Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Skoda Sanyi Creative Commons License 2013.12.27 0 0 63384

Szia! Az általam ismert OHV vezérlésű versenymotorokban a hagyományos "vas " tőke van, hagyományos szelepemelő rúddal, ledugózva a hidrotőkék töltőnyílásait. Üdv: Sanyi

Előzmény: Bali774 (63383)
Bali774 Creative Commons License 2013.12.27 0 0 63383

Tisztelt márkatársak!Az lenne a kérdésem,hogy az 1.4-es fábia tuning-versenymotorokat milyen vezérléssel szokták csinálni hidrotőkéssel,vagy szelepemelőrudas vezérléssel?Illetve ha mindkettő járható akkor melyik a jobb választás?

Válaszotokat előrre is köszönöm .Balázs.

Dormi06 Creative Commons License 2013.12.20 0 0 63382

Sziasztok!

 

Nem tudjátok mi történt a Tischler motorsporttal? Kb 4-5 éve még náluk szervizeltettem a 120-asomat, de most már az oldaluk is eltűnt a netről. 

 

Vagy esetleg tudtok valakit Budapesten, vagy környékén, aki ilyen régi farosokkal foglalkozik? Szegénykém pár éve ott rohad hátul a kertben és valamit kezdeni szeretnék vele.

Skoda Sanyi Creative Commons License 2013.12.20 0 0 63381

Kedves klubtársak! Kérem, hogy amelyikőtöknek dupla-dupla karbis autója van ALFA légszűrőházzal, írja meg nekem a légszűrő betét típusát, cikkszámát.

Előre is köszönettel: Skoda Sanyi

Skoda Sanyi Creative Commons License 2013.12.19 0 0 63380

Köszönöm szépen a segítségeteket, megtaláltam a keresett alkatrészeket. Skoda Sanyi

Előzmény: Skoda Sanyi (63363)
Adm Creative Commons License 2013.12.18 0 0 63379

De aztán csak észheztértél :) Illetve nem, inkább cseberből vederbe :)

Előzmény: daVeFR (63377)
daVeFR Creative Commons License 2013.12.18 0 0 63378

Ha vki MPI-sítésre adja a fejét, vagy más okból kell neki, van egy MPI szívócsonkom, ami soha nem volt autón. Úgy volt, hogy injektorosítom a farost, de aztán sosem lett belőle semmi. 

Ha vkinek kell, 4-es pakk Guinness-ért viheti Bp Zuglóból. blade.rrunner.36@gmail.com

daVeFR Creative Commons License 2013.12.18 0 0 63377

Sosem felejtem el, hogy onnan indultam el a "lejtőn", hogy Te ezt az átszerelést megcsináltad Abádszalókon a Skodrimon. Később ezt több százezer Ft-om bánta. :)

Előzmény: Adm (63371)
Skoda Sanyi Creative Commons License 2013.12.16 0 0 63374

Szia! Az egyik lehetőség a bontó, a másik " gyuszi " klubtársunk ( Kovács Gyula ). Ha neki nincs is, rajta keresztül van esélyeed szerezni.

Üdv: Sanyi

Előzmény: Törölt nick (63372)
Adm Creative Commons License 2013.12.15 0 0 63373

Sajna nem, már réges régen nem skodázom.

Előzmény: Törölt nick (63372)
Adm Creative Commons License 2013.12.15 0 0 63371

Igen, ugyanugy Jikov volt, egész pontosan JIKOV 32 SEDR. Ez anno kb alap volt az utcai tuningnál, másrészt kezdtek már szétkopni az eredeti karbik, illetve a második torka rengetegnek be volt rohadva. A Skoda karbi majd 30 ezer forintba került, ezt meg meg lehetett kapni valami 5 körül. Volt pár különbség még a mechanikus második torkon kivül, ha jól emlékszem, más volt a karbifedél is, illetve az úszóház szellőztetés. De viszonylag egyszerűen használható darabot lehetett belőle csinálni.

Előzmény: Törölt nick (63370)
Skoda Sanyi Creative Commons License 2013.12.15 0 0 63369

Szia! A Wartburg karbin nem a " rá való cucc " van, hanem a gyári, mechanikus második torok megoldás. Nem rögtönzött, tákolt ( nem bántásból írom ezt!!! ) utánérzett megoldás. Úgy működik, ahogyan a gyárban megálmodták - a kétütemű gépen ugyanis a szívócsőben nincs elegendő vákum a második torok nyitásához, ezért alkalmazták a mechanikus rendszert.

Sok sikert kívánok a vadászathoz és a biztos eredményhez: Sanyi

Előzmény: Törölt nick (63368)
Skoda Sanyi Creative Commons License 2013.12.14 0 0 63367

Szia! Nemhogy kar, de mechanikus második torkú Jikov karburátor is készült gyárilag! A legutolsó, tárcsafékes 2 ütemű Wartburg kapta meg.  Én annak idején ( 1988 ) azt játszottam el, hogy a második torkot nyitó vákumdobozból kivettem a membrán feletti rugót, így aztán ahogy az első torok reteszelő karja a legminimálisabban is elmozdult, a második torok azonnal nyitott - mint a mechanikus megoldású. Üdv: Sanyil

Előzmény: Törölt nick (63366)
Skoda Sanyi Creative Commons License 2013.12.13 0 0 63365

Szia! Köszönöm szépen, de már láttam, tájékozódtam. A keresésem éppen ezen ok miatt továbbra is érvényes. Üdv: Sanyi

Előzmény: Bali774 (63364)
Bali774 Creative Commons License 2013.12.13 0 0 63364

Gyuszi a bazárban hirdet 40-es webereket,szívócsonkot.

Előzmény: Skoda Sanyi (63363)
Skoda Sanyi Creative Commons License 2013.12.13 0 0 63363

Kedves klubtársak! Faros, Favorit motoros autómhoz keresek dupla ikerkarburátorokat ( motorkerékpár karbisor is ! ) szívócsővel. Működő, nem fellelt, gagyi állapotút. 

Bali774 Creative Commons License 2013.12.05 0 0 63362

Köszönöm a segitséget!

Előzmény: n arpi (63361)
n arpi Creative Commons License 2013.12.05 0 0 63361

Igen,nekem az is elment,vagy is le jott.:)

Előzmény: Bali774 (63357)
Koyoboy Creative Commons License 2013.12.02 0 0 63360

Illetve ha érdekel 1-2 embert:

 

Skoda 105-től 130-ig első sárvédő alá javítóívek.

Felső "vízvezetős" rész jobbos és balos is van: 5500ft/db



Első sárvédő alá a hátsó "P" rész: 4500/db


Csavarok ezekhez (gyáriszerű,szárnyas bepattintós): 400ft/db csavar+anyás rész



Csavarok külön nem eladóak,elemmel együtt lehet csak!

Ill. van egy Favorit-Felicia új szürke színű elosztófedél 2500ft.

 

Ezekre előzetes megrendelés szükséges,átfutási idő utalás után max.1,5-2 hét!

CSeh gyártmányúak,a "P" alak horganyzott,biztos többet ne rohadjon el!

 

 

Tudok még ilyet Favoritban is,hasonló áron,ill. hátsó javítóíveket.

 

 

 

koyo0101@gmail.com

 

 

 

Koyoboy Creative Commons License 2013.12.02 0 0 63359

Továbbá:

 

 

 

-130-as féknyereghez közösítő (hogy ne kelljen 2 fékcsővel bajlódani,meg 2 körrel),eloxált alu,kiváló megmunkálás,csavarjaival: 4500ft

Koyoboy Creative Commons License 2013.12.02 0 0 63358

Üdv mindenkinek!

 

Szortírozom ami nem kell,van itt pár dolog eladósorban,e-mailban egyezkedni lehet,előreutalás után Postázni is hajlandó vagyok!

 

Tehát:

 

- 2db nem sokat futott,nem nagyon kopott,de felületi rozsdás 130-as tárcsák,grátisz nemlógós csapággyal: 2db 6000ft

 

- full üvegszálas Lr szárny,sima vas mocitető le,ez fel,régen záras volt,de belekókánykodtak,meg lett két szellőző is rajta vágva,javításra szorul,de nem vészes:  7000ft (ebben benne van 2db rally gumileszorító (előző tulaja így használta))

 

 

 

Bali774 Creative Commons License 2013.12.01 0 0 63357

Köszönöm a válaszodat.A tömités a kipufogónál fémerősitéssel van ellátva azt is le kell szedni?

Előzmény: n arpi (63356)
n arpi Creative Commons License 2013.12.01 0 0 63356

A kaphato tomitest kell boviteni a jaratok utan,en is igy tettem,esetleg valami hoallo pasztaval felrakni.

Előzmény: Bali774 (63355)
Bali774 Creative Commons License 2013.11.29 0 0 63355

Üdv!Az lenne a kérdésem,hogy a bővitett csatornás hengerfejhez ki milyen szívó-kipufogó tömitést használ?Amiket én próbáltam a hengerfejre azok elég kicsik,leszűkitik a járatokat.

Skoda Sanyi Creative Commons License 2013.11.29 0 0 63354

Szia!

Örülök, hogy sikerült a helyreállítási projekt! Egy ilyen apró szir-szar miatti ( majdnem ) működésképtelenség a világ legdühítőbb dolga.

Üdv: Sanyi

Előzmény: Törölt nick (63352)
CXP-938 Creative Commons License 2013.11.28 0 0 63353

Valahogy ki lehet deríteni, hogy melyik felhasználó mikor regisztrált itt az indexen?

Skoda Sanyi Creative Commons License 2013.11.28 0 0 63351

Szia!

A " Csak a skoda 120-ról " fórumon a 13308-as számú hozzászólásban van egy link, ami érdekelhet. Másik lehetőség, hogy felhívod Kovács Gyula klubtársunkat a 06-20-5623265 számon és érdejklődsz nála.

Üdv: Sanyi

Előzmény: Törölt nick (63350)
Szkotti1 Creative Commons License 2013.10.31 0 0 63349

Elég jó chiptuningnak kell lennie, ami több, mint 30%-os teljesítménynövelést hoz.

 

Csak gondold végig: adott egy 68 lóerős erőgéped. Ami valljuk be, nem arra terveződött, hogy agyig felhúzva üzemeljen.

Erőlködhetsz vele, csak aztán húzod a koromcsíkot, meg valami elhányja magát fél év múlva.

 

Vagy: a leggatyább verzióban 90 lóerőt tudó TDi, amit teszés szerint spanolhatsz 160-170 lóig, de gyári állapotban elmegy a Holdra, és vissza is jön.

 

 

Előzmény: JC05 (63348)
JC05 Creative Commons License 2013.10.30 0 0 63348

Üdv!

1.9sdi +chip van olyan jó mint a sima 1.9tdi?

Bali774 Creative Commons License 2013.10.30 0 0 63347

Köszi a választ!

Előzmény: WHIRLPOOLDOKTOR70/5407070 (63346)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!