"én legalábbis képtelen vagyok magam operethegyeken átrágni, hogy megtaláljam azt ami érdekel." : )))))))))) Eleinte én is így voltam, de mostmár célirányosan nézem a neveket, címeket. Viszont van topic kereső is szóval nem szükséges bogarászni. De sztem itt is jó.
Én inkább unalmasnak mondanám, de az kétségtelen, hogy jobban is meg lehetett volna csinálni.
Nekem a rendezés bejött, pl. a kivégzős jelenet az nagyon ott volt szerintem, de tök vontatott, a végén már én is nagyon fészkelődtem. : ))
Megérdeklődöm itt is hátha valaki felvette annó, két 2003-as Duna TV-n leadott előadást keresek videón.
Az egyik a Radnóti Színház: Az ördög ea.-sa a 2003-as POSZTról élő közvetítés volt (2003. jún. 8. 19:10), a másik a kecskeméti Makrancos hölgy Básti Julival (2003. szept. 14. 22:30).
Azok a fórumtársak, akik az Amway illetve az mlm iránt elkötelezettek, igazán megkérhetnének valakit az Amway hazai képviseletétől, aki nem csupán egy hálózatszervező lelkesedésével és hiányos ismereteivel, hanem az adatok ismeretében szól hozzá, hogy látogasson el erre a topicra és válaszoljon a kérdéseimre/kérdéseinkre.
Köszi, akkor próbálkozom. Csak valószínű, annyira nincs jegy, hogy a szokásos beszerzőhelyeimen már nem is strapálják magukat, hogy tájékoztassanak az időpontokról. De nem adom fel! :)
"Akkor megnyílik a túlsó vár kapuja és kilép rajta a királyfi. Göndörödő aranyhaján korona, széles vállán bíborpalást. De bizony a paláston tarisznya és a kezében bot. Nagy vándorbot, éppen akkora, mint ő maga. A királyfi nyilván elindult világot látni."
Forrás:
Balázs Béla: A fából faragott királyfi (Táncjáték egy felvonásban) : Második tánc
Sziasztok! Nagy kérdés! Ismerős gyermekének házi feladatként azt kellene kinyomoznio, hogy miből van a Fából faragott királyfi palástja????????? Tudja ezt valaki?? Kutatómunkám a neten nem vezetett eredményre.
Naná! Bp-i Kamaraszínház - Shure februárban: 8, 15, 20, 26, de erre sztem csak állójeggyel vagy nagymázlival tudsz bejutni. És régebben ment a Merlinben is.
Nem az első sorban ültem, de arra odafigyelek (a Nemzetiben főleg), hogy hallótávolságon belül maradjak. Mondjuk ez csak egy dolog. A fekete háttér és teljes dísztelenség nekem arra mindenesetre jó volt, hogy csak a színészekre koncentráljak. Talán ez lehetett a rendező szándéka is? Nem tudom. Az autókból kicsit tényleg sok volt, néha indokolatlannak éreztem, de a kivetítővel, stb. nem volt gondom. Szerintem ez abszolút belefér, sőt még csak modernizálásnak sem merném mondani, ahhoz túl visszafogottan használta Valló ezeket az eszközöket. Pl. Eszenyi legutóbbi "rendezése" már egy abszolút modernizált Tévedések vígjátéka, ott a lényeg el is veszik valahol útközben... nem hiszem, hogy a III. Richard esetében ilyenről kellene beszélnünk.
Amit a színészi játékból hallottam az nekem nem volt hiteles. Lehet, hogy te az elsö sorban ültél és így kristálytisztán átjött minden, de ahol én ültem ott nem nagyon lehetett hallani semmit (jó ez a színház hibája és nem a színészeké). A darabból több színészt is láttam már más szerepben, más rendezésben és azokhoz képest nekem nagyon alacsony volt a színvonal. Lehet, hogy nem értem a nagyon elborult dolgokat, de nekem nem jött le a darab koncepciója. Végig az volt az érzésem, hogy kínlódott a rendezö a fekete ruhásokkal a fekete háttér elött és néha megpróbált kiizzadni magából valami "müvészi" ötletet, hogy esetleg ezzel mentse a menthetöt, ami szerintem nem sikerült. Autó, bicikli, kamera, nekem nem kellenek egy III. Richard-ba. De nem vagyunk egyformák, és ha neked tetszett az jó, mert nem dolgoztak a színészek hiába.