Édesanyám Renault 5 Superjébe keresek műszerfalat. Ha tudnátok ebben segíteni nagyon megköszönném. Végigböngésztem már már racigbazárt, bontópláza stb de sehol semmi.
5 ajtós R5-ön szeretnénk üregvédelmet csinálni. A látható dugózott helyeken kívül, honnan lehet/érdemes még befújni a szondával? Semmi ábrát nem találtam neten amin lenne erről rajz, vagy leírás. Ha van egy link erről azt megköszönném :)
Ebayen föl szokott bukkanni új, valami horror áron. Menj el a bontóba, kérd az összes gyújtáselosztót, a vákuumdobra tolj egy gumicsövet, a végére meg egy injekciós tűt tegyél. Szépen meghúzd a fecskendőt, hogy vákuumot csináljon, és közben nézd a gyújtáselosztó belsejét, hogy a kis kar mozdul-e.
Van egy bontásra ítélt 1.4 injektoros 3 ajtós R5 a terítéken, '96 februári gyártású kocsi,sajnos derék szlovén barátaink sokat nem foglalkoztak a korrózióvédelemmel,így a karosszéria enyhén rozsdás.
Tegnap 17:00 körül egy 5 ajtós ezüstszínű régi R5 suhant el előttem OT! rendszámmal a Fehérvári út-Bocskai út kereszteződésben. Tud róla valaki valami infót?
Mire utána indultam már nem találtam nyomát :-(
Utána még a Fehérvári út - Andor utca kereszteződésben is elhúzott keresztben egy háromajtós piros régi R5, de ez már nem volt annyira tip-top mint az OT-s.
AC pupma kicserélve. Minden frankón beállítva,de a karburátor 4 nap állás után ismét leengedte az üzemanyagot és csak többszöri indítózás után tudta a megfelelő mennyiségű üzemanyagot felszívni és a motor berobbanni. Kérdésem az, hogy hol és hogyan szivároghat el az üzemanyag a karburátor alsó részéből? 1-2 hét állás után szerintem esélytelen lenne csupán indítózással meg szivatózással beindítani a motort. Vélemények, javaslatok?