Szia! Az általam ismert OHV vezérlésű versenymotorokban a hagyományos "vas " tőke van, hagyományos szelepemelő rúddal, ledugózva a hidrotőkék töltőnyílásait. Üdv: Sanyi
Tisztelt márkatársak!Az lenne a kérdésem,hogy az 1.4-es fábia tuning-versenymotorokat milyen vezérléssel szokták csinálni hidrotőkéssel,vagy szelepemelőrudas vezérléssel?Illetve ha mindkettő járható akkor melyik a jobb választás?
Nem tudjátok mi történt a Tischler motorsporttal? Kb 4-5 éve még náluk szervizeltettem a 120-asomat, de most már az oldaluk is eltűnt a netről.
Vagy esetleg tudtok valakit Budapesten, vagy környékén, aki ilyen régi farosokkal foglalkozik? Szegénykém pár éve ott rohad hátul a kertben és valamit kezdeni szeretnék vele.
Ha vki MPI-sítésre adja a fejét, vagy más okból kell neki, van egy MPI szívócsonkom, ami soha nem volt autón. Úgy volt, hogy injektorosítom a farost, de aztán sosem lett belőle semmi.
Ha vkinek kell, 4-es pakk Guinness-ért viheti Bp Zuglóból. blade.rrunner.36@gmail.com
Sosem felejtem el, hogy onnan indultam el a "lejtőn", hogy Te ezt az átszerelést megcsináltad Abádszalókon a Skodrimon. Később ezt több százezer Ft-om bánta. :)
Igen, ugyanugy Jikov volt, egész pontosan JIKOV 32 SEDR. Ez anno kb alap volt az utcai tuningnál, másrészt kezdtek már szétkopni az eredeti karbik, illetve a második torka rengetegnek be volt rohadva. A Skoda karbi majd 30 ezer forintba került, ezt meg meg lehetett kapni valami 5 körül. Volt pár különbség még a mechanikus második torkon kivül, ha jól emlékszem, más volt a karbifedél is, illetve az úszóház szellőztetés. De viszonylag egyszerűen használható darabot lehetett belőle csinálni.
Szia! A Wartburg karbin nem a " rá való cucc " van, hanem a gyári, mechanikus második torok megoldás. Nem rögtönzött, tákolt ( nem bántásból írom ezt!!! ) utánérzett megoldás. Úgy működik, ahogyan a gyárban megálmodták - a kétütemű gépen ugyanis a szívócsőben nincs elegendő vákum a második torok nyitásához, ezért alkalmazták a mechanikus rendszert.
Sok sikert kívánok a vadászathoz és a biztos eredményhez: Sanyi
Szia! Nemhogy kar, de mechanikus második torkú Jikov karburátor is készült gyárilag! A legutolsó, tárcsafékes 2 ütemű Wartburg kapta meg. Én annak idején ( 1988 ) azt játszottam el, hogy a második torkot nyitó vákumdobozból kivettem a membrán feletti rugót, így aztán ahogy az első torok reteszelő karja a legminimálisabban is elmozdult, a második torok azonnal nyitott - mint a mechanikus megoldású. Üdv: Sanyil
Szortírozom ami nem kell,van itt pár dolog eladósorban,e-mailban egyezkedni lehet,előreutalás után Postázni is hajlandó vagyok!
Tehát:
- 2db nem sokat futott,nem nagyon kopott,de felületi rozsdás 130-as tárcsák,grátisz nemlógós csapággyal: 2db 6000ft
- full üvegszálas Lr szárny,sima vas mocitető le,ez fel,régen záras volt,de belekókánykodtak,meg lett két szellőző is rajta vágva,javításra szorul,de nem vészes: 7000ft (ebben benne van 2db rally gumileszorító (előző tulaja így használta))
Üdv!Az lenne a kérdésem,hogy a bővitett csatornás hengerfejhez ki milyen szívó-kipufogó tömitést használ?Amiket én próbáltam a hengerfejre azok elég kicsik,leszűkitik a járatokat.
A " Csak a skoda 120-ról " fórumon a 13308-as számú hozzászólásban van egy link, ami érdekelhet. Másik lehetőség, hogy felhívod Kovács Gyula klubtársunkat a 06-20-5623265 számon és érdejklődsz nála.