mondjuk ebben az esetben pont nem elégedetlenkedek, szerintem felesleges lenne az erősebb motor. bőven elég a 200Le itthon, főleg az adózási rendszer mellett.
Teljesen világos,hogy ez a motor pont kellett az 1.8TSI,és a 3.6V6 közé!Nem is értem,hogy miért húzták eddig az időt.Én csak azt nem értem,hogy valamelyik más szerkezetű 2.0TSI-t is betehették volna.
Inkább a 170Lovashoz van az közelebb, csak ez az erősebb dízel még mindig nem rendelhető pár hétig. a 140es DSG ugye 8.185.000 Huf
linkem nincs mert nem internetes anyag.. :) tényleg apróságok, pl. hogy más a belső kilincsek megvilágítása, Comfortnál nem lesz krómdísz az ablakok körül, máshogy villog beavatkozáskor az ESP és az ASR visszajelzője, nem lehet kuplung kinyomása nélkül indítani á la VW :) ha kell beírom pontosan holnap.
Nem tudom. Így sem ez lesz a húzómodell belőle amit mindenki keres, zászlóshajónak meg ott a 3.6. Itt a cél, a lényeg, a 160 és a 260 Le közötti űr betöltése volt a benzines fronton.
Van az is: :)) Ambition: 8.295.000 , Combi Ambition: 8.620.000 Elegance: 9.164.000 , Combi Elegance: 9.489.000
Mivel modellév váltás is történt, mostmár a Limo-hoz is rendelhető a Kessy, Octavia-s dizájnra váltották a Bolero-t (ezt mondjuk nem tartom jó ötletnek), új funkciókkal bővül a Bluetooth telefonelőkészítés, meg ezen kívül jópár apróság változott még.
Hm, lehet, hogy érzéketlen vagyok? Pedig ezen a télen is autóztam Németországan nem keveset, és ott pedig - már az élvezet okán is - kihasználom a korlátozás nélküli autópályák adta lehetőségeket. Igaz, az általam használt német autópályák (A2, A4, A7, A13, A14, A17) vonalvezetése miatt ez nem is feltűnő. Ki kéne próbálni az A8-on Rosenheim és Bad Reichenhall között - amikor épp nincs időleges korlátozás). Bár ott az is érdekes, hogy 160-180 között fogyaszt úgy az autó, mint idehaza az M3-ason 140-150 között. Ez gondolom a burkolat minőségének a különbsége lehet.
Bár idehaza még az egyes sávok közt is minőségi különbség van. Éjjel jöttem haza Bécsből, és párszor volt alkalmam a külső sávba kisorolni, amikor luk nyílott a német roncsautóáradatban. Nos pl. Tatabánya és Óbarok között kritikán aluli a külső sáv, olyan keresztbordák vannak benne, hogy majdnem kiesett a futómű az autó alól. Persze lehet, hogy csak a 17" kerék miatt éreztem ezt így. És ez még csak egy autópálya volt, mit kaphat a futómű mondjuk Püspökladány és Debrecen, vagy Debrecen és Téglás között a négyesen. Egyszerűen ezek az alacsony oldalfalú gumik nem ezekre az utakra valók.
180 fölött már eléggé lehet érezni, hogy jó lenne a szélesebb kerék. Nem nagyon érint meg, ritkán megyek ennél gyorsabban, értelme sem sok van, meg az 1.9TDI sem erről szól. De tény, ez kb az a határ ahol egyszerűen kell a szélesebb gumi. Eddig mindössze párszor mutatott a sebmérő 200 fölött, és ott meg aztán kimondottan nem jó már a 205/55-ös gumi. Normális, átlagos Mo-i használat esetén sokkal fontosabbnak tartom, hogy egy gumi vizes úton legyen inkább jó, mint 180 fölött.
Leher, hogy a 17"-os jobban tart az autópályán (igazán énnekem a 205/55R16-os is mindig jól tartott, bár nem is próbáltam még a görbeházi nagy kanyart 200-zal), de fogyaszt is vagy nyolc decivel többet tőle az autó. Szerintem ősgyökérség a PoHu részéről, hogy az Elegance kivitelt még felár ellenében sem szállítják 16"-os felnikkel.
A Themisto 18-as! Optikailag a 18-as után fura lenne a 16-os, nem Szili? Szerintem is a jó közép út a 17-es, nekem is Trifid van. A téli kerék 16-os acélfelnin van, komfort érzetben nincs különbség.
A sport futóművet én már megszívtam a SII előtti Octáviában, na az nem rugózott!
Nekem 17-es Trifid van, és sokat megyek BP-en, de ennek ellenére ezt a méretet még elviselhetőnek tartom. Nem ráz túlzottan, miközben nagyon jól tart az autópályán.
Biztos lesz aki megveszi. Elgondolkoztam a 17-es Themiston, nagyon tetszik, de minden nap többször megállapítom, hogy a gyári 16-osokat nagyon nagy hiba lenne lecserélni :(((