Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

alejandro_magno Creative Commons License 1999.10.27 0 0 57
Vmi ilyesmi a nevezési lista a hétvégi
versenyre:

2*Marlboro*Al Unser Jr.*Team Penske*Penske-Mercedes*G
4*Target*Juan Montoya*Target Chip Ganassi Racing*Reynard-Honda*F
5*Valvoline*Gil de Ferran*Walker*Racing*Reynard-Honda*G
7*Miller Lite*Max Papis*Team Rahal*Reynard-Ford*F
8*Shell Oil*Bryan Herta*Team Rahal*Reynard-Ford*F
6*Kmart/Texaco/Havoline*Michael Andretti*Newman/Haas Racing*Swift-Ford*G
9*Hogan*Helio Castro-Neves*Hogan Racing*Lola-Mercedes*F
10*Budweiser*Richie Hearn*Della Penna Motorsports*Reynard…Swift-Toyota*F
11*Kmart/Texaco/Havoline*Christian Fittipaldi*Newman/Haas Racing*Swift-Ford*G
12*Target*Jimmy Vasser*Target Chip Ganassi Racing*Reynard-Honda*F
15*Alpine*Naoki Hattori*Walker Racing*Reynard-Honda*G
16*Epson*Gualter Salles*Bettenhausen Motorsports*Reynard-Mercedes*G
17*Hollywood*Mauricio Gugelmin*PacWest Racing*Reynard-Mercedes*F
18*Motorola*Mark Blundell*PacWest Racing*Reynard-Mercedes*F
19*Herdez*Michel Jourdain jr.*Payton-Coyne Racing*Lola-Ford*F
20*Visteon* Jan Magnussen*Patrick Racing*Swift-Ford*F
21*Hogan*Luiz Garcia Jr* Hogan Racing*Lola-Mercedes*F
22*Johns Manville*Robby Gordon*Gordon Racing*Reynard…Swift…Eagle-Toyota*F
24*Pioneer/MCI*Scott Pruett*Arciero-Wells*Reynard-Toyota*F
25*MCI Racing*Cristiano daMatta*Arciero-Wells*Reynard-Toyota*F
26*KOOL*Paul Tracy*Team KOOL Green*Reynard-Honda*F
27*KOOL*Dario Franchitti*Team KOOL Green*Reynard-Honda*F
33*Player's*Patrick Carpentier*Player’s/Forsythe Racing*Reynard-Mercedes*F
34*Herdez*Dennis Vitolo*Payton-Coyne Racing*Reynard-Ford*F ???
36*AAR Denso*Andrea Montermini*All-American Racers*Eagle-Toyota*G
40*Tecate Quaker State*Adrian Fernandez*Patrick Racing*Reynard-Ford*F
44*McDonald's*Tony Kanaan*McDonald's Racing Team*Reynard-Honda*F
71*Herdez*Memo Gidley*Payton-Coyne Racing*Lola-Ford*F
99*Player's*Greg Moore*Player’s/Forsythe Racing*Reynard-Mercedes*F

G=Goodyear
F=Firestone

alejandro_magno Creative Commons License 1999.10.27 0 0 56
Teljességgel igazad van, én voltam a hunyó.

A Michigan 500 idei dobogósai:

1. (11) Tony Kanaan, Honda Reynard, 250.
2. (3) Juan Montoya, Honda Reynard, 250.
3. (8) Paul Tracy, Honda Reynard, 250.

Előzmény: stotu (54)
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.27 0 0 55
->>MikeD csak bölcsen hallgat és szivja magába a C.A.R.T. - rol az infokat, bővitve ezzel hiányos tudását.. :)))))

by Yoco

stotu Creative Commons License 1999.10.27 0 0 54
Azt az oválversenyt, ahol Papisnak az utolsó körben fogyott el az üzemanyagja, emlékeim szerint Kánaán nyerte, legalábbis mintha mekdonáldzék ünnepeltek volna a végén. Bár kétségtelen, hogy szoros befutó volt, a riporterek valami olyasmit mondtak, hogy a Tony gyereknek is elfogyott a benzinje (de pár száz méterrel később, mint MP-nak), azért futott rá a célban Montoya.
Előzmény: alejandro_magno (53)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.10.27 0 0 53
Montoya es Franchitti kozul a jobbik, aki Vb lesz, 1 000 000 $-t kaszal vasarnap. Mint tudjuk, Franchittinek 9 pont elonye van az utolso futam elott es egy versenyen 22-t lehet szerezni. Franchittinek tehat egy harmadik hely (14 pont) is eleg.
De. Az evad masik 500 merfoldes futamat Montoya nyerte 0,032 masodperccel Kanaan elott. Persze ehhez az is kellett, hogy Max Papis az utolso korben kiessen az elrol uzemanyaghiany miatt. A magas betonpalankkal ovezett superspeedway-n (az ovalpalya masik neve) barmi megtortenhet am!

A Team Kool Green Franchittije 3 gyozelmet es 11 (rekordnyi) dobogos helyezest gyujtott az iden. Dario kepesnek tartja a csapatot es magat arra, hogy megcsinaljak a rajuk varo munkat, a nemregiben futott fontanai teszt alapjan az auto szerinte jol viselkedik:

"Egyszeruen csak azt kell csinalnunk, amit egesz evben: jol kvalifikalni magunkat, es jol futni a versenyen. Nem tartunk Juantol es semmi olyantol sem, amit nem tudnank az ellenorzesunk alatt tartani."

A kolumbiai Montoya, aki szenzacios ujonc szezont futott 7/19-es gyozelmi aranyaval, megtorte ezzel Mansell 93-as rekordjat. A Target Ganassi pilotaja a verseny utolso elotti futamaig vezette a listat, amikor is osszetorte a kocsit. A 24 eves srac azota igen csendes ...

alejandro_magno Creative Commons License 1999.10.27 0 0 52
Ja, a 36 az azert csak 26-28 egy-egy futamon...
Előzmény: PF (50)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.10.27 0 0 51
Igen, a Penske mar kirugta a Mercit, ugy nez ki, hogy jovore mar a Toyota is kaposabb lesz, a nemet csodanal ...

Kozben a Goodyear bejelentette, hogy kiszall a CART-bol es az IRL-bol es nem is fog se ezekbe, se az f1-es versenyagba belathato idon belul visszaterni. Meglepo....

Előzmény: PF (50)
PF Creative Commons License 1999.10.27 0 0 50
36 versenyző, 20 verseny, néha 20-nál is többször változik az első helyezett személye!
Lenne az F1-nek mit tanulnia!
Érdekes, hogy mind az F1-es, mind a CART-os Merci motort az Ilmor fejleszti. De úgy tűnik, mostanában a CART-ost hagyják "égni".
alejandro_magno Creative Commons License 1999.10.27 0 0 49
A csapatismertetőből még hibádzik néhány link, de addig is elrettentésül: a vasárnapi verseny kb. 3 órás lesz, tehát érdemes rápihenni:
:)
Eurosport 10.31. vasárnap 21:00-0:15
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.25 0 0 48
Az király lessz. Ma magyarországon nemigen lehet (magyarul) hozzájutni ilyen infokhoz.
Olyan önképzőköri jellege lessz a topiknak, ami nem is árt ebben az esetben :))

by Yoco

alejandro_magno Creative Commons License 1999.10.25 0 0 47
Sajna egyelőre még nem találtam magyar helyet. Holnap délután fölrakok majd egy alapszintű ismertetőt a csapatokról, azután a versenyzőkről, utána godoltam a szabály- és műszaki leírásgyüjteményt...
Előzmény: Törölt nick (46)
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.25 0 0 46
Hello everybodri :)

Van pár elhagyatott repterünk, meg SZVSZ nem megoldhatatlan a városi pálya elkpzelés sem. De azthiszem nem kellene egy fel sem merült fiktiv helyzetről eszmecserét folytatni. :)

alejando_magno: Tudnál valami CART-al foglalkozo bejáratott (lehetőleg magyar)honlapot ajánlani, vagy valami forrást CART-ra vonatkozó szabályokról? Előreiskössz!

by Yoco

Előzmény: stotu (45)
stotu Creative Commons License 1999.10.25 0 0 45
Azt hiszem, anyagilag tuti, hogy nem járnánk jobban egy CART-futammal, mint a F1-gyel. Másrészt, ahogy egy utcai versenyt (pl. a múltkorit) a helikopterképből elnézek, más az az úthálózat, meg ami itt van. Nehéz lenne itt alkalmas utcai pályát találni. (De ábrándnak tényleg szép!)
Kopasz Creative Commons License 1999.10.25 0 0 44
Helló!

Úgy látom hosszú nap lesz október 31-e. Hajnalban F1 futam, késő esete meg CART.... Az asszony ki lesz akadva, bár ő mindkét verseny alatt alszik majd.

Üdv: Kopasz

Törölt nick Creative Commons License 1999.10.25 0 0 43
Teccene a dolog az biztos. És esetleg a piloták nameg a csapatok is kicsit közelebb engednék magukhoz a rajngokat. Szerencsésebb esetben odamehetnél egy Montoyához mikor éppen hüsitőjét fogyasztja a box előtt, esestleg váltana is veled pár szót... ennyire ne éljem bele magam? :))
És Jenő nevű riporter mégcsak a közelben sem lenne, és nem lenne 1000 forintr egy sör :))

Csá! a holnapi viszont irásra!

Előzmény: alejandro_magno (42)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.10.25 0 0 42
Lehet, hogy jobban járnánk! Képzelj el pl. huszonhét bőgő monstrumot vmelyik széles utakkal bíró pesti külvárosban dühöngeni egy három km-es körön. Ha vannak a környéken panelházak, akkor a tetejükön lehetne nézőtereket kialakítani, nem is beszélve az erkélyekről! :)
Előzmény: Törölt nick (41)
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.25 0 0 41
A magyar beszállásra SZVSZ elég kicsi lenne az esély, mivel Ekkleszton kapásbol vinné innen a F1-et. Ami "fent" érdekeket sérthet tehát bukott...
Egyebkent sajnos egyetértek veled, azért sajnos mert nem jó ez a helyzet ahogy a F1- éppen áll. (diktátorszervezet stb... ) Lenne honnan példát venni a megujulásra :)

Csá!

Előzmény: alejandro_magno (39)
stotu Creative Commons License 1999.10.24 0 0 40
Hadd toljak én is ide egy kis statisztikát - (a CART teljes története során) egy versenyen belül hol és mikor változott legtöbbször az élen álló pilóta személye. Ami igazán érdekes, az a lista 12. bejegyzése.

Változás Helyszín Időpont Versenytáv

62 Michigan 07.26.98 500 mi.
31 Ontario 09.02.73 500 mi.
29 Indianapolis 05.30.60 500 mi.
28 Pocono 07.01.73 500 mi.
27 Pocono 06.21.81 302 mi.
27 Michigan 07.18.82 500 mi.
27 Michigan 07.28.85 500 mi.
26 Pocono 08.15.82 500 mi.
25 Michigan 07.17.83 500 mi.
25 Pocono 08.18.85 500 mi.
24 Indianapolis 05.30.93 500 mi.
24 Fontana 11.01.98 500 mi.
24 Indianapolis 05.28.95 500 mi.

Ha a tavalyi versenyhez hasonló lesz az idei, azt hiszem, nem lesz gyenge.

alejandro_magno Creative Commons License 1999.10.23 0 0 39
Igen, nekem is az az érzésem, hogy a CART lesz az a világsorozat, ami a színen tud maradni. Nincs diktátorszervezet, nem politikai kérdés, hogy rendeznek-e versenyt vhol, profi a TV-közvetítés, nem függ a sorozat a dohánygyáraktól.
Kiegyensúlyozott a mezőny, a sok előzésen és lökdösődésen kívül is látványosak a versenyek: a fő cél nem az agyonszabályozott "elit sport", hanem egy klassz show a nézőknek. A Forma-1 éppencsak tud 1 futamot rendezni Amerikában, ezzel szemben a CART-ra tárt karokkal vár Anglia, Németország és Oroszországban is lesz verseny, Mexikó, Hawaii is próbálkozik, a japánok akarnak még egy futamot és ha a velencei, meg a londoni verseny bejön, akkor ihaj...
SZVSZ Magyarországnak is be kéne szállni, amíg van hely. Egyébként amikor a '80-as évek elején szóba került a magyar F1, akkor formuláék is kb. olyan izgalmasak voltak, mint ma a CART.
Előzmény: stotu (37)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.10.23 0 0 38
A középmezőnyben (10-15. hely) tényleg küzdenek a végén is. Legalábbis amennyi versenyt az idén láttam ... Az F1-ben meg célba sem érnek 15-en ...
Előzmény: stotu (37)
stotu Creative Commons License 1999.10.23 0 0 37
Kísérletképpen megnéztem Montoya és Franchitti pontszámát F1-számítás szerint. Azzal közöttük már lefutott lenne a verseny - JPM javára!

Egyébként a CART-os pontozás valószínűleg igazságosabb; a minap olvastam, hogy a F1-es kiscsapatok is ilyesmit szeretnének. És talán így a középmezőnyben is keményebb a csata verseny közben.

alejandro_magno Creative Commons License 1999.10.23 0 0 36
Igen, ez főleg akkor feltűnő, ha megnézzük, hogy mind a ketten kb. 2300 kört versenyeztek. Tehát az a szóbeszéd sem igaz, hogy Montoya sokszor kiesik a meggondolatlanságai miatt. Érdekes, hogy Papis a legtöbbet pályán maradt pilóta. Ő a jövő egyik ígérete.
Monto és Franchi eddig a következőképpen végeztek:

01. HOMESTEAD:
03. (7) Dario Franchitti, Reynard-Honda, 150.
10. (8) Juan Montoya, Reynard-Honda, 149 kör.

02. MOTEGI:
13. (15) Juan Montoya, Reynard-Honda, 197.
xx. (11) Dario Franchitti, Reynard-Honda, 91 kör, ütközött.

03. Long Beach:
1. (5) Juan Montoya Reynard-Honda,
2. (2) Dario Franchitti Reynard-Honda.

04. NAZARETH
1. (1) Juan Montoya, Reynard-Honda, 225.
8. (3) Dario Franchitti, Reynard-Honda, 225 kör.

05. RIO DE JANEIRO:
1. (3) Juan Montoya, Colombia, Reynard-Honda, 108.
2. (2) Dario Franchitti, Scotland, Reynard-Honda, 108 kör.

06. MADISON:
3. (5) Dario Franchitti, Reynard-Honda, 236.
11. (1) Juan Montoya, Reynard-Honda, 236 kör.

07. WEST ALLIS:
6. Juan Montoya (4), Reynard-Honda, 225
9. Dario Franchitti (27), Reynard-Honda, 225 kör.

08. PORTLAND:
2. (1) Juan Montoya, Reynard-Honda, 98.
3. (12) Dario Franchitti, Reynard-Honda, 98 kör.

09. CLEVELAND:
1. (1) Juan Montoya, Reynard-Honda, 90.
x (10) Dario Franchitti, Reynard-Honda, 19 kör, üa. ell. hiba.

10. ELKHART LAKE:
xx (2) Juan Montoya, Reynard-Honda, 49 kör, erőátvitel.
xx (7) Dario Franchitti, Reynard-Honda, 34 kör, turbófelt. hiba.

11. TORONTO:
1. (2) Dario Franchitti, Reynard-Honda, 95.
xx (8) Juan Montoya, Reynard-Honda, 59 kör, ütközött.

12. BROOKLYN:
2. (3) Juan Montoya, Reynard-Honda, 250.
5. (9) Dario Franchitti, Reynard-Honda, 250 kör.

13. DETROIT:
1. (4) Dario Franchitti, Reynard-Honda, 71.
xx (1) Juan Montoya, Reynard-Honda, 68 kör, ütközött.

14. LEXINGTON:
1. (8) Juan Montoya, Reynard-Honda, 83.
3. (1) Dario Franchitti, Reynard-Honda, 83 kör.

15. CICERO:
1. (10) Juan Montoya, Reynard-Honda, 225.
2. (4) Dario Franchitti, Reynard-Honda, 225 kör.

16. VANCOUVER:
1. (4) Juan Montoya, Honda Reynard, 74.
10. (27) Dario Franchitti, Honda Reynard, 74 kör.

17. MONTEREY:
8. (16) Juan Montoya, Reynard-Honda, 83.
xx (12) Dario Franchitti, Reynard-Honda, 31 kör, ütközött.

18. HOUSTON:
2. (4) Dario Franchitti, Reynard-Honda, 100.
xx (1) Juan Montoya, Reynard-Honda, 12 kör, ütközött.

19. SURFERS PARADISE:
1. (1) Dario Franchitti, Reynard-Honda, 65.
xx (6) Juan Montoya, Reynard-Honda, 48 kör, ütközött.

A zárójelben lévő számok a rajthelyet jelentik.

Ebből látszik, hogy Franchitti mindössze egyszer végzett Montoya előtt úgy, hogy annak semmi gondja nem akadt az autójával, vagy a pályával. :)
De a CART-ban nem adnak olyan kiugróan magas pontszámot a győzelemért:
CART 1./2. 20/16=1,25 F1 1./2. 10/6 =1,67

CART 1./3. 20/14=1,43 F1 1./3. 10/4 =2,50

CART 1./4. 20/12=1,67 F1 1./4. 10/3 =3,33

CART 1./5. 20/10=2.00 F1 1./5. 10/2 =5,00

CART 1./6. 20/8 =2,50 F1 1./6. 10/1 =10,00!!!!

CART 2./3. 16/14=1,14 F1 2./3. 6/4 =1,50

CART 2./6. 16/8 =2,00 F1 2./6. 6/1 =6,00!!!!

Az F1-ben messze nem akkora probléma, ha az ember néha kiesik, ha egyébként nyeri a versenyeket, a CART-ban folyamatosan a mezőny első három-négy helyén lenni ugyanúgy nyerő lehet.
Pl. ha egy kockáztatós pilóta 3 futamból kettőt megnyer, egyszer a falra keni a vasalót, ellenfele pedig háromszor második, akkor a CART-ban 40-48-ra állnak, ill., a 3x2 + pontból sprinter barátunk esetleg bezsebel úgy 5-öt, azaz inkább 45-48-ra, addig az F1-ben mindenképpen 20-18 az arány ...

Érdekes lenne kiszámolni az idei F1 sorrendjét CART pontozással és viszont.
:)

stotu Creative Commons License 1999.10.23 0 0 35
A "Led" az az vezető helyen autózott körök száma? Ha igen, érdekes, mennyivel több ez Montoyánál, mint Franchittinél (941 - 272).

(A Hattori gyerekek közül meg mindig az autózott, aki éppen ráért?)

alejandro_magno Creative Commons License 1999.10.23 0 0 34
A bajnokság állása 19 futam után:

Pos. Driver Points Starts Wins Podiums Top 5 RAF Poles Led *Comp
1. Dario Franchitti 209 19 3 11 12 15 2 272 2,265
2. Juan Montoya 200 19 7 9 9 14 7 941 2,363
3. Paul Tracy 161 18 2 7 9 14 - 71 2,097
4. Michael Andretti 151 19 1 4 9 16 1 175 2,223
5. Max Papis 133 19 - 2 10 17 1 217 2,400
6. Adrian Fernandez 120 15 1 3 8 11 - 157 1,869
7. Christian Fittipaldi 107 14 1 4 5 13 1 9 1,919
8. Gil de Ferran 104 19 1 5 5 12 2 79 1,917
9. Greg Moore 97 19 1 3 5 12 1 102 2,019
10. Jimmy Vasser 94 19 - 2 6 13 1 56 2,266
11. Bryan Herta 84 19 1 2 4 11 1 84 1,761
12. Tony Kanaan 80 19 1 1 2 12 1 51 2,120
13. Patrick Carpentier 61 18 - 1 1 12 - 2 1,969
14. Roberto Moreno 58 13 - 1 3 11 - 45 1,524
15. Helio Castro-Neves 48 19 - 1 2 8 1 126 1,561
16. PJ Jones 37 15 - 1 1 12 - - 2,018
17. Mauricio Gugelmin 36 19 - - 1 10 - 21 1,939
18. Cristiano da Matta 32 19 - - 2 8 - - 1,930
19. Scott Pruett 27 19 - - - 11 - 2 2,047
20. Richie Hearn 26 19 - - - 13 - - 2,273
21. Robby Gordon 25 19 - - - 11 - - 1,750
22. Al Unser Jr. 20 16 - - 1 9 - 21 1,471
23. Mark Blundell 9 11 - - - 6 - - 1,052
24. Jan Magnussen 8 7 - - - 5 - - 543
25. Michel Jourdain Jr. 7 19 - - - 9 - - 1,963
26. Gualter Salles 5 10 - - - 6 - - 642
27. Alex Barron 4 8 - - - 4 - - 1,213
28. Tarso Marques 4 6 - - - 3 - - 489
29. Memo Gidley 4 10 - - - 6 - - 710
30. Dennis Vitolo 2 7 - - - 4 - - 950
31. Andrea Montermini 2 4 - - - 1 - - 211
32. Raul Boesel 1 2 - - - 1 - - 222
33. Gonzalo Rodriques 1 1 - - - 1 - - 71
34. Luiz Garcia Jr. - 11 - - - 6 - - 719
35. Naoki Hattori - 7 - - - 3 - - 329
36. Shigeaki Hattori - 7 - - - 2 - - 789

RAF -- Running at finish
* Total laps of competition: 2,519

1999 race results

Race First Second Third Fourth Fifth Pole
1. Homestead Moore Andretti Franchitti Vasser Papis Moore
2. Motegi Fernandez de Ferran Fittipaldi Moore Andretti de Ferran
3. Long Beach Montoya Franchitti Herta Fernandez Fittipaldi Kanaan
4. Nazareth Montoya Jones Tracy da Matta Fernandez Montoya
5. Rio de Janeiro Montoya Fanchitti Fittipaldi Papis Kanaan Fittipaldi
6. Gateway Andretti Castro-Neves Franchitti Moreno Papis Montoya
7. Milwaukee Tracy Moore de Ferran Vasser Fernandez Castro-Neves
8. Portland de Ferran Montoya Franchitti Fernandez Tracy Montoya
9. Cleveland Montoya de Ferran Andretti Tracy Unser Montoya
10. Elkhart Lake Fittipaldii Andretti Fernandez Moore Papis Andretti
11. Toronto Franchitti Tracy Fittipaldi Moreno Papis de Ferran
12. Michigan Kanaan Montoya Tracy Andretti Franchitti Vasser
13. Detroit Franchitti Tracy Moore Andretti Vasser Montoya
14. Mid-Ohio Montoya Tracy Franchitti Vasser Papis Franchitti
15. Chicago Montoya Franchitti Vasser Papis Castro-Neves Papis
16. Vancouver Montoya Carpentier Vasser Gugelmin da Matta Montoya
17. Laguna Seca Herta Moreno Papis Tracy Fernandez Herta
18. Houston Tracy Franchitti Andretti Papis Herta Montoya
19. Australia Franchitti Papis Fernandez Herta Andretti Franchitti

A pontrendszer:

01. 20
02. 16
03. 14
04. 12
05. 10
06. 08
07. 06
08. 05
09. 04
10. 03
11. 02
12. 01

A legtöbbet vezető: 01
Az edzés győztese: 01 pont.

alejandro_magno Creative Commons License 1999.10.23 0 0 33
Néha felpezsdíti az állóvizet és nem kell az idényt végigszenvedni, ha összezördül a csapat és a versenyző. De ezek a váltások tényleg nem az élmenőknél jellemzőek. Az alvázakat meg néha muszáj cserélni, lásd a Lolákat az idén.
Előzmény: stotu (32)
stotu Creative Commons License 1999.10.23 0 0 32
Az miért jó, ha a versenyzők nincsenek röghöz kötve idény alatt? Nem úgy egyértelmű, ha egy évet mégiscsak egy csapatban, egy adott autóval versenyzek végig?
Előzmény: alejandro_magno (31)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.10.23 0 0 31
Szerintem a nyitottság és a választás szabadsága. Gondoljatok bele: annak idején a March uralta a szériát. Aztán beszállt a Lola - az idén kopott ki. A Ford a legeredményesebb motorgyártó, de 5 éve sokkolt a Merci - ma összefelé mennek, azután jött a Honda - bárki beszállhat a buliba, akár motort, akár autót, akár gumit gyárt.
A csapatok meg azt vesznek, amit akarnak: szinte bármilyen alvázba bármilyen motor szerelhető és a gumi is választható. A pilóták nincsenek idény közben röghöz kötve ...
Előzmény: stotu (29)
alejandro_magno Creative Commons License 1999.10.23 0 0 30
It's KOOL men, but
"Well, let's not start sucking each others dicks just yet."

Magyarul alig egy hetünk van arra, hogy megismerkedjünk annyira a CART-tal, hogy élvezni tudjuk az idényzárót.
Ma és holnap idenyomatok néhány méter anyagot linkekkel, azután várom a reakciókat, ötleteket és véleményeket.

Előzmény: MacPhisto (28)
stotu Creative Commons License 1999.10.23 0 0 29
Üdv!

Én csak tavaly óta nézem a CART-ot, és mostanában jövök rá, hogy az a sok "kutyaütő", aki általában a mezőny végén autózgat vagy kiesik, igazából nyert korábban bajnoki címeket, vagy legalábbis futamokat, Blundelltől kezdve Al Unser Jr-ig. Mi az oka annak, hogy ennyi mindenki odafért már a "reflektorfénybe", és annak, hogy így vissza tudjanak esni.

Ha a F1-ben egy Hill Arrows-zal szerencsétlenkedett, az már különlegesség volt. Itt meg szinte mindenkinek egyszer hopp, másszor kopp.

Hogy van ez?

MacPhisto Creative Commons License 1999.10.23 0 0 28
alejandro,

gratulálok,a F1 mai gyásznapján a topicod fény a sötét éjszakában(képzavar),de tényleg ha A. Craig ezt látná, tuti díjazna valamivel!
(egy kör a kétüléses Target-Hondában? najó ilyen sajna nincs, de megérdemelnéd)

MacPhisto

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!