háááát, ahogy beleolvasgattam mondeo site forumaba, eleg sok gebaszrol szamolnak be az erintettek ketdve a telen valo nem beindulastol kezdve minden egyeb...
a mondeo 1 es mondeo 2 kozt van lenyegi muszaki kulonbseg?
Nem, az enyém 1,8i, azaz benzines volt. Az ismeretségi körben van dízel 1,8 egy csomó. Az igaz, hogy nem egy lóerőbajnok, de annak ellenére jól lehet vele autózni, jól fogyaszt, és nincs vele gond. Szerintem nyugodtan be lehet vállalni. Szidalmazni meg bármelyiket lehet - a mondeo fórumra látogass el www.mondeo.hu és meglátod, nencs azzal semmi baj.
Szia Fred10. A 2001-es még 5 sebességes, csak a 2003-astól szerelték a 6 sebességet. Nekem egy faceliftes, 4 ajtós Ghiám van: baromira jó autó. De szerintem a 98 mondeó is negyon jó. Nekem volt 95-ös, 1,8-as 5 ajtós, maximálisan meg voltam véle elégedve. Soha rosszabb autót.
Miből tudom megállapítani, hogy milyen állapotban van egy ilyen motor? Most szeretnék venni egy mondeót TDCI-vel és nem szeretnék kapásból egy új elektronikát venni hozzá.
Köszi.
2literes TDCI ?
az nagyonállat tényleg,nekem is belopta magát a szívembe....
mondjuk meg kell szokni,mert 1indulásnál könnyen bénázik (lefullad) az embör :))) ,az újban ezt is kijavították
Nekem 1.6 benzines van, de ez gazzal megy. Ha most vennek, valoszinuleg 1.8as benzinest vennek es berakatnam a gazt, habar evvel is el lehet autozni 150-160ig egesz kenyelmesen. Eddig nagy baja nem volt. Nalam nem szokott elromlani 15-20ezer forintos alkatresz, pedig eleg sokat vezettem. 130000 korul vettem es most van benne 200000 km korul. Szerintem eleg olcso a markaszerviz videken, legalabbis nekem sokszor olcsobban jott ki, mint maszeknal, de hala Istennek eddig csak kopo alkatreszeket kellett cserelni, az aksit, a kipufodobokat (8 evesek voltak) meg a lokharotokat, mert egyszer en tortem ossze, ketszer pedig nekemjottek.
En probaltam 1.8as dieselt es vagy az a kocsi nem volt jo, vagy en nem vezettem jol, de nagyon lassan gyorsult, pedig raalltam a gazra....
Hát ez az auto egy vadállat!
Komolyan mondom nem volt az autópályán ellenfelem!
(talán mert senki nem nyomta ugy mint én)
A 2 literes 135 le. motor hatalmasat gyorsul,a nyomatéka elképesztö.
A végsebessége sajnos csak 225kmh de menne még jobban is ha lenne benne 6. sebesség.
Belül nagyon igényes anyagok vesznek körbe, és ami még nagyon fonts, hogy ezek jól lettek összerakva!
Mindenkinek tudom ajánlani ezt a csodálatos autót.
Apám most tartós diesel kombiban gondolkodik, használtan, úgy 3 m forintig. Az 1,8 td Mondeok 1998-as (esetleg 1999-es) évjáratai ebbe beleférnének. Az eddigi hozzászólások alapján nem derült ki, hogy végülis ajánlható-e az autó? A 2.0 Dti Vectrához képest milyen? A fenntartása 80-100 e km felett mennyire drága? A hirdetésekben megadott km értékeket gondolom nem kell túl komolyan venni (sajnos a visszatekerés nem nagy művészet manapság). De az elhasználtságon, lefutott km-eken túl van-e valami olyan veszély vagy jellegzetes hiba, amelyre figyelni kell a vásárlásnál? A válaszokat előre is köszi!
Ja és a Sierra TD motorjára most(!) én is hallottam rosszat (persze a Fordnak sosem a dieseljei voltak hiresek).
Viszont!
Annyi gátrepedést és hengerfejet, amennyi a tisztelt Fócvágen/Ajdi párosnál van, az sem semmi!
Hat nem tul jo. 180000 km - nel altalaban beadja a kulcsot, es javitani sem lehet igazan - ezt mar tobb FORD szervizestol is hallottam, de a valosag is ezt mutatja, a fonokom autojan 1 hetig tornaztak a fiuk (nem volt motorgeneral), mire 1altalan beindult, de utana is csak a gond volt vele, masik haverom komplett motorgeneralt csinaltatott, de tovabbra is gyengelkedik a sierra (1.8 TD szinten). Mindez 190e km magassagaban. Amugy nem rossz kis autok a fordok, de sajnos mindig befosik rajt valami kis 15 - 20 ezer forintos alkatresz, es azert ez kisse megterhelo tud lenni anyagilag, pl. fieszta 115 km szerviz 110 e ft volt, ugy hogy semmi komoly baja nem volt az autonak.
nekem tetszett, egy 1.8 td-t vezettem egy évig
nagyon figyelj oda a turbófeltöltőre, az hajlamos meghibásodni állítólag
és nekem elég késő kapcsolt be....
3000 körül
továbbá a miénkben kettétört a motor, nem tudom miért?
amúgy jó vezetni, jól kilátni belőle, szóval nagyon tetszett a forma, a tartalom nem volt az igazi
Szoval eleg rizikos,most nezegettem a DAZ nevu nemet hasznaltauto ujsagot,eleg kellemes aron vannak benne.
A diesel nem verseny auto,azt hiszem 1.8 turbo.
Az Auto Bild szerint a Mondeo első szériája nem egy nagy pöffenet, szerintük sok hiba van vele. A magyar autósújságok közül az egyikben volt a használtautótesztben egy Mondeo,( ha jól emlékszem az AutóPiacban), ott dícsérték a Fordot, és azt írták, hogy alaposan átnézve megéri.
A dízel ha jól emlékszem 88 vagy 90 LE-s, egy akkora kasztnihoz nem valami erős, de azért autópályán biztos kényelmesen lehet vele autókázni, csak a városban nem érdemes vele gyorsulgatni, szerintem 14 másodperc körül gyorsul százra.
Mivel volt már néhány Fordunk, én csak ismerőstől vennék, mert azért elég sok hiba van bennük.