálljon le senki. Ez nagyon cuki 😊😍
Kedves Rutthin és más a nyelvtani hibákba belekötő kommentelők!
Mi a véleményük arról, hogy Homolya Róbert a MÁV nemrég kinevezett vezérigazgatója a Vasutas Magazin 2017 áprilisi számának 4. oldalán arra a kérdésre hogy mikor ment utoljára haza vonattal azt a választ adta hogy legalább 20 éve nem utazott már vonattal?
Tudom lehet azt mondani, hogy legalább őszinte volt, de a kinevezett vezérigazgató jogászként végzett és 2010 óta aktívan részt vesz a politikai életben, tehát egy ilyen kérdésre nyugodtan adhatott volna egy ködösítő választ is.
hiteten vavonta egyszer megyek haza Budapestről-Sátoraljaújhelyre, de milliardokat vesztek fel mindenre kifogast talaltok, a szolgaltatasotok egy rakatszar, legalabb havi szinten egyszer kepesek vagytok megoldani, hogy idobe induljatok es erjetekAbol Bbe? Ez olyan nagy keres. Minden út 50-60 perc keses kozott vsgy. Ahoz gerincetek nulla, hogy a penzt vissza adjatok ezert a mocsokert, amit ti probaltok nyujtani. Remelem jon egy multivallalat, es az egesz magyar vasut Halozatot megveszik kilora es ellatjak azt a munkat ugyan annyi penzert ami nektek eddig is keves volt. Ideje lenne solgozni mocskos korrupt csurhe banda.
üdv remelem a mento is kesik mikor szuksegetek van ra.
"sokan a minusz jeleket rakják minden hozzászóláshoz ami kicsit bosszantó hogy 50%-ban ok nélkül"
Igen, s nem csak Neked, s nem csak kicsit bosszantó és szvsz inkább 90%-ban ok nélkül. A másik fórumot is meguntam, mert a kérdésekre is csak mínuszokat kap az ember válasz helyett. :(
De miért is baj az, ha itt valaki szóvá teszi a hibákat, hogy pl. érvényes bérlettel miért is akarják megbüntetni vonaton? Nyelje be a 8500 forintot, mert balfék a kalauz, vagy mert a fejpénzre hajt? A hibák felemlegetésével a célunk (részben) pont az, hogy a magunk módján javítsunk a színvonalon. Az, amit a cégen belül kellene megoldani, nem mínuszolni orrba-szájba. Ne legyünk már ennyire birkák...
>Tehát akkor a lényeg az, hogy kiválasztok valami tök random utat és amikor felkínálja a változtatást egyesével megváltoztatom a dolgokat.
Élesben is kipróbáltam a Déliben és igen, kiválasztasz mondjuk egy Budapest Déli - Debrecen utat és aztán a kiindulási állomást átírhatod Cegléd-re, vagy bármire.
Tudom hogy sokan a minusz jeleket rakják minden hozzászóláshoz ami kicsit bosszantó hogy 50%-ban ok nélkül, egy történetet megosztok!
Múlt heti dolog: Írtam az ügyfélszolgálatnak hogy a Szombathelyi IC vonatok nem jól szerepelnek az Elvirán illetve a Vonatinfón június 02-16-ig vágányzár miatt, erre jött a válasz hogy május közepén volt vágányzár..... ellenöriztük és jól szerepel mindenhol! Ezután felhívtam a máv-direktet az ügyintézönek mondtam nézze meg mert én nekem ilyen válasz küldött az "ügyfélszolgálati szakelöadó"megnézte majd megállapította hogy valóban nem jól szerepel! Ismét írtam a választ küldő hölgynek hogy a direkt szerint is hibás, rövid idön belül jött töle a válasz hogy "jeleztük az illetékes részleg felé és holnapi nap folyamán ki fogják javítani a hibát, ami másnap meg is történt!
Számomra az a bosszantó hogy miért kellett azt írni elöször hogy "ellenöriztük" amikor egyértelmű hogy nem igaz, miért kell az utast hülyének nézni?
Köszönöm. Tehát akkor a lényeg az, hogy kiválasztok valami tök random utat és amikor felkínálja a változtatást egyesével megváltoztatom a dolgokat. Vajon menettérti utazásnál a visszaút paramétereit is engedi ugyanúgy beállítani?
Tehát ezeknél az automatáknál nem lehet beállítani sehogy sem a kiinduló állomást? Szal. ha pl. a Keletiben veszem, csak Budapest-Keletitől valameddig lehet venni? Nem tudok valahonnan Budapest-Keletibe érkező vonatra jegyet venni?
Korábban már volt kérdésem a jegyértékesítő automatákról, csak a pontosítás kedvéért kérdezem. Tehát ezeknél az automatáknál nem lehet beállítani sehogy sem a kiinduló állomást? Szal. ha pl. a Keletiben veszem, csak Budapest-Keletitől valameddig lehet venni? Nem tudok valahonnan Budapest-Keletibe érkező vonatra jegyet venni?
Nincs valami naprakész jegyzék arról, hogy mely IC-ken közlekednek biciklitárolós halberstadti vagonok? Főleg a 80-as vonal érdekelne.
Értem én, hogy magas a munkaerőhiány a cégnél, de egy szintnél lejjebb azért nem kéne adni. Bár néha úgy tűnik, mintha direkt szívatnák a fizető utasokat. Ma reggel is szándékoztak megbüntetni, mert május 4-ig érvényes bérlettel próbáltam utazni. Már látszott a kalauzon, hogy mennyire örül előre a fejpótléknak, majd az is, amikor rájött, hogy elnézte, s csak ma van május 4-e, s ugrik a plussz pénze. De legalább egy halk bocsánatkérést elvártam volna a nyilvános keresztre feszítésért. Rossz volt nézni, hogy a többi utas még ilyenkor is mennyire félrehúzódik, mintha csak leprás lennék.
Ezután a kérdés adott: hány nap átfedéssel érdemes bérletet járatni az ilyen tortúrák sikeres megelőzése céljából?
Más. A szent G43 miatt ma reggel _is_ 15-20 perceket késnek a vonatok a 30a-n. Nem is emlékszek, legutóbb melyik évben nem volt káosz ballagáskor. Ha már a Déli irányú G43 minden nap késik, esetleg meg lehetne cserélni az S42-vel: az S42 indulna Tárnokról öt perccel előbb óra 49-kor, a G43 meg óra 54-kor, ha felér odáig addigra. S akkor meg is lehetne állítani Érd alsón, növelve a kapcsolatok számát. Amúgy várható a hangosbeszélő megjavítása alsón, vagy marad a bíp-bípelés állandóra?
Ui: Lehet, hogy nem tetszik más lesújtó véleménye a MÁV-ról, de az nem oldja meg a problémákat, ha lemínuszoljuk azt, aki szóváteszi.
Köszönöm az extra testmozgást a cég részéről, hogy az állomáson túlszaladt* vonatról a vágány melletti árokba kellett leugrálni. A kalauz meg ahelyett, hogy segített volna az időseknek vagy legalább egy 'elnézést' elrebegett volna, inkább leszólt, hogy 'jöttek volna inkább vissza Tárnokról'. Na persze, 3/4 óra múlva, a 250 Ft jegy + 2600 Ft büntit meg ő állja mindenkinek, igaz? Úgyhogy soha többet Halbit. :(
Remélem, azért a cég az extra szolgáltatást utólag nem fogja felszámolni...
*= már Kf-et elhagyva levegő-hibás ajtókról beszéltek, így nem lehetett fékhiba?
Igen, a Lehár az 1. vágányra érkezik, miközben a csarnokban gödöllői meg egyéb munkásvonatok vesztegelnek. Talán inkább a nemzetközi vonatokat kellene a csarnokba érkeztetni!
Erre van egy tök jó példám a kilencvenes évekböl, Szombathelyen volt egy olyan jegyvizsgáló aki szerette a lányokat és vicceket mesélni,(igaz csak saját maga tudott rajta nevetni)! Következö volt a történet (abban az idöben még fülkés kocsik jártak pestre), beült az elöttünk lévö fülkébe, elmondott ott jó pár viccet, majd közölte a diákokkal hogy 500 forint lessz a tiltott helyen való dohányzás!