Ford S-Max fűtés probléma...nagyon langyos levegőt fújt, megnéztük a vízkeringést, a fűtőradiátornál az egyik cső üzemi hőmérsékleten is gyanúsan langyos volt, lehúztuk (gratulálok annak, aki odatette, ahol van..), folyattuk a vizet, hogy talán levegős, majd vissza, kiegyenlítő tartálynál is megnéztük... ezzel egy kicsit jobb lett a fűtés, de még közel sem optimális, megcsináltuk ugyanazt még egyszer, hátha, de jobb már nem lett..további ötlet???
Ja még annyi észrevétel, hogy a vízhőfok mutató menet közben beáll a normális 90-re, majd gondol egyet s visszamegy 60 felé, aztán újra 90... szóval indokolatlanul ingadozik.
1999. 1.6 benzines kombiról lenne szó.Az autó hátsó felétől nagyon magas frekvenciás sípoló hang jön.Ráadom a gyújtást ac pumpa feltölt,de már közben is beindul a sípolás és az autó beindítása után is alapjáraton lehet hallani a hangot,álló helyzetben.Autón kívül és belül is.Menet közben a menetzajtól már nem lehet hallani. Néha gyorsításkor is meg-megtorpan az autó.
A relét szedd szét és forraszd át a lábakat.mert az 1-ik el van repedve.de ha megforrasztod teljesen jó lesz.és hagyd benne a kocsiba tartaléknak.Bármikor jól jöhet.
szia!! igen megneztem van mikor megvillan es van mikor nem villan meg az izzitas lampa . tettem be egy masik 109 es relet es most indul minden pocre kosziii szepen
ford galaxym van 96 os tdi 90 loeros . eddig egy pocre indult hidegen is melegen is 3 hete kb van mikor nem indul ay elso kulcsra melegen sem sot hiaba oninditoyom be se indul csak ha ujra oninditoyom de akkor ugyanugy az elso kulcsra mi lehet ennek az oka ?? a diagnosztika nem mutat imo hibat es semilyen hibat aki jart mar igy vagy tudja a megoldast varom segitseget koszii
Ebben az évben cégem tervezi egy új Transit Connect vásárlását. Van tapasztalata itt közöttetek valakinek, hogy milyenek ezek az autók?
1,6 TDCi motoros lesz, de nem tudjuk hogy 95LE és M5 váltó vagy 115LE és M6 váltó. Igazából ebben kérném a segítségeteket aki ismeri ezeket a motorokat.
Miben különbözik a két motor? Gondolom mechanikailag ugyan az csak más elektronika?
Most egy 2007-es 2.2-es transitunk van, de abból nagyon hiányzik a 6. sebesség. Ez ennél az autónál mennyire érezhető?
Mennyire lehet hosszabb életű illetve kevésbé meghibásodó a 95 mint a 115 Vagy nincs jelentősége?
Nem jött le akármit csináltunk vele. A csatlakozó tövénél elvágtam a benzincsövet és vettem egy olyan csövet, ami pont rámegy a szűrőre. Az egyik végét ráhúztam a szűrő végére,a másikat az elvágott benzincsőre(szinte teljesen egyforma az átmérőjük)és sima mezei bilinccsel rögzítettem.
Amikor elvágod vigyázz,mert folyni fog a benzin a nyakadba! :)
Ha a benzincső rögzítőjére gondolsz,akkor simán lehet helyettesíteni.
Igaz nekem escorton volt ilyen.(De ugyanolyan a szűrő.) Levágtam a rögzítőt ráhúztam egy gumi benzincsövet és a két végén egy-egy bilinccsel biztosítottam. Kb. 1 éve úgy van használva és semmi gond vele:)
'97 MK4 Fiesta 1.3 benzin J4C-ben akart a szerelő cserélni benzinszűrőt.
A cserekor azt mondta hogy megroppant az egyik csatlakozó, ezért inkább nem szedte szét, viszont már érezhetően fullad a kocsi, így nem tudom tovább húzni a cserét.
A net alapján nem egyértelmű milyen van benne, alá meg nem volt még kedvem mászni ebben a jó időben.
Lehet a belét cserélni ? a netes képek/videók alapján van olyan típus amiben a rögzítő műanyagja cserélhető.
Ha ez megoldás pesten hol tudok venni bele, Cromax?
Szia!Nekem volt egy merci kisteherautóm ami motorkódos volt. Műszaki vizsgán a "a kutyát" sem érdekelte hogy milyen motor van benne,ki sem nyitották a motorháztetőt!
Most vettem egy Ivecot ami szintén motorkódos ,ugyan ez a helyzet vele.
Viszont ,ha motort cserélsz benne és motorszámos marad az autó,akkor KPM vizsgára kell vinni.
Igazolást kell vinni egy autószerelőtől hogy Ő szerelte be és a magyar szabványoknak megfelel minden.
Ha átmegy a vizsgán akkor kapsz egy papírt,elviszed az okmányirodába és kapsz egy új forgalmit az új motorszámmal. Ja és az új motorról kell lenni papírnak(adásvételi,régi forgalmi,stb.) hogy honnan származik.
Ha ezt nem csinálod meg és eladod az autót,akkor az eredetvizsgán nagy szívás lesz,mert nem egyezik a motorszám.Az eredetvizsgáló ki fogja hívni a rendőrséget,elveszik a forgalmit,csak tréleren mehet tovább az autó,és hogy hova az csak a rendőr jó indulatán fog múlni.
Szerintem ha van valaki ismerős,aki tud segíteni hogy motorkódos legyen az a legjobb megoldás,még azt sem fogják nézni hogy pontosan típus azonos motor van-e benne.
Van egy 91-s 1.3 ford fiestám amiben motorcserélek. Hallotam olyanról, hogy ha motorkódos az autó akkor köbcentin belül annyiszor cserélhetke anyámszor akarok. Erről tud valaki valami konkrétumot? előre is köszönöm! Valamint azzal sem vagyok így több órányi böngészés után sem tisztában, hogy mi is a különbség a motorszám és motorkód között? Illetve, ha mondjuk kicserélem a motort de nem papírozom le és eladom az autót akkor az új tulajt mi terheli milyen kötelezettségei vannak. Milyen díjak vannak ha motorkódos vagy motorszámos? :)
Van egy galaxym. A kuplungpedál beesett, a sebességet nem veszi, ha kihúzom a pedált és újra benyomom akkor zörgést hallani a motorból, elég hangosan. Mennyire lehet nagy a gond? Munkahenger, vagy kuplungszerkezet?
Segítséget szeretnék kérni,hátha valaki találkozott már ilyen hibával és tud rá megoldást.
Tehát az autó egy 1997-es ford ka 1.3 j4d klíma szervó stb. 100899km-t futott. A kormánynak elég nagy a holtjátéka és mivel ez szervós azt mondták a szervízben,hogy csak komplett kormányműcserével javítható,de ez nagyon sokba kerűlne és ezért keresek olcsóbb megoldást.
Ha valaki tud legyen szíves,segítsen a megoldásban.
Sziasztok segítségeteket kérném! Adott 2002 Mondeo 2.0 Tdci 130LE, jelenség az hogy nagyobb gázadásnál pl: előzés megállt a kocsi... ujraindit minden jo a következőig... a végén az lett belőle hogy egyre töbször és a végén menet közben meg is állt el sem indult többet! Ezeket a hibákat írja... valamint a P007F et(immovezérlőben is ezt), hideg indítoval elindul jár 15mpet majd leáll bármit csinálsz! _Immo baj lesz? _Injector vezérlő?