Megnéztem a Red Rooms című "horrort". Nagyon tetszett, izgalmas, szépen fényképezve, jó karakterek, jó zene.
A Redditen oldalakon keresztül találgatják a főhős motivációit. Tíz hozzászólásonként jön valaki és leírja, hogy ez egy vacak, horrorfilmen mondja magát, mégsem látni benne egy csöpp erőszakot sem. A többiek nem foglalkoznak az ilyenekkel, folytatják a találgatást. Én meg teljesen egyetértek velük, mert az egyik jó dolog az volt a filmben, hogy egyetlen erőszakos kép nélkül betette az agyamba a horrort.
Aztán eszembe jut, hányszor mondták, mondtam, hogy ha film, akkor nem dumálni kell, nem narrálni, hanem mutasd meg! Azért csinálsz filmet - és nem könyvet vagy rádiójátékot -, hogy megmutasd. És ezt simán hiszem is.
A feláldozhatók első három része előtt nagy-nagy várakozással voltam mindháromszor.
A negyedikről pedig azt sem tudtam, hogy egyáltalán létezik. :)
Hogyhogy egyetlen reklámját sem láttam, egyetlen cikket sem róla?
Még itt a topikban sem volt említve.
Na mindegy, szóval kiderült, hogy van már tavaly óta egy
FELÁLDOZH4TÓK
című film is, amiben az eredeti csapatból már csak négyen maradtak. Ezúttal az immár látványosan nem annyira fiatal Jason Statham van a középpontban. De tényleg, ez az első film, amiben az öregedés jeleit látom rajta.
A harmadik részből ugye hiányoztak a vérfröcsögések és a leszakadó testrészek, ami az elsőt olyan belevaló akciófilmmé tette.
Na, ebben a negyedikben szerencsére ismét vannak ilyenek, és talán a sztori is érdekesebb, mint a harmadik részé (sőt, a másodiknál is jobban tetszett nekem), de sajnos a párbeszédek és a vizuális effektusok színvonala a béka segge alatt van.
Van benne egy motorozós szekvencia, na az a film legalja, az nettó facepalm jelenet.
A poénok közül 3-4 megmosolyogtatott. A legjobb az influencer jelenetben olvasható női hozzászólások voltak, amikor az öltönyös Statham verekedését élőben streamelik. Na közben olyan szövegek vannak a képernyőn, hogy "biztos hatalmas a f@sza", meg hogy "máris teherbe estem".. :)
Összességében egynek elment, a harmadik résznél jobban tetszett, Tony Jaa verekedései látványosak voltak, Iko Uwais viszont sajnos kihasználatlan lehetőségként szinte végig csak ácsorgott a filmben.
The Salvation - Hát ezek a dánok még klasszikus westernt is tudnak szinte jobban csinálni, mint hollywood. Ez egy régebbi, 2014es film Mikkelsennel, Eva Greennel, Jeffrey Dean Morgannal és Jonathan Pryceszal. Kőkemény bosszúfilm, gyönyörű képekkel. Kár lett volna kihagyni. Skyshowtime-on megtalálható.
az eredetit láttad, az LA Takedown-t? érdekes élmény. (amúgy az is jó film, persze a Heat mellett...)
kiszivárgott valahol a Heat 2?
árilis elején még azt mondta Mann, h még dolgozik rajta. a sztori jól hangzik.
it is a prequel and a sequel. Starts in ’88, it actually starts on the first day after the end of the movie with val Kilmer trying to get out of L.A.
“He’s wounded and half delirious. And then it goes back to 1988 and they’re very different people. They’re not the people they are in the movie. It’s the events of ’88 that made them into the people they are in the movie. So the De Niro character, Neil McCauley, is deep into a relationship with a woman, he has a step daughter. He has all these attachments. And then what happens in 2000 takes us into a whole different world, trans-national organized crime and Ciudad del Este, which is a free trade zone in South American and Southeast Asia.
az akciók állat, a dráma brutális. az akciójelenetek világszinvonalúak, van három hosszabb, amit öröm nézni, mélyázsiai helyszín, meglepő húzások... a film lassan bontja ki, adagolja a sztorit és betekintést ad az indiai háttértörténetbe is.
Szerintem Scott nem tudta ezt a nagy ívű karriert jól elmesélni egy filmben, még ha ilyen hosszú is lett. Ennek egy igényes tévésorozatnak kellett volna lennie, amiben van idő kifejteni és megmagyarázni mindent.
Ebben a filmben viszont csak megtörténnek a dolgok mindenféle ok nélkül. Egyik pillanatról a másikra Egyiptomban járunk. Miért? Ki az ellenség? Minek ment oda? Mi a jelentősége a múmiás jelenetnek?
Az egész film az elejétől a végéig időugrások sorozata, köztük nulla átkötéssel.