Sziasztok, van 4 db új 16" Superb gyári alufelnim "Spectrum" eladó, jelenleg új Continental téligumikkal van szerelve (205/55 16). Akár egyben akár külön is. Ha valakit érdekelne írjon mailt!
Csak átmeneti megoldásként van ez így, a szűkös időkre való tekintettel. Majd nézd meg fél év múlva milyen autókkal furikáznak... :))) (nem őszinte szmájli)
Na tessék, ha valaki látta a 19:30-as RTL híreket akkor azt is láthatta hogy a Felcsuti Fidesz találkára Kövér László egy moccabarna S2-vel ment. Ki gondolta volna, nem Audi, vagy Merci, hanem egy tiszteséges autó a kedvence. Ha még a haját bajuszát is átgondolja akkor perfekt lenne a kép. :-))))
1. Amíg el nem éri az üzemi hőfokot addig nem tiprod neki.
2. Ha meghajszoltad, akkor leállítás előtt megvárod, hogy az olajkenésű turbó visszahűljön. Tehát az utolsó kilométereken ne hajtsd és/vagy leállítás előtt járasd a motort alapjáraton egy darabig. (mondjuk 1/2-1 percig)
Én úgy gondolom (biztos vagyok benn), hogy a szervizeket betartva, normális üzemanyaggal, kenőolajjal használva, betartva a turbós motorokra vonatkozó bemelegítés, lehűtés "szabályait", akkor 500000 km-t el kell mennie a mai TSI motoroknak....
Nekem nem jutna eszembe szívóbenzinest venni ma már...
Ne vegyél már olyan motorral Octaviát. Olyan szempontból jó az 1.6-os, hogy igénytelen teve, kimegy a világból, de akkor már sokkal inkább egy 1.2 TSI ami minden paraméterében jobb (jobban megy vele, kevesebbet eszik, stb). Ilyennel nem vetettem, de 1.4 TSI-vel igen, azzal is jó. Aki próbálta eddig az 1.2 TSI-t azt mondta jó, ha nem vársz el tőle mást mint amit ígérnek, akkor jó is. De ez a topic lesz inkább a neked való: SOF
Igaz, de talán "rossz" helyen kérdeztem?! Egy Octaviát néztem ki ami 1.2 TSI motoros. Szóval azt szeretném tudni hogy a TSI motorok milyenek szerintetek? VAn aki a hagyományos motorokat jobban szereti és lefricskálja ezeket a TSI motorokat. Ha van valakinek erről akár tapasztalata akár valami híre, kérem hogy írjon! Szóval érdemes e TSI motorral szerelt autót venni vagy jobb a hagyományos motor? Pl.1.6 - 102 LE-s, vagy 1.4 - 80 LE-s? KÖSZÖNÖM!
A SuperbII-ben a legkisebb benzines motor az 1,4 TSI (122 Le), a következő lépcső az 1,8 TSi (160 Le), majd hamarosan (vagy már igen) rendelhető a 2,0 TSI-vel (200 le)..
Én minden nap találkozom 2-4 db-al. A lakóparkban is ahol élek már 4 db. Superb II van. Munkahelyem szomszédságában most vettek egy Superb kombit. A minap is találkoztam egy Superb II-vel az M7-en és kölcsönösen mosolyogva megdicsértük egymás kocsiját!
Hónapokkal ezelőtt voltam egy "műszaki" konferencián és a parkolóban minden második autó Skoda volt. (Nem egy cég flottája volt) Elhangzott ott egy "kolléga" szájából, hogy a Skoda a (fiatal) műszaki értelmiség autója! Szerintem ez egyre igazabb!
Semmi hibakód nincs, úgyhogy egyelőre passzolom az enyhe rángatás okát...
Garanciában elindítottam a B oszlop kárpitjának javítását/cseréjét...
Állítólag csak a 2008-as évjáratúakban a B oszlop kárpitja/műanyagja kijön az ajtó gumitömítéséből és ezeket vissza kell nyomkodni... Az enyém - is - ilyen..
Töröld a telefon párosítását a Maxi Dot-ban, majd párosítsd újra, amikor először kéri a Pin kódot akkor ne az OK-t válaszd, hanem a SAVE-ot. Így már nem fogja kérni.
Szóval a hang: bekerült bal hátra egy 25cm-es mélynyomó (az egyik üregbe a csomagtartóban), amit a másik üregben lévő erősitő hajt meg. Ezt egész könnyen berakták, az egyetlen gond az volt, hogy merevités nélkül eléggé mozgott a rekesz, ki kellett mereviteni egy csomó faléccel, amire fel lett csavarozva a kárpit. Előre egy MB Quart márkájú német hangszóró-szettet tettek be (egy csomó plusz csillapitással persze). Na itt volt szivás, mivel gyárilag az első nagy hangszórók adják a mélyet, és azt az istennek nem sikerült levágni. Érdekes módon, ha a fejegységre rátettél egy sima hangszórót, az szólt, de egy bármely más márkájú erősitővel nem jött ki értelmes hang a hangszóróból, csak hajókürt-hang. Itt az lett a megoldás, hogy fel lett cserélve a gyári erősitőn az első-hátsó hangszórók bekötése, igy előre csak középmagas és magas hang megy (és persze hátra is, a gyári mélyet nem kötöttük be) Mindezt sikerült reggel 8-tól este 10-ig megcsinálni, mert a gyári erősitőbe bemenő kábelköteget nem lehetett szétszedni, és volt vagy 50 kábel egy nagy csatin, ráadásul a kábelszinek sem voltak egyértelműek. Igy most nagyon jól szól a rendszer, kell még némi finomhangolás, meg bejáratódnak a hangszórók, és végre elfelejthetem a gyári cucc doboz-hangját...