Keresés

Részletes keresés

Zoli_fiú Creative Commons License 2007.08.17 0 0 2462
Na azzel rendesem megszívtam a kisbetűs emeltdíjas miatt..... Küldtem vagy 50 SMS-t........ Nem, Ők szórakoztak velem, de már megkaptam a helyesbítő számlát.....
Előzmény: Törölt nick (2461)
Zoli_fiú Creative Commons License 2007.08.17 0 0 2460
Jé, egy cipőben járunk...... Nekem meg a letiltott kimenőhívásokat engedélyezték maguktól és az EHT szerinti 30 nap helyett kaptam egy SMS-t, hogy kikapcsolnak, mielőtt elnézést kért az ÜSZ................
Előzmény: Törölt nick (2459)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.10 0 0 2458
A hűségem augusztusban így is, úgy is lejárt...
Előzmény: OPi (2457)
OPi Creative Commons License 2007.08.10 0 0 2457
van még másik kettő szolgáltató :)
Előzmény: Törölt nick (2456)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.09 0 0 2456

Szerintem is monnnyon le!

 

A történetet a végéről kezdem.

Mobilos internetem van. Az 5G miatt lemondtam a Net200-somat. Aztán rájöttem, hogy hülyeség, és vissza akartam csinálni.

 

Ugye, ha le szeretnél mondani valami előfizetést, eléje kell tenned egy X-et.

 

Amikor meg aktiválni akarod, akkor elküldöd az új csomag nevét. Na, én rosszul küldtem el, mire jött egy sms, hogy azt küldjem, hogy Start, Net200 vagy 5G.

 

Én meg elküdtem, hogy Start Net200. Ugye a piciny agyam úgy gondolta, ha X-szel törlünk Start-tal kezdünk. De egy frászt!

 

A Start is egy internetes előfizetés, forgalmi alapú és senkinek nem ajánlják (ezt később egy ügyintézőtől tudtam meg), mivel iszonyú drága és semmi értelme. Persze hibajelzés nem jött az sms-re, hogy miért két előfizetést rendeltem meg, hanem az első szót vették megrendelésnek.

Ezt gondolom automatikusan fogadják, de talán nem véletlenül Start a neve ennek az internetes előfizetésnek!

 

Ugyanis úgy meglökte a számlámat az internetezés, hogy hóközi befizetésre szólítottak fel. Nem értettem miért. Csak miután a számlámat megláttam egy hónap múlva. És persze még a következő számlában is lesz még két hét.

 

Én is átestem a hóközi befizetésék kálváriáján, hogy később jött a számla, de mivel nem volt időm elmenni postára (vendégség, szabadság miatt), átutaltam. A BB bank pénze később érkezik meg a számlájukra, ezért letiltották a kimenő hívásaimat. És még jól megfenyegetett a Behajtási Csoport, hogy ha nem faxolom el időben a befizetési igazolást, akkor kikapcsolnak és a visszakapcsolási díjat is meg kell majd fizetnem. Igen ám, de internetbankom van, és az internetem sem működött a kimenő hívásaim letiltása miatt, ezért nem tudtam lehúzni befizetési igazolást (ráadásul szabadságon voltam).

 

Mondanom sem kell, hogy több-több éve vagyok előfizetőjük, sose volt fizetési késésem.

 

Tudom, hogy én voltam béna, többször hibáztam, mert

1) rákérdezhettem volna, hogy mi a frászé ennyi a számlám (kivételesen tényleg többet beszélgettem ebben az időben, ezért nem kérdeztem rá),

2) az aktiválást intézhettem volna ügyintézőn keresztül is.

 

De meg vagyok győződve, hogy nem véletlenül találták ki a Start nevű előfizetési csomagot...

fz70 Creative Commons License 2007.08.04 0 0 2455
Válaszlevél ment...

uff
Előzmény: Törölt nick (2454)
fz70 Creative Commons License 2007.08.03 0 0 2453
Húúú ez durva... Dobj egy emilt, lécci... Meglátjuk mit tehetünk :)
fz70 Creative Commons License 2007.08.03 0 0 2451
Most látom, hogy szinte ugyanazt írtad Te is... Bocsi, csak hirtelen felindultságomban azonnal rácsaptam a klaviatúrára :)

uff
Előzmény: vargaur (2449)
fz70 Creative Commons License 2007.08.03 0 0 2450
Azé az nem úgy vanik!!!
Bemész szépen az ügyfélszolgálatra, és írásban (reklamációs nyomtatvány) kéred az eddigi beszélgetéseid visszahallgatását...
Mivel fél évig kötelesek megőrizni a felvételt, nem tudnak sokat szórakozni. Letagadni sem, mert egy zárt rendszer rögzíti a beszélgetéseket...

Az meg, hogy mit mondtak... azt se hidd el, amit kéredeznek... Ha Te úgy emléxel, hogy áprilisban volt, ennyi utánajárást érjen már mög :)

Ha ezek ellenére sem mozdulnak, írj ide, segítek!!!


uff
Előzmény: Törölt nick (2448)
vargaur Creative Commons License 2007.08.03 0 0 2449
Üdv A szóbeli reklamáció után be kell menni valamelyik kirendelségbe, üzletükbe és irásba foglalni. Van erre külön nyomtatványuk. Hiába mondják hogy a beszélgetést rögzitik, a szó elszáll ha ugy akarják............az irás.... Gyakorlati tapasztalatom az, hogy ilyen módon sokkal hamarabb és hatásosabban állnak a reklamáció elintézéséhez. V
Előzmény: Törölt nick (2448)
Zoli_fiú Creative Commons License 2007.08.03 0 0 2447

:))))

 

Szegény voda, elkezdtem én is sajnálni... :D

Előzmény: fz70 (2444)
Zoli_fiú Creative Commons License 2007.08.03 0 0 2446

Irsz egy emailt a vodának újra, cc-ben info@nhh.hu  + fvf@fvf.hu címre, és reszletesen leírod a dolgokat!

 

Nyugi, megkeresnek SOS, mert nemrég kaptak pont ezért 50 millás bírságot

Előzmény: Törölt nick (2445)
fz70 Creative Commons License 2007.07.29 0 0 2444
Na most osztán JAJJ NEKÜNK :)))
Magunkra haragítottad a "világ legnagyobb mobilszolgáltatóját" :)
Ilyen csúnyán bántani szegény kis voda dolgozót :)

Szégyenlem magam a Nevedben is :)


JA!!!
ÉS PERSZE: MINDEN EDDIGI HOZZÁSZÓLÁSOM SZÁNOM BÁNOM :)


uff
Előzmény: MZ5 (2443)
MZ5 Creative Commons License 2007.07.29 0 0 2443
Figyusz Te eltévedtél . Nem itt kell csontig nyalni....
Egy tetü banda.
Csinálja ugy hogy ne a nagy átlag szivjon a tetű szabályai miatt.
Sajna ez a véleményem alakult ki a tapasztalataim alapján és ez a topic erről szól.
Az a másik ahol csontig kell nyalni az egy másik helyen van.
Előzmény: Vo.E. (2430)
fz70 Creative Commons License 2007.07.29 0 0 2442
1. Kértem... nem adja ki! Ugyanis un. "forgalmi kimutatást" ad, melynek a definícióját ha megtalálod, akkor lécci oszd meg velem is.

2. Mivel egyértelmű számomra, hogy szoros kötelék tart a vodánál téged, ezért maradok az analfabétázásnál ezentúl veled szemben... Leírtam az említett (url-lel ellátott) hozzászólásomban, hogy hogyan lopta a voda a pénzt a vitamax-osoktól, ezt fenntarom! Vagy nem tudsz olvasni, vagy csak olyan dolgokat vagy hajlandó tudomásul venni, melyek kedvező színben tüntetik fel szerelmed, a vodát!

3. Tudom, hogy komoly vád! De érdekes módón, eddig még nem perelt be a voda, mert rossz hírét kelteném, ill. hamisan vádolnám... Ja, feljelentést a rendőrségen tesz az ember, a bíróságot másra találták ki... Nézz utána, érdemes...

Az meg, hogy te a vodánál dolgozó kisember vagy, a te bajod... Velem még normálisan, érveket felhozva, egy ember sem beszélt a vodától. Akivel meg nagyjából közös nevezőre jutottam, többet nem engedték "tárgyalni" velem.

És leszarom a kompenzációikat, amíg sokmilliós LOPÁSOKKAL be tudják tömni azokat a hatalmas likakat, amiket az 500 Ft-os kompenzációjukkal keltenek. Más is említette asszem a nagylelkűségüket...

Uccsó: Egy ZÁRT, HITELESÍTETT számlázási rendszert ne intézzünk már el annyival, hogy "mi bocsánatot kértünk ám"!!!

uff
Előzmény: Vo.E. (2441)
Vo.E. Creative Commons License 2007.07.27 0 0 2441

Sziasztok,

 

A Hívásrészletezőt, ha kéred, kiadja a VF.!

Nem lopja, és nem is lopta a pénzt!

S ez elég komoly VÁD!

Nem tudom, esetleg konkrét, megdönthetetlen bizonyítékkal alá is tudod támasztani?

Ha igen, miért nem fordultál bírósághoz?

Ha hiba van egy rendszerben(és miért ne lehetne?!), Te mit csinálnál, a VF. helyében?

Te nem hibáztál sosem? :)

Mit tettél utána?Bocsánatot kértél?

Na a VF. ugyanezt megteszi, sőt még kompenzál is!

Akkor evvel mi a probléma?Miért vársz el többet Tőlük, ha magadtól pedig nem?!!!!

Tegyük hozzá, a VF. többet is tesz, ha hibázik!

Nagyon egyszerű, egy céget(Világcéget) kérdőre vonni, ezért- azért, természetesen hibáznak, embernek dolgoznak ott is!!!!

Te is ember vagy, hibázhatsz!Ráadásul némelyik ügyfél úgy beszél az EMBERREL, mintha egy rongydarab lenne!

Kicsit figyeljünk már oda, jogosan várják el a kultúrált beszédstílust, ha közben Ők nem adják meg?tegyük szintén hozzá, hogy megkapják az ügyfelek, akkor is, ha Ők ALPÁRI stílusban, nem EMBERI megnyilvánulásokkal tűzdelve, "beszélgetnek" az ügyfélszolgálattal.....!!!!

Visszatérve az ÁSZF.-re, hogy ha valami miatt, késik mondjuk a beaktiválás, az nem azért van, mert direkt nem akarják betartani, vagy azért, mert belesz@rnak!!!!

Valószínű azért van, mert valami technikai probléma van!!!!

De sajnos már rájöttem, hogy az ügyfelek, csak azt keresik, hogy mikor mondhatják meg, hogy mekkora "sz@r",  stb..., a VF.!

Képzeld, amíg a VF.-tól elmegy 1 ügyfél, addig 3 jön a konkurens szolgáltatókttól, s ha hallanád milyen dolgokért!!!!!!!!!!

Nem fogom minősíteni sem a Pannont, sem a T-Mobile-t, de amit az ügyfelek mondanak, ilyen a VF.-nál sosem történhet meg!!!!

 

További Szép Napot!

fz70 Creative Commons License 2007.07.26 0 0 2440
Hogy Te milyen rosszindulatú vagy :)
Előzmény: Zoli_fiú (2439)
Zoli_fiú Creative Commons License 2007.07.21 0 0 2439
sonran! Te nem a Csodafone-nál dolgozol? :)
Előzmény: sonran (2437)
fz70 Creative Commons License 2007.07.21 0 0 2438
Bocsi, hogy ezzel kezdem, de Te kezdted az "analfabétázást"...
Az van a határozatban, hogy "HÍVÁSRÉSZLETEZŐ"!
Amit meg a voda ad, az nem HÍVÁSRÉSZLETEZŐ...
Ugyanis ippen csak azt nem tartalmazza a "kimutatásuk", hogy mennyibe került az adott hívás, ill. az időszak, aminek az adatait kérted...

Az felett meg átsiklottál, hogy mi is az a hívásrészletező... Még egyszer: 16/2003. számú IHM rendelet! Innentől kezdve tojom le az érveiket, meg a "forgalmi kimutatásaikat!
Vagy mától kezdve én is válogathatok a nekem tetsző, vagy nem tetsző jogszabályok között, és aképpen dönthetek, ahogy nekem könnyebb?

Mindezeken túl: egy zárt, hitelesített számlázási rendszert ne intézzünk már el annyival, hogy ha hibát találunk benne, akkor majd jól elnézést kérünk...

Ugyanis éveken keresztül LOPTA (!!!) a voda a vitamax-osok pénzét azzal, hogy lenullázta a kártyájukat...

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9154235 topiknyitó hozzászólás...

uff
Előzmény: sonran (2437)
sonran Creative Commons License 2007.07.21 0 0 2437
Köszönöm a linket!
Ebből ugyebár tök egyértelműen kiderül, mivel legalább háromszor le van írva, hogy a Voda kötelessége:
"az ügyfelek kérésére biztosítsa a vonatkozó jogszabálynak megfelelően a fizetendő
díj számításához szükséges forgalmazási és számlázási adatokra vonatkozó
kimutatást,"
Tehát kiküldi a hívásadatokat és egy tarifatáblát és lehet számolgatni.....

A számlázási rendszerét, pedig pont az nhh felügyeli, illetve hitelesíti rendszeresen. Azaz a hívások időpontjában és hosszában nem fogsz hibát találni, az azokért kiszámlázott díjban már előfordulhat, de ha abban találsz akkor nem fognak szívatni, csak elnézését kérnek, jóváírják, és egy plusz összeggel kompenzálnak. Sőt meg is köszönik, hogy jelezted Nekik az esetleges hibát.
Soha nem volt gondom a Velük a folytatott ügyintézésben, de szerintem problémák mindenhol vannak, problémás ügyfélszolgálatosok is. Lehet csak peched volt.
Előzmény: fz70 (2436)
fz70 Creative Commons License 2007.07.20 0 0 2436
Örömmel olvasnám a számlához csatolt tájékoztatót, ha küldenének számlát...
Csak az a baj, hogy nem küldenek... Ugyanis Vitamax-ot használok... ÉS??? Mi a különbség köztem és az úgynevezett "rendes" előfizető között? Az, hogy én előre kifizetem a szolgáltatást, amit majd igénybe fogok venni. Ergo: nem tudom becsapni a csodafont, ellentétben a "rendes" előfizetővel, aki esetleg halogatja egy kicsit a számla befizetését, Uram bocsá', nem is fizeti be... Félre ne értsd (!!!), SEMMI bajom az utólag fizető előfizetőkkel (igazából így hívják - vagy még esetleg post-paid-es), ez a dolog nem róluk szól! Csak azért hoztam fel, hogy értsd, miről beszélek...

Szóval, ha én kérek (Vitamaxos-ként) hívásrészletezőt a vodától, akkor nem adnak...
Mire hivatkoznak?
Semmire!
Honnan tudom?
Kérdeztem!
Miért kérdeztem?
Azért, mert 2005-ben az NHH hozott egy határozatot... http://www.nhh.hu/dokumentum.php?cid=6640

Mely arra kötelezi a vodát, hogy MINDEN ügyfele számára HIVÁSRÉSZLETEZŐT biztosítson...
Honnan tudom?
Onnan, hogy voltam oly szemét, hogy az NHH-hoz forduljak, mikor a voda magától nem volt hajlandó hívásrészletezőt adni...
Pedig van egy törvény (szted az is idióta magyar jogszabály?), úgy hívják, hogy 2003. évi C. törvény, mely szintén "harmonizál" az EU joggal.
És biza, ez a törvény arról rendelkezik, hogy a mobilszolgáltatók HÍVÁSRÉSZLETEZŐT biztosítsanak előfizetőiknek, azok KÉRÉSÉRE! (Mi az a hívásrészletező? Nu, erre meg aszondom: 16/2003. számú IHM rendelet).

Mindegy! Nem fogom hosszúra...

Szóval, ha szivat a voda, akkor hadd hivogassam már az ügyfélszolgálatot...
JAHH!!! Ha már felhoztad, hol mindenhol meg lehet találni a leírásokat...
Mikor a voda szemére hánytam, hogy ugyan a saját ÁSZF-üket tartsák már be... ippen csak azért nem röhögtek a pofámba, mert telefonon keresztül nehéz.
És nem kívánom neked, hogy ügyet kelljen intézni velük... s azt hiszem, most jót kívántam.

uff
Előzmény: sonran (2434)
Zoli_fiú Creative Commons License 2007.07.20 0 0 2435

"Többek közt a mivel egy idióta magyar jogszabály szerint ami csak itt van Magyarországon fönn kell tartani egy 24-órás ingyenes ügyfélszolgálatot "

 

EU kötelezettség :) Semmi köze a szegény mobilszolgáltatóknak hozzá, sem a kormánynak. Ráadásul csak saját hálózaton belülli ingyenességet ír elő.

 

A Voda ügyfélszolgálata szörnyű. Azért 25-30 percig hallgatni a lárvás dalt nem semmi.....

 

Ami a belső kommunikációt illeti, az meg nulla alatti........ Egyik elnézést kér, másik ugyanaz nap kikapcsol.......

 

Nulla ez a cég.

 

sonran Creative Commons License 2007.07.20 0 0 2434
Az ügyfélszolgálatuk több ok miatt is terhelt. Többek közt a mivel egy idióta magyar jogszabály szerint ami csak itt van Magyarországon fönn kell tartani egy 24-órás ingyenes ügyfélszolgálatot ( ez sehol máshol nincs így), amit az emberek legtöbbször tök érdektelen idiótaságokkal hívogatnak. Mert egyszerűen képtelenek venni a fáradságot arra, hogy a minden számlához kiküldött tájékoztatókat elolvassák, vagy ha el is olvassák akkor annyira analfabéta nemzet lettünk, hogy képtelenek felfogni.
Arról már nem is beszélek, hogy mindez megtalálható az interneten, rengeteg hirdetésben és bármely kis és nagy boltjában a Vodának leírva.....
Ezen emberek miatt az ügyfélszolgálatnál bizony várni kell azoknak akik esetleg komoly dolog miatt telefonálnak. Ja és akkor a szórakozókról még nem is beszéltünk.
Zoli_fiú Creative Commons License 2007.07.19 0 0 2433

Jogos!

 

Panaszkezelés email bocsánatot kér, behajtás kikapcsol......  Panaszkezelés felajánl 500 Ft fájdalomdíjat, behajtás pedig ma kiküldi aa tértivevényes csekket, hogy befizetni, vagy behajtócég....

 

S mindez a Voda hibája, nem az enyém.... Legalább kommunikáljanak már egymással, ne engem fenyegessenek

 

A Té és a Pannon ehhez képest kultúrcég.... :)

Előzmény: fz70 (2432)
fz70 Creative Commons License 2007.07.19 0 0 2432
Azért most elmorzsolgattam egy könnycseppet a szemem sarkában... Hogy én milyen rohadék voltam! Eddig nem láttam , hogy a magát a "világ legnagyobb mobilszolgáltatójaként" emlegető cégnek, mily problémákkal kell megküzdenie...

Ügyfélszolgálat? Én vagyok a szemét, hogy hivogatom őket, ha bajom van (már pedig 2004 óta szinte csak bajom van)! Szegény ügyfélszolgálat meg nem tehet róla, hogy nem akkorára méretezték, mint amennyi baj van velük... Mindamellett tipikusan az az eset, mikor a bal kéz nem tudja, hogy mit csinál a jobb (pl. behajtási csoport-panaszügyintézés)!

Vagy: Amikor 10 percen belül háromszor hívtam a 1270-et, hogy ugyan mondják már meg, meddig él az 1000 sms szolgáltatás a kártyámon... A 3 operátortól 3 különböző dátumot sikerült elsőre kapnom... S csak mikor megkértem mindegyiket, ugyan nézzen már utána, akkor sikerült 2-nek egy dátumot megneveznie, de a 3. se azt mondta, mint elsőre... S hidd el ezek a legkisebb dolgok, amikbe eddig belefutottam...

Amúgy hívásrészletező helyett "forgalmi kimutatást" adnak a Vitamax-osoknak... Aztán derítsd ki te, mennyit vontak le a kártyádról valójában...

Ügyintézési határidő? Ugyan már.... Az meg mi?

Tovább is van... mondjam még???
Előzmény: Vo.E. (2430)
vargaur Creative Commons License 2007.07.19 0 0 2431

Na jah, csak ez nem ig yvan.

Én pl. már sok-sok éve tiszességes előfizetője voltam , vagyok a vodának.

Amikor nem kellett szépen bementem, lemondtam ahogy kell, soha nem tartoztam nekik.

Amikor ujra kellett az előfizetéses bementem, megvettem kaució nélkül.

2 hónap mulva ujra kellett volna másik, azt már csak kb 30 ezer befizetése után akarták adni teszem hozzáa házimobil lett volna, aminek ugye nincs havidijja, igy az elkért 30 ezer csak évek mulva fogyott volna el a lebeszélés álltal.

Kérdésemre azt mondták nem személyek, hanem program dönt.

Kérden én miért lettem 2 hónap mulva "hitelképtelen" a program számára holott addi is és jóval előtte is rendesen fizettem a számláimat.

Szóval szerintem az egész csak hasraütésszerüen megy.

 

V

Előzmény: Vo.E. (2430)
Vo.E. Creative Commons License 2007.07.19 0 0 2430

Sziasztok!

 

Kezdjük az elején!

Nagyon sok véleményt láttam, ami a kaucióra vonatkozik!

Hidjétek el, hogy nem ellenetek szól, s nem miattatok lett kitalálva, hanem azok az emberek, csoportok ellen, akik szépen bejönnek, megveszik a telefont 90Ft-ért, vagy kicsit drágábban, de még mindig NAGYON kedvezően, ami ugye már itt a VF. "kedvezménye, azaz mínuszos tétele", tehát megveszi, fogja magát elmegy a GSM boltba s eladja x összegért, még így "frissen", ezután beaktiváljuk a kártyáját amiről elkezd szépen telefonálgatni..... Aztán valahogy elfelejti befizetni a szla.-ját.....!!!!!

Akkor elkezdhetünk számolgatni, hogy a vásárlástól számítva mennyi mínszuba ment a VF.?!!Hidjetek nekem minimum becslés alapján is 50-70 eze ft!Ez 1 ügyfél!!!!

Erre "szakosodott" emberek, csoportok alakultak!

Nagyon régóta csinálják már ezt a "műfajt", s nem volt mindig ez a kauciós dolog, csak egy bizonyos dátumtól, mikortól megelégelte a dolgot VF.!

Ha a Ti pénzetekről lenne szó, s csak úgy oda jön hozzátok valaki az utcáról, hogy hello, adjál már légyszíves X ft.-ot, akkor Ti adnátok? :))))

A választ sejtem.... Mert én sem!

A VF. azt "mondja", hogy hello, adok Neked, JÓKORA kedvezményt a telefonra, mert megszavazom a bizalmat annyira, de szeretnék valamekkora biztosítékot, hogy Ön nem olyan lesz, mint amit fentebb leírtam!

Ha szembe állítod az 50-70e Ft.-ot, a legkisebb deposit összeggel, ami jelenleg 9000 ft., akkor szerintem még mindig KORREKT volt a VF.?!

Vagy nem?

De szerintem igen, mert még így is, 9090 ft.-ért már tudsz venni V630i, 6234, E-570, stb...!

Ha egyáltalán kér letétet, mert ez nem szabályszerű!

Persze, ha tartozik az ügyfél valamelyik szolgáltatónál, akkor természetesen nagyobb az összeg, de itt is vegyük figyelembe, hogy ha tartozik a 3 közül valahol, akkor CSAK A VF.-NÁL TUD VENNI TELEFONT, MERT A MÁSIK KETTŐ NEM IS AD, ELUTASÍTJA, EZZEL SZEMBEN A VF. CSAK LETÉTET KÉR, NEM UTASÍT EL FELTÉTLENÜL!!!!

 

Ügyfélszolgálat:

 

Szerintetek mennyien hívják egyszerre Őket????

Hagyjuk, NAGYON SOKAN.

 

Hirtelen ennyi..

 

Kíváncsi vagyok mennyien hurrognak ezekután egyszerre le?!

 

 

Zoli_fiú Creative Commons License 2007.07.18 0 0 2429

Most kaptem egy emailt. Kapok 500 Ft kompenzációt :DDDDD

 

Nem aranyosak? :) 

Zoli_fiú Creative Commons License 2007.07.18 0 0 2428

Imádom ezt a céget. :)

 

Január 8-án a 3 előfizumból kettőre letiltottam a kimenő hívásokat. ( Nem nálam vannak a készülékek, sajna) Áprilisban volt egy tarifaváltás (munkahelyváltás miatt ) , erre a Csodafone törölte a híváaletiltást... ( ugyan miért?) Persze a másik két számról keletkezett kb 80eFt-os számla.....

 

Megpanaszoltam, erre tegnapelőtt elismerték, hogy Csodafone hibázott, majd kaptam egy sms-t, hogy a kimenőhívásaim letiltva.......

1750-et felhívtam (Behajtási Csoport), hogy most ekkor ez mi? Kioktattak, hogy nekem ezt be kellett volna fizetnem, stb... Mondom egyeztessen már a reklamációs csoporttal, mert Ők most írják jóvá a számlán a CSODAFONE TÉVEDÉSÉT!  Kis türelem, majd 3 perc zene után: " Az Ön szolgáltatása újra aktív. Viszonthallásra"

 

Na ennek köze nincs az ügyfélbarát kiszolgáláshoz, azt hiszem, menekülőre fogom a dolgot a Csodafone-tól.....

cukrosleves Creative Commons License 2007.07.17 0 0 2427
Hali!

Telepítsd a telefonodat modemként, majd hozz létre egy új internetkapcsolatot!
Semmilyen más beállítás nem szükséges, tehát mindent hagyj alapértelmezetten, vagy üresen!
Egyedül csak az APN -hez írd be, hogy internet.vodafone.net

Nekem is így megy a vodanet 40-50Kb/s -el, 3G-n! :)!

Üdv!
Előzmény: zsambozsa (2425)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!