""ha 1,1 est vennéka akkor azt nem azért vném ,hogy utána bejelntsem meg leadozzam ,hogy 1,6 os lett :)"
Azt rogton gondoltam ;) De egy nyilvanos forumon nem buzdithatlak arra hogy keruld meg a hivatalos utat :)"
Ja de azert vizsgan is mindig perkalni kell pluszban(jaj nyilvanos forum...) meg tenyleg bonyolult az atalakitas is, szerintem nem eri meg az arkulonboszetet
"Vagy szerintetek mennyiért lehet venni vmi normálisabb állapotút.."
Ahogy nezegettem a piacot, a Golf1-esek 50-250eFt kozott mennek, allapottol fuggoen. Szvsz 69eFt-ert ne varj csodat... Szerintem felejtsd el azt, hogy megeveszel egy kisebb motoru autot, es utana upgrade! A hivatalos ut draga es hosszu, raadasul tobbet is koltesz mintha eleve negyobb motorral venned.
Teszem azt veszel 100-ert egy 1.1-est: - vetelar 100eFt - kasznimunka 100eFt - fenyezes 100eFt - nagyobb motor ~50-60eFt, felujitasa ugy 150 korul - atalakitasi kerelem, illetek, ket eredetvizsga, regado kifizetese a ccm fuggvenyeben (tobb 100eFt), hivatali tortura, stb. Kell venned meg valtot es feltengelyeket, az egesz injektoros buli miatt elektromos AC-pumpa, tankcsere, kipuff csere, es a megnovelt teljesitmeny miatt normalis fekek felszerelese + egy jobb rugozas. Ezek nem tudom mennyibe kerulnek, hasamra utok, mondjuk 100e also hangon...
Ez mar az szinte az elso szerias Golf3 1.4-esek arszintjet surolja, de egy jo allapotu Golf2-es biztosan kijon belole... Pl. a Golf topikon egy srac ha jol emlexem 370-ert hirdet egy majdnem zsir Golf2-est (kis kaszni munka kell meg).
Ha meg egybol egy GTI-t veszel, a vetelarohoz max. a motor es a kaszni felujitasa jon hozza es az aprosagok. Mondjuk normalis allapotu GTI-t talalni nem konnyu, de nem remenytelen...
Ha meg keves a penzed, inkabb gyujtogessed, es inkabb kesobb vegyel autot, de az jo allapotu legyen!
150eFt alatt nem nagyon fogsz normalis gti-t kapni, 100eFt alatt meg kiba** nagy mazlival sem.
lattad eloben is azt a 69.900Ft-sat? mert eloben eleg nagy gany(elol!! es hatul javitoivek vannak fent amik kezdenek elvalni, kuszobok szarok. es mindenhol ossze-vissza van nyomva, naqgyon gagyin felrakott nagylkosok vannak rajta és még a 4 felni sem ugyanolyan)
arulnak egy injektorhibas jetta 1-t 25eFt-ert az aproneten (azt sm viszik el mert mas karacsonykor is hirdettek)
hm..köszi..az a bajom az 1 ben lévő gti kkel hogy szite mindeggyik sufnituningos..kékled,stroboszkop..összevissza légbeömlők..gányolás..
Vagy szerintetek mennyiért lehet venni vmi normálisabb állapotút..használtauto-n látttam most 1 et 69 ért mondjuk összevisza horpadt meg ienek de normálisnak tűnik..
Ha mindazt meg akarod valositani amit itt leirtal, a kotelezo biztositas lesz legkisebb tetel :) Inkabb vegyel egybol GTI-t, es akkor a papirok is rendben lesznek...
Mien árkörül érdemes körültekinteni ,illetve mikre kel figyelni nagyon?
csak 3 ajtós érdekel,oan bol mien motorok voltak..1100 ast szeretnék az alacsony bizti végett..és abba gti motort rakatni a késöbbiekben..bele megy e abba a gti motor illetve mennyire és mennyiért lehet azt is kpni..mondjuk ha ien 100k környékén nézelödök..utána a tervem lakatolás fényezö uj moci Cult style..
Eddig tök jól ment, pár napja egy kátyus szakasz után viszont, ha nincs fordulaton akkor felkeményedik a pedál olyan mint a beton, és persze alig akar lassulni. Az előző tulaj nemrég javítatta a vákumot, és eléggé karban is tartotta.
Ha valkinek van valami ehhez hasonló tapasztalata várom.
Hali, a gép 81 es 4 sebességes rendszáma nincs tehát nemkel vele biszbaszolni,amugy Tahitótfalun van, külgy egy mailt számoddal a forumba nem akarom beirni a számom.
Van pár maradék bontott cuccom 1-esekhez: 5 db önindító melyből az egyik automata váltóshoz (lehet hogy valamelyikbe kell szénkefe), 4 db elosztófej fedéllel, 2 db egytorkú karbi, 2 db generátor (egyik be van állva), 2 db vízpumpa, 2 db ac pumpa, 3 db fűtőradiátor, könnyített lendkerék, kuplung szerkezet pár tárcsával, 2 db hátsó lámpa (+ 4 db sciroccohoz), pár belső műszer, pár üveg. Az egész 20 ezer Ft. Nem járok erre, írj mailt.
Érdekelne hogy van e valakinek gyakorlati tapasztalata 1.6D motorra felrakott 1.6TD turboról es adagoloról, mennyire hiányzik a dugattyúk olajhűtése.
Ahoz hogy az 1.6D motort át alakkítsam az 1.6TD olajhűtéses dugattyúmegoldására miket kell kicserélnem ill. egyáltalán lehetséges-e ez.